Ga hem troosten dan daar ben jij vast beter inquote:
GvsE en ik doen ons best ja, hij wil alleen jou.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga hem troosten dan daar ben jij vast beter in
11 augustus krijgt hij zijn kans even geduld nogquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GvsE en ik doen ons best ja, hij wil alleen jou.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:08 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij een speciaal plekje in mijn hart, zodat je altijd gegarandeerd bent van een uitnodiging
Hij is nu een kalender aan het maken om de dagen af te kunnen strepen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
11 augustus krijgt hij zijn kans even geduld nog
Elke dag een chocolaatje met een verschillende erotische gelaatsuitdrukking van tijn?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is nu een kalender aan het maken om de dagen af te kunnen strepen.
Ik ben inderdaad aan het aftellen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is nu een kalender aan het maken om de dagen af te kunnen strepen.
Whut?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:24 schreef twi het volgende:
[..]
Elke dag een chocolaatje met een verschillende erotische gelaatsuitdrukking van tijn?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:24 schreef twi het volgende:
Elke dag een chocolaatje met een verschillende erotische gelaatsuitdrukking van tijn?
Evie!! Mijn hoop in deze donkere dagen.quote:
Ik houd niet zo van mensen koud maken.. Warm smaken ze veel beterquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Evie!! Mijn hoop in deze donkere dagen.
Ik zou graag willen delen in al jou kennis om iemand ontraceerbaar koud te maken
Kom je voor me koken dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van mensen koud maken.. Warm smaken ze veel beter
Oneensquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm nee.. die zijn al lekker zonder dat je met ze hoeft te koken
Maar twitje, wat heb ik gedaan om een plekje in jouw hartje te veroveren?quote:
Ik denk niet dat dat het isquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:37 schreef Evie het volgende:
[..]
jongens plagen kusjes vragen al eens in je opgekomen?
Dat mag je de 11de uit komen vinden.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:38 schreef Watertornado het volgende:
Kaneelstokje jij had een DSLR toch?
Hoe heb je die die focusstack foto gemaakt van die slak?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat mag je de 11de uit komen vinden.
[..]
Nee.
Tenminste, ik heb geen digitale single lensl reflex, als dat is waar dat voor staat.
Heb ik op Naturalis gedaan, met de camera van mijn begeleider. Ik heb er geen verstand van verder.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe heb je die die focusstack foto gemaakt van die slak?
hoi mohmi via shifto's account!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:42 schreef shifto het volgende:
[..]
MohMi zegt hallo via shifto's account!
Humwum, ik heb even iemand nodig met een DSLR.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik op Naturalis gedaan, met de camera van mijn begeleider. Ik heb er geen verstand van verder.
Ik moest van iedere laag (zelf inschatten) een foto maken en daarna deze foto's in een programma laden die de foto's stackte.
ikkequote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Humwum, ik heb even iemand nodig met een DSLR.
Sorry lieverd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Humwum, ik heb even iemand nodig met een DSLR.
je kan binnenkort zelfs overkopenquote:
Niet voor handen nuquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:39 schreef Evie het volgende:
[..]
hint: zoek een ander pestobject voor ze
Probeer een foto van haar te maken zonder dat ze het door heeft.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:00 schreef Evie het volgende:
tuuduuuduuuu lalala verveel want mn zusje is op visite lalalala
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |