abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114848365
ik zeg ja!
Waarom zou een motor niet veilig moeten zijn?
pi_114848486
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:08 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Niet waar, rijdend in een auto hoor je een motor pas als hij náást je rijdt. Als je hoorbaar bent terwijl je nog áchter hem rijdt, produceer je wel héél overdreven veel herrie :)

Blikkers moeten gewoon de stront uit hun oogjes vegen voor ze kijken (áls ze al kijken), dat zou al een hoop schelen.
daarom wordt mijn volgende fiets ook een HD :Y, om zoveel mogelijk herrie te maken
  maandag 30 juli 2012 @ 15:14:19 #203
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_114848530
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:10 schreef rival het volgende:
ik zeg ja!
Waarom zou een motor niet veilig moeten zijn?
Nog geen zinnig argument gezien hier idd.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_114848584
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]

de beste die ik heb gezien is deze.

Ja de motor is mijn hobby en ik kan hem onderhouden in de schuur!

euhm :+
  maandag 30 juli 2012 @ 15:16:12 #205
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_114848601
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 13:10 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Omdat een motorrijder weet dat hij zijn voertuig in tip top conditie moet houden en het tevens ook een hobby is.
en je kunt dit allemaal makkelijk in je schuur doen.
:')
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 30 juli 2012 @ 15:17:16 #206
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_114848641
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:13 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

daarom wordt mijn volgende fiets ook een HD :Y, om zoveel mogelijk herrie te maken
Die komt na een week al niet meer door de APK met al die losgerammelde onderdelen :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_114848659
quote:

[..]

ik ben ook niet tegen hoor , maar het is natuurlijk fijner voor mij als ie er niet is, en ik ben sowieso niet een voorstander van de EU
pi_114848685
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 20:15 schreef Rappetor het volgende:
Of gaat men controleren of je knipperlichten wel het correcte e-nummer hebben. Allerlei zaken die dan al niks meer met veiligheid te maken hebben, en laat staan enig effect zullen hebben.
is toch logisch dat dingen een keurmerk moeten krijgen? misschien zijn jouw knipperlichtjes wel hartstikke brandgevaarlijk....
  maandag 30 juli 2012 @ 15:18:38 #209
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_114848706
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:15 schreef rival het volgende:

[..]

de beste die ik heb gezien is deze.

Ja de motor is mijn hobby en ik kan hem onderhouden in de schuur!

euhm :+
En wat is daar mis mee? gaat die ouwe BMW van jou voor elk wissewasje naar de dealer?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_114848728
quote:
10s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:17 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Die komt na een week al niet meer door de APK met al die losgerammelde onderdelen :+
zodra je er na kijkt al niet meer :P, maar die HD komt er, mag ik lekker boos doen tegen iedereen, en niet meer zwaaien *O*
pi_114848776
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:18 schreef rival het volgende:

[..]

is toch logisch dat dingen een keurmerk moeten krijgen? misschien zijn jouw knipperlichtjes wel hartstikke brandgevaarlijk....
kunnen led lampjes in de fik vliegen?
pi_114848830
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:18 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

En wat is daar mis mee? gaat die ouwe BMW van jou voor elk wissewasje naar de dealer?
ik doe alles zelf! behalve de jaarlijkse apk keuring, dat mag ik niet.

ik heb dus een loods, daar kan hij in en ik doe alles. het is mijn hobby.
Waar kan ik nu APK vrijwaring regelen? ;)
  maandag 30 juli 2012 @ 15:23:01 #213
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_114848925
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:20 schreef rival het volgende:

[..]

ik doe alles zelf! behalve de jaarlijkse apk keuring, dat mag ik niet.

ik heb dus een loods, daar kan hij in en ik doe alles. het is mijn hobby.
Waar kan ik nu APK vrijwaring regelen? ;)
Dat bedoel ik dus; er is helemaal niks mis met zelf je onderhoud doen. En aan een motorfiets is 90% van het werk nog supersimpel ook, vandaar dat heel veel motorrijders dat gewoon lekker thuis in de schuur doen.

APK vrijwaring krijg je vanzelf als je hok oud genoeg is. ^O^
  maandag 30 juli 2012 @ 15:28:38 #214
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_114849201
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:23 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus; er is helemaal niks mis met zelf je onderhoud doen. En aan een motorfiets is 90% van het werk nog supersimpel ook, vandaar dat heel veel motorrijders dat gewoon lekker thuis in de schuur doen.

Helemaal goed. En laat dan 1 iemand per jaar even inspecteren of het allemaal naar behoren gedaan is en het cirkeltje is rond.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  maandag 30 juli 2012 @ 15:29:57 #215
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_114849283
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:23 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

OK, dan heb ik waarschijnlijk iets niet goed gelezen. Wat is dan het probleem van een verplichte APK? Als je je onderhoud zelf goed doet komt ie daar toch gewoon doorheen lijkt me? :)
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 30 juli 2012 @ 15:31:54 #216
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_114849383
quote:
12s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:28 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Helemaal goed. En laat dan 1 iemand per jaar even inspecteren of het allemaal naar behoren gedaan is en het cirkeltje is rond.
Dat is dus mijn redenering ook, vandaar dat ik de petitie ook niet teken. Tis minder dat we het door onze strot gedouwd krijgen, maar er zijn ook wel pluspuntjes aan de APK zelf.. iedereen schreeuwt moord en brand, maar ik zie het probleem niet zo. Wordt 'ie afgekeurd, neem je hem weer mee naar je geliefde schuurtje, je fikst de 'waslijst' en je laat hem afmelden.. klááár.
  maandag 30 juli 2012 @ 15:32:34 #217
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_114849426
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

OK, dan heb ik waarschijnlijk iets niet goed gelezen. Wat is dan het probleem van een verplichte APK? Als je je onderhoud zelf goed doet komt ie daar toch gewoon doorheen lijkt me? :)
psies.. storm -> glas water ;)
pi_114849457
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:31 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat is dus mijn redenering ook, vandaar dat ik de petitie ook niet teken. Tis minder dat we het door onze strot gedouwd krijgen, maar er zijn ook wel pluspuntjes aan de APK zelf.. iedereen schreeuwt moord en brand, maar ik zie het probleem niet zo. Wordt 'ie afgekeurd, neem je hem weer mee naar je geliefde schuurtje, je fikst de 'waslijst' en je laat hem afmelden.. klááár.
Probleem is dat garages hier niet op staan te wachten. Het is net als het brengen van je eigen eten naar een restaurant.
  maandag 30 juli 2012 @ 15:34:00 #219
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_114849504
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:33 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Probleem is dat garages hier niet op staan te wachten. Het is net als het brengen van je eigen eten naar een restaurant.
Hoezo, een garage biedt toch APK aan, dan moeten ze gewoon keuren... Als ze een beurt willen verkopen moeten ze maar een combipakket aanbieden tegen een leuk tarief...
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  Forum Admin maandag 30 juli 2012 @ 15:34:23 #220
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_114849517
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik rijd zelf geen motor, hoor, maar het lijkt me juist in dat geval een onnodig geldverspillend project. Het is een handig opstapje om verdere, vervelendere regels in te voeren. Denk inderdaad aan andere knipperlichten, modificaties die in principe weinig met het werking van het voertuig te maken hebben, maar die dan wel gemakkelijk verboden kunnen worden.

Bovendien gaat het dan enkel een last zijn voor een gemiddelde motorgarage, zij hoeven ze slechts te keuren, de reparaties doet men zelf wel.

Ik zou zeggen, maak het vrijwillig. Doe je het wel, krijg je korting op je mrb of verzekering, zo niet, even goede vrienden, betaal je de normale mep.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 30 juli 2012 @ 15:34:31 #221
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_114849527
quote:

[..]

Niks mooiers dan een apk keuringkje uitvoeren. Ff een kwartiertje om zo'n apparaat heen lopen en de rekening schrijven.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 30 juli 2012 @ 15:34:51 #222
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_114849547
quote:

[..]

Hebben ze pech.

Overal waar ik lees zijn het toch écht de motorrijders die aan het klagen en janken zijn, en niet de bedrijven die het spul moeten gaan keuren. Er zijn nu ook al plenty toko's die alleen maar keuren en niet repareren; ik zie wederom het probleem niet.
  maandag 30 juli 2012 @ 15:35:36 #223
157922 fathank
pi_114849580
De gemiddelde motorrijder is er dan ook erg goed in om zichzelf in de slachtofferrol te manouvreren :r.
  Forum Admin maandag 30 juli 2012 @ 15:37:21 #224
pi_114849677
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:34 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hebben ze pech.

Overal waar ik lees zijn het toch écht de motorrijders die aan het klagen en janken zijn, en niet de bedrijven die het spul moeten gaan keuren. Er zijn nu ook al plenty toko's die alleen maar keuren en niet repareren; ik zie wederom het probleem niet.
Je hebt gelijk, hoor. Je bent je er echter wel van bewust hoe dat soort toko's vaak werken? ;)
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 30 juli 2012 @ 15:41:59 #225
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_114849928
quote:
7s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:34 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik rijd zelf geen motor, hoor, maar het lijkt me juist in dat geval een onnodig geldverspillend project. Het is een handig opstapje om verdere, vervelendere regels in te voeren. Denk inderdaad aan andere knipperlichten, modificaties die in principe weinig met het werking van het voertuig te maken hebben, maar die dan wel gemakkelijk verboden kunnen worden.

Bovendien gaat het dan enkel een last zijn voor een gemiddelde motorgarage, zij hoeven ze slechts te keuren, de reparaties doet men zelf wel.

Ik zou zeggen, maak het vrijwillig. Doe je het wel, krijg je korting op je mrb of verzekering, zo niet, even goede vrienden, betaal je de normale mep.
De meeste van die aftermarket knipperlichten, en dan met name die LED rommel, zijn ook gewoon een dikke achteruitgang t.o.v de originele knippers. slecht zichtbaar overdag, en degenen die ze erop knutselen doen dit meestal vanuit een esthetisch oogpunt (lees: hoe kleiner en onopvallender, hoe mooier), en als het zou mógen, lieten ze ze het liefst gewoon weg, net als spiegels, en daar mag wmb best op gekeurd gaan worden.
Ook de zogenaamde 3-in-één achterlichten zijn in principe niet toegestaan, zit ook geen E-keur op, omdat de knippers te dicht op elkaar zitten, en vanaf de zijkant bijna niet zichtbaar knipperen. Als je nou een serieuze motorrijdert bent die een beetje geeft om je eigen veiligheid, dan wíl je die meuk niet eens op je motor hebben, maar toch zijn er hele volksstammen die ermee rondrijden, en iets wat jeukt in mijn linker grote teen zegt mij dat dat nou precies de figuren zijn die nu om het harst lopen te blaten dat het allemaal zo kut is.

[/2ct].
pi_114850130
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:41 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

De meeste van die aftermarket knipperlichten, en dan met name die LED rommel, zijn ook gewoon een dikke achteruitgang t.o.v de originele knippers. slecht zichtbaar overdag, en degenen die ze erop knutselen doen dit meestal vanuit een esthetisch oogpunt (lees: hoe kleiner en onopvallender, hoe mooier), en als het zou mógen, lieten ze ze het liefst gewoon weg, net als spiegels, en daar mag wmb best op gekeurd gaan worden.
Ook de zogenaamde 3-in-één achterlichten zijn in principe niet toegestaan, zit ook geen E-keur op, omdat de knippers te dicht op elkaar zitten, en vanaf de zijkant bijna niet zichtbaar knipperen. Als je nou een serieuze motorrijdert bent die een beetje geeft om je eigen veiligheid, dan wíl je die meuk niet eens op je motor hebben, maar toch zijn er hele volksstammen die ermee rondrijden, en iets wat jeukt in mijn linker grote teen zegt mij dat dat nou precies de figuren zijn die nu om het harst lopen te blaten dat het allemaal zo kut is.

[/2ct].
Klopt, maar zorgt dit voor meer ongelukken?
  Forum Admin maandag 30 juli 2012 @ 15:45:38 #227
pi_114850131
quote:

[..]

[/2ct].
Je verhaal gelezen te hebben : You're right. :)

Ik sprak dan ook even voor diegenen die wél graag kwaliteitsspul op hun motort plakken. :P
pi_114850231
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:34 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hebben ze pech.

Het probleem waar motorrijders en bepaalde organisaties over vallen is de reden voor het invoeren van de APK. Statistisch gezien voegt het niks toe aan de veiligheid. Het aantal ongelukken door een gebrek aan de motor is verwaarloosbaar. De APK lost niks op, de APK gaat alleen maar geld kosten. Dát is het probleem.

Als het nou nog echt zou helpen, laten we zeggen 5% en hoger van de dodelijke ongelukken zou oplossen, dan was ik helemaal voor. Maar de APK gaat niks oplossen. Kennelijk lost het, misschien, 0,4% van het totaal aantal ongelukken op.
4 promille, dat is niks!
  maandag 30 juli 2012 @ 15:48:03 #229
157922 fathank
pi_114850249
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:45 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Het komt de veiligheid in ieder geval niet ten goede als je 2 knipperlichten op 2 cm afstand van elkaar hebt en je achterligger niet eens kan zien of je nou linksaf of rechtsaf gaat.
  maandag 30 juli 2012 @ 15:48:17 #230
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_114850262
quote:
7s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:37 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, hoor. Je bent je er echter wel van bewust hoe dat soort toko's vaak werken? ;)
Ik ken ook wel bedrijven die wél reparaties uitvoeren, en die ook als een natte dweil keuren.. vroeger werd je auto nog heel serieus gecheckt; deurscharnieren, sloten, remmen allemaal visueel checken, remvloeistof controleren, álles.. tegenwoordig is heel die APK verlept tot een rondje hard om de auto lopen en wat ruk- en trekwerk aan de wielen en dat was het.. Komt imho door de concurrentie; iedereen wilde die APK's doen, want er viel geld te halen, elke maand werd het goedkoper en goedkoper, en ja, dan moet je op een gegeven moment concessies gaan doen aan de kwaliteit.

Een motorfiets keuren op de punten waarop de auto's ook worden gekeurd vandaag de dag is serieus een kwartiertje werk, als je het op je gemakkie doet.. dus voor een geeltje is dat prima te doen.
  maandag 30 juli 2012 @ 15:50:40 #231
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_114850359
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:45 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Mjah, als een auto niet fatsoenlijk kan zien dat je van rijstrook gaat veranderen lijkt me dat een verhoogde kans om voor je flikker gereden te worden.
  maandag 30 juli 2012 @ 15:52:50 #232
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_114850453
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:47 schreef Rappetor het volgende:

[..]

Het probleem waar motorrijders en bepaalde organisaties over vallen is de reden voor het invoeren van de APK. Statistisch gezien voegt het niks toe aan de veiligheid. Het aantal ongelukken door een gebrek aan de motor is verwaarloosbaar. De APK lost niks op, de APK gaat alleen maar geld kosten. Dát is het probleem.

Als het nou nog echt zou helpen, laten we zeggen 5% en hoger van de dodelijke ongelukken zou oplossen, dan was ik helemaal voor. Maar de APK gaat niks oplossen. Kennelijk lost het, misschien, 0,4% van het totaal aantal ongelukken op.
4 promille, dat is niks!
Ik heb al diverse keren aangegeven dat de meeste weerstand in dit verhaal, bij mij wordt opgewekt door de lamme manier waarop ze die APK proberen te rechtvaardigen, en dan doel ik dus inderdaad op die stomme statistiekjes die nergens op slaan.

Overigens nog steeds geen reden om tegen te gaan stemmen, want met het idee voor die APK am sich, is helemaal niks mis ;)
  Forum Admin maandag 30 juli 2012 @ 15:58:14 #233
pi_114850706
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:52 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik heb al diverse keren aangegeven dat de meeste weerstand in dit verhaal, bij mij wordt opgewekt door de lamme manier waarop ze die APK proberen te rechtvaardigen, en dan doel ik dus inderdaad op die stomme statistiekjes die nergens op slaan.

Overigens nog steeds geen reden om tegen te gaan stemmen, want met het idee voor die APK am sich, is helemaal niks mis ;)
Zoals ik al zei, maak het vrijwillig. Blijkbaar lost het (statistisch gezien)heel weinig op. Het is wél bevorderlijk voor de verkeersveiligheid. Korting op je verzekering oid en voila.
pi_114850874
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:52 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Het idee is goed maar bekijk het eens zo. Al die jaren ging het goed en nu moet wordt het opeens ingevoerd. Met auto's was het een ander verhaal. Toen reden er te veel wrakken op de weg.
  maandag 30 juli 2012 @ 16:14:01 #235
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_114851584
quote:
7s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:58 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, maak het vrijwillig. Blijkbaar lost het (statistisch gezien)heel weinig op. Het is wél bevorderlijk voor de verkeersveiligheid. Korting op je verzekering oid en voila.
Dat zóu een oplossing kunnen zijn, maar dan moet je die bende in Den Haag effe overtuigen dat ze ein Befehl vanuit de EU moeten negeren, want daar komt die ongein dus vandaan :)

quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:01 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Het idee is goed maar bekijk het eens zo. Al die jaren ging het goed en nu moet wordt het opeens ingevoerd. Met auto's was het een ander verhaal. Toen reden er te veel wrakken op de weg.
Ik snapput helemaal, maar nogmaals; dit wordt opgelegd vanuit de EU, en hier kan het allemaal wel redelijk tot goed in orde zijn, maar aan de zuidelijke kant van Europa kan het allemaal wel qud met peren zijn, en daarom willen ze ws gewoon één lijn trekken. Da's het nadeel van lid zijn van iets als de EU, zo hebben we ook die verplichte 55 urige werkweek in de transportsector door onze strot geprakt gekregen, en zo zijn er ws. nog wel 20 irritante kloteregeltjes te verzinnen, waaronder onder andere, het strengere softdrugs beleid.

Die EU is kut, vonden we al vóórdat we er lid van werden gezien de referendums toendertijd, maar daarna werd het gewoon geaccepteerd zonder referendum, en nu zijn we de lul..
pi_114851717
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:14 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat zóu een oplossing kunnen zijn, maar dan moet je die bende in Den Haag effe overtuigen dat ze ein Befehl vanuit de EU moeten negeren, want daar komt die ongein dus vandaan :)

[..]

Ik snapput helemaal, maar nogmaals; dit wordt opgelegd vanuit de EU, en hier kan het allemaal wel redelijk tot goed in orde zijn, maar aan de zuidelijke kant van Europa kan het allemaal wel qud met peren zijn, en daarom willen ze ws gewoon één lijn trekken. Da's het nadeel van lid zijn van iets als de EU, zo hebben we ook die verplichte 55 urige werkweek in de transportsector door onze strot geprakt gekregen, en zo zijn er ws. nog wel 20 irritante kloteregeltjes te verzinnen, waaronder onder andere, het strengere softdrugs beleid.

Die EU is kut, vonden we al vóórdat we er lid van werden gezien de referendums toendertijd, maar daarna werd het gewoon geaccepteerd zonder referendum, en nu zijn we de lul..
nou zit ik as we speak in griekeland, en ook hier zijn de motoren in betere staat dan de auto's
  maandag 30 juli 2012 @ 16:18:00 #237
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_114851797
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:16 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

nou zit ik as we speak in griekeland, en ook hier zijn de motoren in betere staat dan de auto's
Da's niet zo heel moeilijk in zo'n land :+
pi_114852496
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:18 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Da's niet zo heel moeilijk in zo'n land :+
maar goed onderhouden motor is gewoon wereldwijd, en tegenstelling tot auto's
  maandag 30 juli 2012 @ 16:31:13 #239
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_114852564
En tóch krijgen we een APK, gewoon, omdat het kan :+
pi_114852638
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:31 schreef Sounddragon het volgende:
helaas wel, nog meer geld naar de bodemloze put waar ik nu ben
pi_114852653
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:31 schreef Sounddragon het volgende:
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:32 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

Uiteindelijk komt het hier dus op neer
  maandag 30 juli 2012 @ 16:33:07 #242
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_114852657
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:32 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

Ze gaan daar ook meehelpen met vullen :)
pi_114852676
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:01 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

pro actief!
voordat er onnodig doden vallen!
pi_114852707
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:33 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ze gaan daar ook meehelpen met vullen :)
het enigste wat hun vullen is mijn maag met gyros pitta
pi_114852748
Maar wie gaat er gezellig mee naar Brussel voor een motorritje?
  maandag 30 juli 2012 @ 18:45:49 #246
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114858665
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:48 schreef fathank het volgende:

[..]

Het komt de veiligheid in ieder geval niet ten goede als je 2 knipperlichten op 2 cm afstand van elkaar hebt en je achterligger niet eens kan zien of je nou linksaf of rechtsaf gaat.
pics voor de beeldvorming?
  maandag 30 juli 2012 @ 18:47:27 #247
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114858729
quote:

[..]

[/2ct].
Laatst nog een bak geld neer moeten tellen om een originele knipper te krijgen uit japan, maar dan is ie teminste uiterlijk 100% origineel nog 8-)
  maandag 30 juli 2012 @ 18:57:12 #248
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_114859112
APK voor motoren is een goed plan, alleen voor motoren die meer dan x- aantal km per jaar rijden.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_114859478
quote:
12s.gif Op maandag 30 juli 2012 18:57 schreef tomaat52 het volgende:
APK voor motoren is een goed plan, alleen voor motoren die meer dan x- aantal km per jaar rijden.
:')
  maandag 30 juli 2012 @ 19:28:35 #250
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_114860590
quote:
die motoren zien in de regel vaker een dealer of werkplaats als die van de zondagsrijder die 1500 - 2500 km per jaar rijdt. Waar zit je dan met je criterium?
Mijn ex-buurman wordt gek, die heeft al jaren een bakker-framed pimpding in de schuur staan zonder er ook maar een km op te rijden _O-
  maandag 30 juli 2012 @ 19:33:56 #251
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_114860832
quote:
7s.gif Op maandag 30 juli 2012 19:28 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

die motoren zien in de regel vaker een dealer of werkplaats als die van de zondagsrijder die 1500 - 2500 km per jaar rijdt. Waar zit je dan met je criterium?
Mijn ex-buurman wordt gek, die heeft al jaren een bakker-framed pimpding in de schuur staan zonder er ook maar een km op te rijden _O-
Iemand die recreatief rijd met de motor heeft meer tijd om dingetjes te inspecteren dan iemand die 'm dagelijks gebruikt om naar het werkt etc te gaan. Lijkt mij.

Iemand die de motor voor recreatief gebruik heeft kan ook een keer zeggen; hmm, dat ding is stuk en de winkel zit dicht, dat doe ik maandag wel.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_114860978
quote:
12s.gif Op maandag 30 juli 2012 19:33 schreef tomaat52 het volgende:

[..]

Iemand die recreatief rijd met de motor heeft meer tijd om dingetjes te inspecteren dan iemand die 'm dagelijks gebruikt om naar het werkt etc te gaan. Lijkt mij.

Iemand die de motor voor recreatief gebruik heeft kan ook een keer zeggen; hmm, dat ding is stuk en de winkel zit dicht, dat doe ik maandag wel.
De start van het recreatieve motorrijden heet niet voor niets orgaandonatieweek bij de hulpdiensten. De die hard motorrijder is zeket niet het probleem, die kent zijn motor door en door en gaat niet met gladde bandjes het vetkeer in gemiddeld genomen.
  maandag 30 juli 2012 @ 19:40:24 #253
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114861137
quote:
Jij hebt heul geen rijbewijs

De grap zit hem in 'dat stukke ding dat morgen ook wel vervangen kan worden'.. Die opties zitten niet op motoren, alles wat op een motor zit (en dus werkt) heb je nodig om te rijden (of stoppen :+ )
Je hebt een motorblok + wielen/remmen + belichting + berijder.

Als een van die dingen uitvalt kun je niet rijden, period. En juist iemand die elke dag rijd kan het zich niet veroorloven met een halfgare motor te rijden
pi_114865661
quote:
10s.gif Op maandag 30 juli 2012 19:40 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Jij hebt heul geen rijbewijs

De grap zit hem in 'dat stukke ding dat morgen ook wel vervangen kan worden'.. Die opties zitten niet op motoren, alles wat op een motor zit (en dus werkt) heb je nodig om te rijden (of stoppen :+ )
Je hebt een motorblok + wielen/remmen + belichting + berijder.

Als een van die dingen uitvalt kun je niet rijden, period. En juist iemand die elke dag rijd kan het zich niet veroorloven met een halfgare motor te rijden
je liegt een goudvleugel heeft ook cruisecontrol, autopilot, slaapkamer, badkamer, keuken, studieruimte en een garage voor het koekblik.
  maandag 30 juli 2012 @ 21:04:09 #255
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114866168
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2012 20:57 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

je liegt een goudvleugel heeft ook cruisecontrol, autopilot, slaapkamer, badkamer, keuken, studieruimte en een garage voor het koekblik.
das een auto op 2 wielen
pi_114866264
motoren met een achteruit. ergens wel vet :@
pi_114866449
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
motoren met een achteruit. ergens wel vet :@
gewoon nee, net als die motorscooters :')
pi_114866502
die motorscooters gaan groot worden.
pi_114866707
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
zolang ze niet op motor evenementen komen mag het van mij, die dingen zijn alleen maar acceptabel om te rijden als je 90 bent en je je been niet meer over het zadel kan tillen.
pi_114867654
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:12 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

zolang ze niet op motor evenementen komen mag het van mij, die dingen zijn alleen maar acceptabel om te rijden als je 90 bent en je je been niet meer over het zadel kan tillen.
voor woon werk verkeer zou het een goede aanvulling zijn voor veel mensen. moet je er wel met je b op kunnen.
  maandag 30 juli 2012 @ 21:26:04 #261
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114867760
sowieso dingen als elektronische ontsteking , dashboard en claxon op je motor hebben :')

heb gewoon een fietsbel erop, origineel
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  maandag 30 juli 2012 @ 21:28:58 #262
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114867967
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
in nederland niet, die laten echt geen 125cc besturen met een autorbw
pi_114868004
quote:
10s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:28 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

in nederland niet, die laten echt geen 125cc besturen met een autorbw
europa gaat hier nu over.
  maandag 30 juli 2012 @ 21:30:10 #264
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114868046
dat gaat wat worden :')
  maandag 30 juli 2012 @ 21:30:32 #265
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114868078
Die regel bestaat maar nederland voert hem gewoon niet in, net zoals dat brommers een kinderklasse blijft en niet een -leer rijden voor je op een echte motor stapt-klasse wordt, zoals van de eu moet
pi_114868126
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:30 schreef Life2.0 het volgende:
Die regel bestaat maar nederland voert hem gewoon niet in, net zoals dat brommers een kinderklasse blijft en niet een -leer rijden voor je op een echte motor stapt-klasse wordt, zoals van de eu moet
alsof we wat te zeggen hebben in the long run.
  maandag 30 juli 2012 @ 21:32:07 #267
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114868218
alsof wij ooit pubers op een 80/125 laten rijden, er komt nog eerder een burgeroorlog :D
  maandag 30 juli 2012 @ 21:32:59 #268
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114868286
inderdaad, EU beukt er weer een regeltje doorheen wat in nederland absoluut niet werkt.

en dan mag 125cc zo hard als ze willen
en 50cc moet dan 45 blijven maar wel een trainingsvoertuig worden ???

dan moet je gewoon de actieve controle op de 50cc's stoppen (snelheid, rollerbanken enzo)
pi_114868505
quote:
2s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:32 schreef leeell het volgende:
inderdaad, EU beukt er weer een regeltje doorheen wat in nederland absoluut niet werkt.

en dan mag 125cc zo hard als ze willen
en 50cc moet dan 45 blijven maar wel een trainingsvoertuig worden ???

dan moet je gewoon de actieve controle op de 50cc's stoppen (snelheid, rollerbanken enzo)
50 cc is juist zo'n categorie waar je ongelukken van krijgt imo. in nederland zijn we fucking frigide geworden over van alles en nog wat. tijd dat dat weer wat genormaliseerd wordt.
  maandag 30 juli 2012 @ 21:36:33 #270
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114868553
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

50 cc is juist zo'n categorie waar je ongelukken van krijgt imo. in nederland zijn we fucking frigide geworden over van alles en nog wat. tijd dat dat weer wat genormaliseerd wordt.
vergeet niet, dat veel sjonnies op 50cc brommertjes ook gewoon een autorijbewijs hebben
en die denken dan, he een 125cc mag ik nu ook gewoon op, kan ik nog harder

krijg je nog meer ongelukken
pi_114868629
quote:
2s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:36 schreef leeell het volgende:

[..]

vergeet niet, dat veel sjonnies op 50cc brommertjes ook gewoon een autorijbewijs hebben

niet erg, zitten ze op de 80 km weg. paar goede ongelukken, zodra ze het begrijpen gaan ze vanzelf normaler rijden en heb je een nieuwe cultuur. een betere dan die opgefokte 50 cc cultuur.
  maandag 30 juli 2012 @ 21:38:27 #272
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114868683
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

niet erg, zitten ze op de 80 km weg. paar goede ongelukken, zodra ze het begrijpen gaan ze vanzelf normaler rijden en heb je een nieuwe cultuur. een betere dan die opgefokte 50 cc cultuur.
nee, dat vind ik te optimistisch gedacht :')

krijg je beetje zo'n kanaleneiland cultuur, lekker je 180cc op snorfiets laten keuren, en dan als een idioot op die dingen scheuren.
pi_114868731
quote:
2s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:38 schreef leeell het volgende:

[..]

krijg je beetje zo'n kanaleneiland cultuur, lekker je 180cc op snorfiets laten keuren, en dan als een idioot op die dingen scheuren.
toezicht en afstraffen zijn ondergewaardeerd in nederland. bonnen schrijven met flitspalen over.
  maandag 30 juli 2012 @ 21:40:43 #274
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114868840
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

toezicht en afstraffen zijn ondergewaardeerd in nederland. bonnen schrijven met flitspalen over.
dus 50cc moet zwaar gecontroleerd worden, brommers door de crusher, megaboetes, rijbewijs invordering als het dingetje de 60 aantikt

en dan haal je je autorijbewijs

en dan mag je 160 op een motorscooter zonder enige restrictie ???
pi_114868923
quote:
2s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:40 schreef leeell het volgende:

[..]

dus 50cc moet zwaar gecontroleerd worden, brommers door de crusher, megaboetes, rijbewijs invordering als het dingetje de 60 aantikt

en dan haal je je autorijbewijs

en dan mag je 160 op een motorscooter zonder enige restrictie ???
je moet controleren op regels. brommers moet je afschaffen. levensgevaarlijk op het fietspad, en ook wel gevaarlijk tussen echt motor verkeer.
  maandag 30 juli 2012 @ 21:42:40 #276
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114868973
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

je moet controleren op regels. brommers moet je afschaffen. levensgevaarlijk op het fietspad, en ook wel gevaarlijk tussen echt motor verkeer.
brommers komen niet op het fietspad, enkel bromfietspaden.

en vroeger was dat niet zo, toen reed je gewoon op de weg, maarja, niemand die meer mee kan rijden met het verkeer omdat het dingetje geen 60 mag ?

gewoon snorfietsen max 30 op het fietspad
brommer max 60 (vanaf 70 beboeten) en op de rijbaan, en bij 80 km wegen gewoon op het bromfietspad
pi_114869040
quote:
2s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:42 schreef leeell het volgende:

[..]

brommers komen niet op het fietspad, enkel bromfietspaden.

en vroeger was dat niet zo, toen reed je gewoon op de weg, maarja, niemand die meer kan rijden met het verkeer omdat het dingetje geen 60 mag ?
bromfiets pad is gewoon een omgetoverd fietspad. fietspaden moet je niet vervuilen met iets dat harder kan / wil dan 25.
  maandag 30 juli 2012 @ 21:44:24 #278
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114869076
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

bromfiets pad is gewoon een omgetoverd fietspad. fietspaden moet je niet vervuilen met iets dat harder kan / wil dan 25.
eens, zie edit
pi_114869096
ja we zijn het wel eens geloof ik :@
  maandag 30 juli 2012 @ 21:46:57 #280
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114869238
denk het ook wel, gevalletje symboolpolitiek
cc's zeggen niet zoveel, met 50cc kan je ook 200 km/u gaan, waarom die regelgeving dan zo haaks op een potentieel nieuwe regeling voor 125cc
  maandag 30 juli 2012 @ 22:26:29 #281
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114871736
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Waar dan? Als ik met de fiets op de 50km wegen ga rijden duwen ze mij van de weg af, letterlijk..
  maandag 30 juli 2012 @ 22:27:05 #282
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114871782
quote:
2s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:36 schreef leeell het volgende:

[..]

Maar dan is ie datzelfde rbw ook zo kwijt
  maandag 30 juli 2012 @ 22:28:09 #283
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114871864
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:27 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Maar dan is ie datzelfde rbw ook zo kwijt
dan houdt ze op brommertjes niet tegen, waarom nu wel ?
en dan zal die toch nog staande gehouden moeten worden
  maandag 30 juli 2012 @ 22:31:49 #284
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114872124
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Precies. Het kleineren van de brommerklasse is juist wat het gevaarlijk maakt; geen enkele brommer voldoet aan de wettelijke eisen dus bij elke controle rijden ze weg; dat is immers voordeliger dan je laten controleren. En als je toch al "zonder verzekering" en zonder legale brommer rijd, ja dan kan ie net zo goed 100 lopen, maakt toch allemaal neit meer uit..

Toen kwamen ze weer met een halve maatregel; het brommerrijbewijs; wel de kosten en overige eisen maar niet de rechten van een normale verkeersdeelnemer; sterker nog, de snelheid werd NOG meer beperkt..
Maar er verdomme gewoon een serieuze klasse van met een 50cc voor de 14-16 en de rest op 80/125 om te oefenen, echte rijvaardigheden met een echt rijbewijs en geen kinderachtige pestcontroles bij scholen maar problemen aanpakken en mensen gaan zich ook serieus gedragen. Binnen 3 jaar ben ik uit de eu weg, weg van dit land gebaseerd op angst en regeltjes *O*
  maandag 30 juli 2012 @ 22:33:14 #285
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114872228
quote:
2s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:38 schreef leeell het volgende:

[..]

Die heb je alleen in nederland, in geen enkel land ter wereld bestaat dat.. Nederland creeert die situaties
  maandag 30 juli 2012 @ 22:34:21 #286
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114872312
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:31 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Precies. Het kleineren van de brommerklasse is juist wat het gevaarlijk maakt; geen enkele brommer voldoet aan de wettelijke eisen dus bij elke controle rijden ze weg; dat is immers voordeliger dan je laten controleren. En als je toch al "zonder verzekering" en zonder legale brommer rijd, ja dan kan ie net zo goed 100 lopen, maakt toch allemaal neit meer uit..

Toen kwamen ze weer met een halve maatregel; het brommerrijbewijs; wel de kosten en overige eisen maar niet de rechten van een normale verkeersdeelnemer; sterker nog, de snelheid werd NOG meer beperkt..
Maar er verdomme gewoon een serieuze klasse van met een 50cc voor de 14-16 en de rest op 80/125 om te oefenen, echte rijvaardigheden met een echt rijbewijs en geen kinderachtige pestcontroles bij scholen maar problemen aanpakken en mensen gaan zich ook serieus gedragen. Binnen 3 jaar ben ik uit de eu weg, weg van dit land gebaseerd op angst en regeltjes *O*
kan het niet beter verwoorden, misselijkmakend , vooraal dat bromcertificaat, tyfus camiel.

quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:33 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Die heb je alleen in nederland, in geen enkel land ter wereld bestaat dat.. Nederland creeert die situaties
inderdaad, makkelijke boetes graag, beetje controleren op ècht kwalijke dingen, neuh
  maandag 30 juli 2012 @ 22:34:53 #287
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114872361
quote:
2s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:28 schreef leeell het volgende:

[..]

dan houdt ze op brommertjes niet tegen, waarom nu wel ?
en dan zal die toch nog staande gehouden moeten worden
EN waarom houdt dat niemand tegen? Omdat je met een "legale" (een normale, die gewoon 55-60 loopt) OOK je brommer kwijt bent, DUS is er geen enkele stimulans om normaal te doen (want wat de staat ziet als normaal is levensgevaarlijk (45 rechts rijden).
  maandag 30 juli 2012 @ 22:39:51 #288
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114872730
precies, en dan nog maar te zwijgen over automobilisten die rijden alsof brommers niet bestaan, lekker wegdrukken, inhalen, geen voorrang verlenen door niet opletten op brommers etc.
pi_114873044
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:31 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Maar er verdomme gewoon een serieuze klasse van met een 50cc voor de 14-16 en de rest op 80/125 om te oefenen, echte rijvaardigheden met een echt rijbewijs en geen kinderachtige pestcontroles bij scholen maar problemen aanpakken en mensen gaan zich ook serieus gedragen.
_O_ my thoughts exactly!
pi_114873141
De discussie is van APK voor motoren naar gedrag van automobilisten jegens brommers omgeslagen?
  maandag 30 juli 2012 @ 22:47:34 #291
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114873241
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:45 schreef LangeJan het volgende:
De discussie is van APK voor motoren naar gedrag van automobilisten jegens brommers omgeslagen?
vooral ook de discussie van 125cc motoren op autorijbewijs, het bestaan van brommers, en de haakse en vreemde regelingen ervoor.
  maandag 30 juli 2012 @ 22:55:56 #292
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114873759
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:45 schreef LangeJan het volgende:
ALs de eu apk voor alles op 2 wielen eist vallen brommers daar ook onder, met de huidige anti-brommer regering is dat nog kanslozer dan een motorapk, past prima in het topic.
  maandag 30 juli 2012 @ 23:06:24 #293
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_114874409
Hehe, speaking of motorpakken; die APK was toch om het aantal slachtoffers onder motorrijders terug te brengen? Iemand een vermoeden waar ik heen wil? :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 30 juli 2012 @ 23:14:47 #294
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114874872
Ik vraag mij eerder af waar nederland/de eu heen wilt :{
pi_114875096
quote:
9s.gif Op maandag 30 juli 2012 23:14 schreef Life2.0 het volgende:
Ik vraag mij eerder af waar nederland/de eu heen wilt :{
Alle bewoners net zo lang sarren tot iedereen gaat emigreren :D
  maandag 30 juli 2012 @ 23:21:39 #296
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114875269
Ik ga al emigreren, en elke keer als ik weer lees over die eu bemoeienis baal ik dat ik niet vandaag al kan vertrekken
  maandag 30 juli 2012 @ 23:22:12 #297
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114875301
inderdaad, ugh, ben benieuwd hoeveel boetes ik dit jaar weer binnen ga slepen omdat mijn brommer 6 km te hard gaat op de rollerbank
pi_114877037
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2012 23:06 schreef Sounddragon het volgende:
Hehe, speaking of motorpakken; die APK was toch om het aantal slachtoffers onder motorrijders terug te brengen? Iemand een vermoeden waar ik heen wil? :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Breng ze nou niet op ideeen. Zelfs een motorpak beschermt je niet tegen een paal of een auto achter je. Alleen tegen schaafwonden en meer niet.
  maandag 30 juli 2012 @ 23:54:15 #299
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114877064
of je een motorpak aandoet of niet moet je zelf weten, eigen risico, je doet een ander niks aan.
niet gaan huilen als je jezelf de vernieling in valt.
pi_114877639
quote:
7s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:26 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Waar dan? Als ik met de fiets op de 50km wegen ga rijden duwen ze mij van de weg af, letterlijk..
zeker niet op het fietspad dat is iig zeker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')