quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:18 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Dit slaat nergens op, dit heeft niets met Engeland te maken..
Laten we dan ook maar gelijk vertellen dat Engeland voor het overgrote deel verantwoordelijk was voor slavernij , leed,verdriet en dood van miljoenen onschuldigen
Ik sanp je niet...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:17 schreef franklop het volgende:
Als ik zo terug denk; er is een verschrikkelijk grote bel gemaakt door Nederlanders om vervolgens liefst 3 seconden in beeld te komen toen wiggins er een klap op gaf
QFTquote:
Dat is echt een so-not serie voor tieners. Sex sex sex!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:19 schreef iBenny het volgende:
Op Nickelodeon is Degrassi.
....ik dacht, ik zeg het ff
maar indirect wel voor een hoop goede atleten (jamaicanen, afrikanen...)...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:18 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Dit slaat nergens op, dit heeft niets met Engeland te maken..
Laten we dan ook maar gelijk vertellen dat Engeland voor het overgrote deel verantwoordelijk was voor slavernij , leed,verdriet en dood van miljoenen onschuldigen
Ja, kut, dat heb ik net gedaan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:19 schreef muzas het volgende:
Ideaal moment, als je er bent, om ff te pissen en bier te halen.
In Beijing had je dan een miljoen cameramannen synchroon zien lopen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:19 schreef Beregd het volgende:
[..]
in bejing zou hij er zo makkelijk niet vanaf komen.
aan zijn haar?quote:
Ja maar wel leuk om op NL te wachtenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Is toch slaapverwekkend, op lekkere meiden spotten na
Prachtig in slaap val materiaalquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dat is echt een so-not serie voor tieners. Sex sex sex!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |