SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
gewoon de tt stelen, niets mis meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:15 schreef Klipnap het volgende:
Inaban
Zo is shinji ook maar asuka is dan weer van anta baka shinjiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Zo is shinji ook maar asuka is dan weer van anta baka shinji
Goed ideequote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja is BBQ set aan het monteren
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:15 schreef Klipnap het volgende:
Inaban
Toffe serie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er 2,allebei natuurlijk Hibachi model(Blokker is ¤10 en de Action is ¤4.50).quote:
Wie ben jij?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
weeaboo in trainingquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:20 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Een nieuweling
En TT stealer.
Maar verder is ie wel lievv hoor![]()
Jij hunt nu voor #333quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
weeaboo in training
en ik steel alleen TT's als d lapo is gehunt
heul nietquote:
Morgen weer verder met BBQ.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
rijst+beetje stoofpot met sparerib(bbq) en bier!
In Nederland? Ik heb geen idee sorryquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:43 schreef Beardy het volgende:
VRAAG - heb deel 1 - 17 van BERSERK pas gekocht (Nederlandse vertaling). Weet iemand waar ik de volgende delen (hoeft niet in het Nederlands!!!) kan vinden?
Heb je archonia al geprobeerd?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:43 schreef Beardy het volgende:
VRAAG - heb deel 1 - 17 van BERSERK pas gekocht (Nederlandse vertaling). Weet iemand waar ik de volgende delen (hoeft niet in het Nederlands!!!) kan vinden?
lees de manga en animeavenue heeft het!!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:25 schreef .Cake. het volgende:
Binbougami ga! heeft echt wel de beste ED van dit seizoen!
Helaas alleen niet op youtube te vindenMaar ik zie dat ie met vimeo ook werkt op FOK!
Ik lees geen manga.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
lees de manga en animeavenue heeft het!!
Eerst SEED en dan Destinyquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:35 schreef Tito_Makani het volgende:
Als ik Gundam seed Destiny wil kijken kan ik dan beter de serie kijken of de films? hoor dat de serie veel flashbacks naar oude scenes heeft
Seed heb ik al gezien maar nu twijfel ik of ik van Destiny niet gewoon beter de films kan kijken ipv weer 50 afleveringenquote:
Ik heb zelf wel Destiny afgekeken van de films weet ik het niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:37 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Seed heb ik al gezien maar nu twijfel ik of ik van Destiny niet gewoon beter de films kan kijken ipv weer 50 afleveringen
Hoe kun je dat zeggen na de ED van Joshiraku gezien te hebben?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:25 schreef .Cake. het volgende:
Binbougami ga! heeft echt wel de beste ED van dit seizoen!
Helaas alleen niet op youtube te vindenMaar ik zie dat ie met vimeo ook werkt op FOK!
Destiny hergebruikt ook best veel animatie. Ik durf het eigenlijk niet te zeggen omdat ik alleen de serie en de laatste film gezien heb.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:37 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Seed heb ik al gezien maar nu twijfel ik of ik van Destiny niet gewoon beter de films kan kijken ipv weer 50 afleveringen
Omdat deze ook leuk is als je geluid wegvalt nadat de god van het ongeluk je speakers heeft laten springen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hoe kun je dat zeggen na de ED van Joshiraku gezien te hebben?
22 min te gaan duurt zo lang -.-quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Kirito doet weer eens epic. Ga maar kijken
5 minuten te gaanquote:
1 minuut in de tussentijd maar accel world kijkenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik nog 4, andere download heeft minder leechers
Echt welquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Kirito doet weer eens epic. Ga maar kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb voorspellende gaven.
Dat zal best, maar heb iig niet dat ge-etter van: "Eeeuw, de manga was veeeel beter! Blablabla."quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je mist heel wat en geen fillers
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:28 schreef Klipnap het volgende:
Ik dacht: Kirito zegt nu vast:Hmmm. wellicht. Kijk verder! Niet hier komen tot je klaar bent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb voorspellende gaven.
"Dat zei m'n vrouw vannacht ook! BWAHAHAHA!"quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Niet hier komen tot je klaar bent!
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:29 schreef .Cake. het volgende:
[..]
"Dat zei m'n vrouw vannacht ook! BWAHAHAHA!"
Gr gr Henk
Ein manquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ben je een man of ben je een muis!?
QFTquote:
Luiwammesquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:29 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dat zal best, maar heb iig niet dat ge-etter van: "Eeeuw, de manga was veeeel beter! Blablabla."
Plus ik ben aartslui, dus ik heb liever dat de plaatjes voor mij bewegen in plaats van dat ik het zelf moet doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet dat nog zien dus he, bedankt. Je had iig ff kunnen zeggen waar het over ging in de spoilertag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorryquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:36 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik moet dat nog zien dus he, bedankt. Je had iig ff kunnen zeggen waar het over ging in de spoilertag.
Wachten dan.quote:
Er is empirisch bewijs beschikbaar dat er op duid dat Utwoots hun uitgave van SOA morgen zal uitgeven.quote:
Dank. Als ik ergens slecht tegen kan dan is het gespoilerd worden terwijl het niet nodig is.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Sorry![]()
zal de volgende keer een tagje erin zetten
SPOILER: SOAOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Lekker ding joh.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
Klipnap wat vind jij van die dikzak uit accel world
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Lekker ding joh.
Ik zou zijn dikheid niet zo erg vinden als hij niet zo'n moraalridder en jankbal was geweest.
[ afbeelding ]
En toch krijgt hij de knappe senpai.quote:
WTFquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Lekker ding joh.
Ik zou zijn dikheid niet zo erg vinden als hij niet zo'n moraalridder en jankbal was geweest.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: soaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
I knowquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
In real life zal dit niet gebeuren Robin
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:08 schreef Klipnap het volgende:
Random Accel World plaatjesspam... Die dakimakura is best creepy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
ik alleen de 1e episodequote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:15 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Die episode heb ik nog niet gezien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:22 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben verslaafd aan FOK! heb ik ontdekt
En aan EVA...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:22 schreef robin007bond het volgende:
Wauw... nu pas?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:22 schreef robin007bond het volgende:
SPOILER: niet boeiendOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No shit Sherlock...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:22 schreef robin007bond het volgende:
Hajime No Ippoquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:30 schreef Quotidien het volgende:
Zijn er ook anime die over vechtsport gaan?
Ik begin.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
En aan EVA...
Dat je nog niet in dit topic over EVA had... Woow. Sugoi.
Hihi foknerdje.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:22 schreef robin007bond het volgende:
gatver spoiler graag. Dit is viezer dan Boku no Chinko.quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]
No shit Sherlock...Join the clubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij zijn allebei even kansloos.![]()
Shinji is een hommo en hij fapt op bewustloze meisjes omdat hij zo verdomd wanhopig is.quote:
Een anime die over boksen gaat.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hajime No Ippo
Boxen... Zoals je hierboven kan zien in de spoiler is het volgens mij een top anime!
Vechtsport vroeg je... Boku no Pico schijnt ook enorm tof te zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:35 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Een anime die over boksen gaat.De kenners begrijpen.
Ga het ook kijken hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Vechtsport vroeg je... Boku no Pico schijnt ook enorm tof te zijn.
Als Asuka nou Inaba was dan stonden ze quitte.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Shinji is een hommo en hij fapt op bewustloze meisjes omdat hij zo verdomd wanhopig is.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
SOA - Kirito + Haruyuki = Accel World.
Waarom kijk je geen airing anime dan? Dat vind ik spannender, want cliffsquote:Op zondag 29 juli 2012 00:53 schreef mschol het volgende:
wtf, die accel world plaatjes
ik wil em wel checken, maar hij is nog niet klaar
hoofdzakelijk omdat ik het veel fijner vind om een serie in 1x af te (kunnen) kijken zonder onderbreking...quote:Op zondag 29 juli 2012 00:58 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Waarom kijk je geen airing anime dan? Dat vind ik spannender, want cliffs
Ik denk dat ik Another een stuk minder kon waarderen als ik hem later keek. Speculaties etc, dat maakte het spannendquote:Op zondag 29 juli 2012 01:00 schreef mschol het volgende:
[..]
hoofdzakelijk omdat ik het veel fijner vind om een serie in 1x af te (kunnen) kijken zonder onderbreking...
net zoals dat ik een film ook liever kijk zonder reclame/onderbreking tussendoor..
ik heb het in mijn begin dagen wel gedaan.. maar ik merkte dat ik mij gewoon ging ergeren aan de onderbrekingen en daardoor series een stuk minder intressant vond..
Onderbouw dit eens. Toen hij nog werd uitgezonden vond iedereen hem vet en nu opeens al die haatquote:
Misschien later, daar ben ik nu te lui voor hihiquote:Op zondag 29 juli 2012 01:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Onderbouw dit eens. Toen hij nog werd uitgezonden vond iedereen hem vet en nu opeens al die haat
Je gaat om 2 uur 's nachts barbecueën?quote:Op zondag 29 juli 2012 02:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
bbq vlees even in marinade zetten!!!![]()
Nu je het zegtquote:Op zondag 29 juli 2012 02:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je gaat om 2 uur 's nachts barbecueën?
marinade goed in vlees laten intrekkenquote:Op zondag 29 juli 2012 02:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ah.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf Teru's intrede is Death Note toch weer leuk.
Vlees in marinade zetten,niet barbecueën.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja, dit snap ik ook niet helemaal.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Onderbouw dit eens. Toen hij nog werd uitgezonden vond iedereen hem vet en nu opeens al die haat
tuurlijk welquote:Op zondag 29 juli 2012 02:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat kwam door de hypequote:Op zondag 29 juli 2012 01:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hoax! Maus was al aan het klagen over Another vanaf het moment dat hij begon te kijken. Geen van zijn klachten was terecht. Toe niet en nu niet.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 11:39 schreef mschol het volgende:
ik vind Another maar mwhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn moeder wilt dat ik een monnik wordt in thailand voor een week dafuqquote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 12:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Mijn moeder wilt dat ik een monnik wordt in thailand voor een week dafuq
[ afbeelding ]
Sterkte.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat kon ik er ook nog wel uithalen...quote:
een week maar? pff..quote:Op zondag 29 juli 2012 12:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat is niet moe..quote:Op zondag 29 juli 2012 12:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dit topic heeft te weinig moe
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom is Kokoro Connect in eens zo goed?
Het begon echt zo bagger, maar nu is het echt heel goed te doen.
[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2012 14:26:43 ]![]()
Nog maar 1 episode van Death Note...
Dit is een epische anime. En mijn honderdste op MAL.
Helaas weet ik al hoe het afloopt![]()
![]()
quote:Op zondag 29 juli 2012 14:04 schreef Bakakame het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MuttaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“An interesting thing is a good thing.”![]()
De laatste aflevering is zo goed.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:33 schreef Klipnap het volgende:
Nog maar 1 episode van Death Note...
Dit is een epische anime. En mijn honderdste op MAL.
Helaas weet ik al hoe het aflooptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 29 juli 2012 15:04 schreef omelette het volgende:
[..]
De laatste aflevering is zo goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoopte dat ook steeds. Ik denk toch dat ik Death Note opnieuw ga kijken. Toch wel zonde dat ik een soort van 'must see' niet heb afgekeken.![]()
Inderdaad. Near is irritant maar voor de rest is het top.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik hoopte dat ook steeds. Ik denk toch dat ik Death Note opnieuw ga kijken. Toch wel zonde dat ik een soort van 'must see' niet heb afgekeken.
MATSUDAAA
10/10.![]()
Een 10 vind ik wel overdreven.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Inderdaad. Near is irritant maar voor de rest is het top.
MATSUDAAA
10/10.
Zeker omdat het later toch wel wat minder ging. Het is niet voor niets dat ik al 2x Death Note opnieuw heb proberen te kijken.
Wat adviseren jullie me? Kan ik gewoon verder kijken vanaf episode 27? Ik heb eigenlijk geen zin om alles opnieuw te kijken. Nu weet ik wel wat er allemaal ongeveer gebeurt.
Oh, en een vriend van me heeft ooit het einde aan mij laten zien![]()
![]()
Ik zou ep 26 opnieuw kijken, recap en dan weet je weer alles.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een 10 vind ik wel overdreven.
Zeker omdat het later toch wel wat minder ging. Het is niet voor niets dat ik al 2x Death Note opnieuw heb proberen te kijken.
Wat adviseren jullie me? Kan ik gewoon verder kijken vanaf episode 27? Ik heb eigenlijk geen zin om alles opnieuw te kijken. Nu weet ik wel wat er allemaal ongeveer gebeurt.
Oh, en een vriend van me heeft ooit het einde aan mij laten zien![]()
Oké. Ik heb er zin inquote:Op zondag 29 juli 2012 15:24 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik zou ep 26 opnieuw kijken, recap en dan weet je weer alles.![]()
![]()
Ik ben Mami-moe.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:08 schreef Arashimashou het volgende:
Robert.... wat heb je nu weer gezopen. Die avatar.
Tenzij jullie de beste Mami-avatar ooit kunnen vinden.![]()
http://images5.fanpop.com(...)30533706-396-223.gifquote:Op zondag 29 juli 2012 16:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben Mami-moe.
Tenzij jullie de beste Mami-avatar ooit kunnen vinden.
Gebroken![]()
![]()
Bahquote:Op zondag 29 juli 2012 16:23 schreef Klipnap het volgende:
[..]
http://images5.fanpop.com(...)30533706-396-223.gif
Gebroken![]()
![]()
jij dusquote:Op zondag 29 juli 2012 16:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oude mannen in zwart-wit zijn niet moé.![]()
![]()
Ik begrijp je niet.quote:
Als je op mijn Cohenicon doelt dan moet ik er op wijzen dat Job Cohen wel degelijk moé is.
En als je op mijn huidige icoontje doelt dan... dan... ijsbeermasker jouw argument is ongeldig.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Je bent geen moéquote:Op zondag 29 juli 2012 17:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet.
Als je op mijn Cohenicon doelt dan moet ik er op wijzen dat Job Cohen wel degelijk moé is.
En als je op mijn huidige icoontje doelt dan... dan... ijsbeermasker jouw argument is ongeldig.![]()
![]()
Op wat voor manier is Cohen moé?quote:Op zondag 29 juli 2012 17:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet.
En als je op mijn huidige icoontje doelt dan... dan... ijsbeermasker jouw argument is ongeldig.![]()
Brr...
Ik hoor in HxH de stem van een nieuwe karakter (een dame) en hoor de stem van Edward Elric (FMA)![]()
![]()
Romi Paku doet veel "shotacons" personagesquote:Op zondag 29 juli 2012 17:27 schreef Qunix het volgende:
Brr...
Ik hoor in HxH de stem van een nieuwe karakter (een dame) en hoor de stem van Edward Elric (FMA)![]()
Saint Seiya Omega CosplaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben ook geen tweedimensionale weergave van een kleurloze overleden econoom.quote:Stuntelen is schattig.quote:
Bedankt, nu zie ik hem voor me in een maid uniformquote:Op zondag 29 juli 2012 17:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ben ook geen tweedimensionale weergave van een kleurloze overleden econoom.
[..]
Stuntelen is schattig.![]()
![]()
quote:Op zondag 29 juli 2012 17:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bedankt, nu zie ik hem voor me in een maid uniform![]()
![]()
Ha, nog een beelddenkerquote:Op zondag 29 juli 2012 17:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bedankt, nu zie ik hem voor me in een maid uniform![]()
![]()
Wij die in beelden denken, zullen de wereld overheersen.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Ja... ik weet niet hoe ik je moet bedankenquote:Op zondag 29 juli 2012 17:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Leuk he, mogelijkheden om je zelfmoordemoticon te gebruikenWas alweer zo lang geleden.
Hoe dan ook... ik ben natuurlijk niet tevreden over het einde...die moet mooier.![]()
Maurice, jij snapt het weer als geen ander.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wij die in beelden denken, zullen de wereld overheersen.
Mocht mijn staatsgreep ooit komen, dan verzeker ik u van een goede positie.![]()
Het zou een eer zijn om u te mogen dienen gedurende uw, hoogstwaarschijnlijk, zieke regime
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
is hij dan ziek of is het hele regime ziek?quote:Op zondag 29 juli 2012 18:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Het zou een eer zijn om u te mogen dienen gedurende uw, hoogstwaarschijnlijk, zieke regime![]()
Doet dat er toe?quote:Op zondag 29 juli 2012 18:14 schreef mschol het volgende:
[..]
is hij dan ziek of is het hele regime ziek?
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
ja..quote:
hij ziek -> sneller dood -> sneller af van het regime
regime ziek -> regime weet zich beter te verdedingen -> minder snel van het regime af..![]()
na die staatsgreep richt ik gewoon de black poopers op.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maurice, jij snapt het weer als geen ander.
Mocht mijn staatsgreep ooit komen, dan verzeker ik u van een goede positie./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Net als Saddam?quote:Op zondag 29 juli 2012 18:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ja..
hij ziek -> sneller dood -> sneller af van het regime
regime ziek -> regime weet zich beter te verdedingen -> minder snel van het regime af..bijna 2 weken nodig om die fucking stoofpot op te makenquote:Op zondag 29 juli 2012 18:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
rijst+stoofpot(laatste stukje)+ schouderkarbonade en ijsthee![]()
Morgen uitgebreid grillen,alles is in marinade![]()
![]()
saddam werd spontaan ziek toen hij gevangen zat..quote:(net als al die joegoeslavie generaals enzo
)
het is een complot!![]()
van jouquote:Op zondag 29 juli 2012 18:37 schreef Arashimashou het volgende:
fufufufu...is Robert vergeten dat hij concurrentie heeft?![]()
![]()
Eensch, weinig verhaal ook tot nu toe..quote:''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Ik zit erover te denken Japans te leren maar eigenlijk zou ik er veel meer profijt aan hebben Mandarijn te leren. Lijken die twee een beetje op elkaar?
Kan me voorstellen dat er hier wel kenners zitten.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Geen kenner. Ik weet wel dat ze een aantal tekens delen (hoewel de uitspraak vaak verschilt) en dat Chinezen (Ik veronderstel Mandarijnlezers) Japanse (zaken)kranten kunnen lezen.
Ik denk dat het wat weg heeft van de verschillen tussen het Engels en het Frans of het Nederlands en het Duits.
Maar opnieuw, ik ben zeker geen kenner.“An interesting thing is a good thing.”![]()
MuttaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mandarijn is 1 van de Chinese dialectenquote:Op zondag 29 juli 2012 18:49 schreef Quotidien het volgende:
Ik zit erover te denken Japans te leren maar eigenlijk zou ik er veel meer profijt aan hebben Mandarijn te leren. Lijken die twee een beetje op elkaar?
Kan me voorstellen dat er hier wel kenners zitten.![]()
![]()
Hèt dialect als ik me niet vergis en een van de meest gesproken talen op aarde.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Mandarijn is 1 van de Chinese dialecten“An interesting thing is a good thing.”![]()
Je vergelijkt Frans nu met Engels?quote:Op zondag 29 juli 2012 18:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Geen kenner. Ik weet wel dat ze een aantal tekens delen (hoewel de uitspraak vaak verschilt) en dat Chinezen (Ik veronderstel Mandarijnlezers) Japanse (zaken)kranten kunnen lezen.
Ik denk dat het wat weg heeft van de verschillen tussen het Engels en het Frans of het Nederlands en het Duits.
Maar opnieuw, ik ben zeker geen kenner.![]()
Fransen begrijpen helemaal niks van Engels.
Ja, en na het Engels de meest gesproken taal op aarde. Gesproken door bijna een miljard mensen.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Mandarijn is 1 van de Chinese dialectenIk ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Tja, ik kan zelf geen Frans daar niet van en de grammatica zal vast verschillen, maar de twee talen delen in elk geval een boel woorden en hetzelfde alfabet. Ik veronderstel dat ook wel de grootste gelijkenissen tussen het Japans en het Mandarijn zullen zijn.quote:“An interesting thing is a good thing.”![]()
* Blue_Panther_Ninja spreekt al 9 jaar geen Fransquote:Op zondag 29 juli 2012 19:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Tja, ik kan zelf geen Frans daar niet van en de grammatica zal vast verschillen, maar de twee talen delen in elk geval een boel woorden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 29-07-2012 19:58:26 ]![]()
Eigenlijk is Engels niet de meest gesproken taal, niet als je naar moedertalen kijkt. Dan zijn er maar zo'n 300 miljoen ofzo die Engels spreken.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:01 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ja, en na het Engels de meest gesproken taal op aarde. Gesproken door bijna een miljard mensen.
Dat het de voorkeurstaal is voor de meeste mensen in internationale betrekkingen wil nog niet zeggen dat het de meest gesproken taal is per se.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
Ik spreek beide talen vloeiend en ik kan je zeggen dat het grammaticaal echt totaal verschillend is. De een is Romaans en de ander Germaans. Ze delen wat woorden ja, maar in elke Westerse taal zitten wel wat woorden die uit het Latijn komen.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Tja, ik kan zelf geen Frans daar niet van en de grammatica zal vast verschillen, maar de twee talen delen in elk geval een boel woorden en hetzelfde alfabet. Ik veronderstel dat ook wel de grootste gelijkenissen tussen het Japans en het Mandarijn zullen zijn.Nee klopt, maar het heeft wel degelijk de meeste sprekers.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:05 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Eigenlijk is Engels niet de meest gesproken taal, niet als je naar moedertalen kijkt. Dan zijn er maar zo'n 300 miljoen ofzo die Engels spreken.
Dat het de voorkeurstaal is voor de meeste mensen in internationale betrekkingen wil nog niet zeggen dat het de meest gesproken taal is per se.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Misschien is Italiaans/Spaans een beter vergelijking.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:11 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik spreek beide talen vloeiend en ik kan je zeggen dat het grammaticaal echt totaal verschillend is. De een is Romaans en de ander Germaans. Ze delen wat woorden ja, maar in elke Westerse taal zitten wel wat woorden die uit het Latijn komen.
[..]
Nee klopt, maar het heeft wel degelijk de meeste sprekers.![]()
japans/mandarijn is hetzelfde als duits/nederlands/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Denk je?quote:Op zondag 29 juli 2012 19:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
japans/mandarijn is hetzelfde als duits/nederlands![]()
![]()
Aan Japans heb je in de praktijk niets.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:49 schreef Quotidien het volgende:
Kan me voorstellen dat er hier wel kenners zitten.
Chinees (en het dialect Mandarijn) wel. Als ik jou was zou ik gewoon focussen op Mandarijn dus.![]()
Idd, toen ik nog Spaans had en in Italie op vakantie was herkende ik een heleboel ja.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Misschien is Italiaans/Spaans een beter vergelijking.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Ik zal niet ontkennen dat je met het leren van Chinees (of hoe ze dat ook noemen) ver kan komen, maar om nu te zeggen dat je aan Japans in de praktijk niets hebt is wel een grote "quote:Op zondag 29 juli 2012 19:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Aan Japans heb je in de praktijk niets.
Chinees (en het dialect Mandarijn) wel. Als ik jou was zou ik gewoon focussen op Mandarijn dus." waard hoor.
![]()
Aan japans zul je zeker wat gaan hebben later als dat hele land is vergrijst./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
ik zou voor chinees gaan, zij nemen de wereld (economisch) toch over binnen enkele decceniaWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Aan de andere kant doe ik aan karate, dus dan is het wel raar om Chinees te gaan leren.
Dat betwijfel ik. Uiteindelijk zal daar de standaard ook omhoog gaan.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:32 schreef 2Happy4U het volgende:
ik zou voor chinees gaan, zij nemen de wereld (economisch) toch over binnen enkele decceniaAls je eerder in je leven naar China gaat: Chinees. Als je eerder in je leven naar Japan gaat: Japans.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:32 schreef Quotidien het volgende:
Aan de andere kant doe ik aan karate, dus dan is het wel raar om Chinees te gaan leren.![]()
Je anime en manga is altijd wel gesubbed.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat je met het leren van Chinees (of hoe ze dat ook noemen) ver kan komen, maar om nu te zeggen dat je aan Japans in de praktijk niets hebt is wel een grote "" waard hoor.
Ik ben in de praktijk wel benieuwd naar beroepen waar Japans een goede uitkomst voor is. En dan heb ik het niet over een niche groepje tolken of vertalers.![]()
Klopt. Maar niet elk Westers land is jarenlang bezet geweest door Frankrijk. Engeland wel. Dat is van uitzonderlijke invloed geweest op het toen nog opkomende Engels.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:11 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik spreek beide talen vloeiend en ik kan je zeggen dat het grammaticaal echt totaal verschillend is. De een is Romaans en de ander Germaans. Ze delen wat woorden ja, maar in elke Westerse taal zitten wel wat woorden die uit het Latijn komen.
Niet dat ik er later echt iets mee wil gaan doen ofzo. Of nouja, ik denk er wel eens aan als ik ouder ben naar Tokyo te emigreren, dus dan is Japans weer goed natuurlijk.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Geloof me, het valt echt reuze mee. Zo'n grote invloed heeft het niet gehad.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Klopt. Maar niet elk Westers land is jarenlang bezet geweest door Frankrijk. Engeland wel. Dat is van uitzonderlijke invloed geweest op het toen nog opkomende Engels.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Ik ga wel denk ik eens beginnen met japans dit jaar of volgend jaar.
maar romani is wel weer makkelijker
Maar kun je het beste beginnen met hiragana en katana of gelijk kanji in je hoofd stampen./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Dat geldt toch zeker voor elke taal normaal gesproken. Directe beroepen zijn altijd beperkt tot vertaler/onderwijzer, hoewel dit zeker geen niche beroepen zijn. Je leert talen om een volk beter te begrijpen. Als je op de een of andere manier contact met dat volk wil, is de taal kennen gewoon het beste wat je kunt doen.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je anime en manga is altijd wel gesubbed.
Ik ben in de praktijk wel benieuwd naar beroepen waar Japans een goede uitkomst voor is. En dan heb ik het niet over een niche groepje tolken of vertalers.Als je gaat emigreren lijkt de keuze me duidelijkquote:Op zondag 29 juli 2012 19:35 schreef Quotidien het volgende:
Niet dat ik er later echt iets mee wil gaan doen ofzo. Of nouja, ik denk er wel eens aan als ik ouder ben naar Tokyo te emigreren, dus dan is Japans weer goed natuurlijk.Ik heb geen idee... maar kana sowieso voor kanji. Anders kun je niet eens lezen hoe je de kanji uitspreekt. En kom nu niet met roumaji aanzetten.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik ga wel denk ik eens beginnen met japans dit jaar of volgend jaar.
maar romani is wel weer makkelijker
Maar kun je het beste beginnen met hiragana en katana of gelijk kanji in je hoofd stampen.![]()
Niet helemaal.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:38 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat geldt toch zeker voor elke taal normaal gesproken. Directe beroepen zijn altijd beperkt tot vertaler/onderwijzer, hoewel dit zeker geen niche beroepen zijn. Je leert talen om een volk beter te begrijpen. Als je op de een of andere manier contact met dat volk wil, is de taal kennen gewoon het beste wat je kunt doen.
Engels is overal wel mooi meegenomen. Duits is handig in Nederland omdat het een belangrijke handelspartner is en het speelt ook nog eens een grote rol in het toerisme.
Maar goed, als hij naar Japan wilt emigreren dan lijkt me de keuze voor Japans logischer![]()
![]()
Met ict als vak kom je overal wel aan de bak maar of dat in europa is valt te betwijfelen.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Engels is overal wel mooi meegenomen. Duits is handig in Nederland omdat het een belangrijke handelspartner is en het speelt ook nog eens een grote rol in het toerisme.
Maar goed, als hij naar Japan wilt emigreren dan lijkt me de keuze voor Japans logischer/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Het is meer een hersenspinsel zeg maar, niks concreets ofzo. Maar het lijkt me wel tof.
Wat is nou makkelijker eigenlijk?Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Dat is simpelweg een kwestie van perspectief.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Maar goed, als hij naar Japan wilt emigreren dan lijkt me de keuze voor Japans logischer![]()
Japans, aangezien je de tekens meeneemt naar het chinees?quote:Op zondag 29 juli 2012 19:41 schreef Quotidien het volgende:
Het is meer een hersenspinsel zeg maar, niks concreets ofzo. Maar het lijkt me wel tof.
Wat is nou makkelijker eigenlijk?
en je zit met al die tonen in het chinees die je niet hebt in het japans/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ik vind dit wel interessant, hoewel ik natuurlijk er niet over kan oordelen:quote:Op zondag 29 juli 2012 19:41 schreef Quotidien het volgende:
Wat is nou makkelijker eigenlijk?
http://www.sinosplice.com(...)-chinese-vs-japaneseDe meeste tekens zijn eeuwen en eeuwen geleden overgenomen, vervormd en vaak van nieuwe klanken voorzien. De vervormingen vallen heel erg mee.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Japans, aangezien je de tekens meeneemt naar het chinees?
en je zit met al die tonen in het chinees die je niet hebt in het japans![]()
Met alle nadelen van dien.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je anime en manga is altijd wel gesubbed.Japan heeft een aardige farmaceutische industrie en een boel goede universiteiten waar je terecht kan, dan moet je wel iets anders kunnen dan alleen de taal. Er zullen ook wel correspondenten van grote Nederlandse kranten zitten, op de ambassade kun je vast ook werken en er zijn ook een aantal projecten waar ze Engelssprekenden rekruteren als assistenten voor Engelsleraaren. Japan is ook de op twee na grootste economie dus een beetje over het land weten zal ook wel handig zijn voor mensen die werken voor bedrijven die veel met Japan handelen.quote:Ik ben in de praktijk wel benieuwd naar beroepen waar Japans een goede uitkomst voor is. En dan heb ik het niet over een niche groepje tolken of vertalers.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Wacht dus kanji leren is makkelijker dan pokemon namen herinneren.quote:
en de aanvallen en grondtypen/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Nja...ik weet niet eigenlijkquote:Op zondag 29 juli 2012 19:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Wacht dus kanji leren is makkelijker dan pokemon namen opnoemen
Hoe dan ook... hij kon in groep 8 geen krant lezen?
Hoe dan ook... eerst de kana.![]()
Er zijn veel momenten hier geweest waarop ik werd verdacht van het innemen van geestelijk verruimende middelenquote:![]()
![]()
Jij hebt dat niet nodig voor resultaatquote:Op zondag 29 juli 2012 20:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er zijn veel momenten hier geweest waarop ik werd verdacht van het innemen van geestelijk verruimende middelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar nu weten we beter.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er zijn veel momenten hier geweest waarop ik werd verdacht van het innemen van geestelijk verruimende middelen
ANIMEES.
- Scamp![]()
ooh kijk hier... hij zegt: leer mij! Leer mij en word mij!
Eigenlijk valt ie wel mee, gezien het gewoon bestaat uit meerdere kleintjes. Maar een onyomi een een kunyomi.![]()
Verhelderend.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:44 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik vind dit wel interessant, hoewel ik natuurlijk er niet over kan oordelen:
http://www.sinosplice.com(...)-chinese-vs-japanese
Ik denk dat ik toch voor Japans ga. Het komt gewoon veel meer terug in het Westen.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Uiteindelijk kun je na het ene altijd het andere doen. Beide keuzes zijn goed.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:19 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Verhelderend.
Ik denk dat ik toch voor Japans ga. Het komt gewoon veel meer terug in het Westen.![]()
Als ik Japans zou leren zou ik daarna weer iets heel anders doen, Zweeds ofzo.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Uiteindelijk kun je na het ene altijd het andere doen. Beide keuzes zijn goed.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Dat kan ook.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:21 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Als ik Japans zou leren zou ik daarna weer iets heel anders doen, Zweeds ofzo.![]()
Ik kan Pirates of the Carribean helemaal spelen.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:21 schreef Klipnap het volgende:
Yes, Crossing Field (SOA OP) tabs binnen
Eens proberen om te spelen.
Zonder akkoordenIk ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Ik ook, maar wel een makkelijke versiequote:Op zondag 29 juli 2012 20:23 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik kan Pirates of the Carribean helemaal spelen.
Zonder akkoordenBij 5 noten in 1 keer flip ik hem
![]()
![]()
Ja ik sowieso met 1 noot per keer.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:24 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik ook, maar wel een makkelijke versieBij 5 noten in 1 keer flip ik hem
Hakuoki Reimeiroku #3 was ook matig... ook deze serie heeft actie nodig. Eerste paar seizoenen waren tof.![]()
Wow. Ik dump dit net in irc.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:04 schreef robin007bond het volgende:
Hehe, zowel in EVA als in Death Note heb ik deze gespot:![]()
Robin wat is er met joun uiquote:Op zondag 29 juli 2012 21:04 schreef robin007bond het volgende:
Hehe, zowel in EVA als in Death Note heb ik deze gespot:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
WUTWUTWUT!?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:04 schreef robin007bond het volgende:
Hehe, zowel in EVA als in Death Note heb ik deze gespot:
En dat terwijl ik deze nog nooit ben tegengekomen in een een serie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
- Scamp![]()
Melloquote:Op zondag 29 juli 2012 21:14 schreef robin007bond het volgende:
En nu ik verder Death Note kijk ben ik steeds meer een Light-voorstander
Light
L![]()
![]()
Echt een retard. Eerst dacht ik dat het een vrouw was.quote:
Op dit moment dacht ik echt: "Oh, Light. Je bent weer goed bezig.".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kokoro Connect 4 staat morgen op Animees. Ben nu bijna klaar met screens verzamelen enzo maar heb ff geen zin meer, heb al hele dag gewerkt![]()
Tevens spam ik deze ED nogmaals en moedig ik iedereen aan om Binbougami ga! te gaan kijken. Shit is funny as hell!
ANIMEES.
- Scamp![]()
Waar gaat het over, Keki-sama?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:23 schreef .Cake. het volgende:
Kokoro Connect 4 staat morgen op Animees. Ben nu bijna klaar met screens verzamelen enzo maar heb ff geen zin meer, heb al hele dag gewerkt![]()
Tevens spam ik deze ED nogmaals en moedig ik iedereen aan om Binbougami ga! te gaan kijken. Shit is funny as hell!''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Moe moe!SPOILER: Op eigen RisicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:27 schreef Klipnap het volgende:
Moe moe!SPOILER: Op eigen RisicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En toch moest ik even lachen..![]()
![]()
Gaat over een meisje dat bizar veel geluk heeft en ook het geluk van de mensen om zich heen kan opzuigen. Daardoor is ze knap, rijk, altijd goede cijfers, flinke bos hout voor de deur, etc. De God van het Ongeluk/Armoede stuurt een van haar onderlingen er op af om haar geluk weg te zuigen zodat er weer een balans bereikt wordt.quote:
Veel slapstick, erg grappig.
Alleen deze trailer kunnen vinden, de studio haalt bijna alle filmpjes van de serie van youtube. Maar deze trailer zegt natuurlijk weinig. Het is tevens het beste materiaal dat ik kan vinden op youtube zonder dat ik direct een hele halve aflverering doorlink.ANIMEES.
- Scamp![]()
DN is toch alleen iets voor beginners? Of iig dat iedereen die al wat langer anime kijkt heeft gezien.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:14 schreef robin007bond het volgende:
Light
LIk ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Terechte adoratie.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:14 schreef robin007bond het volgende:
Light
L
L. vind ik ook wel stoer, vond 't jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Ik heb Rainmeter geinstalleerd, en vervolgens verschillende thema's of skins hoe je het ook wilt noemen gedownload die heb ik vervolgens in mijn rainmeter map gedaan en dan aangezet en eventueel waar nodig aangepast.quote:/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
fijn geen captcha op 4chan dan maar weer verder met to aru majutsu no index/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
geen captcha meer? hoe watquote:Op zondag 29 juli 2012 22:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
fijn geen captcha op 4chan dan maar weer verder met to aru majutsu no index
en hoe heet dat ene nummer ook alweer van Death Note?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Ik denk dat ik pasquote:Op zondag 29 juli 2012 22:24 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
B5. Nu mag jij je zet plaatsen.![]()
![]()
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
geen captcha meer? hoe wat
en hoe heet dat ene nummer ook alweer van Death Note?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]ik had op /v/ nog gewoon captchaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
ik op geen enkel forum maar op mijn computer heb ik wel gewoon captchaquote:/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Bij MAL staan de OP's en ED'squote:Op zondag 29 juli 2012 22:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
geen captcha meer? hoe wat
en hoe heet dat ene nummer ook alweer van Death Note?![]()
![]()
Mwah, het is gewoon een goede anime. En vooral heel leuk voor beginners omdat het niet moeilijk is om in te komen e.d.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:17 schreef Quotidien het volgende:
[..]
DN is toch alleen iets voor beginners? Of iig dat iedereen die al wat langer anime kijkt heeft gezien.
Ook is het redelijk vol met actie en gebeurtenissen die de mensen met een korte attention-span weet te boeien. Vandaar dat het vaak voor beginners wordt aangeraden.
Oh, en ik stopte bij episode 27 toentertijd. Vandaar dat ik de anime weer oppak.![]()
Ziet er koel uit, ga ik ook proberen. Rainmeter, nooit van gehoord maar als ik dat zo lees klinkt het best handig.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik heb Rainmeter geinstalleerd, en vervolgens verschillende thema's of skins hoe je het ook wilt noemen gedownload die heb ik vervolgens in mijn rainmeter map gedaan en dan aangezet en eventueel waar nodig aangepast.ANIMEES.
- Scamp![]()
Deze danquote:Op zondag 29 juli 2012 22:33 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook leuk:
http://www.alafista.com/2(...)essions-of-yui-chan/
http://www.alafista.com/2(...)ressions-of-azunyan/
http://www.alafista.com/2012/07/17/k-on-display-window-fail/![]()
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Deze dan
http://www.alafista.com/2012/07/17/k-on-display-window-fail/![]()
![]()
![]()
egfoaeringioaerngjioan
WAT IS DIT? fawegfawgtGeropkghaerkpmhgaero[mhioaerjhipaenrhp
Nieuwe Rebuild 3.0 trailer. DIE PIANO.
DIE PIANO.
DIE PIANO.
Prachtig.
En nu weet ik al helemaal niet meer wat ik kan verwachten
Ik ben zo enthousiast dat mijn ouders mijn kamer binnenkwamen en vroegen of het wel goed met mij ging
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2012 22:45:08 ]![]()
Da's een nieuwe Angel volgens mij.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:42 schreef robin007bond het volgende:
egfoaeringioaerngjioan
WAT IS DIT? fawegfawgtGeropkghaerkpmhgaero[mhioaerjhipaenrhp
Nieuwe Rebuild 3.0 trailer. DIE PIANO.
DIE PIANO.
DIE PIANO.
Prachtig.
En nu weet ik al helemaal niet meer wat ik kan verwachten
Zijn naam is LSD.
ANIMEES.
- Scamp![]()
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:45 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Da's een nieuwe Angel volgens mij.
Zijn naam is LSD.
![]()
Oh mijn god. Ik kom niet meer bij. I knhaeojnhaeronghoearngergwergmpm
Ik ben gek aan het worden![]()
![]()
Moet ik dit weer gaan ontcijferen?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Oh mijn god. Ik kom niet meer bij. I knhaeojnhaeronghoearngergwergmpm
Ik ben gek aan het worden![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: