SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Nero doet huilie in plaats van niet naar pauper zaken te gaan![]()
Maar waarom niet op internet besteld dan ?![]()
Die hele stad is gewoon pauper.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
Nero doet huilie in plaats van niet naar pauper zaken te gaan![]()
Ik ga hem nu maar bestellen op internet ja. Ik wilde hem vandaag hebben en toen ik daar gisteravond 100% van was, was het al te laat om hem vandaag bezorgd te krijgen.
It's funny
* Nero22 eet uit pure frustratie nog een bak Ben en Jerry's perenijsje
It's funny
Die zijn juist niet eens slechtquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:11 schreef Nero22 het volgende:
* Nero22 eet uit pure frustratie nog een bak Ben en Jerry's perenijsje![]()
![]()
![]()
Ik heb van die waterijsjes van 10 voor 50 cent ofzoquote:
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Met 2 stokjes?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb van die waterijsjes van 10 voor 50 cent ofzo
Edit: Ohnee van die zakjes die in de vriezer moeten![]()
![]()
Ik heb helemaal geen ijs... Alleen ingevroren brood
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Van die opduwijsjesquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb van die waterijsjes van 10 voor 50 cent ofzohebben wij ook
Btw, nu dames zwemmen!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Met 2 stokjes?
Edit: Ohnee van die zakjes die in de vriezer moeten![]()
Ik kocht altijd een stuk of 10/15 zakken tegelijk. Keken ze me altijd raar aan bij de supermarktquote:![]()
![]()
En de cola als laatst bewaren want die was het 'smerigst'quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik kocht altijd een stuk of 10/15 zakken tegelijk. Keken ze me altijd raar aan bij de supermarkt
Hahaha ja preciesquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
En de cola als laatst bewaren want die was het 'smerigst'![]()
![]()
![]()
Ik heb goeie schoenen gekocht
Vanmorgen video laten maken, diverse schoenen proef gelopen en deze met extra 'steunblokken' liepen het beste.
De verkoper kon al voorspellen dat ik waarschijnlijk nu last van mijn schenen en enkels had, ja dat dus en daarom anderhalve week niet gelopen want goede schoenen zouden kunnen schelen daarin.
En natuurlijk heb ik er zojuist mee gelopen en gewoon echt!!! een stuk beter zeg!Ik kon nu bijna mijn week 1 schema afmaken, ongeloofelijk, alleen de laatste 3 minuten wilde niet meer had ineens steek in mijn zij.. wat altijd beter is dan pijn in je enkels, schenen en rug
Blij mee dus, en blij met jullie goede advies!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Bij ons blijven die paarse altijd overquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
En de cola als laatst bewaren want die was het 'smerigst'
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:27 schreef De_kluizenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmorgen video laten maken, diverse schoenen proef gelopen en deze met extra 'steunblokken' liepen het beste.
De verkoper kon al voorspellen dat ik waarschijnlijk nu last van mijn schenen en enkels had, ja dat dus en daarom anderhalve week niet gelopen want goede schoenen zouden kunnen schelen daarin.
En natuurlijk heb ik er zojuist mee gelopen en gewoon echt!!! een stuk beter zeg!Ik kon nu bijna mijn week 1 schema afmaken, ongeloofelijk, alleen de laatste 3 minuten wilde niet meer had ineens steek in mijn zij.. wat altijd beter is dan pijn in je enkels, schenen en rug
Blij mee dus, en blij met jullie goede advies!
Mooie schoenen ook!█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Wat goed om te horen!! Heel veel plezier ermeequote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:27 schreef De_kluizenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Blij mee dus, en blij met jullie goede advies!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
En echt he, ik zit net te kijken op mn runkeeper, de laatste keer dat ik liep was 2 weken geleden, en nu heb ik het met deze schoenen gewoon 2x zo ver gelopen zonder pijn en net een hardere loop snelheid. Had echt niet gedacht dat het zulk verschil kon maken!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Fijn hè!! En nu niet overmoedig worden hèje bent nog maar net herstelt. Eerst opbouwen
Neequote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Fijn hè!! En nu niet overmoedig worden hèje bent nog maar net herstelt. Eerst opbouwen
Maar eerlijk gezegd voel ik mij nu helemaal happy en trots en energiek. Zou bijna nu weer gaan lopen! Maar nee hou mij aan mijn plan, morgen niet, maandag weer wel.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Heel goed. En dat gevoel is ook fijn hèquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:35 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
NeeMaar eerlijk gezegd voel ik mij nu helemaal happy en trots en energiek. Zou bijna nu weer gaan lopen! Maar nee hou mij aan mijn plan, morgen niet, maandag weer wel.
Van die goedkope waterijszakjes.![]()
De paarse en oranje variant.![]()
Cola variant.![]()
Nieuwe schoenen.
It's funny
Vanmiddag ook weer lopen. Moet alleen wachten tot m'n vriendin tijd vrij kan maken
Heb me ook aangemeld voor het Endomondo team
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
Succes, have fun!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Als het al van je vriendin moet afhangenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:55 schreef Martijn85 het volgende:
Vanmiddag ook weer lopen. Moet alleen wachten tot m'n vriendin tijd vrij kan maken
Heb me ook aangemeld voor het Endomondo team![]()
![]()
Als het aan mij lag was ik vanochtend al gegaan. Maar dan kan ik nu ff rustig lopen en kan ik morgen ook weer. Denk dat ik morgen 8x400m intervallen ga doen met 2 min rust.Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
Hoe doe je dat dan? Want hoe weet je nou wanneer je 400 meter gelopen hebt, dat je niet 500 of 600 loopt? Op zich klinkt dat ook wel als een leuke training denk ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:04 schreef Martijn85 het volgende:
Als het aan mij lag was ik vanochtend al gegaan. Maar dan kan ik nu ff rustig lopen en kan ik morgen ook weer. Denk dat ik morgen 8x400m intervallen ga doen met 2 min rust.
Ik loop nu een schema van minuten, ingeklopt in runkeeper app en die geeft iedere keer een signaal met de mededeling wat ik dan in die tijd moet doen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Kun je waarschijnlijk ook wel in Runkeeper aangeven. En anders doen sporthorloges dat wel voor je.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:09 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Want hoe weet je nou wanneer je 400 meter gelopen hebt, dat je niet 500 of 600 loopt? Op zich klinkt dat ook wel als een leuke training denk ik.
Ik loop nu een schema van minuten, ingeklopt in runkeeper app en die geeft iedere keer een signaal met de mededeling wat ik dan in die tijd moet doen.
It's funny
Bij de Endomondo app kan je intervallen instellen met tijd of afstand. Neem aan dat ik dan een seintje krijgWeet het ook niet precies, want heb tot nu toe met Nike+ gelopen.
Ik heb een keer zo'n 400m-training gedaan, en toen heb ik gewoon even Google Maps aangeslingerd om te meten. Een herkenbaar startpunt opgezocht en 400m uitgemeten. Zorgen dat je weet waar je moet eindigen en rennen maar
Lopen met dit weerVind het al te warm voor het huishouden
Net wezen fietsen
mijn benen voelden aan als drilpudingWas niet vooruit te branden ... Ben bang dat ik het lopen van vandaag maar naar morgen verplaats
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb een keer zo'n 400m-training gedaan, en toen heb ik gewoon even Google Maps aangeslingerd om te meten. Een herkenbaar startpunt opgezocht en 400m uitgemeten. Zorgen dat je weet waar je moet eindigen en rennen maarOf, in minuten bijhouden. Dus bv de beroemde 8x 2 min met 1 min wandelen tussendoor
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:24 schreef GotC het volgende:
[..]Of, in minuten bijhouden. Dus bv de beroemde 8x 2 min met 1 min wandelen tussendoor
Nooit weer
![]()
Luchtvochtigheid op dit moment 87% hier. Ga zo nog even boodschappen doen, maar het hardlopen sla ik nog een dag over.![]()
Het is amper 20 gradenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:15 schreef Maraca het volgende:
Lopen met dit weerVind het al te warm voor het huishouden
Nu even boodschappen en daarna rondje lopen.Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Heerlijk joh! Of de 15x 1 min op wedstrijdtempo van Renate
It's funny
22quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:28 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Het is amper 20 graden
Nu even boodschappen en daarna rondje lopen.
MENSUHHH
Dit weekend op Bol: vette korting op de Garmin 110 + HRM. Nu voor ¤199 ¤169.
http://www.bol.com/nl/p/g(...)or/9000000011528760/It's funny
Ik heb m laatst nog eens gedaanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:24 schreef GotC het volgende:
[..]Of, in minuten bijhouden. Dus bv de beroemde 8x 2 min met 1 min wandelen tussendoor
/sm
Als ik zulke kutstukjes loop voel ik me daarna altijd slechter dan toen ik er aan begon. Dan denk ik echt van damnnnnn je kunt op z'n minst 20 minuten lopen op tempo en dan houd je 1 minuut niet eens vol? Slap hoor. <- tegen mezelfquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Heerlijk joh! Of de 15x 1 min op wedstrijdtempo van Renate![]()
Gek genoeg vind ik die 15x1min juist heerlijkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Als ik zulke kutstukjes loop voel ik me daarna altijd slechter dan toen ik er aan begon. Dan denk ik echt van damnnnnn je kunt op z'n minst 20 minuten lopen op tempo en dan houd je 1 minuut niet eens vol? Slap hoor. <- tegen mezelfEindig op hetzelfde tempo, grappig
![]()
![]()
Mooie prijs.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:49 schreef Nero22 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor dinsdag moet dit topic dus vol zitten!█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Whut!? Geen Garmin!?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:49 schreef Nero22 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor dinsdag moet dit topic dus vol zitten!![]()
![]()
Het was inderdaad best vochtig, maar toch erg lekker in de schaduw. Heerlijk kunnen lopen met een gemiddelde hartslag van 161SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is zover. Over een 3 kwartier weer terug.Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:13 schreef Drassss het volgende:
Het was inderdaad best vochtig, maar toch erg lekker in de schaduw. Heerlijk kunnen lopen met een gemiddelde hartslag van 161NetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:24 schreef Martijn85 het volgende:
Het is zover. Over een 3 kwartier weer terug.It's funny
Vanavond lekker lopen, laatste keer voor ik een midweek naar Londen vertrek zondag op maandagnacht, Olympische Spelen
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
http://www.endomondo.com/workouts/trQhtRzQKXg
Zo, ging wel lekker. Na 5km stukje naast m'n vriendin gelopen en we hadden nog een stoplicht tegen. Daarvoor steeds stuk vooruit gelopen en dan weer terug. Vandaar dat km 4 en 5 vlak naast elkaar zitten
Nu finish wielrennen meepakken.Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Vanavond lekker lopen, laatste keer voor ik een midweek naar Londen vertrek zondag op maandagnacht, Olympische SpelenSweet as!
Goed bezuuuug!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:20 schreef Martijn85 het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/trQhtRzQKXg
Zo, ging wel lekker. Na 5km stukje naast m'n vriendin gelopen en we hadden nog een stoplicht tegen. Daarvoor steeds stuk vooruit gelopen en dan weer terug. Vandaar dat km 4 en 5 vlak naast elkaar zitten
Nu finish wielrennen meepakken.It's funny
Goed bezigquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Vanavond lekker lopen, laatste keer voor ik een midweek naar Londen vertrek zondag op maandagnacht, Olympische SpelenWaarom ga je niet lopen in Londen? Leuk voor je Endomondo kaartje
Mwa lopen in hartje Londen gaat 'm niet worden. Verder de hele week druk met wedstrijden bezoeken (judo) en bier drinken (Holland Heineken House)
Bier boven lopen verkiezenVind je het gek dat we niet getrouwd zijn
Weet iemand of het nou echt veel uitmaakt of je tijdens een interval gaat wandelen of dribbelt? Wat is het verschil precies? Tijdens wandelen zakt mijn hartslag binnen 2 minuten tussen de 30 en 40 slagen. Maar lopen-wandelen-lopen enz geeft me wel vaak zware benen, aan 1 stuk door lopen is 'lichter'. Ben benieuwd naar jullie ervaring en mening![]()
![]()
Gaaf man!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Vanavond lekker lopen, laatste keer voor ik een midweek naar Londen vertrek zondag op maandagnacht, Olympische SpelenIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik ga straks weer lopen maar ik ben even Evy-moe. Ik zet wat hardcore op, maak hetzelfde rondje als de laatste tijd en bepaal zelf wanneer ik ga lopen en rennen. Ik wil gewoon voor een keertje wat anders
. Dinsdag wel weer Evy
.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Zover ik even snel uit mijn geheugen haal moet je hartslag ongeveer tot 135 dalen in je rust. Puur in de theorie. In de praktijk dribbel of eh loop in een redelijk rustig tempo ook gewoon in mijn rust tijdens interval.![]()
Eerst even wielrennen bij de OS afkijken.
Mooi horloge Nero
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Dat is toch heel erg afhankelijk van je rusthartslag en max hartslag denk ik? Mijn hartslag 135 is heel anders dan die van bv mijn vriend. En hoe beter getraind je bent, hoe sneller je hartslag zakt. Had dat dan niet toevallig te maken met een percentage wat die 135 vertegenwoordigt? Hoe voelen jouw benen na zo'n training?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:40 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zover ik even snel uit mijn geheugen haal moet je hartslag ongeveer tot 135 dalen in je rust. Puur in de theorie. In de praktijk dribbel of eh loop in een redelijk rustig tempo ook gewoon in mijn rust tijdens interval.![]()
Ik heb bij mijn vorige training ook gemerkt dat wandelen niet ideaal is. Je benen verzuren dan inderdaad sneller. Wat dat betreft kun je beter dribbelen. Dan kun je het wat beter volhouden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:37 schreef Rammelaartje het volgende:
Weet iemand of het nou echt veel uitmaakt of je tijdens een interval gaat wandelen of dribbelt? Wat is het verschil precies? Tijdens wandelen zakt mijn hartslag binnen 2 minuten tussen de 30 en 40 slagen. Maar lopen-wandelen-lopen enz geeft me wel vaak zware benen, aan 1 stuk door lopen is 'lichter'. Ben benieuwd naar jullie ervaring en meningThanks. Nog een paar nachtjes slapen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:41 schreef MaLo het volgende:
Eerst even wielrennen bij de OS afkijken.
Mooi horloge Nero
It's funny
Hosselca?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:26 schreef Maraca het volgende:
Bier boven lopen verkiezenVind je het gek dat we niet getrouwd zijn
Hoeveel potentiële echtgenote(n/s) heb je nou al?
Ik ga morgen lopen met de HosselMossel
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik ben even vergeten wie het zei, maar het gevaar van wandelen/lopen/wandelen is dat je sneller kan verzuren. Zelf heb ik daar nooit last van gehad
Wat ik ook weet is dat bij het wandelen je langzaam weer in ruststand komt. Dat moet je proberen te voorkomen, want anders heeft intervallen dus geen zin. Pak zodoende "korte" rustperiodes van max 2.5min en dan is het prima naar mijn mening. Je kan ook heel rustig dribbelen.![]()
Ok die zware benen van me als ik tussendoor wandel klopt dus wel. Terug in ruststand komen klinkt wel logisch ja. Dan ga ik morgen 4x8/2 lopen met normaal tempo en dribbelen. Gewoon weer even lekker voor mezelf lopen en niet steeds op die klote hartslag. Als ik uit mezelf een fijn tempo loop zal ik toch rond de drempel van aeroob/anaeroob zitten. Dus dat is wel prima voor nu![]()
![]()
Het doel van interval is toch juist je herstel een opneuker te gevenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:45 schreef Drassss het volgende:
Ik ben even vergeten wie het zei, maar het gevaar van wandelen/lopen/wandelen is dat je sneller kan verzuren. Zelf heb ik daar nooit last van gehad
Wat ik ook weet is dat bij het wandelen je langzaam weer in ruststand komt. Dat moet je proberen te voorkomen, want anders heeft intervallen dus geen zin. Pak zodoende "korte" rustperiodes van max 2.5min en dan is het prima naar mijn mening. Je kan ook heel rustig dribbelen.![]()
![]()
Als ik ga wandelen zit ik binnen een minuut 30 a 40 slagen lager. Daarom verkies ik ervoor om iets op een hoger tempo te lopen maar dan wat langer rusten. Maak dan ook wat meer meters. Er is niet 1 manier waarop het de juiste manier van intervallen is. Kies gewoon wat jij prettig vind en werkt.
Mijn bene heb ik geen last van tijdens de interval. Ik loop dan ook niet (te) hard tijdens interval. Harder dan ik normaal tijdens duurloop doe maar ongeveer op mijn 5 km wedstrijd tempo.![]()
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:49 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Het doel van interval is toch juist je herstel een opneuker te geven![]()
Wow dan heb je echt een waanzinnig goede conditiequote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:51 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Als ik ga wandelen zit ik binnen een minuut 30 a 40 slagen lager. Daarom verkies ik ervoor om iets op een hoger tempo te lopen maar dan wat langer rusten. Maak dan ook wat meer meters. Er is niet 1 manier waarop het de juiste manier van intervallen is. Kies gewoon wat jij prettig vind en werkt.
Mijn bene heb ik geen last van tijdens de interval. Ik loop dan ook niet (te) hard tijdens interval. Harder dan ik normaal tijdens duurloop doe maar ongeveer op mijn 5 km wedstrijd tempo.Hoe lang loop jij al?
![]()
Als je voorkomt dat je lichaam in ruststand gaat tussen de intervals wordt het dus gewoon duurlopen.quote:![]()
Die wielerfinale
Leuk voor Vino, zo'n afscheid, maar die Colombiaan zat nou niet bepaald op te letten.quote:Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
Dat heb ik vanmorgen gedaan:quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hosselca?Hoeveel potentiële echtgenote(n/s) heb je nou al?
http://www.endomondo.com/workouts/hwmN4SfKbpQ
Hossel weet nu ook van de Zevenheuvelenweg en de Duivelsberg
F means you're fucked![]()
Whaaa, vandaag dus niet met Evy gelopen. Ik dacht, ik ga kijken hoelang achter elkaar ik kan lopen, zonder te wandelen. En het is geworden.... ruim 13 minuten
(bij Evy loop ik nu 2-2-4-3-3)
En kijk hoe stabiel
http://www.endomondo.com/workouts/75898629You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Heel netjes hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:31 schreef MaLo het volgende:
Whaaa, vandaag dus niet met Evy gelopen. Ik dacht, ik ga kijken hoelang achter elkaar ik kan lopen, zonder te wandelen. En het is geworden.... ruim 13 minuten
En kijk hoe stabiel
http://www.endomondo.com/workouts/75898629![]()
![]()
![]()
Op deze snikhete dag?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:31 schreef MaLo het volgende:
En kijk hoe stabiel
http://www.endomondo.com/workouts/75898629knappe prestatie.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Hallo! na 2 x 60km gefietst te hebben deze week ook maar weer eens gelopen;
http://connect.garmin.com/activity/203908603![]()
Zo, nu even teruggelezenJaloersquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Vanavond lekker lopen, laatste keer voor ik een midweek naar Londen vertrek zondag op maandagnacht, Olympische Spelen. Lijkt me zo gaaf om mee te maken
.
Mooi rondje Yur, lijkt me mooi om daar te lopenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat heb ik vanmorgen gedaan:
http://www.endomondo.com/workouts/hwmN4SfKbpQ
Hossel weet nu ook van de Zevenheuvelenweg en de DuivelsbergHaha have funquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Puik; nu volhouden he ook in de winter! De dagen worden alweer korter merk ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:31 schreef MaLo het volgende:
En kijk hoe stabiel
http://www.endomondo.com/workouts/75898629
Straks weer met lampjes lopen![]()
![]()
quote:Thanxquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:42 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Op deze snikhete dag?knappe prestatie.
.
Voor de meer ervaren lopers is zoiets natuurlijk peanuts, maar ik heb zo'n slechte conditie (of mag ik inmiddels Had zeggen![]()
) dat ik niet eens had verwacht ooit 5 minuten aan een stuk te kunnen hardlopen. Dus voor mij is en voelt dit echt als een prestatie.
Op Fok? Denk nu een stuk of 6 (ook buiten deze reeks omquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga morgen lopen met de HosselMossel) Alleen de HosselMossel nog toevoegen aan het lijstje
Mhaw duurlopen is op 1 tempo? Interval wissel je snelle stukken af met actieve dribbel/wandel stukkenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:58 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Als je voorkomt dat je lichaam in ruststand gaat tussen de intervals wordt het dus gewoon duurlopen.![]()
![]()
Kan iemand mij uitleggen waarom ik mijn Nintendo DS oplader steeds tegenkom als ik iets anders zoek, maar nu ik die oplader zoek ik hem nergens kan vinden?
Ik zou nu dus zoeken naar een bak B&J. Dan heb je die oplader zo te pakkenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:59 schreef Maraca het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik mijn Nintendo DS oplader steeds tegenkom als ik iets anders zoek, maar nu ik die oplader zoek ik hem nergens kan vinden?![]()
![]()
Dat is gewoon een natuurwet. Zo is dat met alles.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:59 schreef Maraca het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik mijn Nintendo DS oplader steeds tegenkom als ik iets anders zoek, maar nu ik die oplader zoek ik hem nergens kan vinden?
It's funny
Conditie is prima. Loop nu ongeveer een jaartje. Me voornamelijk toegespits op afstand. Nu nog de snelheid er een beetje in krijgen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:53 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Wow dan heb je echt een waanzinnig goede conditieHoe lang loop jij al?
![]()
Denk (hoop) niet dat hij in de vriezer ligtquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zou nu dus zoeken naar een bak B&J. Dan heb je die oplader zo te pakkenHeb wel iets anders gevonden dat ik kwijt wasquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:01 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een natuurwet. Zo is dat met alles.
Ja precies, toen je zocht naar je oplader!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb wel iets anders gevonden dat ik kwijt wasIt's funny
Jaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:10 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ja precies, toen je zocht naar je oplader!
Er is niet 1 manier die de juiste is. Er zijn zoveel verschillende manieren om te trainen. Vergelijk een schema's van profs en daar vindt je al zoveel verschilen in. Train zoals jij het lekker vindt en voor jou werkt dat is het belangrijkst. Topsporter zullen we geen van allen hier worden vrees ik.![]()
Achter de bank, in het elektronica kastje, naast je laptop, bij de kapstok, in de koelkast(ja dat heb ik een keer voor elkaar gekregen)![]()
Iedereen is hier een topsporterquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:11 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Er is niet 1 manier die de juiste is. Er zijn zoveel verschillende manieren om te trainen. Vergelijk een schema's van profs en daar vindt je al zoveel verschilen in. Train zoals jij het lekker vindt en voor jou werkt dat is het belangrijkst. Topsporter zullen we geen van allen hier worden vrees ik.![]()
![]()
B&J ijs, wij mogen nog twee bakken ophalen, postcodeloterij prijs
Gewoon NIET denken aan de DS oplader Macara, dan duikt hij vanzelf ergens op
In de koelkastquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
Achter de bank, in het elektronica kastje, naast je laptop, bij de kapstok, in de koelkast(ja dat heb ik een keer voor elkaar gekregen)![]()
* Maraca gaat toch even kijken
Njah, worst case koop ik volgende week wel een nieuwe opladerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:14 schreef MaLo het volgende:
B&J ijs, wij mogen nog twee bakken ophalen, postcodeloterij prijs
Gewoon NIET denken aan de DS oplader Macara, dan duikt hij vanzelf ergens opSnap er iig niks van
Klote is dat die dingen zo'n onmogelijk stekkertje hebbenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
In de koelkast![]()
[..]
Njah, worst case koop ik volgende week wel een nieuwe opladerSnap er iig niks van
![]()
![]()
Als je een nieuwe koopt, vind je de andere als je thuis bent.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
In de koelkast![]()
[..]
Njah, worst case koop ik volgende week wel een nieuwe opladerSnap er iig niks van
![]()
Ach, zo'n Nintendo DS third party stekker hebben ze vast welquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Klote is dat die dingen zo'n onmogelijk stekkertje hebben
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:11 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
![]()
Die kans zit er dik in jaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:19 schreef VKV het volgende:
[..]
Als je een nieuwe koopt, vind je de andere als je thuis bent.
Ik heb dan ook geen ambities in die richtingquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:11 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Er is niet 1 manier die de juiste is. Er zijn zoveel verschillende manieren om te trainen. Vergelijk een schema's van profs en daar vindt je al zoveel verschilen in. Train zoals jij het lekker vindt en voor jou werkt dat is het belangrijkst. Topsporter zullen we geen van allen hier worden vrees ik.. Ik wil wel het beste uit mezelf halen, dat wel.
offtopic-geneuzel
Ik zit nu te kijken naar National Geographic naar een baby-gnoe. Ze is pas geboren en dan wordt de kudde weggejaagd door jagers. Baby-gnoe blijft achter en het ziet er naar uit dat ze opgevreten gaat worden door een leeuwin. Maar nee: in plaats van dat de leeuwin met het eten speelt wat gebruikelijk is, beschermt ze juist de baby-gnoe tegen hyena's! De volgende dag gaat de baby-gnoe weer op zoek naar mama, maar komt in een verkeerde kudde terecht. Ze wordt weggejaagd, maar uiteindelijk vindt ze mama weer.
It's funny
Iedereen weer lekker bezig vandaag
Na het rondje van vanmiddag staat er nu een mango-yoghurttaart op te stijven. Over 2 uur een lekker toetje.Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
Intervallen zonder wandelen is gewoon een stuk zwaarder. Bij een goede intervaltraining train je op een hoger tempo en probeer je tijdens de herstelperiodes niet te wandelen.
In mijn eerste jaar had ik de wandelpauzes nodig om even de spanning van de benen te kunnen halen. Het schema van Evy werkt op dezelfde manier en is een goede manier om blessures te voorkomen.
Ik ben nu ruim 2 jaar verder en ben nu pas bezig met deze vorm van training. Je moet eerst een basisconditie hebben opgebouwd om zwaarder te kunnen gaan trainen.
Hetzelfde geldt denk ik ook voor het lopen volgens hartslag. Wanneer je de basis nog niet voldoende hebt opgebouwd zal je weinig vooruitgang boeken als je de hartslag niet wilt laten oplopen.![]()
Kijk, ik schrok al.quote:
Kom ik aankakken met mijn 2.5km rondjes...
How can I make this topic about me?![]()
Als je die doet in 10 minuten mag je ook wel meedoen hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kijk, ik schrok al.
Kom ik aankakken met mijn 2.5km rondjes...
It's funny
Maaaaar er is er altijd maar 1tje die wintquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:11 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
![]()
Helaasquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:32 schreef Drassss het volgende:
Maraca heeft ondertussen ergens 8 van die opladers in huis liggen
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:26 schreef Dr.Sexy het volgende:
Hardlopen voor beginners
Heel erg in dubio of ik zo ook een stukje ga doen.
Ik twijfel niet onder het rennenquote:![]()
Fuck it, ik pak mijn schoenen en ga heeuuulll kalmpies aan een stukje doen.
Thanks gups![]()
![]()
Graag gedaanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik twijfel niet onder het rennen![]()
Fuck it, ik pak mijn schoenen en ga heeuuulll kalmpies aan een stukje doen.
Thanks gups
Echt, er is één bui in het land en hij komt hier straks overdrijven... Hopelijk is 'ie een beetje vlot, dan kan ik ook nog voordat het te donker wordt.
Oké, drie buien dan.
It's funny
Tijdens het lopen: oké, maar niet als je moet starten.quote:En ik kan pas over een half uurtje weg want dan is het eten van het meerennende overbuur'meisje' eindelijk gezakt.
It's funny
Ik ben diep, diep gekwetstquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Op Fok? Denk nu een stuk of 6 (ook buiten deze reeks om) Alleen de HosselMossel nog toevoegen aan het lijstje
Hoofdpijn, buik doet raar
Nou ja, beter vandaag dan morgen. Hoop ik tenminste.... Ivm lopen morgen.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Nog even een liter water wegtanken, eten laten zakken en telefoon aan her infuus, dan ga ik ook weer eens even een rondje.
Vandaag staat vijf keer tien minuten op het programma, dus dat word inclusief wandelen een kleine zes mijl![b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
@ TT: ik heb mijn Garmin gisteren opgestuurd dus ik zit ook nog even zonder
Ben zo bang dat als ik een nieuwe krijg dat die ook onnauwkeurig zal zijnmaar verder heeft niemand hier daar toch last van eigenlijk?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Was zo blij dat schoonzus met peuter weer naar huis ging dat ik van vreugde het huis inviel toen ik met m'n grote teen achter de drempel bleef hangen en die is nu helemaal blauw en pijnlijk![]()
Máár, wel weer rust in huis!
Ja doei.![]()
Hm, straks komt die nagel eraf. Mijn nagel deed er drie maanden over om weer terug te komen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
Was zo blij dat schoonzus met peuter weer naar huis ging dat ik van vreugde het huis inviel toen ik met m'n grote teen achter de drempel bleef hangen en die is nu helemaal blauw en pijnlijk![]()
Máár, wel weer rust in huis!
It's funny
Zo erg is 't nou ook weer niet![]()
Morgen eens een schema bedenken waarbij ik in 3 weken naar 10 kan hupselen op een rustig tempo zonder blessuregevaar en -problemen. Ook hier geldt weer: ik doe de loop niet als ik het niet kan; ben daar vrij makkelijk in, maar wil 't wel gaan proberen
Ja doei.![]()
Wel zonder pijn?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
Zo dat was dan eh 2,25 km![]()
Jeumig wat is het benauwd buitenZiggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Maar je bent wel gegaan!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
Zo dat was dan eh 2,25 km![]()
Jeumig wat is het benauwd buitenJa doei.![]()
Ik ben heel tevreden over de mijne, het verschil met Endomondo op m'n iPhone is een wereld!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:47 schreef MissBliss het volgende:
@ TT: ik heb mijn Garmin gisteren opgestuurd dus ik zit ook nog even zonder
Ben zo bang dat als ik een nieuwe krijg dat die ook onnauwkeurig zal zijnmaar verder heeft niemand hier daar toch last van eigenlijk?
Hossel de hosselquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Bij mij is het ook een wereld van verschil met Runkeeper, maar andersom dus, RK is veel nauwkeurigerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ben heel tevreden over de mijne, het verschil met Endomondo op m'n iPhone is een wereld!
Maar bedankt voor je berichtje, ik ga er maar gewoon vanuit dat het aan mijn horloge lag
Ziggy played guitar
Het moet haast wel. Ik ben echt alleen maar positief, nog geen enkele fuckup gehadquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bij mij is het ook een wereld van verschil met Runkeeper, maar andersom dus, RK is veel nauwkeuriger
Maar bedankt voor je berichtje, ik ga er maar gewoon vanuit dat het aan mijn horloge lag[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oké!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het moet haast wel. Ik ben echt alleen maar positief, nog geen enkele fuckup gehadik ben echt een beetje nerveus erover, suf hè?
Maar ik lees hier bijna alleen positieve verhalen dus het kan bijna niet anders idd.Ziggy played guitar
YE
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Overigens ik heb weer een hartslag. Nou ja een hartslag had ik nog wel alleen mijn hartslagmeter niet meer. Opgestuurd ter reperatie en innen week weer een nieuwe in huis.![]()
![]()
Snap ik wel hoor, het is ten slotte ook geen kinderachtig bedrag, dan wil je ook dat het goed werktquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oké!ik ben echt een beetje nerveus erover, suf hè?
Maar ik lees hier bijna alleen positieve verhalen dus het kan bijna niet anders idd.
morge MoBlo... bijna te druk om te posten...terug lezen, Olympische shizzle bijhouden, route uitzoeken op Google mapsquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oeh, leuk leuk leuk!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
morge MoBlo... bijna te druk om te posten...terug lezen, Olympische shizzle bijhouden, route uitzoeken op Google mapswanneer ging je nou precies?
En zwemmen is tof! Wat een prachtige slag had die Chinese dame!![]()
krijg spontaan zin om weer te gaan zwemmen
maandag weer!
Ja doei.![]()
gister het ultieme hardloopjasje tegen gekomen, aangepast en het zit als gegoten
http://www.macpac.co.nz/s(...)unning-jacket-m.html
enige probleempje...om nu bijna $250 uit te geven een week voor de vakantie, het nut hiervan zal niet helemaal makkelijk uit te leggen zijn.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ben trouwens in een Nike Factory Store geweest deze week, in Manchester, maar wat teleurstellend. Zowel de prijzen als het assortiment mbt hardloopspullen
Ja doei.![]()
komende zaterdag.... LA-SF-Reno-Salt Lake City- Las Vegas- LA... in a nutshellquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oeh, leuk leuk leuk!wanneer ging je nou precies?
En zwemmen is tof! Wat een prachtige slag had die Chinese dame!![]()
krijg spontaan zin om weer te gaan zwemmen
maandag weer!
Wordt die alleen in nz verkocht of ook in de USA? Want anders souvenirquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
gister het ultieme hardloopjasje tegen gekomen, aangepast en het zit als gegoten
[ afbeelding ]
http://www.macpac.co.nz/s(...)unning-jacket-m.html
enige probleempje...om nu bijna $250 uit te geven een week voor de vakantie, het nut hiervan zal niet helemaal makkelijk uit te leggen zijn.
Zo weer terug en ik kon m'n onderbroek uitwringen hoorNa een kleine 2 kilometer barstte er toch een stortbui los met hier en daar een flits/donder, maar ondertussen liep ik al in een stuk bos met een weg zonder zijwegen, dus ik moest door. Uiteindelijk wel snel gelopen omdat ik maar naar huis wilde
42m17s, 5:16min/km, 8,02km
Gaafquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
komende zaterdag.... LA-SF-Reno-Salt Lake City- Las Vegas- LA... in a nutshell. Ik wil ook weer die kant op
maar dan wil ik meteen minimaal drie weken, en dat met ons drietjes én in de schoolvakantie wordt zo duur
volgens mij alleen in NZ.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wordt die alleen in nz verkocht of ook in de USA? Want anders souvenir
Macpac is een NZ's merk dus goedkoper hier en het is imo echt topkwaliteit...al mijn hardloopshirts zijn van Macpac
Ik denk dat ik gewoon mijn ogen maar even dicht moet doen en de kaart door de efpos-machine moet halen.
Zat heerlijk, superlicht en het is 'volgens de folder' enorm ademend
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 29-07-2012 06:19:39 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
In gedachte heb je hem al gekochtquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
volgens mij alleen in NZ.
Macpac is een NZ's merk dus goedkoper hier en het is imo echt topkwaliteit...al mijn hardloopshirts zijn van Macpac
Ik denk dat ik gewoon mijn over maar even dicht moet doen en de kaart door de efpos-machine moet halen.
Zat heerlijk, superlicht en het is 'volgens de folder' enorm ademend
Is toch logisch? is toch niet goedkoop en hij doet niet waarvoor je hem hebt gekocht.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oké!ik ben echt een beetje nerveus erover, suf hè?
Maar ik lees hier bijna alleen positieve verhalen dus het kan bijna niet anders idd.
Ik heb zelf ook nooit problemen dus zal het hopelijk aan jou horloge hebben gelegen!![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
In gedachte heb je hem al gekocht![]()
Its not a matter of if but when'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zou het anders na de vakantie kunnen? Voelt misschien beterquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
Its not a matter of if but when
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
komende zaterdag.... LA-SF-Reno-Salt Lake City- Las Vegas- LA... in a nutshellTof.
Ja doei.![]()
Ja is zo.. Thanksquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is toch logisch? is toch niet goedkoop en hij doet niet waarvoor je hem hebt gekocht.
Ik heb zelf ook nooit problemen dus zal het hopelijk aan jou horloge hebben gelegen!
Hoop dat ik snel een nieuwe krijg
Ziggy played guitar
waarschijnlijk wel..MacPac heeft een outlet zaak in Invercargill dus lekker dicht in de buurt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zou het anders na de vakantie kunnen? Voelt misschien beter
Of gewoon vandaag... het is niet dat ik het geld niet heb, ik ben waarschijnlijk gewoon te zuinig.
Maar wil het iig hebben voor ik de Luxmore Grunt in de bergen ga doen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wij hebben onlangs besloten dat we een deel van ons spaargeld niet langer gaan oppotten maar 'binnenkort' ook maar eens een mooie reis gaan maken van een weekje of 3/4, misschien wel met een camper een deel van de VS doorkruisen, of juist met de motor naar Mongolië/Kazachstan/Rusland.
We kunnen elk moment aan wat dan ook bezwijken en dan zit je daar straks met je spaargeld bestemd voor een reis die je nog niet hebt kunnen maken. We blijven voor onze grote wereldreis doorsparen, maar gaan óók nu al leven. En wil ook in elk land (en in de VS elke staat) waar ik kom hardgelopen hebben
Ja doei.![]()
Dames zwemmen!! Even opletten allemaal
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:46 schreef motorbloempje het volgende:
of juist met de motor naar Mongolië/Kazachstan/Rusland.
Ik ben net terug van het hardlopen, Ging eigenlijk heel lekker, prima temperatuur. Ergens op 1/3e zag ik het in de verte flitsen maar er zat nog genoeg tijd tussen dacht ik ...
Halverwege kwam het met bakken uit de lucht, binnen 1 minuut helemaal doorweekt (tot op mijn ondergoed) SNel naar huis gerend (maar dat was een run van 10 minuten) Dus ben iets over mijn schema heengegaan, maar het ging wel goed. En ben nu droog en heelhuids binnen.
Had beter mijn zwemkleren aan kunnen doen trouwens
ik hoop ook een HM tegen te komen op vakantie.. gewoon rustig lopen als trainingsrondje en om het meedoen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Femke en Ranomi waren topquote:
Mooi dat het goed ging! Op de één of andere manier zie ik dit plaatje voor me.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:50 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ben net terug van het hardlopen, Ging eigenlijk heel lekker, prima temperatuur. Ergens op 1/3e zag ik het in de verte flitsen maar er zat nog genoeg tijd tussen dacht ik ...
Halverwege kwam het met bakken uit de lucht, binnen 1 minuut helemaal doorweekt (tot op mijn ondergoed) SNel naar huis gerend (maar dat was een run van 10 minuten) Dus ben iets over mijn schema heengegaan, maar het ging wel goed. En ben nu droog en heelhuids binnen.
Had beter mijn zwemkleren aan kunnen doen trouwens
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik zat te schreeuwen tegen m'n tv
Respect voor de Aussies, en voor Heemskerk en Kromowijojo
zo rende ik ook jaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:54 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Mooi dat het goed ging! Op de één of andere manier zie ik dit plaatje voor me.
[ afbeelding ]
Daar hoef je geen foto van te makenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Púntje van m'n bank en handen in 't haar!![]()
zó spannend.
![]()
![]()
quote:
Tja, ze waren gewoon sneller... Maar Ranomi gaat ze pakken op de individuele racequote:
doesn't matter.... ook al vochten de NZ'ers en de Australiers in elk "theater of war" zij aan zij, op sportgebied zijn de Aussies onze aarts.... ik herhaal aartsvijanden.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Tja, ze waren gewoon sneller... Maar Ranomi gaat ze pakken op de individuele race
Oooo... ik vergeet Aarts, met een hoofdletter A'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
jij was toch een kiwi?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
doesn't matter.... ook al vochten de NZ'ers en de Australiers in elk "theater of war" zij aan zij, op sportgebied zijn de Aussies onze aarts.... ik herhaal aartsvijanden.
Oooo... ik vergeet Aarts, met een hoofdletter A
Ik weet t... Maar het was het NL team hèquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
doesn't matter.... ook al vochten de NZ'ers en de Australiers in elk "theater of war" zij aan zij, op sportgebied zijn de Aussies onze aarts.... ik herhaal aartsvijanden.
Oooo... ik vergeet Aarts, met een hoofdletter Aniet het NZ team. Dat zouden we hebben als we van de Duitsers hadden verloren, maar die waren er niet
Ja joh, Femke en Ranomi knalden door dat bad!!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:01 schreef motorbloempje het volgende:
Onze dames kwamen wel super terug trouwens, wat een race[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
dat zeker.... prachtig uitgekiende race,,skitterend om te zienquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:01 schreef motorbloempje het volgende:
Onze dames kwamen wel super terug trouwens, wat een race'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ieuw. Dat hele zwembad vol met zweetquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:00 schreef Drassss het volgende:
Wat is sport toch prachtig. Bloed/zweet en tranen in 5 minuten tijd..
Dit belooft nog wel wat voor de rest van het zwemmen op de OS. En onze eerste medaille is binnen
Rus = russisch lerenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:46 schreef motorbloempje het volgende:
Wij hebben onlangs besloten dat we een deel van ons spaargeld niet langer gaan oppotten maar 'binnenkort' ook maar eens een mooie reis gaan maken van een weekje of 3/4, misschien wel met een camper een deel van de VS doorkruisen, of juist met de motor naar Mongolië/Kazachstan/Rusland.
We kunnen elk moment aan wat dan ook bezwijken en dan zit je daar straks met je spaargeld bestemd voor een reis die je nog niet hebt kunnen maken. We blijven voor onze grote wereldreis doorsparen, maar gaan óók nu al leven. En wil ook in elk land (en in de VS elke staat) waar ik kom hardgelopen hebben![]()
![]()
Als het bij zweet zou blijven......quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:05 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ieuw. Dat hele zwembad vol met zweet.
Dit belooft nog wel wat voor de rest van het zwemmen op de OS. En onze eerste medaille is binnen
![]()
![]()
Was echt supervet om daar te lopen samen met Yur. Ben nu nog ietsje meer gemotiveerd om daar of dit of volgend jaar de Zevenheuvelenloop te gaan lopen. Zo'n mooi gebied!
http://www.endomondo.com/workouts/m0RFFPmmHIA
En morgen lekker met Yuki lopen! Gezelligheid allemaal!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Je hebt YUR gehosseld?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:07 schreef mosselmossel het volgende:
Was echt supervet om daar te lopen samen met Yur. Ben nu nog ietsje meer gemotiveerd om daar of dit of volgend jaar de Zevenheuvelenloop te gaan lopen. Zo'n mooi gebied!
En morgen lekker met Yuki lopen! Gezelligheid allemaal!
Ja doei.![]()
En heftig gezweet voor de lokale dames?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:07 schreef mosselmossel het volgende:
En morgen lekker met Yuki lopen! Gezelligheid allemaal!![]()
Haha! Nee leuk man. Fijn dat je het naar je zin hebt gehad.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
spasiba is dankjewelquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ga als het meezit komend collegejaar een beginnerscursus Russisch doen
Dat is het enige woord dat ik ken, en ben nog wel in Moskou geweest
zo direkt de laatste LDL voordat ik langzaam 'in holiday mode' ga...enige probleempje is dat er geen 'ontsnappingsclausule' mogelijk is na 5km'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Very nicequote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ga als het meezit komend collegejaar een beginnerscursus Russisch doenAls je het alfabet eenmaal onder de knie hebt is het goed te doen vind ik.
Laat ik er maar niet bij vertellen dat het alfabet een hel is omdat je schrijf en druk letters hebten het schrijvenschrift is niet mals
Je hebt tevens ook allemaal apps om het alfabet te oefenen, very nice
![]()
Nazdrovje!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
spasiba is dankjewel
Dat is het enige woord dat ik ken, en ben nog wel in Moskou geweestJa doei.![]()
* zwaait met wijsvinger *quote:
Dat is alleen na een maaltijd in Oekraine. Russen proosten liever op wat anders, het leven, de liefde etc.
Ohja, als je bij mensen binnen komt krijg je meestal pantoffels of slippers aangeboden. Tevens mag je alleen een bos bloemen met een ongelijk aantal bloemen geven ( gelijk geef je bij een begravenis ). En altijd een cadeau meebrengen als je ergens blijft eten, ze doen er immers de moeite voor om een maaltijd te bereiden![]()
![]()
Ik ken dat op mijn LDL heb ik over het algemeen ook geen escape zitten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
zo direkt de laatste LDL voordat ik langzaam 'in holiday mode' ga...enige probleempje is dat er geen 'ontsnappingsclausule' mogelijk is na 5km![]()
vind het op zich niet zo erg maar ik had gehoopt dat ik er eentje had kunnen inbouwen op 20km...nu is het 5km of 28kmquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ik ken dat op mijn LDL heb ik over het algemeen ook geen escape zitten.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
1%. dan iPhone leeg. Weltrusten tot morgen iedereen!
Loop ze
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Je kan altijd omkeren.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vind het op zich niet zo erg maar ik had gehoopt dat ik er eentje had kunnen inbouwen op 20km...nu is het 5km of 28km![]()
tuurlijk....maar dan wel even op de garmin kijken of ik niet over de 14km heen ben...quote:
andere oplossing is stiekum een ander rondje plannen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:
Er viel even heel wat hèquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:33 schreef Drassss het volgende:
Ohjee als Yur en GotC maar niet verzopen zijn netik denk dat ze zwemmen nu
Och nee joh 28 zou toch geen probleem voor je hoeven zijn, of het terrein moet zwaar zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tuurlijk....maar dan wel even op de garmin kijken of ik niet over de 14km heen ben...
andere oplossing is stiekum een ander rondje plannen![]()
oke, hier nu echt beginnen met omkleden...anders ben ik te laat terug en het is nu eenmaal niet altijd even makkelijk om aan een niet-hardloper (lees: Mrs.RD) uit te leggen waarom je de hele morgen moet lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
paar heuvels maar verder niet overkomelijk dus ik ga zo dan ook maar beginnen...baggers can't be choicersquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:46 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Och nee joh 28 zou toch geen probleem voor je hoeven zijn, of het terrein moet zwaar zijn.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Succes met rennen
Veel plezier en succes rd!![]()
Ga maandag even met de racefiets op pad, heb ik besloten, even bij de hardloopwinkel kijken die de loop organiseert waar ik morgen aan mee had moeten doeneven kijken voor schoenen en advies voor den heup. Wel even wachten tot Mr.Mo op pad is, want dan begint mijn me-time pas echt
Ja doei.![]()
Ik heb net met het overbuurchickie gelopen hoor. Wat een verschil.Erg getraind is ze nog niet dus rustig aan gelopen en wat vaker rust genomen. Willen we net weer gaan rennen, gaan de rode lampen knipperen en slagbomen naar beneden...
Afijn, klein maar fijn rondje gelopen.
http://www.endomondo.com/workouts/iC7LTbRBYVYIt's funny
Even een off topic yaymoment
Geld voor die torenhoge rekening is onderwegen waarschijnlijk hoef ik me niet eens tot m'n ouders te wenden
Ik moet ¤ 534,47 zelf betalen en nu lijkt (met de nadruk op lijkt) het er zo voor te staan dat ik dat zelf wel red deze maand. Moet er natuurlijk niet iets duurs kapot gaan ofzomaar ben heel blij!!
* Yuki klopt het even af
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:18 schreef Yuki het volgende:
Even een off topic yaymoment
Geld voor die torenhoge rekening is onderwegen waarschijnlijk hoef ik me niet eens tot m'n ouders te wenden
Ik moet ¤ 534,47 zelf betalen en nu lijkt (met de nadruk op lijkt) het er zo voor te staan dat ik dat zelf wel red deze maand. Moet er natuurlijk niet iets duurs kapot gaan ofzomaar ben heel blij!!
* Yuki klopt het even afMooi zo.
![]()
ow gelukkig yuki!
iedereen die vandaag gelopen heeft! super gedaan!
met wat geluk ben ik morgen weer 10 km rijker.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
7heuveltje of dit keer rustig aan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:39 schreef winterstorm666 het volgende:
ow gelukkig yuki!
met wat geluk ben ik morgen weer 10 km rijker.![]()
nee word in mijn buurt. anders ben ik niet op tijd terug op mijn werk.
volgende week waarschijnlijk weer de 7 hills.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Hoop voor je dat het morgen lekker geregend heeft zodat die benauwdheid uit de lucht isquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:39 schreef winterstorm666 het volgende:
ow gelukkig yuki!
met wat geluk ben ik morgen weer 10 km rijker.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:49 schreef Drassss het volgende:
Let wel op, want ook morgen is het weer lekker vochtig/benauwd![]()
![]()
Fuck, nee hè? HosselMossel is hier morgen pas na 1 uur en dan gaan we nog lopen...
Dat is juist goed! Frische luft fur alle ja!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:50 schreef Drassss het volgende:
Morgen weer kans op buien met onweer, zeker in de middagDus helaas Sexy.
![]()
True, maar met onweer hardlopen is ook niet alles.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:51 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dat is juist goed! Frische luft fur alle ja!![]()
Oh jullie gingen serieus hardlopen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:50 schreef Yuki het volgende:
Fuck, nee hè? HosselMossel is hier morgen pas na 1 uur en dan gaan we nog lopen...
![]()
![]()
![]()
Volgens weeronline.nl blijft het bij mij droog.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:50 schreef Drassss het volgende:
Morgen weer kans op buien met onweer, zeker in de middagDus helaas Sexy.
It's funny
Weeronline is geen bronquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:52 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Volgens weeronline.nl blijft het bij mij droog.![]()
![]()
Wat wel dan? Die foto die hier laatst geplaatst werd van een stormfront klopte ook niet. Pas midden in de nacht ging het los, in plaats van 's avonds.quote:
It's funny
Weervoorspellingen in Nederland![]()
Horrorwinter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weer alarm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Piet Paulusma zijn voorspellingen(in het echt overigens een echt toffe peer hoor)
![]()
Alles is beter, maar een knmi/weerplaza/weer.nl zijn allemaal prima bronnen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:53 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Wat wel dan? Die foto die hier laatst geplaatst werd van een stormfront klopte ook niet. Pas midden in de nacht ging het los, in plaats van 's avonds.
Zo'n stormfront is trouwens lastig te voorspellen![]()
![]()
nou het ging hier vanavond goed tekeer met omweer en regen. en het is al iets koeler.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
btw lekker bijtertje is de 7 heuvel he hahaquote:home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Bijtertjesquote:Op zondag 29 juli 2012 00:09 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
btw lekker bijtertje is de 7 heuvel he haha![]()
![]()
Ik heb niet de hele zevenheuvelen gedaan gister, maar vooral de Duivelsberg en de Zevenheuvelenweg. Die waren echt heel erg tof om te doen. En ja. Echt wel zwaar, vooral die Duivelsberg. Superleuk gelopen daar wel. Was er echt blij mee. Voelde erg goed nadien ook.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nu we het toch over heuvels hebbenhttp://www.runnersweb.nl/(...)im-je-een-heuvel.htmquote:Wanneer ze heuvelopwaarts lopen, hangen veel lopers vaak ver voorover. Dat vermindert de ademhalingscapaciteit en beperkt de bewegingsvrijheid van de benen.
De volgende keer dat je jezelf naar boven worstelt, stel je dan eens voor dat er een kabel aan het midden van je borstkas bevestigd is, en loop alsof je door die kabel de heuvel opgetrokken wordt, terwijl je je ogen op de top richt. Deze visualisatie zal je helpen om meer rechtop te lopen, waardoor je je ademhaling en je passen verbeterd.![]()
Goede tip!quote:Op zondag 29 juli 2012 00:11 schreef Drassss het volgende:
Nu we het toch over heuvels hebben
[..]
http://www.runnersweb.nl/(...)im-je-een-heuvel.htm
Jammer van die spelfout
Poging 2 tot posten:
Pffff, al dat eten vandaag!![]()
Ben benieuwd hoe dat morgen gaat met lopen, gezien het zware gevoel dat ik nu heb. En hoe ik loop met 4 dagen alcohol in m'n lijf
![]()
Was vandaag van plan niets te drinken, maar toen werd er (RUIM voor ik weer zou gaan rijden) geproost met limoncello op de jarigen... En dat is zo lekker![]()
Ach ja, dat zien we morgen wel weer. Alvast excuus aan mossel als ik morgen loop als een natte krantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 95% gewijzigd door Yuki op 29-07-2012 00:33:02 ]♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
moet je de grensweg route bovenop de duivelsberg eens doen.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:11 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb niet de hele zevenheuvelen gedaan gister, maar vooral de Duivelsberg en de Zevenheuvelenweg. Die waren echt heel erg tof om te doen. En ja. Echt wel zwaar, vooral die Duivelsberg. Superleuk gelopen daar wel. Was er echt blij mee. Voelde erg goed nadien ook.
das pas lachen(of huilen )
je hebt goede ontvangst mocht je dan een ambulance moeten bellen.
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
![]()
Helaas ben ik nu niet meer daar. Had er nog wel een paar keer willen lopen. Maar goed. Dat ga ik zeker nog wel een keer doen. ik vond het zo cool. De hoogste col bij mij is 2 meter omhoog het spoor over. Dit was echt cool.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
duivelsberg geasfalteerd wel. dus de route eromheen.
op de duivelsberg zelf alleen per mountainbike(en een hele hoop ballen)
ook een mooie route is via milsbeek(stjansberg over de zevenheuvelenweg naar de duivelsberg.
heel veel mooie routes daar.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Dat is prima te doen. Je gaan in 2,5 kilometer alleen wel 90 meter omhoog. Dat is een aardige tijd lang vals plat omhoog lopen en op het einde iets stijler nog. Dat maakt het zo zwaar, niet de stijlte op zich (aan de kant die wij liepen dan toch).quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:36 schreef winterstorm666 het volgende:
duivelsberg geasfalteerd wel. dus de route eromheen.(en een weg naar het pannekoekenhuis op de berg)
ook een mooie route is via milsbeek(stjansberg over de zevenheuvelenweg naar de duivelsberg.
heel veel mooie routes daar.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
btw ik ben zo dol op de duivelsberg dat ik altijd heb gezegd dat als ik trouw ik bovenop de berg wil trouwen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Klopt, die weg ken ik en heb ik al een aantal keren overheen gefietstquote:Op zondag 29 juli 2012 00:36 schreef winterstorm666 het volgende:
duivelsberg geasfalteerd wel. dus de route eromheen.
heel veel mooie routes daar.Erg mooi.
Oke dank! Binnenkort weer eens een kijkje gaan nemen daar.![]()
Ik probeer mijn houding ook nog te verbeteren tijdens heuveltrainingen door rechtop proberen te lopen. Dan zijn de heuvels ook zichtbaar minder steil, maar toch blijft het elke keer een uitdaging. Vooral in de bossen is het lastig de hoogteverschillen te compenseren; vaak is de ondergrond ook slecht en blijft het oppassen voor boomwortels en stenen.
Morgen staat er weer een snelle training op het programma. Verder heb ik mijn trainingsschema voor de komende weken ook ingedeeld met wat meer ruimte voor extra rustdagen. Ik heb gemerkt dat ik om de zoveel weken wat meer rust moet inbouwen om blessures te voorkomen.![]()
na de LDL van afgelopen donderdag vandaag opnieuw een lange duurloop
http://www.endomondo.com/workouts/jy-oA4tDlck
beetje rommelig gelopen, geprobeert op hartslag te lopen... dit ging voor mijn gevoel niet helemaal lekker, toch teveel op en neer (mede door de LDL van donderdag die nog in de benen zat en het feit dat er een paar lastige 'puisten' in het rondje zaten.
dit was de laatste LDL, nog 3 tempoloopjes op draftempo deze week en dan 'rustig aan tijdens de vakantie'
Maar nog steeds goed op schema wat betreft mijn training dus wat dat betreft met een gerust hart op vakantie, vandaar ook deze tweede LDL in een week, 'to test the waters''Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
met dank aan pietkanarie, een vaste postster in het AMT hardlooptopic
http://www.guardian.co.uk(...)d-you-be-a-medallist
kijk of je in aanmerking zou zijn gekomen voor een medaille tijdens historische Olympiche Spelen en zo niet, hoe veel sneller je zou moeten zijn
Goedemorgen. Ik zit er weer klaar voor. Even wakker worden met koffie. Sportdrank mixen.
Gisteren met afstandmeten.nl de route uitgezet en gemeten, en gisteravond nog even aangepast. Ook met streetvieuw bepaalde punten verkent. Voor het grootste gedeelte js het allemaal bekend gebied.
Rondje is dacht ik iets meer dan 23 km dus dat moet te doen zijn.![]()
GELUID WAARSCHUWING!quote:Op zondag 29 juli 2012 04:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
met dank aan pietkanarie, een vaste postster in het AMT hardlooptopic
http://www.guardian.co.uk(...)d-you-be-a-medallist
kijk of je in aanmerking zou zijn gekomen voor een medaille tijdens historische Olympiche Spelen en zo niet, hoe veel sneller je zou moeten zijn“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
altijd handig om onbekend terrein te verkennen, ik had wel mijn rondje uitgemeten maar verkeer me op de lange rechte gravel road van km11 t/m km17, er leek wel geen eind aan dat stuk te komenquote:Op zondag 29 juli 2012 08:15 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Goedemorgen. Ik zit er weer klaar voor. Even wakker worden met koffie. Sportdrank mixen.
Gisteren met afstandmeten.nl de route uitgezet en gemeten, en gisteravond nog even aangepast. Ook met streetvieuw bepaalde punten verkent.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
GoedemorgenWat mij betreft het laatste herstelweekend en vanaf morgen weer gaan lopen
Scheelde niet heel veel...stroom knalde er ook nog uit, dus we mochten in die bui ook nog eens naar buitenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:33 schreef Drassss het volgende:
Ohjee als Yur en GotC maar niet verzopen zijn net
Maar alles is
F means you're fucked![]()
dank je Rammelaartje.... maar merkte wel dat 90km in een week tijd de benen toch wel iets vermoeid maakt, maar goed, ze staan weer op de teller en overall niet ontevreden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hoop van harte dat het weer goed gaatquote:Op zondag 29 juli 2012 08:49 schreef Maraca het volgende:
GoedemorgenWat mij betreft het laatste herstelweekend en vanaf morgen weer gaan lopen
![]()
Mooi loopje RD!
En wat een regen en onweer![]()
![]()
Gelukkig maar!quote:Op zondag 29 juli 2012 09:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Scheelde niet heel veel...stroom knalde er ook nog uit, dus we mochten in die bui ook nog eens naar buiten
Maar alles is
Envoor RD! Wat een afstanden!
Hoe(veel) nemen jullie je water mee onderweg? Ik wil zo'n 'riem' kopen, maar geen idee wat een normale prijs is.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Hoeveel km loop je? En gaat het om de prijs of de hoeveelheid liter?quote:Op zondag 29 juli 2012 10:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hoe(veel) nemen jullie je water mee onderweg? Ik wil zo'n 'riem' kopen, maar geen idee wat een normale prijs is.
Merk wel dat de motivatie een beetje weg is om weer opnieuw te beginnenquote:Op zondag 29 juli 2012 09:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoop van harte dat het weer goed gaat![]()
Mooi loopje RD!
En wat een regen en onweerMaar denk dat angst om weer veel pijn te hebben ook wel een beetje meespeelt
Dat laatste kan ik me goed voorstellen. Denk dat als je pijnloos loopt, de motivatie zo weer terug is!quote:Op zondag 29 juli 2012 10:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Merk wel dat de motivatie een beetje weg is om weer opnieuw te beginnenMaar denk dat angst om weer veel pijn te hebben ook wel een beetje meespeelt
Jaquote:Op zondag 29 juli 2012 10:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik me goed voorstellen. Denk dat als je pijnloos loopt, de motivatie zo weer terug is!En anders ga ik weer kanoën. Weet nu welke kant ik op moet
Lijkt me wel heerlijk dat kanoënquote:Op zondag 29 juli 2012 10:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
JaEn anders ga ik weer kanoën. Weet nu welke kant ik op moet
Maar komt goed. Rustig blijven en steeds een stapje verder met je inspanningen.![]()
Ja, was het ook alleen jammer dat ze niet duidelijk aangeven welke kant je op moet. En probeer maar eens kaart te lezen op zo'n dingquote:Op zondag 29 juli 2012 10:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lijkt me wel heerlijk dat kanoën
Maar komt goed. Rustig blijven en steeds een stapje verder met je inspanningen.Dus dat was wel jammer.. Zeker omdat je een 10 euro boete per uur krijgt als je niet op tijd terug bent
Beetje jammer als zo'n ding 4 euro per uur kost
En ik ga het idd rustig opbouwen. Denk dat ik 3-1-3-1 ga proberen.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik drink heel veelquote:Op zondag 29 juli 2012 10:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoeveel km loop je? En gaat het om de prijs of de hoeveelheid liter?Loop nu nog korte afstanden. Het gaat dus om beide.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Had 2 uur geboekt vanwege die redenquote:Op zondag 29 juli 2012 10:21 schreef Drassss het volgende:
Dat is inderdaad een beetje jammer. Kan je beter een uurtje extra boekenUiteindelijk had ik die 'extra' tijd ook wel nodig om de weg terug te vinden
![]()
Maar wat is een korte afstand?quote:Op zondag 29 juli 2012 10:28 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik drink heel veelLoop nu nog korte afstanden. Het gaat dus om beide.
Voor een paar kilometer hoeft je in principe geen water mee te nemen.
![]()
Doorgaans is de 'regel' dat men bij afstanden <5km geen water meeneemt. Uiteraard mag je die regel verwerpenquote:Op zondag 29 juli 2012 10:28 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik drink heel veelLoop nu nog korte afstanden. Het gaat dus om beide.
Maar het zou wel helpen om iets specifieker te zijn. Met 'veel' en 'korte afstanden' kan ik niks
quote:Op zondag 29 juli 2012 10:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
JaEn anders ga ik weer kanoën. Weet nu welke kant ik op moet
!
Ik zie het ook al helemaal voor me, Maraca die helemaal panisch aan het zoeken is waar ze heen moet varenquote:Op zondag 29 juli 2012 10:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Had 2 uur geboekt vanwege die redenUiteindelijk had ik die 'extra' tijd ook wel nodig om de weg terug te vinden
![]()
!
![]()
Kun je je voorstellen hoe ik mij voelde toen ik tot de conclusie kwam dat het doodliep en ik moest keren.quote:Op zondag 29 juli 2012 10:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zie het ook al helemaal voor me, Maraca die helemaal panisch aan het zoeken is waar ze heen moet varen!
Ooit wel eens gekeerd met een kano?
Nope, maar lijkt me inderdaad een helquote:Op zondag 29 juli 2012 10:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen hoe ik mij voelde toen ik tot de conclusie kwam dat het doodliep en ik moest keren.Ooit wel eens gekeerd met een kano?
![]()
![]()
Misschien nog wel erger dan die boten die langs je heen scheuren en aardige golven maken waar je dan met je kano overheen gaatquote:
Met een kano is datquote:Op zondag 29 juli 2012 10:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen hoe ik mij voelde toen ik tot de conclusie kwam dat het doodliep en ik moest keren.Ooit wel eens gekeerd met een kano?
![]()
Met een kajak is dat![]()
Zou graag een kajak willen hebben, maar daar heb ik gewoonweg geen ruimte voor helaas![]()
![]()
Als je maar niet omslaat, voor de rest lijkt het me heerlijk. Beetje water is ook niet ergquote:Op zondag 29 juli 2012 10:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Misschien nog wel erger dan die boten die langs je heen scheuren en aardige golven maken waar je dan met je kano overheen gaat![]()
![]()
Excuus.. het was een kajakquote:Op zondag 29 juli 2012 10:35 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Met een kano is dat![]()
Met een kajak is dat![]()
Zou graag een kajak willen hebben, maar daar heb ik gewoonweg geen ruimte voor helaas
Kan je dan niet gewoon andersom gaan zittenquote:Op zondag 29 juli 2012 10:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
In een kajak? Het stoeltje kun je niet draaien.quote:Op zondag 29 juli 2012 10:38 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Kan je dan niet gewoon andersom gaan zitten![]()
![]()
Nee, dat kan nietquote:Op zondag 29 juli 2012 10:38 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Kan je dan niet gewoon andersom gaan zittenEr stond een grote banner met "huur hier een kano" en ik huurde toch echt een eenpersoons-kanoquote:Of zou ik dan de verkeerde hebben gepakt
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: