brommers komen niet op het fietspad, enkel bromfietspaden.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je moet controleren op regels. brommers moet je afschaffen. levensgevaarlijk op het fietspad, en ook wel gevaarlijk tussen echt motor verkeer.
bromfiets pad is gewoon een omgetoverd fietspad. fietspaden moet je niet vervuilen met iets dat harder kan / wil dan 25.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:42 schreef leeell het volgende:
[..]
brommers komen niet op het fietspad, enkel bromfietspaden.
en vroeger was dat niet zo, toen reed je gewoon op de weg, maarja, niemand die meer kan rijden met het verkeer omdat het dingetje geen 60 mag ?
eens, zie editquote:Op maandag 30 juli 2012 21:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
bromfiets pad is gewoon een omgetoverd fietspad. fietspaden moet je niet vervuilen met iets dat harder kan / wil dan 25.
Waar dan? Als ik met de fiets op de 50km wegen ga rijden duwen ze mij van de weg af, letterlijk..quote:Op maandag 30 juli 2012 21:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
bromfiets pad is gewoon een omgetoverd fietspad. fietspaden moet je niet vervuilen met iets dat harder kan / wil dan 25.
Maar dan is ie datzelfde rbw ook zo kwijtquote:Op maandag 30 juli 2012 21:36 schreef leeell het volgende:
[..]
vergeet niet, dat veel sjonnies op 50cc brommertjes ook gewoon een autorijbewijs hebben
en die denken dan, he een 125cc mag ik nu ook gewoon op, kan ik nog harder
krijg je nog meer ongelukken
dan houdt ze op brommertjes niet tegen, waarom nu wel ?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:27 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Maar dan is ie datzelfde rbw ook zo kwijt
Precies. Het kleineren van de brommerklasse is juist wat het gevaarlijk maakt; geen enkele brommer voldoet aan de wettelijke eisen dus bij elke controle rijden ze weg; dat is immers voordeliger dan je laten controleren. En als je toch al "zonder verzekering" en zonder legale brommer rijd, ja dan kan ie net zo goed 100 lopen, maakt toch allemaal neit meer uit..quote:Op maandag 30 juli 2012 21:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
50 cc is juist zo'n categorie waar je ongelukken van krijgt imo. in nederland zijn we fucking frigide geworden over van alles en nog wat. tijd dat dat weer wat genormaliseerd wordt.
Die heb je alleen in nederland, in geen enkel land ter wereld bestaat dat.. Nederland creeert die situatiesquote:Op maandag 30 juli 2012 21:38 schreef leeell het volgende:
[..]
nee, dat vind ik te optimistisch gedacht
krijg je beetje zo'n kanaleneiland cultuur, lekker je 180cc op snorfiets laten keuren, en dan als een idioot op die dingen scheuren.
kan het niet beter verwoorden, misselijkmakend , vooraal dat bromcertificaat, tyfus camiel.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:31 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Precies. Het kleineren van de brommerklasse is juist wat het gevaarlijk maakt; geen enkele brommer voldoet aan de wettelijke eisen dus bij elke controle rijden ze weg; dat is immers voordeliger dan je laten controleren. En als je toch al "zonder verzekering" en zonder legale brommer rijd, ja dan kan ie net zo goed 100 lopen, maakt toch allemaal neit meer uit..
Toen kwamen ze weer met een halve maatregel; het brommerrijbewijs; wel de kosten en overige eisen maar niet de rechten van een normale verkeersdeelnemer; sterker nog, de snelheid werd NOG meer beperkt..
Maar er verdomme gewoon een serieuze klasse van met een 50cc voor de 14-16 en de rest op 80/125 om te oefenen, echte rijvaardigheden met een echt rijbewijs en geen kinderachtige pestcontroles bij scholen maar problemen aanpakken en mensen gaan zich ook serieus gedragen. Binnen 3 jaar ben ik uit de eu weg, weg van dit land gebaseerd op angst en regeltjes
inderdaad, makkelijke boetes graag, beetje controleren op ècht kwalijke dingen, neuhquote:Op maandag 30 juli 2012 22:33 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Die heb je alleen in nederland, in geen enkel land ter wereld bestaat dat.. Nederland creeert die situaties
EN waarom houdt dat niemand tegen? Omdat je met een "legale" (een normale, die gewoon 55-60 loopt) OOK je brommer kwijt bent, DUS is er geen enkele stimulans om normaal te doen (want wat de staat ziet als normaal is levensgevaarlijk (45 rechts rijden).quote:Op maandag 30 juli 2012 22:28 schreef leeell het volgende:
[..]
dan houdt ze op brommertjes niet tegen, waarom nu wel ?
en dan zal die toch nog staande gehouden moeten worden
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:31 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Precies. Het kleineren van de brommerklasse is juist wat het gevaarlijk maakt; geen enkele brommer voldoet aan de wettelijke eisen dus bij elke controle rijden ze weg; dat is immers voordeliger dan je laten controleren. En als je toch al "zonder verzekering" en zonder legale brommer rijd, ja dan kan ie net zo goed 100 lopen, maakt toch allemaal neit meer uit..
Toen kwamen ze weer met een halve maatregel; het brommerrijbewijs; wel de kosten en overige eisen maar niet de rechten van een normale verkeersdeelnemer; sterker nog, de snelheid werd NOG meer beperkt..
Maar er verdomme gewoon een serieuze klasse van met een 50cc voor de 14-16 en de rest op 80/125 om te oefenen, echte rijvaardigheden met een echt rijbewijs en geen kinderachtige pestcontroles bij scholen maar problemen aanpakken en mensen gaan zich ook serieus gedragen.
vooral ook de discussie van 125cc motoren op autorijbewijs, het bestaan van brommers, en de haakse en vreemde regelingen ervoor.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:45 schreef LangeJan het volgende:
De discussie is van APK voor motoren naar gedrag van automobilisten jegens brommers omgeslagen?
ALs de eu apk voor alles op 2 wielen eist vallen brommers daar ook onder, met de huidige anti-brommer regering is dat nog kanslozer dan een motorapk, past prima in het topic.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:45 schreef LangeJan het volgende:
De discussie is van APK voor motoren naar gedrag van automobilisten jegens brommers omgeslagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Alle bewoners net zo lang sarren tot iedereen gaat emigrerenquote:Op maandag 30 juli 2012 23:14 schreef Life2.0 het volgende:
Ik vraag mij eerder af waar nederland/de eu heen wilt
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:06 schreef Sounddragon het volgende:
Hehe, speaking of motorpakken; die APK was toch om het aantal slachtoffers onder motorrijders terug te brengen? Iemand een vermoeden waar ik heen wil?
Breng ze nou niet op ideeen. Zelfs een motorpak beschermt je niet tegen een paal of een auto achter je. Alleen tegen schaafwonden en meer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeker niet op het fietspad dat is iig zeker.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Waar dan? Als ik met de fiets op de 50km wegen ga rijden duwen ze mij van de weg af, letterlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |