Dit is beterquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En hij pocht dat ze gaan schoonmaken.Als hij nou een flinke trio met ze zou hebben.
Persoonlijk heb ik liever smerige seks dan een schoon huis.quote:
Ik heb liever een schoon huisquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik liever smerige seks dan een schoon huis.
Jij bent dan ook een preutse muts.quote:
Moet je maar niet in Putten wonen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:02 schreef Faxie het volgende:
Pfff gewoon alle sites van poppodia afgegaan, en d'r is binnen een uur rijden gewoon geen fuck te doen
Dit is echt een kuthoek om te wonen wat dat betreft. Als er al optredens zijn, zijn het vaak van die oppervlakkige 13-in-een-dozijn bandjesquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je maar niet in PuttenPutte wonen.
Heh bah Dat zijn ook echt zulke kutbeesten!! Kan je een bacteriele infectie van krijgen ook nogquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:12 schreef Samzz het volgende:
Lekker buiten.
Ik heb echt een rete dikke bult op m'n been. Klote dazen.
Ja, rotzakken zijn het.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Heh bah Dat zijn ook echt zulke kutbeesten!! Kan je een bacteriele infectie van krijgen ook nog
Hier hebben we tenminste nog een LVC en een stadsgehoorzaal.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dit is echt een kuthoek om te wonen wat dat betreft. Als er al optredens zijn, zijn het vaak van die oppervlakkige 13-in-een-dozijn bandjes
En de 'evenementen' hier komt al het paupervolk en de tokkies en boeren op af
Keihard.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier hebben we tenminste nog een LVC en een stadsgehoorzaal.
En in de buurt nog veel meerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier hebben we tenminste nog een LVC en een stadsgehoorzaal.
Jawel hoor alleen dat duurt wat langerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar daar kan ik niet heen lopen.
Dat spul van erwten. Hoe heet dat ookalweer...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:13 schreef Watertornado het volgende:
Kaneel wat kan je zoal eten met uiensaus en knoflooksaus zonder dat het shoarma/doner of iets in die contreien is?
Kan dat niet gewoon op een burger? Klinkt wel goed.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:13 schreef Watertornado het volgende:
Kaneel wat kan je zoal eten met uiensaus en knoflooksaus zonder dat het shoarma/doner of iets in die contreien is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |