Ja ik zag het. Maar bij Malki moesten toch jouw alarmbellen rinkelen toch.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zag het net ook op een andere site, wat ik postte kwam van voetbalzonehttp://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=169830
Ik zag alleen de uitslag en toen gelijk gecopy pastequote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja ik zag het. Maar bij Malki moesten toch jouw alarmbellen rinkelen toch.
Ja, voor Ajax kwam hij wat tekort.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:14 schreef Saind het volgende:
Dat is die Donald van ajax toch hea? Iig eerst wel
Ja, toen hij 20 was ongeveer, toen begon hij net wat meer te spelen, daarna is het hem bij Ajax nooit meer gelukt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Blessure toch? Heeft er toen heel lang uit gelegen
Het is hier al lang pikdonker manquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:24 schreef AFCNiels het volgende:
Het begint hier al weer aardig donker te worden.
Waar zit je nu?quote:
Je zou minderen man boeler.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Te wachten op een liter pils voor anderhalve euro () in Bulgarije.
White collar.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:33 schreef TwenteFC het volgende:
Iemand had hier laatst een goede tip voor een tv serie, maar ben em vergeten.
Weet diegene em nog![]()
Was geen suits maar een andere.
Entouragequote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:33 schreef TwenteFC het volgende:
Iemand had hier laatst een goede tip voor een tv serie, maar ben em vergeten.
Weet diegene em nog![]()
Was geen suits maar een andere.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Gister en eergister 2 bier op! Morgen terugvliegen, vandaag dus zuipen
Vrouwen waterpolo.quote:
Check waar ik eergister heb ingebrokenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat moet lukken, met zulke prijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |