Ik geloof die oprechtheid hier zeker wel, maar het lijkt soms té aangezien het niet in onze cultuur zit.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:31 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Wel mooi die ontlading. Soms is het té, maar zo'n blijdschap fake je ook niet echt denk ik.
Dit waren ook wel categorieën waarin Japans goud geen zekerheidje was hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:34 schreef Szura het volgende:
Wel erg snel afgelopen
Tweemaal geen goud voor Japan
Gelukkig Nederlandse medailles ook niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:36 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dit waren ook wel categorieën waarin Japans goud geen zekerheidje was hoor.
Geen zekerheid, maar van Fukumi had ik het zeker verwacht. Bij Hiraoka was het eerder een verrassing als hij goud had gepakt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:36 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dit waren ook wel categorieën waarin Japans goud geen zekerheidje was hoor.
Tüvshinbayar Naidangiin.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Munkhbatar en zo
Die van Madagaskar
Ze hadden wel kanshebbers, maar de laatste jaren was de lichtste categorie mannen toch wel vooral het domein van judoka's uit de voormalige USSR en bij de dames had je ook kapers op de kust.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Geen zekerheid, maar van Fukumi had ik het zeker verwacht. Bij Hiraoka was het eerder een verrassing als hij goud had gepakt.
quote:There has been a bit of a scare in the Judo, when Hungarian fighter Eva Csernoviczki was strangled unconscious. Csernoviczki was trying to resist a strangle in her 48kg quarter-final against Belgium's Charline van Snick - the eventual bronze medalist - when she passed out, collapsing to the mat.
The referee immediately stopped the bout and awarded it to Van Snick, while Csernoviczki's arm started shaking before she regained consciousness. She received medical assistance but quickly recovered and was able to leave the mat without assistance.
Die Choi was echt in megavorm vier jaar geleden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:18 schreef Greenpeas het volgende:
Je had toch vier jaar terug zo'n Aziaat (Koreaan of Japanner) die iedereen met een ippon zowat uitschakelde. Iemand die de naam van hem nog weet? Was wel een baas.
Edit: Choi Min-Ho, baas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |