?quote:Op zondag 29 juli 2012 12:35 schreef TheArt het volgende:
Ik wist dit al van Heylen, maar denk hou het nog even stil
Ja ik kan geen 5 sporten tegelijk volgen, met 2 schermen ben ik al blijquote:Op zondag 29 juli 2012 12:35 schreef TheArt het volgende:
Ik wist dit al van Heylen, maar denk hou het nog even stil
quote:Op zondag 29 juli 2012 12:49 schreef TheArt het volgende:
En er was al zoveel polemiek om de keuze in Spanje tussen Gomez en Carrascosa, die op de ranking in punten precies gelijk eindigden, maar die zal nu nog groeien. Carrascosa verliest namelijk in de eerste ronde van de Luxemburgse Muller.
Haha.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:49 schreef TheArt het volgende:
En er was al zoveel polemiek om de keuze in Spanje tussen Gomez en Carrascosa, die op de ranking in punten precies gelijk eindigden, maar die zal nu nog groeien. Carrascosa verliest namelijk in de eerste ronde van de Luxemburgse Muller.
quote:Op zondag 29 juli 2012 12:58 schreef TheArt het volgende:
Wat een loting voor HeylenKelmendi er ook uit en dus moet ze tegen Legentil. Dikke kans op een halve finale.
Ik zie nu de rest, jezus. Die hele -52 zit vol met verrassingen. De grootste namen die nog over zijn, zijn bijkans Heylen en Gneto.
quote:Op zondag 29 juli 2012 12:58 schreef TheArt het volgende:
Wat een loting voor HeylenKelmendi er ook uit en dus moet ze tegen Legentil. Dikke kans op een halve finale.
Ik zie nu de rest, jezus. Die hele -52 zit vol met verrassingen. De grootste namen die nog over zijn, zijn bijkans Heylen en Gneto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |