Ze lag er al bijna uit.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:22 schreef Leatherface het volgende:
Typerend dat Dumitru weer top is op de Spelen.
Moet nog gespeeld worden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heeft die Belgische nu al een medaille of moet haar wedstrijd nog gespeeld worden?? meer info graag??
hierna doet ze de halve finale, afwachten dus!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heeft die Belgische nu al een medaille of moet haar wedstrijd nog gespeeld worden?? meer info graag??
Halve finale dus sowieso match voor brons en als ze wint zeker goud of zilver.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
waarom is TT zo misleidend...quote:
Moest nog een vraagteken achter, ging per ongeluk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
waarom is TT zo misleidend...
Ze is dichtbij.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Lees mijn eerste reactie evenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eh, nee toch?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:24 schreef Sasman het volgende:
[..]
Halve finale dus sowieso match voor brons en als ze wint zeker goud of zilver.
Rare geluiden ook.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:28 schreef debeterebob het volgende:
Ze kijkt wel fucking gaar uit dr ogen dat mens.
Niet per se waar. Ik ben bijna altijd voor de athleet die de meeste ippons, waza-ari's en schouderworpen doetquote:
Sowieso vind ik dat ze allebei mee hadden moeten doen. Stomme regels.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:29 schreef TheArt het volgende:
Dit wordt de eerste discussie in Japan. Asami is de nummer 1 van de wereld, Fukumi de nummer 2 er een paar punten achter. Beide een straatlengte voor de rest. De keuze was lood om oud ijzer wat betreft resultaten uit het verleden, maar dan dit.
Belgische mentaliteit...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zilver op de eerste dag zou al heel mooi zijn
Ze geven doodleuk hun eigen atleten de opdracht (wat is capiche in het Chinees?) om te verliezen zodat ze kunnen cashen.quote:
Lijkt wel een beetje Décosse af en toe qua stijl, ijzersterk verdedigend en geduldig.quote:
Gewoon niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:37 schreef Columbiafan het volgende:
We bljven toch een volk van net niet he
Ja, vrij weinig aan te doen. Echt ijzersterk en zo'n ergerlijke tegenstander waarbij je er helemaal niet doorheen komt...quote:
Ze moet niet tegen die Japanse natuurlijkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:38 schreef IbanMayo het volgende:
Zal nog lastig zat worden tegen die Japanse om brons te winnen. Zie het niet gebeuren.
Gastquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:39 schreef Sasman het volgende:
Wat een hoer die Braziliaanse beetje de Belg wat gaan blesseren.
Teleurgesteld, Belg?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ach kutbelg... Als je het niet kan blijf dan thuis...
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ach kutbelg... Als je het niet kan blijf dan thuis...
Niet tegen Fukumi natuurlijk. Komt uit de andere poule. Ze moet tegen Pareto.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:38 schreef IbanMayo het volgende:
Zal nog lastig zat worden tegen die Japanse om brons te winnen. Zie het niet gebeuren.
Westra jonge.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:39 schreef marcodej het volgende:
Gelukkig voor de Belgen is Gilbert nu op weg naar goud.
Gaat ze ook niet winnen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Niet tegen Fukumi natuurlijk. Komt uit de andere poule. Ze moet tegen Pareto.
Gilbert zit alleen voorop.quote:
Die won ook al brons via de herkansingen vier jaar terug.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kloptquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oohquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Schreeuwen ze de hele tijd. Op de Southpark-manier.
Yuko.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:55 schreef Leatherface het volgende:
Ippon voor de Braziliaan, of zit ik nou naar een herhaling te kijken?
Ow, fuck. Ja. ik dacht even dat het de reguliere tijd was.quote:
Net aan, op de zij. De Koreaan kon net niet wegdraaien.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:56 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ow, fuck. Ja. ik dacht even dat het de reguliere tijd was.
Ik zag de beweging zelf niet, alleen die Braziliaan wegrennen. Maar hij was dus niet op zijn rug.
Armeen heeft last van zijn nek.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:04 schreef Tha_T het volgende:
Op basis van khinza's staat ie wel voor iig. Die fransman dan
Hij wil gewoon lekker wat mannenliefde.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:59 schreef Tha_T het volgende:
Met alle respect voor die manier van score en de arbitrage maar was dat geen Bearhug?
Gaat vanzelfquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:07 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Plaats jij bij iedere posting een
Lijkt me echt. Ook een paar keer zijn nek te draaien.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:07 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Last of gespeeld? Lastig om te beoordelen altijd
Dat kan maar nu lijkt hij er geen last van te hebben. Ik bedoel maarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lijkt me echt. Ook een paar keer zijn nek te draaien.
Vind het ook zo onnodig dat strafje...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:10 schreef TheArt het volgende:
Davtyan verliest op strafjes van Milous en snapt er weinig van.
Eigen schuld.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Golden Score loss op strafjes, altijd zuur.
Anders had Milous ook wel gewonnen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Golden Score loss op strafjes, altijd zuur.
Turkmenistan is niks bij het Judoquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:13 schreef Leatherface het volgende:
Ah nu dus. Sobirov ter bevordering van goede relaties tussen mijn supportland Turkmenistan en Oezbekistan dan maar.
Wel een buitengewoon cool land met brandende kraters in de woestijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Turkmenistan is niks bij het Judo
Heeft die wel meer dan één potje gedaan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:19 schreef Tha_T het volgende:
Vergeet ook overigens niet dat we een nederlandse scheids op de Spelen hebben. Ben Spijkers
Ga je mond spoelen. Ben Spijkers heeft in '88 brons op de spelen gehaaldquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heeft die wel meer dan één potje gedaan?
Ik bedoel als scheids.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:22 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen. Ben Spijkers heeft in '88 brons op de spelen gehaald
Om uberhaupt als scheids naar de spelen gestuurd te worden ben je wel even bezig. Of hij vandaag op de mat gestaan heeft? Geen idee, ik ken die planning nietquote:
Wel balen. Had het idee dat Sobirov aan het winnen was.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:25 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik moet niet langer alles met een schuin oog kijken.
Ik dacht echt dat die score er op het scorebord bij die Oezbeek bij kwam.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wel balen. Had het idee dat Sobirov aan het winnen was.
Kwam die ook.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:26 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat die score er op het scorebord bij die Oezbeek bij kwam.
Was een duidelijke overname van Galstyan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:26 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat die score er op het scorebord bij die Oezbeek bij kwam.
Ik zag die overname niet. Ik zag met mijn rechteroog iets op het scorebord bij Sobirov komen terwijl ik eigenlijk naar fietsen keek.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Was een duidelijke overname van Galstyan.
Henk Grolquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:29 schreef Tha_T het volgende:
Judo in zijn puurste vorm als je het mij vraagt
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:29 schreef Tha_T het volgende:
Judo in zijn puurste vorm als je het mij vraagt
Nee, ik ook niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nog steeds nooit begrepen dat er 2x brons te behalen is bij Judo.
Is natuurlijk ook om het redelijke unfaire eruit te halen. Je komt dan tot aan de kwart en dan zou je er nog net naast grijpen. Zo is het mij althans uitgelegdquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nog steeds nooit begrepen dat er 2x brons te behalen is bij Judo.
De 2 die nu 'Brons' halen kunnen ze toch ook nog een keer tegen elkaar laten?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:57 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook om het redelijke unfaire eruit te halen. Je komt dan tot aan de kwart en dan zou je er nog net naast grijpen. Zo is het mij althans uitgelegd
"To win the gold medal, you must win every match. To get a silver you must win every match, except the final match. It is like a single elimination tournament. However, imagine how unfair it would be if you were the second best fighter and your first match was against the best fighter.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De 2 die nu 'Brons' halen kunnen ze toch ook nog een keer tegen elkaar laten?
Ik ook, maar ik heb het altijd als normaal en logisch ervarenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:00 schreef Tha_T het volgende:
[..]
"To win the gold medal, you must win every match. To get a silver you must win every match, except the final match. It is like a single elimination tournament. However, imagine how unfair it would be if you were the second best fighter and your first match was against the best fighter.
That is why Judo (and many other individual combat tournaments) uses the repechage system. The losers get a second chance at a medal. If you lose a match you continue to fight other losers so until become one of the two the "best loser". The two "best losers" have each only lost one match. If you lose two matches you are out of the tournament.
The winners of the 2 semi-final matches fight each other for gold and silver. The losers of the 2 semi-final matches fight the two "best losers". The winner of theses matches each get a bronze medal. This effectively means that the bronze medal chase is a double elimination tournament." - Yahoo Answers
Ik vind het nog altijd logisch. Sorry
Ah, begrijpelijk wel. Moet er nog wel aan wennen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:00 schreef Tha_T het volgende:
[..]
"To win the gold medal, you must win every match. To get a silver you must win every match, except the final match. It is like a single elimination tournament. However, imagine how unfair it would be if you were the second best fighter and your first match was against the best fighter.
That is why Judo (and many other individual combat tournaments) uses the repechage system. The losers get a second chance at a medal. If you lose a match you continue to fight other losers so until become one of the two the "best loser". The two "best losers" have each only lost one match. If you lose two matches you are out of the tournament.
The winners of the 2 semi-final matches fight each other for gold and silver. The losers of the 2 semi-final matches fight the two "best losers". The winner of theses matches each get a bronze medal. This effectively means that the bronze medal chase is a double elimination tournament." - Yahoo Answers
Ik vind herkansingen ook een terecht en logisch systeem, maar je kunt uit 2 mensen sowieso beslissen wie de beste van de 2 is.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:00 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Als je beiden inderdaad dezelfde tegenstanders in het toernooi gehad hebt ja. Anders nietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind herkansingen ook een terecht en logisch systeem, maar je kunt uit 2 mensen sowieso beslissen wie de beste van de 2 is.
Al die kleintjes.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:06 schreef TheArt het volgende:
Kitadai pakt brons. Die gast heb ik vorig jaar in A'dam zien trainen voor de GP. Das dus echt een gast van 1,5 meter ofzo
Tinie Tempah - Pass Out iirc.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:09 schreef Tha_T het volgende:
Dat opkomstmuziekje wil ik wel nog ergens vandaan halen. Iemand een idee voor titel artiest?
Klopt, thanksquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tinie Tempah - Pass Out iirc.
Gebeurt toch nog redelijk vaak hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
3 strafjes in 5 minuten. Ook een kunst.
Klopt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gebeurt toch nog redelijk vaak hoor.
Sobirov toch nog brons.
baasquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tinie Tempah - Pass Out iirc.
Geen Nederlanders dan intresseert het ze nietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:19 schreef borisz het volgende:
Nou NOS doe eens de judofinales uitzenden.
Die zenden liever de zoveelste herhaling van Zonderland uit.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:19 schreef borisz het volgende:
Nou NOS doe eens de judofinales uitzenden.
Die Tsirekidze vier jaar geleden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gebeurt toch nog redelijk vaak hoor.
Sobirov toch nog brons.
Ah, heeft ze toevallig iets met Arjen Robben gehad?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dumitru is de helft van de tijd dat ze op de mat staat geblesseerd. Niets raars aan bij haar
quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:18 schreef Tha_T het volgende:
Ik moet alleen maar lachen om die Braziliaanse coach
heb ik nietquote:
Zo zijn die Latijnen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:28 schreef TheArt het volgende:
Die coach is blijer dan Menezes zelf en die is al blij
Wel mooi die ontlading. Soms is het té, maar zo'n blijdschap fake je ook niet echt denk ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:28 schreef TheArt het volgende:
Die coach is blijer dan Menezes zelf en die is al blij
Ik geloof die oprechtheid hier zeker wel, maar het lijkt soms té aangezien het niet in onze cultuur zit.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:31 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Wel mooi die ontlading. Soms is het té, maar zo'n blijdschap fake je ook niet echt denk ik.
Dit waren ook wel categorieën waarin Japans goud geen zekerheidje was hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:34 schreef Szura het volgende:
Wel erg snel afgelopen
Tweemaal geen goud voor Japan
Gelukkig Nederlandse medailles ook niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:36 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dit waren ook wel categorieën waarin Japans goud geen zekerheidje was hoor.
Geen zekerheid, maar van Fukumi had ik het zeker verwacht. Bij Hiraoka was het eerder een verrassing als hij goud had gepakt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:36 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dit waren ook wel categorieën waarin Japans goud geen zekerheidje was hoor.
Tüvshinbayar Naidangiin.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Munkhbatar en zo
Die van Madagaskar
Ze hadden wel kanshebbers, maar de laatste jaren was de lichtste categorie mannen toch wel vooral het domein van judoka's uit de voormalige USSR en bij de dames had je ook kapers op de kust.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Geen zekerheid, maar van Fukumi had ik het zeker verwacht. Bij Hiraoka was het eerder een verrassing als hij goud had gepakt.
quote:There has been a bit of a scare in the Judo, when Hungarian fighter Eva Csernoviczki was strangled unconscious. Csernoviczki was trying to resist a strangle in her 48kg quarter-final against Belgium's Charline van Snick - the eventual bronze medalist - when she passed out, collapsing to the mat.
The referee immediately stopped the bout and awarded it to Van Snick, while Csernoviczki's arm started shaking before she regained consciousness. She received medical assistance but quickly recovered and was able to leave the mat without assistance.
Die Choi was echt in megavorm vier jaar geleden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:18 schreef Greenpeas het volgende:
Je had toch vier jaar terug zo'n Aziaat (Koreaan of Japanner) die iedereen met een ippon zowat uitschakelde. Iemand die de naam van hem nog weet? Was wel een baas.
Edit: Choi Min-Ho, baas
?quote:Op zondag 29 juli 2012 12:35 schreef TheArt het volgende:
Ik wist dit al van Heylen, maar denk hou het nog even stil
Ja ik kan geen 5 sporten tegelijk volgen, met 2 schermen ben ik al blijquote:Op zondag 29 juli 2012 12:35 schreef TheArt het volgende:
Ik wist dit al van Heylen, maar denk hou het nog even stil
quote:Op zondag 29 juli 2012 12:49 schreef TheArt het volgende:
En er was al zoveel polemiek om de keuze in Spanje tussen Gomez en Carrascosa, die op de ranking in punten precies gelijk eindigden, maar die zal nu nog groeien. Carrascosa verliest namelijk in de eerste ronde van de Luxemburgse Muller.
Haha.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:49 schreef TheArt het volgende:
En er was al zoveel polemiek om de keuze in Spanje tussen Gomez en Carrascosa, die op de ranking in punten precies gelijk eindigden, maar die zal nu nog groeien. Carrascosa verliest namelijk in de eerste ronde van de Luxemburgse Muller.
quote:Op zondag 29 juli 2012 12:58 schreef TheArt het volgende:
Wat een loting voor HeylenKelmendi er ook uit en dus moet ze tegen Legentil. Dikke kans op een halve finale.
Ik zie nu de rest, jezus. Die hele -52 zit vol met verrassingen. De grootste namen die nog over zijn, zijn bijkans Heylen en Gneto.
quote:Op zondag 29 juli 2012 12:58 schreef TheArt het volgende:
Wat een loting voor HeylenKelmendi er ook uit en dus moet ze tegen Legentil. Dikke kans op een halve finale.
Ik zie nu de rest, jezus. Die hele -52 zit vol met verrassingen. De grootste namen die nog over zijn, zijn bijkans Heylen en Gneto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |