SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Nero doet huilie in plaats van niet naar pauper zaken te gaan![]()
Maar waarom niet op internet besteld dan ?![]()
Die hele stad is gewoon pauper.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
Nero doet huilie in plaats van niet naar pauper zaken te gaan![]()
Ik ga hem nu maar bestellen op internet ja. Ik wilde hem vandaag hebben en toen ik daar gisteravond 100% van was, was het al te laat om hem vandaag bezorgd te krijgen.
It's funny
* Nero22 eet uit pure frustratie nog een bak Ben en Jerry's perenijsje
It's funny
Die zijn juist niet eens slechtquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:11 schreef Nero22 het volgende:
* Nero22 eet uit pure frustratie nog een bak Ben en Jerry's perenijsje![]()
![]()
![]()
Ik heb van die waterijsjes van 10 voor 50 cent ofzoquote:
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Met 2 stokjes?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb van die waterijsjes van 10 voor 50 cent ofzo
Edit: Ohnee van die zakjes die in de vriezer moeten![]()
![]()
Ik heb helemaal geen ijs... Alleen ingevroren brood
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Van die opduwijsjesquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb van die waterijsjes van 10 voor 50 cent ofzohebben wij ook
Btw, nu dames zwemmen!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Met 2 stokjes?
Edit: Ohnee van die zakjes die in de vriezer moeten![]()
Ik kocht altijd een stuk of 10/15 zakken tegelijk. Keken ze me altijd raar aan bij de supermarktquote:![]()
![]()
En de cola als laatst bewaren want die was het 'smerigst'quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik kocht altijd een stuk of 10/15 zakken tegelijk. Keken ze me altijd raar aan bij de supermarkt
Hahaha ja preciesquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
En de cola als laatst bewaren want die was het 'smerigst'![]()
![]()
![]()
Ik heb goeie schoenen gekocht
Vanmorgen video laten maken, diverse schoenen proef gelopen en deze met extra 'steunblokken' liepen het beste.
De verkoper kon al voorspellen dat ik waarschijnlijk nu last van mijn schenen en enkels had, ja dat dus en daarom anderhalve week niet gelopen want goede schoenen zouden kunnen schelen daarin.
En natuurlijk heb ik er zojuist mee gelopen en gewoon echt!!! een stuk beter zeg!Ik kon nu bijna mijn week 1 schema afmaken, ongeloofelijk, alleen de laatste 3 minuten wilde niet meer had ineens steek in mijn zij.. wat altijd beter is dan pijn in je enkels, schenen en rug
Blij mee dus, en blij met jullie goede advies!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Bij ons blijven die paarse altijd overquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
En de cola als laatst bewaren want die was het 'smerigst'
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:27 schreef De_kluizenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmorgen video laten maken, diverse schoenen proef gelopen en deze met extra 'steunblokken' liepen het beste.
De verkoper kon al voorspellen dat ik waarschijnlijk nu last van mijn schenen en enkels had, ja dat dus en daarom anderhalve week niet gelopen want goede schoenen zouden kunnen schelen daarin.
En natuurlijk heb ik er zojuist mee gelopen en gewoon echt!!! een stuk beter zeg!Ik kon nu bijna mijn week 1 schema afmaken, ongeloofelijk, alleen de laatste 3 minuten wilde niet meer had ineens steek in mijn zij.. wat altijd beter is dan pijn in je enkels, schenen en rug
Blij mee dus, en blij met jullie goede advies!
Mooie schoenen ook!█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Wat goed om te horen!! Heel veel plezier ermeequote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:27 schreef De_kluizenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Blij mee dus, en blij met jullie goede advies!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
En echt he, ik zit net te kijken op mn runkeeper, de laatste keer dat ik liep was 2 weken geleden, en nu heb ik het met deze schoenen gewoon 2x zo ver gelopen zonder pijn en net een hardere loop snelheid. Had echt niet gedacht dat het zulk verschil kon maken!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Fijn hè!! En nu niet overmoedig worden hèje bent nog maar net herstelt. Eerst opbouwen
Neequote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Fijn hè!! En nu niet overmoedig worden hèje bent nog maar net herstelt. Eerst opbouwen
Maar eerlijk gezegd voel ik mij nu helemaal happy en trots en energiek. Zou bijna nu weer gaan lopen! Maar nee hou mij aan mijn plan, morgen niet, maandag weer wel.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Heel goed. En dat gevoel is ook fijn hèquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:35 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
NeeMaar eerlijk gezegd voel ik mij nu helemaal happy en trots en energiek. Zou bijna nu weer gaan lopen! Maar nee hou mij aan mijn plan, morgen niet, maandag weer wel.
Van die goedkope waterijszakjes.![]()
De paarse en oranje variant.![]()
Cola variant.![]()
Nieuwe schoenen.
It's funny
Vanmiddag ook weer lopen. Moet alleen wachten tot m'n vriendin tijd vrij kan maken
Heb me ook aangemeld voor het Endomondo team
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
Succes, have fun!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Als het al van je vriendin moet afhangenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:55 schreef Martijn85 het volgende:
Vanmiddag ook weer lopen. Moet alleen wachten tot m'n vriendin tijd vrij kan maken
Heb me ook aangemeld voor het Endomondo team![]()
![]()
Als het aan mij lag was ik vanochtend al gegaan. Maar dan kan ik nu ff rustig lopen en kan ik morgen ook weer. Denk dat ik morgen 8x400m intervallen ga doen met 2 min rust.Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
Hoe doe je dat dan? Want hoe weet je nou wanneer je 400 meter gelopen hebt, dat je niet 500 of 600 loopt? Op zich klinkt dat ook wel als een leuke training denk ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:04 schreef Martijn85 het volgende:
Als het aan mij lag was ik vanochtend al gegaan. Maar dan kan ik nu ff rustig lopen en kan ik morgen ook weer. Denk dat ik morgen 8x400m intervallen ga doen met 2 min rust.
Ik loop nu een schema van minuten, ingeklopt in runkeeper app en die geeft iedere keer een signaal met de mededeling wat ik dan in die tijd moet doen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Kun je waarschijnlijk ook wel in Runkeeper aangeven. En anders doen sporthorloges dat wel voor je.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:09 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Want hoe weet je nou wanneer je 400 meter gelopen hebt, dat je niet 500 of 600 loopt? Op zich klinkt dat ook wel als een leuke training denk ik.
Ik loop nu een schema van minuten, ingeklopt in runkeeper app en die geeft iedere keer een signaal met de mededeling wat ik dan in die tijd moet doen.
It's funny
Bij de Endomondo app kan je intervallen instellen met tijd of afstand. Neem aan dat ik dan een seintje krijgWeet het ook niet precies, want heb tot nu toe met Nike+ gelopen.
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
Ik heb een keer zo'n 400m-training gedaan, en toen heb ik gewoon even Google Maps aangeslingerd om te meten. Een herkenbaar startpunt opgezocht en 400m uitgemeten. Zorgen dat je weet waar je moet eindigen en rennen maar
Lopen met dit weerVind het al te warm voor het huishouden
Net wezen fietsen
mijn benen voelden aan als drilpudingWas niet vooruit te branden ... Ben bang dat ik het lopen van vandaag maar naar morgen verplaats
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb een keer zo'n 400m-training gedaan, en toen heb ik gewoon even Google Maps aangeslingerd om te meten. Een herkenbaar startpunt opgezocht en 400m uitgemeten. Zorgen dat je weet waar je moet eindigen en rennen maarOf, in minuten bijhouden. Dus bv de beroemde 8x 2 min met 1 min wandelen tussendoor
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:24 schreef GotC het volgende:
[..]Of, in minuten bijhouden. Dus bv de beroemde 8x 2 min met 1 min wandelen tussendoor
Nooit weer
![]()
Luchtvochtigheid op dit moment 87% hier. Ga zo nog even boodschappen doen, maar het hardlopen sla ik nog een dag over.![]()
Het is amper 20 gradenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:15 schreef Maraca het volgende:
Lopen met dit weerVind het al te warm voor het huishouden
Nu even boodschappen en daarna rondje lopen.Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Heerlijk joh! Of de 15x 1 min op wedstrijdtempo van Renate
It's funny
22quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:28 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Het is amper 20 graden
Nu even boodschappen en daarna rondje lopen.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: