Wel mooi dat hij er is.quote:
Heb het net nog even gecontroleerd, ze komen dus bij de sluitingsceremonie.quote:
quote:SPICE GIRLS ZINGEN 2 NUMMERS OP OLYMPISCHE SPELEN
Het lijkt er op dat de Spice Girls weer bij elkaar komen. Victoria Adams, Emma Bunton, Melanie Chisholm, Melanie Brown en Geri Halliwel zingen twee nummers op de Olympische Spelen van 2012.
De meiden verzorgen de sluitingsceremonie van de Spelen in de Engelse hoofdstad. De zangeressen spelen naar verwachting het liedje Wannabe, samen met een ander nummer.
Ik wil weer zingen met de meiden
“Ik wil niet liever dan zingen met de groep. Over een comebacktoer heb ik mijn twijfels, maar het is geweldig om weer met de meiden te zijn. We hebben ontzettend veel zin in de Olympische Spelen”, vertelt Victoria.
Mel C en Victoria
De Spice Girls waren volgens zeggen twee jaar geleden ook al benaderd voor een deelname. Mel C en Victoria woonden toen in de Verenigde Staten wat zorgde voor problemen.
idd.quote:
Zijn dochterquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:22 schreef Malahide het volgende:
Gelukkig had zijn verpleegster al een wit uniform.
Mel C is best aardig ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hier die Melanie Chisholm kan nog wel zingen. Of heb ik nu de verkeerde voor me.
Ik zie dat mijn poging tot humor niet helemaal geslaagd isquote:
Ja, maar parkinson maakt je nog niet doof, die vrouw stond zo te schreeuwen/te vertalen.... wat een trieste vertoning iddquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:22 schreef Karina het volgende:
Ik kreeg er tranen van in mijn ogen zoals hij eruit zietTriest om hem zo te zien.
Ik begrijp het wel, maar vond het vrij ongepast hier.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:23 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik zie dat mijn poging tot humor niet helemaal geslaagd is.
mijn favo spice girlquote:
haha echt he, hij hangt idd onderste bovenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:24 schreef replay11nl het volgende:
godverdomme die vlag hangt gewoon verkeerd
Karina waar was jij toen Ali won van Frazier?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:22 schreef Karina het volgende:
Ik kreeg er tranen van in mijn ogen zoals hij eruit zietTriest om hem zo te zien.
In de huiskamerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:25 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Karina waar was jij toen Ali won van Frazier?
Natuurlijk, samen met Rebecca. Even van een ander walletje snoepen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
heeft die beckham nou echt 3 uur op de tames lopen cruisen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |