para para paralyzedquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:13 schreef Gramulanion het volgende:
Coldplay gaat al de Paralympics doen.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:13 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen maar dat is toch VS en niet Engeland?
ook die filmpjesquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:13 schreef Eenskijken het volgende:
idd, wat ziet het publiek als wij die voorgedraaide filmpjes krijgen te zien?
hetzelfde?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:13 schreef Eenskijken het volgende:
idd, wat ziet het publiek als wij die voorgedraaide filmpjes krijgen te zien?
Eigen volk voortrekken.quote:
quote:
moet die niet presenteren?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:14 schreef vuvuzela het volgende:
Zij is trouwens de omroepster![]()
[ afbeelding ]
Beste post van deze reeksquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:14 schreef vuvuzela het volgende:
[ afbeelding ]
Brian Eno.quote:
Fapfapfap.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:14 schreef vuvuzela het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is pas een baaschquote:
Die ligt al te pitten, die moet morgenochtend aan de bak!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:14 schreef debeterebob het volgende:
Zou mooi zijn als Cav het vuur mag doen
Die mag zelfs niet meedoen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:15 schreef Felixa het volgende:
[..]
Die ligt al te pitten, die moet morgenochtend aan de bak!
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:15 schreef muzas het volgende:
Wat een bullshitEr zijn meer mensen 'er niet meer' dan er wel.
En dan alleen d'r stem gebruikenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:14 schreef vuvuzela het volgende:
[ afbeelding ]
nee hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:15 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Of snap ik het niet en maak ik nu een hele domme opmerking?
Is ook zoquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:15 schreef Felixa het volgende:
[..]
Die ligt al te pitten, die moet morgenochtend aan de bak!
Ja en al die miljarden mensen die er niet meer zijn missen ons allemaal.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:15 schreef muzas het volgende:
Wat een bullshitEr zijn meer mensen 'er niet meer' dan er wel.
Beijing duhquote:
London!quote:
Niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:16 schreef VeX- het volgende:
Volgt iemand dit op de BBC? Hoe is het commentaar?
Volgens mij gewoon een algemeen iets voor alle overledenen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:16 schreef Karina het volgende:
Die stilte was wel weird, waar was het voor?
Erg rustigquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:16 schreef VeX- het volgende:
Nihil. Maar goed.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:16 schreef VeX- het volgende:
djoekequote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:16 schreef Longcat. het volgende:
godverdomme die commentatoor die het moment van stilte verbreekt klootzak dat het is.
Sporadisch. Dus prima. En anderhalve minuut voor op NL1.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:16 schreef VeX- het volgende:
Een vrouw staat iets te zingen.quote:
da om die joodse weduwen tevreden te stellenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:16 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja en al die miljarden mensen die er niet meer zijn missen ons allemaal.
http://nl.wikipedia.org/w(...)nden_van_7_juli_2005quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:16 schreef Karina het volgende:
Die stilte was wel weird, waar was het voor?
Volgens mij loopt Eurosport ook voor als ik de reacties zo lees.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Sporadisch. Dus prima. En anderhalve minuut voor op NL1.
vieze tering homo he heb al mail gestuurd naar die flikkersquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:16 schreef Longcat. het volgende:
godverdomme die commentatoor die het moment van stilte verbreekt klootzak dat het is.
Was dat laatst niet ook al bij het EK?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:17 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)nden_van_7_juli_2005
Op Eurosport loopt Zambia nu binnen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij loopt Eurosport ook voor als ik de reacties zo lees.
Dank voor de heads-up. Dat duurt me echt te lang.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:17 schreef Pedroso het volgende:
Nog dik anderhalf uur. De landen moeten ook nog allemaal binnenkomen. Gaat nachtwerk worden.
Als ze maar betalen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:17 schreef franklop het volgende:
Als ik zo terug denk; er is een verschrikkelijk grote bel gemaakt door Nederlanders om vervolgens liefst 3 seconden in beeld te komen toen wiggins er een klap op gaf
quote:And to think this all cost less than Andy Carroll
Bij mij zijn de spelen daar al voorbijquote:
Terroristen go ahead dus?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:18 schreef muzas het volgende:
Dit zet ook aan tot zelfmoord. Lekker sfeertje zo.
Ik heb nu alweer zin in de winterspelen van 2018.quote:
in bejing zou hij er zo makkelijk niet vanaf komen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik zag een cameraman lopen. Faal!
Vind ik ook altijd niets.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:18 schreef Karina het volgende:
Die hartslag vind ik maar een rotgeluid eigenlijk.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb nu alweer zin in de winterspelen van 2018.
kijk op esquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:18 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Dit slaat nergens op, dit heeft niets met Engeland te maken..
Laten we dan ook maar gelijk vertellen dat Engeland voor het overgrote deel verantwoordelijk was voor slavernij , leed,verdriet en dood van miljoenen onschuldigen
Ik sanp je niet...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:17 schreef franklop het volgende:
Als ik zo terug denk; er is een verschrikkelijk grote bel gemaakt door Nederlanders om vervolgens liefst 3 seconden in beeld te komen toen wiggins er een klap op gaf
QFTquote:
Dat is echt een so-not serie voor tieners. Sex sex sex!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:19 schreef iBenny het volgende:
Op Nickelodeon is Degrassi.
....ik dacht, ik zeg het ff
maar indirect wel voor een hoop goede atleten (jamaicanen, afrikanen...)...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:18 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Dit slaat nergens op, dit heeft niets met Engeland te maken..
Laten we dan ook maar gelijk vertellen dat Engeland voor het overgrote deel verantwoordelijk was voor slavernij , leed,verdriet en dood van miljoenen onschuldigen
Ja, kut, dat heb ik net gedaan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:19 schreef muzas het volgende:
Ideaal moment, als je er bent, om ff te pissen en bier te halen.
In Beijing had je dan een miljoen cameramannen synchroon zien lopen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:19 schreef Beregd het volgende:
[..]
in bejing zou hij er zo makkelijk niet vanaf komen.
aan zijn haar?quote:
Ja maar wel leuk om op NL te wachtenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Is toch slaapverwekkend, op lekkere meiden spotten na
Prachtig in slaap val materiaalquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dat is echt een so-not serie voor tieners. Sex sex sex!
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
GALVANIZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Omdat uplink downlinkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:21 schreef MagicIsland1 het volgende:
Waarom loopt de NOS 1.5minuut achter opcde BBC
Ik denk pas na het ontsteken van de vlamquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:20 schreef thettes het volgende:
Wannee is mccartney, daar kijk ik voor...
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:21 schreef Cee het volgende:
Daar komen de Grieken! De jongen in 't wit houdt een kom vast waarin je je muntjes mag gooien!
KERKCOLLECTE!!!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:21 schreef Cee het volgende:
Daar komen de Grieken! De jongen in 't wit houdt een kom vast waarin je je muntjes mag gooien!
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:22 schreef reddevil1408 het volgende:
Gaat het in volgorde van lopende schuld bij de EU?
Yes, John Cleese ! Grappigste Brit ooit !quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Hadden ze niet wat meer kunnen doen met de engelse humor, rick mayhall, john cleese of abfab bijvoorbeeld?
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:22 schreef reddevil1408 het volgende:
Gaat het in volgorde van lopende schuld bij de EU?
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:22 schreef Eenskijken het volgende:
De griekenhoe durven ze zich nog te vertonen, de droeftoeters en belastingontduikers
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:21 schreef Cee het volgende:
quote:
Het is jammer dat sponsoren niet toegestaan zijn, anders hadden ze nog wat geld kunnen verdienen om de staatsschuld weg te werken.quote:
Geen Elthon John? Dat is dan ook voor het eerst.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:21 schreef Felixa het volgende:
GALVANIZE The Chemical Brothers
TAKE ME OUT Franz Ferdinand
I PREDICT A RIOT Kaiser Chiefs
SHAKE A LEG Roll Deep
ROLLING IN THE DEEP Adele
THE HINDU TIMES Oasis
WONDERWALL Oasis
HEAVEN Emeli SandÈ
ABIDE WITH ME William Monk (music) Henry Francis Lyte (lyrics,)
ECLIPSE Pink Floyd THE END The Beatles
HEY JUDE The Beatles
HEROES David Bowie
CORONATION STREET THEME Eric Spear
DOCTOR WHO THEME Ron Grainer
MONTY PYTHON THEME (THE LIBERTY BELL) John Philip Sousa
ABSOLUTE BEGINNERS David Bowie
Die heeft geen andere uitdrukkingquote:
Misschien kunnen we hun medailles overkopen. Hebben we ook nog wat.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is jammer dat sponsoren niet toegestaan zijn, anders hadden ze nog wat geld kunnen verdienen om de staatsschuld weg te werken.
ze hebben niksquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:23 schreef Ame_thyst het volgende:
de grieken hebben al genoeg goud gewonnen
Best wel triest jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:23 schreef Szura het volgende:
Echt, al die sporters weer met hun mobieltjes
quote:
Promotie.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:23 schreef Eenskijken het volgende:
waarom mocht griekenland dan eerst als het op alfabet gaat?
Inderdaad, lijkt toch nergens naar.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:23 schreef Szura het volgende:
Echt, al die sporters weer met hun mobieltjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |