Vind het ook zo onnodig dat strafje...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:10 schreef TheArt het volgende:
Davtyan verliest op strafjes van Milous en snapt er weinig van.
Eigen schuld.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Golden Score loss op strafjes, altijd zuur.
Anders had Milous ook wel gewonnen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Golden Score loss op strafjes, altijd zuur.
Turkmenistan is niks bij het Judoquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:13 schreef Leatherface het volgende:
Ah nu dus. Sobirov ter bevordering van goede relaties tussen mijn supportland Turkmenistan en Oezbekistan dan maar.
Wel een buitengewoon cool land met brandende kraters in de woestijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Turkmenistan is niks bij het Judo
Heeft die wel meer dan één potje gedaan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:19 schreef Tha_T het volgende:
Vergeet ook overigens niet dat we een nederlandse scheids op de Spelen hebben. Ben Spijkers
Ga je mond spoelen. Ben Spijkers heeft in '88 brons op de spelen gehaaldquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heeft die wel meer dan één potje gedaan?
Ik bedoel als scheids.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:22 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen. Ben Spijkers heeft in '88 brons op de spelen gehaald
Om uberhaupt als scheids naar de spelen gestuurd te worden ben je wel even bezig. Of hij vandaag op de mat gestaan heeft? Geen idee, ik ken die planning nietquote:
Wel balen. Had het idee dat Sobirov aan het winnen was.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:25 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik moet niet langer alles met een schuin oog kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |