Damn, oke, dan ga ik maar eens kijkenquote:MAG Beste Lipjes, wij achten dit niet het juiste moment voor een nieuwe Demo maar zijn met onze Europese motorcollega's in overleg over de beste "politieke" aanpak. We zitten zeker niet stil!
28 minuten geleden · Vind ik leuk
Weet je zeker dat dat bericht niet van de KNMV kwam? Halftamme onzin.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:03 schreef lipjes het volgende:
[..]
Damn, oke, dan ga ik maar eens kijken
Ik begrijp de MAG ook wel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat bericht niet van de KNMV kwam? Halftamme onzin.
quote:Lipjes Beste MAG, indien wij iets zelf organiseren. Kunnen jullie dit dan onder de aandacht brengen?
20 minuten geleden · Vind ik leuk
MAG Beste Lipjes, wij kiezen nu voor de bovengenoemde aanpak en acties/initiatieven die daarbij aansluiten. Initiatieven kunnen altijd bij ons worden gemeld, op voorhand doen wij echter nooit toezeggingen met betrekking tot de paatsing daarvan.
Eigenlijk helemaal niks.quote:
quote:
Bron: NSFW. (1988). Herkomst Fuck The Police. Verkregen op 23-01-2013. Verkregen van http://knowyourmeme.com/memes/fuck-the-policequote:“Fuck The Police” (sometimes spelled Fuck Tha Police) is a catchphrase commonly used in times of contempt for authority figures and/or general disregard for public opinion in similar vein to the expression Haters Gonna Hate.
bron: Trouwquote:Europese APK voor motoren van de baan
Een Europese APK voor motorfietsen lijkt het niet te gaan halen. Ook het Europees Parlement (EP) is tegen het plan.
De Transportcommissie van het EP verwees het APK-voorstel donderdag naar de prullenmand. Er is geen enkel onderzoek dat aantoont dat de invoering van een verplichte periodieke technische keuring van motoren bijdraagt aan de verkeersveiligheid, aldus Europarlementariėr Peter van Dalen (ChristenUnie) in een verklaring. Hij spreekt over een volstrekt onnodig en bureaucratisch voorstel.
Eerder vormden ook al de lidstaten van de Europese Unie een front tegen het plan uit Brussel.
Stel je voor dat je nog een activiteit uitvoert waarbij je nog een beetje het gevoel heb dat je leeft. Dat kan natuurlijk niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:32 schreef lipjes het volgende:
Motoren zijn "dodenvervoerders" aldus de heer "Brian Simpson"
Laat de man eerst maar aantonen dat er een rechtstreeks verband is tussen een relatief hoog dodelijke ongevallen met motoren en slecht onderhoud aan motoren. Dat is er namelijk niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:32 schreef lipjes het volgende:
Motoren zijn "dodenvervoerders" aldus de heer "Brian Simpson"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |