Tsja, als je nooit in VBL post waarom dan wel in de SC.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen hebben door dat het geen zin heeft om ons te verslaan.
if you can beat them join them
Ze willen graag bij jou zijn, snap dat nou!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, als je nooit in VBL post waarom dan wel in de SC.
Kansloze mensen man.
Dat krijg je als het nooit over vbl gaat.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, als je nooit in VBL post waarom dan wel in de SC.
Kansloze mensen man.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen hebben door dat het geen zin heeft om ons te verslaan.
if you can beat them join them
Hou jij je mond eens, manke.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ze willen graag bij jou zijn, snap dat nou!
Heeft daar niks mee te maken. Ze willen gewoon ff komen kijken wat er waar is van die vooroordelen over onze hooligan-users.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat krijg je als het nooit over vbl gaat.
Ben het wel met je eens hoor, maar de meeste zijn toch zo weer weg.
Dat vind ik altijd zo vaag, die Van Gelder en Wammes zijn volgens mij ongeveer even goed en wij sturen maar 1 man.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:57 schreef Doublepain het volgende:
Epke doet dit in zijn eentje en al die andere landen met complete teams
Oke, dat is het iddquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft daar niks mee te maken. Ze willen gewoon ff komen kijken wat er waar is van die vooroordelen over onze hooligan-users.
wel een grote nahup.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
Wederom een enorme amplitude die deze man heeft.
Schijnt er niet meer zo toe te doen. Ik zie ze allemaal juichen, terwijl ze de ene na de andere kutlanding maken.quote:
Hoe meer man hoe meer kansquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo vaag, die Van Gelder en Wammes zijn volgens mij ongeveer even goed en wij sturen maar 1 man.
Mwa, een beetje wel ja. Maar zijn allemaal mensen uit PUB-SC, dus denk dat het meer te maken heeft met het feit dat we daar een paar weken geleden zaten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik meen het.We zijn toch inmiddels redelijk berucht binnen Fok!?
twitter:RidoridoRedouan twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 16:49:40@xShortyChaimss hou je kkr bek waar woon jij ik slacht you kkr hoer ik zweer als ik jou op straat zie ik dood jou reageer retweet
Redelijk ja, Topics overnemen is een van jullie specialiteiten enzoquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik meen het.We zijn toch inmiddels redelijk berucht binnen Fok!?
Wat?? Niemand heeft mij uitgenodigd?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, een beetje wel ja. Maar zijn allemaal mensen uit PUB-SC, dus denk dat het meer te maken heeft met het feit dat we daar een paar weken geleden zaten.
Awhquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:00 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RidoridoRedouan twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 16:49:40@xShortyChaimss hou je kkr bek waar woon jij ik slacht you kkr hoer ik zweer als ik jou op straat zie ik dood jou reageer retweet
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:00 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RidoridoRedouan twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 16:49:40@xShortyChaimss hou je kkr bek waar woon jij ik slacht you kkr hoer ik zweer als ik jou op straat zie ik dood jou reageer retweet
Wat leert dat je?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat?? Niemand heeft mij uitgenodigd?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:00 schreef Caland het volgende:
Van Gelder heeft zich niet gekwalificeerd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo vaag, die Van Gelder en Wammes zijn volgens mij ongeveer even goed en wij sturen maar 1 man.
Wat een schatje!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:00 schreef Caland het volgende:
Twitter422?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:00 schreef Caland het volgende:
Die eisen zijn zo vaag, Wammes heeft zelfs nog een hele rechtszaak gehad.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Van Gelder heeft zich niet gekwalificeerd.
Voortaan met één oog open slapen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:02 schreef wietparkiet het volgende:
Gozertje schijnt niet zo heel ver hiervandaan te wonen
Oké.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:02 schreef wietparkiet het volgende:
Wel uitkijken als je over straat loopt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:02 schreef wietparkiet het volgende:
Iemand die weet wat die commentator ermee bedoelt?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
Wederom een enorme amplitude die deze man heeft.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:05 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Iemand die weet wat die commentator ermee bedoelt?
quote:amplitude (de; -n, -s) tu – de bereikte
hoogte en lengte of verte van een beweging, respectievelijk verticale en horizontale amplitude genoemd; dit benutten van de ruimte (ruime uitvoering)
komt tot stand door een combinatie
van snelheid van aanloop met kracht
van afzet • Een ruime inzet van het
zwaaibeen, oftewel een hoog geheven been,
waardeert de jury het hoogst. Men spreekt
dan van interne amplitude, de ruimte
waarmee lichaamsdelen ten opzichte van
elkaar gebruikt worden. Die moet zo groot
mogelijk zijn. Deze vorm van amplitude
vereist vooral lenigheid. Een turnbeweging
wordt beter uitgevoerd als de vereiste ruimte tussen de lichaamsdelen onderling zo
ruim mogelijk is. (elter) • Een gevleugelde
term die turnverslaggever bij Studio Sport
en ex-bondscoach Hans van Zetten graag
gebruikt, is ‘voorwaartse amplitude’. Net
als trouwens ‘een nahupje’, ‘de ideale 10’,
‘wat een gratie!’ en: ‘als je één foutje maakt,
krijg je een diarree van foutjes’.
Neequote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:05 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Iemand die weet wat die commentator ermee bedoelt?
Nedermemequote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:23 schreef Caland het volgende:
Ga maar eens het terras opzoeken, toedels.
[ afbeelding ]
De URL van het plaatje linkt naar Nedermemequote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nedermeme? Die gif staat al een tijdje online.
Pak hem aan wietparkiet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
De URL van het plaatje linkt naar Nedermeme
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:23 schreef Caland het volgende:
Ga maar eens het terras opzoeken, toedels.
[ afbeelding ]
Weet jij wie die andere gast is?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:56 schreef mrstylo het volgende:
Tom Egberts moet echt stoppen met presenteren.
Tatoos en condooms, je moet toch wat uitzenden als je land geen medailles wintquote:
quote:
Jong Ajax - Roda JC Kerkrade 1-3quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:08 schreef AFCNiels het volgende:
Jong Ajax - Roda JC Kerkrade 3-1
Malki (2x), Donald; Gravenberch
Ik zag het net ook op een andere site, wat ik postte kwam van voetbalzonequote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jong Ajax - Roda JC Kerkrade 1-3
(0-1) Malki
(0-2) Donald
(0-3) Malki
(1-3) Gravenberch
Jong Ajax speelt nu nog met de amateurs.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jong Ajax - Roda JC Kerkrade 1-3
(0-1) Malki
(0-2) Donald
(0-3) Malki
(1-3) Gravenberch
Ja ik zag het. Maar bij Malki moesten toch jouw alarmbellen rinkelen toch.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zag het net ook op een andere site, wat ik postte kwam van voetbalzonehttp://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=169830
Ik zag alleen de uitslag en toen gelijk gecopy pastequote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja ik zag het. Maar bij Malki moesten toch jouw alarmbellen rinkelen toch.
Ja, voor Ajax kwam hij wat tekort.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:14 schreef Saind het volgende:
Dat is die Donald van ajax toch hea? Iig eerst wel
Ja, toen hij 20 was ongeveer, toen begon hij net wat meer te spelen, daarna is het hem bij Ajax nooit meer gelukt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Blessure toch? Heeft er toen heel lang uit gelegen
Het is hier al lang pikdonker manquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:24 schreef AFCNiels het volgende:
Het begint hier al weer aardig donker te worden.
Waar zit je nu?quote:
Je zou minderen man boeler.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Te wachten op een liter pils voor anderhalve euro () in Bulgarije.
White collar.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:33 schreef TwenteFC het volgende:
Iemand had hier laatst een goede tip voor een tv serie, maar ben em vergeten.
Weet diegene em nog![]()
Was geen suits maar een andere.
Entouragequote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:33 schreef TwenteFC het volgende:
Iemand had hier laatst een goede tip voor een tv serie, maar ben em vergeten.
Weet diegene em nog![]()
Was geen suits maar een andere.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Gister en eergister 2 bier op! Morgen terugvliegen, vandaag dus zuipen
Vrouwen waterpolo.quote:
Check waar ik eergister heb ingebrokenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat moet lukken, met zulke prijzen.
Whuuut.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:34 schreef Smoofie het volgende:
White collar, de protagonist is homo irl, vond het meteen een stomme serie
Meh NPL is ook gay en baas. kan bestquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:34 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:34 schreef Smoofie het volgende:
Mooi gebouw, wat is dat voor iets?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Check waar ik eergister heb ingebroken
[ afbeelding ]
Dat is nice
Ik had het niet erg gevonden hoor, maar hij is echt een womanizer/heer in de serie, vond het gwn niet kloppenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Jij weet het te verneuken voor me voordat ik uberhaupt 1 seconde heb gezien.
Buzludzha (geloof ik). Oud communistisch partijgebouw in Bulgarije, op een van de hoogste plekken van Bulgarije. Fucking vet. Inbreken ging door dit gat, waar die plank overheen ligt dusquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooi gebouw, wat is dat voor iets?
Phelps 4e, tegenvallertje
Ja dat is dan ook het gene wat irritant wordt, meest lekkere wijven lopen ze te batsen maar je weet dat ze gewoon zakken suiker lopen te geven aan een diabeet. Die geniet er nooit van.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had het niet erg gevonden hoor, maar hij is echt een womanizer/heer in de serie, vond het gwn niet kloppen
Lachen, dat je zo binnenkomt. De naam klopt, ik heb het even opgezocht. Eerst was het wel een mooi gebouw.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Buzludzha (geloof ik). Oud communistisch partijgebouw in Bulgarije, op een van de hoogste plekken van Bulgarije. Fucking vet. Inbreken ging door dit gat, waar die plank overheen ligt dus
[ afbeelding ]
Je hebt het over een liter per keer net, dus dat is dan al 8 glazen bier man.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Gister en eergister 2 bier op! Morgen terugvliegen, vandaag dus zuipen
De deur staat gewoon open man boeler.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Check waar ik eergister heb ingebroken
[ afbeelding ]
Dat is nice
Gepast geweld.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik je volledig kwijt ben.
Nog steeds wel. Veel van die Mozaïeken zijn nog in prima staat. Glas met goud eronder enzo. En het uitzicht is nicequote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lachen, dat je zo binnenkomt. De naam klopt, ik heb het even opgezocht. Eerst was het wel een mooi gebouw.
Raam op 7 of 8 meter van de grondquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De deur staat gewoon open man boeler.
quote:
3,5 alweer. Morgen terugquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe lang zit je daar nog btw? Voor m'n gevoel ben je er al 2,5 week ofzo.
Vaag dat ze dat gebouw na de revolutie niet meer gebruken, je zou zeggen even een ander logo erop en klaar ben je.quote:
ze willen heel graag de geschiedenis vergeten hier. Stond ook heel groot met graffiti boven de deur: "Forget your past"quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vaag dat ze dat gebouw na de revolutie niet meer gebruken, je zou zeggen even een ander logo erop en klaar ben je.
Heb net 9km hardgelopen dus 't zal wel meevallen. Falafel is overigens best gezond hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Alweer? Kijk je uit dat je niet te vet word?
quote:
Mag ik niet meer op Fok!.quote:
quote:
Serieus ik juichte gewoon.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Machtige inhaalrace zeg
Ik dacht ook: DOPING
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah ja, ik zal de hond nog maar even uitlaten.
Gezond, ja? Weet niet eens wat het is.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb net 9km hardgelopen dus 't zal wel meevallen. Falafel is overigens best gezond hoor.
Van oorsprong Israel geloof ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Ik dacht gewoon arabisch.
Ik voelde me ook verraden. Ik juichte voor niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat wicht keek niet echt blij trouwens
Döner, dat is echt het beste eten dat ooit bedacht isquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Gezond, ja? Weet niet eens wat het is.
Dacht iets gelijkwaardigs aan döner.
Veel minder vet wel geloof ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Kip Donerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Döner, dat is echt het beste eten dat ooit bedacht is![]()
![]()
![]()
quote:
Ben jij ook zo'n nepperd die tot 6 uur wakker blijft, zichzelf volledig volvreet tot 't laatste aan toe en dan 8 uur gaat slapen om vervolgens maar 4 uur oid niet te hoeven eten.quote:
Ik sliep vandaag tot 3 uur, maar dat kwam door dat ik dag daarvoor 0 uur had geslapen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Zo'n mooie meid he.
[..]
Ben jij ook zo'n nepperd die tot 6 uur wakker blijft, zichzelf volledig volvreet tot 't laatste aan toe en dan 8 uur gaat slapen om vervolgens maar 4 uur oid niet te hoeven eten.
Nee man. Zoek maar op.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:25 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Döner, dat is echt het beste eten dat ooit bedacht is![]()
![]()
![]()
Van de week ook in Turkije, lag iedereen midden op de dag in het park te slapen, fakersquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Zo'n mooie meid he.
[..]
Ben jij ook zo'n nepperd die tot 6 uur wakker blijft, zichzelf volledig volvreet tot 't laatste aan toe en dan 8 uur gaat slapen om vervolgens maar 4 uur oid niet te hoeven eten.
Hypocriet gedoe allemaal.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Van de week ook in Turkije, lag iedereen midden op de dag in het park te slapen, fakers
Het is dus een moslimgerecht? Ik heb gelukkig nog wat kipfilet in m'n koelkast liggen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Lekker man!
Met veel knoflook en sambal
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Flikker eens op. Het is geen wielrennen.
Wel leuk zo'n zwemtopic.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moet ik je keihard neuken bitch
Net als die tour gasten houden ze niet erg van verhalen over doping.quote:
Dat weet ik ja en nu?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wist je dat ik een quote alert kreeg als je quotes van mij in eender welk topic plaatst?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wist je dat ik een quote alert kreeg als je quotes van mij in eender welk topic plaatst?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moet ik je keihard neuken bitch
Wtf die videoquote:Full RAW Video of Black 9 Year Old Kid Beating Toddlers at Daycare.. Punches, Kicks and Throws Them
Wist je dat de laatste niet VBL-user die hier tof kwam doen met een gaskabel van een R6 om z'n nek aan de Erasmusbrug teruggevonden werd?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
R.I.P. wietparkietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wist je dat de laatste niet VBL-user die hier tof kwam doen met een gaskabel van een R6 om z'n nek aan de Erasmusbrug teruggevonden werd?
Ik denk persoonlijk dat ik meer van voetbal ken dan jouw. en PS: ik kick op ophanging dus ik speel af en toe wurgspelletjesquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wist je dat de laatste niet VBL-user die hier tof kwam doen met een gaskabel van een R6 om z'n nek aan de Erasmusbrug teruggevonden werd?
Wtatsthesecret werd weggepest door mijn getrollquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat ik meer van voetbal ken dan jouw. en PS: ik kick op ophanging dus ik speel af en toe wurgspelletjes
Met DeLuna?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat ik meer van voetbal ken dan jouw. en PS: ik kick op ophanging dus ik speel af en toe wurgspelletjes
Ik vind sowieso dat je je niet hoeft te storen aan mijn hobbies.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zolang je je lul er niet doorheen steekt vind ik 't allemaal best GGMM.
Doe ik ook niet in principe.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat je je niet hoeft te storen aan mijn hobbies.
quote:
Zonder haar hadden we niks gehad.quote:
Dat heeft hij wel verdient idd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:54 schreef mrstylo het volgende:
Kromo is echt een baas.
Ze maag van mij een VBL SC tt.
Van mij ook.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:54 schreef mrstylo het volgende:
Kromo is echt een baas.
Ze maag van mij een VBL SC tt.
Je zusje met mijn touw.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik word graag gewurgd met een touw
Of met een capuchonquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Donder nu maar gewoon op boeler. Je hebt blijkbaar niks releveants in te brengen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Topics aan het kapen bij OSquote:
Ach...liever een sportieve vrouw dan zo'n motorisch gestoord poppetje. Daar hou ik dus echt absoluut niet van.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:58 schreef GGMM het volgende:
Nog een mooie vrouw ook. Op die spieren na uiteraard.
Ik snap a422 nu echt. Ze zijn daar echt langzaam.quote:
-Alle sporten met Usain Boltquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
Zwemmen is trouwens echt een van m'n favoriete onderdelen van de OS.
Zwemmenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
-Alle sporten met Usain Bolt
-Basketbal
-Zwemmen
-Turnen
-Baanwielrennen
- De rest (vind ik ook gewoon leuk)
Als ze normaal praat dan zegt ze iedere zin "toppie joppie", dat is ook niet alles.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
Wat loopt Inge de Bruijn zo geforceerd te lullen man.Ze moet niet zo'n rol acteren.
Klinken net als feyenoorders.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:09 schreef Jojoortje het volgende:
Al die lui in het OStopic
"Ja, maar we moeten blij zijn met zilver"
"Beter zilver dan helemaal niks"
FLIKKER OP.
quote:
Welke van de 3?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:14 schreef Doublepain het volgende:
DIe blonde trut met dat kut kop heeft alles verneukt, vuile kut hoer
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh, hij vind zijn eigen grap zo leuk om 100x te herhalenSnap hem nu
Wil jij je moeder niet zo afvallen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:14 schreef Doublepain het volgende:
DIe blonde trut met dat kut kop heeft alles verneukt, vuile kut hoer
Die had in de middeleeuwen veel succes bij de mannen gehad, toen hoge voorhoofden nog een schoonheidsideaal waren.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Helemaal links natuurlijk, die kan gewoon met paralympics meedoen
Vind ze alle 3 niet moeders mooiste. Maar misschien komt het door geen make-up.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doet die Lucile daar nog aan mee voor Nederland?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze valt gelijk al op met der hoofdquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vind ze alle 3 niet moeders mooiste. Maar misschien komt het door geen make-up.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die had in de middeleeuwen veel succes bij de mannen gehad, toen hoge voorhoofden nog een schoonheidsideaal waren.
Wie?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Doet die Lucile daar nog aan mee voor Nederland?
watquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je vraagt er gewoon om he kneusje.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat ik vraag of we al goud hebben gewonnen omdat ik niet de OS volg?
Om de piñata van de SC te worden. Serieus man, hoe voelt dat nou als je een hele dag op een forum zit waar iedereen een hekel aan je heeft omdat je niks zinnigs brengt?quote:
Als je het niet volgt, waarom wil je het dan in godsnaam weten man.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als je het niet volgt, vraag het dan niet joh.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vraag of we goud hebben gewonnen, gek...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Om de piñata van de SC te worden. Serieus man, hoe voelt dat nou als je een hele dag op een forum zit waar iedereen een hekel aan je heeft omdat je niks zinnigs brengt?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je het niet volgt, vraag het dan niet joh.
Net zo irritant als iemand die het CL-topic binnenkomt en vraagt "heeft er al iemand gescoord".
Nee, je bent gewoon weer dom aan het doen. En iedereen zal weer zeggen dat ik er niet op moet gaan reageren, maar je bent gewoon weer de debiel aan 't uithangen man.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vraag of we goud hebben gewonnen, gek...
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:22 schreef Jojoortje het volgende:
Ik moet lachen om Doublepain in dat OStopic
Gast ik zet vandaag pas voor het eerst de tv aan. Ik heb niks gezien. Dus ik vraag hier of we goud hebben gewonnen. Je kan makkelijk gewoon ja of nee antwoorden. Maar je moet weer als een debieltje gedragen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon weer dom aan het doen. En iedereen zal weer zeggen dat ik er niet op moet gaan reageren, maar je bent gewoon weer de debiel aan 't uithangen man.
De rest is 't gewoon met me eens dat het een domme vraag is als het je toch niks interesseert.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gast ik zet vandaag pas voor het eerst de tv aan. Ik heb niks gezien. Dus ik vraag hier of we goud hebben gewonnen. Je kan makkelijk gewoon ja of nee antwoorden. Maar je moet weer als een debieltje gedragen.
Laatste heb ik nooit beweerd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De rest is 't gewoon met me eens dat het een domme vraag is als het je toch niks interesseert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |