Dit is beterquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En hij pocht dat ze gaan schoonmaken.Als hij nou een flinke trio met ze zou hebben.
Persoonlijk heb ik liever smerige seks dan een schoon huis.quote:
Ik heb liever een schoon huisquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik liever smerige seks dan een schoon huis.
Jij bent dan ook een preutse muts.quote:
Moet je maar niet in Putten wonen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:02 schreef Faxie het volgende:
Pfff gewoon alle sites van poppodia afgegaan, en d'r is binnen een uur rijden gewoon geen fuck te doen
Dit is echt een kuthoek om te wonen wat dat betreft. Als er al optredens zijn, zijn het vaak van die oppervlakkige 13-in-een-dozijn bandjesquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je maar niet in PuttenPutte wonen.
Heh bah Dat zijn ook echt zulke kutbeesten!! Kan je een bacteriele infectie van krijgen ook nogquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:12 schreef Samzz het volgende:
Lekker buiten.
Ik heb echt een rete dikke bult op m'n been. Klote dazen.
Ja, rotzakken zijn het.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Heh bah Dat zijn ook echt zulke kutbeesten!! Kan je een bacteriele infectie van krijgen ook nog
Hier hebben we tenminste nog een LVC en een stadsgehoorzaal.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dit is echt een kuthoek om te wonen wat dat betreft. Als er al optredens zijn, zijn het vaak van die oppervlakkige 13-in-een-dozijn bandjes
En de 'evenementen' hier komt al het paupervolk en de tokkies en boeren op af
Keihard.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier hebben we tenminste nog een LVC en een stadsgehoorzaal.
En in de buurt nog veel meerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier hebben we tenminste nog een LVC en een stadsgehoorzaal.
Jawel hoor alleen dat duurt wat langerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar daar kan ik niet heen lopen.
Dat spul van erwten. Hoe heet dat ookalweer...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:13 schreef Watertornado het volgende:
Kaneel wat kan je zoal eten met uiensaus en knoflooksaus zonder dat het shoarma/doner of iets in die contreien is?
Kan dat niet gewoon op een burger? Klinkt wel goed.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:13 schreef Watertornado het volgende:
Kaneel wat kan je zoal eten met uiensaus en knoflooksaus zonder dat het shoarma/doner of iets in die contreien is?
zat ik ook aan te denken. Kun je ergens bij de supermarkt 2 hamburgers kopen die je moet opbakken?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan dat niet gewoon op een burger? Klinkt wel goed.
Ja. Hier bij de Spar en de Hoogvliet in ieder geval wel. Haal ik regelmatig.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
zat ik ook aan te denken. Kun je ergens bij de supermarkt 2 hamburgers kopen die je moet opbakken?
Regel je eigen hossels lekker.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net Wolvendagen gezien in US. Die is best knap. Nodig haar ook uit Myr.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net Wolvendagen gezien in US. Die is best knap. Nodig haar ook uit Myr.
Wordt het weer Myr-a-licious?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Regel je eigen hossels lekker. [ afbeelding ]
Overigens lijkt mijn plan om een bescheiden BBQ te houden een beetje te mislukken.
43 mensen uitnodigen en het klein houden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Regel je eigen hossels lekker. [ afbeelding ]
Overigens lijkt mijn plan om een bescheiden BBQ te houden een beetje te mislukken.
Jouw hosselmotor is al weer opgestart?quote:
Nee die is defectquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jouw hosselmotor is al weer opgestart?
Ik niet maar ik mocht wel komen. Ik weet niet of dat hetzelfde is.quote:
Ja, ik keek gewoon zo in mn lijst en een aantal die er vorige keer bij waren. Ik weet niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
43 mensen uitnodigen en het klein houden.
Heb je wolvendagen haar haar gezien? Zo mooi.
[..]
Jouw hosselmotor is al weer opgestart?
Dat komt omdat jij geen facebook hebt. In dit geval is dat dus gewoon hetzelfdequote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik niet maar ik mocht wel komen. Ik weet niet of dat hetzelfde is.
Ik was er vorige keer niet bij.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik keek gewoon zo in mn lijst en een aantal die er vorige keer bij waren. Ik weet niet.Ik kon gewoon niet kiezen.
Ja, sowieso wel een knap meisje en ze kleed zich ook wel leuk wat ik tenminste in lif heb voorbij zien komen.
Dan heb je een episch samenzijn gemist!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was er vorige keer niet bij.
zonder die meet had jij geen parasol gehadquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heb je een episch samenzijn gemist!
Mijn parasol is idd de bom!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
zonder die meet had jij geen parasol gehad
Gelukkig heb jij een speciaal plekje in mijn hart, zodat je altijd gegarandeerd bent van een uitnodigingquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was er vorige keer niet bij.
Wat is jouw facebook dan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij geen facebook hebt. In dit geval is dat dus gewoon hetzelfde.
Sorry ik was even bezigquote:
Heb je tegenwoordig fb ja?quote:
Roy helemaal in tranen nu jaquote:
Ga hem troosten dan daar ben jij vast beter inquote:
GvsE en ik doen ons best ja, hij wil alleen jou.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga hem troosten dan daar ben jij vast beter in
11 augustus krijgt hij zijn kans even geduld nogquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GvsE en ik doen ons best ja, hij wil alleen jou.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:08 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij een speciaal plekje in mijn hart, zodat je altijd gegarandeerd bent van een uitnodiging
Hij is nu een kalender aan het maken om de dagen af te kunnen strepen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
11 augustus krijgt hij zijn kans even geduld nog
Elke dag een chocolaatje met een verschillende erotische gelaatsuitdrukking van tijn?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is nu een kalender aan het maken om de dagen af te kunnen strepen.
Ik ben inderdaad aan het aftellen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is nu een kalender aan het maken om de dagen af te kunnen strepen.
Whut?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:24 schreef twi het volgende:
[..]
Elke dag een chocolaatje met een verschillende erotische gelaatsuitdrukking van tijn?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:24 schreef twi het volgende:
Elke dag een chocolaatje met een verschillende erotische gelaatsuitdrukking van tijn?
Evie!! Mijn hoop in deze donkere dagen.quote:
Ik houd niet zo van mensen koud maken.. Warm smaken ze veel beterquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Evie!! Mijn hoop in deze donkere dagen.
Ik zou graag willen delen in al jou kennis om iemand ontraceerbaar koud te maken
Kom je voor me koken dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van mensen koud maken.. Warm smaken ze veel beter
Oneensquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm nee.. die zijn al lekker zonder dat je met ze hoeft te koken
Maar twitje, wat heb ik gedaan om een plekje in jouw hartje te veroveren?quote:
Ik denk niet dat dat het isquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:37 schreef Evie het volgende:
[..]
jongens plagen kusjes vragen al eens in je opgekomen?
Dat mag je de 11de uit komen vinden.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:38 schreef Watertornado het volgende:
Kaneelstokje jij had een DSLR toch?
Hoe heb je die die focusstack foto gemaakt van die slak?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat mag je de 11de uit komen vinden.
[..]
Nee.
Tenminste, ik heb geen digitale single lensl reflex, als dat is waar dat voor staat.
Heb ik op Naturalis gedaan, met de camera van mijn begeleider. Ik heb er geen verstand van verder.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe heb je die die focusstack foto gemaakt van die slak?
hoi mohmi via shifto's account!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:42 schreef shifto het volgende:
[..]
MohMi zegt hallo via shifto's account!
Humwum, ik heb even iemand nodig met een DSLR.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik op Naturalis gedaan, met de camera van mijn begeleider. Ik heb er geen verstand van verder.
Ik moest van iedere laag (zelf inschatten) een foto maken en daarna deze foto's in een programma laden die de foto's stackte.
ikkequote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Humwum, ik heb even iemand nodig met een DSLR.
Sorry lieverd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Humwum, ik heb even iemand nodig met een DSLR.
je kan binnenkort zelfs overkopenquote:
Niet voor handen nuquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:39 schreef Evie het volgende:
[..]
hint: zoek een ander pestobject voor ze
Probeer een foto van haar te maken zonder dat ze het door heeft.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:00 schreef Evie het volgende:
tuuduuuduuuu lalala verveel want mn zusje is op visite lalalala
En post 'm hierquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Probeer een foto van haar te maken zonder dat ze het door heeft.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Probeer een foto van haar te maken zonder dat ze het door heeft.
Doe ik jullie niet aan.. ze praat alleen maar over lekkere negersquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:03 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Doe ik jullie niet aan.. ze praat alleen maar over lekkere negers![]()
![]()
Die bestaan niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:03 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
![]()
En dan niet eens lekkere negers maar over van die nepsurinamersquote:
Pics van jou danquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:03 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
![]()
ghehe hebben wij t zelfde zusje?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:03 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
![]()
Nee ik moest net uitleggen aan de hand van een chocoladekoekje welke kleur die kerel had die achter mn reet aan zat.. die ik zei: wil je anders het nummer van mn zusje? Ik val namelijk niet op donkere mannen.. no offence..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe hebben wij t zelfde zusje?
mijn zusje tijdje terug ook, bij mn ouders op viste, begint ze uitgebreid te vertellen dat die dikke negerlippen zo lekker zoenen.... mijn god...had plaatsvervangende schaamte
gheheheh met chocolade koekjesquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee ik moest net uitleggen aan de hand van een chocoladekoekje welke kleur die kerel had die achter mn reet aan zat.. die ik zei: wil je anders het nummer van mn zusje? Ik val namelijk niet op donkere mannen.. no offence..
Vrouwen zijn echt onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:04 schreef Evie het volgende:
[..]
En dan niet eens lekkere negers maar over van die nepsurinamersBAH
En nu wil ze uit om negers te kijkenNOOOOOOOOOOOOOOOOOO
en Mohmiquote:
Gewoon Kaneelstokje zijn, natuurlijk. Al valt je hoedje net buiten m'n hart hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar twitje, wat heb ik gedaan om een plekje in jouw hartje te veroveren?
Inderdaad zegquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:53 schreef Myraela het volgende:
Je zou maar een zolderkamertje hebben, met polen die onder je wonen en dan ook nog eens de hele dag een draai-orgel voor de deur hebben staan. Zwaar leven.
Koop een blikje Fernandes blauw voor haar.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:04 schreef Evie het volgende:
[..]
En dan niet eens lekkere negers maar over van die nepsurinamersBAH
En nu wil ze uit om negers te kijkenNOOOOOOOOOOOOOOOOOO
blauw... ze is een meisje hoor... dus roze!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Koop een blikje Fernandes blauw voor haar.
Volgens mij is die niet zo lekker... Toch?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die andere smaken wel?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is die niet zo lekker... Toch?
Hij is wat zeldzamer, en de vloeistof die erinzit is overigens niet blauw.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is die niet zo lekker... Toch?
Roze natuurlijk, hater.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn hoedje heeft geen fans op dit forum.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:12 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon Kaneelstokje zijn, natuurlijk. Al valt je hoedje net buiten m'n hart hoor.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
blauw... ze is een meisje hoor... dus roze!
Jullie Fernandeskenners! Ik heb nog nooit Fernandes roze gezien.quote:
Maar je bent ook kleurenblind?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Jullie Fernandeskenners! Ik heb nog nooit Fernandes roze gezien.
Je maakt een grapje?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Je wilde niet eens naast me lopen toen ik er een had.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Jullie noemen cherry bouquet roze?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je maakt een grapje?In de supermarkt alleen roze, groene en gele verkrijgbaar geloof ik.
Jij vindt dat rood?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jullie noemen cherry bouquet roze?
Hoe anders?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jullie noemen cherry bouquet roze?
Rood is het ook niet helemal hè. Maar ik zou het geen roze noemen.quote:
Dinnie?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:20 schreef marbasnarf het volgende:
ben ff dinnie ophalen, gaan vanavon dgezellig stappen!!
Veel plezierquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:20 schreef marbasnarf het volgende:
ben ff dinnie ophalen, gaan vanavon dgezellig stappen!!
Wat lastig, wat lastig.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Rood is het ook niet helemal hè. Maar ik zou het geen roze noemen.
paars...?quote:
Dat weet ik. Je gaf hem aan mij toentertijd dacht ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij is wat zeldzamer, en de vloeistof die erinzit is overigens niet blauw.
Maar was jij niet een inboorling van ergens ver weg van de bewoonde wereld?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, het is vast een voor mij onbekend jargon dan.
Oeh, ga je flips hosselen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zullen we er samen een keer over filosoferen?
Je bent te jong denk ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, het is vast een voor mij onbekend jargon dan.
Ik ook.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
paars...?
ik vind t roze overduidelijk
maar ben wegtoedzzz
Puik plan maar dan wel onder het genot van dat roze/rode/whatever blikje fernandes.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zullen we er samen een keer over filosoferen?
Nee. Dat was groen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Je gaf hem aan mij toentertijd dacht ik.
Ja, bible belt dit dat.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar was jij niet een inboorling van ergens ver weg van de bewoonde wereld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |