SPOILER: Minecraft SC Servers!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
Ja of in het normale topic. Beide kan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:29 schreef Paralectic het volgende:
Ben zelf bezig aan een groot project 'the atlantis' hotel dubai. mag je hier gewoon posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is niet echt geweldig maar eerste grote project wel.'Als' is einde discussie.![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:32 schreef Paralectic het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat goud niet te vervangen ofzo, met yellow wool?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is niet echt geweldig maar eerste grote project wel.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welk spel is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is niet echt geweldig maar eerste grote project wel.![]()
Prachtig hèquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:58 schreef Timwonnacott het volgende:
Sponser heDat stuk van Rowan was wel erg goed trouwens!
Je kunt met een GS3 je kamerdeur openen als je in een hotel zit daar![]()
Klopt. Zijn goeie wegwerptelefoons voor tijdens de OS. Zijn toch allemaal stuk na een paar weken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:55 schreef tuut-chips het volgende:
Op de Olympische Spelen hebben ze wel allemaal een GS3
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
ze zijn allemaal massaal op samsung overgestapt omdat een bepaald andere telefoon geen bereik hadquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:06 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Klopt. Zijn goeie wegwerptelefoons voor tijdens de OS. Zijn toch allemaal stuk na een paar weken.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ze zijn allemaal massaal op samsung overgestapt omdat een bepaald andere telefoon geen bereik had![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi ding, projecten op die schaal zijn heerlijk om te zien als ze klaar zijn maar een crime om te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is niet echt geweldig maar eerste grote project wel.![]()
Hij heeft creative dus dan valt het wel meequote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mooi ding, projecten op die schaal zijn heerlijk om te zien als ze klaar zijn maar een crime om te maken.![]()
![]()
Ik wacht op Noord-Korea.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Als ze dan weer de verkeerde vlag laten zien ga ik maar alvast een M16 kopen.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
![]()
1 ˙ʇqǝɥ ɹǝızǝld ɹɐɐɯ ǝɾ slɐ ʇǝop ǝɾ ʇɐʍ ʇın ʇǝıu ʇʞɐɐɯ ʇǝɥ 'uǝɯoʞsƃuɐl ƃou sɐɐlʞɹǝʇuıs ǝƃoɯ uǝ 'pǝq ǝɾ uı uǝlınɥ ɹɐɐɯ ɐפ ¡sɹǝssol ǝɾʇǝllǝʇS Fear is the grease of society.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als tc of te veel van het goede?Fear is the grease of society.![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:32 schreef vogelkooi het volgende:
onder het motto: "ijskoud het lekkerst"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als tc of te veel van het goede?![]()
![]()
Vond haar rode kopjes houder wel leuk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:33 schreef shaderon het volgende:
[..]
onder het motto: "ijskoud het lekkerst"Fear is the grease of society.![]()
Daar is een serie van, ik voel het. DM graag.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ze heet little human en ik ben de plaatjes aan het downloaden, wat is je adres dan stuur ik en postduif.Fear is the grease of society.![]()
Wat pas lelijk is zijn die vrouwen met de naam van het land op metalen stelages die rechts lopen.Fear is the grease of society.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muziek kan ze ook maken!Fear is the grease of society.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg dat doen we hier niet he, plaatjes van minecraft posten. Wat denk je wel niet, schavuit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is niet echt geweldig maar eerste grote project wel.![]()
Dat verhaal over de duiven die verbranden tijdens spelen in seol..... Zelfs op youtube.OMGFear is the grease of society.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat werkt er niet dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:54 schreef MineraalWater het volgende:
Nou, Ik dacht nog eens even GTa IV proberen. werkt het nog voor geen ene fuck1!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Ja het werkte nu eindelijk een keer.
Ik kan nooit met vrienden spelen want dan krijg ik Unable To Connect. Maar online kan ik wel.
Nat type staat open en ports zijn geforward.![]()
blokkedquote:Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Netzoals Max Panye 3quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:51 schreef drumstickNL het volgende:
GTA IV mist voor mij dat GTA gevoel een beetje.![]()
![]()
Dat is echt zo'n schande voor Nederlandquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Lorrelies op 28-07-2012 16:56:42 ](ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
En dan komen Dumpert en POW!ned daar ook nog los bijquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:20 schreef -Datdus- het volgende:
http://internet-map.net/#8-179.32125854492188-79.41828155517578
Fok! is kleiner dan geenstijl.![]()
![]()
Was ook zo. Maar nu een stille dood gestorven.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:25 schreef tuut-chips het volgende:
Digg is groter dan Redditklopt geen zak van die site
![]()
Digg is al een jaar of wat dood hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:25 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Was ook zo. Maar nu een stille dood gestorven.![]()
Hihi goed ideequote:
Mijn mousepad werkte niet zo mee![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door Lorrelies op 28-07-2012 21:23:07 ](ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
zie hoe groot youtube.com isquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:22 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
En dan komen Dumpert en POW!ned daar ook nog los bij![]()
![]()
quote:
Hmmmm hij lijkt ineens wat klein :c
Zo ziet ie er beter uit vind ik
Hij is wel lief toch?Alleen moet ik misschien voortaan niet zo inzoomen als ik het nateken...
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:00 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmmmm hij lijkt ineens wat klein :c
[ afbeelding ]
Zo ziet ie er beter uit vind ik
Hij is wel lief toch?Alleen moet ik misschien voortaan niet zo inzoomen als ik het nateken...
![]()
![]()
Ik wou net vragen of je de mijne nog kon doenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:27 schreef Lorrelies het volgende:
Zo, en na deze 'kunstwerken' ga ik even wat anders doen![]()
![]()
Nu lijkt ze op michael jackson :pquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:20 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En groter (niet dat je er wat aan hebt maar toch):
[ afbeelding ]
[..]Noooes!
![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:47 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nu lijkt ze op michael jackson :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
CAB CALLOWAY
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:58 schreef tuut-chips het volgende:
[..]LoooolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Klacht: club's/kroegen die zeggen dat ze water schade hebben door de regen maar eigenlijk niet op willen en waterschade als excuus geven.Fear is the grease of society.![]()
wacht eff, als je niet open wilt gaan, ga dan gewoon niet open, problem solved.. je hoeft niets aan je klanten te communiceren..quote:Op zondag 29 juli 2012 02:20 schreef vogelkooi het volgende:
Klacht: club's/kroegen die zeggen dat ze water schade hebben door de regen maar eigenlijk niet op willen en waterschade als excuus geven.![]()
In nijmegen blijkaar wel. Stond op de deur terwijl we wisten dat het bullshit was.Fear is the grease of society.![]()
Owja plan die pogo punker die nooit had gekraakt uit utrecht had en feestje georganiseerd, hoe heten dat?Fear is the grease of society.![]()
Ik zou het echt niet meer weten ben ik bangquote:Op zondag 29 juli 2012 02:25 schreef vogelkooi het volgende:
Owja plan die pogo punker die nooit had gekraakt uit utrecht had en feestje georganiseerd, hoe heten dat?![]()
Niet dat ik er heen zou willen, maar om de doelgroep te bestuderen lijkt me erg enerverend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.![]()
Beetje zoals die Minecraft klonen toen; als iets populair is dan komen al die andere bedrijven erop af.
[ Bericht 9% gewijzigd door drumstickNL op 29-07-2012 11:16:52 ]-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Die website slaat nergens op.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:22 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
En dan komen Dumpert en POW!ned daar ook nog los bij-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
speelt iemand eigenlijk Day-z langer dan 20 minutenquote:Op zondag 29 juli 2012 11:11 schreef drumstickNL het volgende:
Beetje zoals die Minecraft klonen toen; als iets populair is dan komen al die andere bedrijven erop af.?
Heb het altijd een beetje een 1 day fly game gevonden, van wat ik er van heb gezien.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Als je speelt ben je zo 3 uur onderweg maar omdat het opstarten zolang duurt doe ik het niet zo vaak.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Bij de Sims 2 duurde het ook altijd zo vreselijk lang om het spel te ladenEn dan ook echt nog meerdere keren... Bij het opstarten zelf, bij het laden van de buurt, bij het laden van je familie... Pfff
Waar lees jij dat ik geen SSD hebquote:
Cool doen op fora
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Een ssd hebben maar er niet over opscheppenquote:Op zondag 29 juli 2012 14:27 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik geen SSD heb
Cool doen op fora
Geen PI's kunnen lezen![]()
![]()
Kan iemand even contact zoeken met gogo? Ik vrees dat hij zelfmoord gepleegd heeft.
KLB heeft twee nieuwe moderators!It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik hoop het niet. Mischien moet iemand een sweden topic aanmakeni gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments![]()
Volgens mij heeft hij het druk met andere zaken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Net torchlight "gekocht". Ben benieuwd of het wat is.http://www.syfy.com/tinman/oz/
CM10?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:54 schreef MineraalWater het volgende:
Hah, Mijn telefoon runned al op Android 4.1.1.![]()
Deze.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Of iets van een geweer dat je op een knopje drukt en geweerschoten hoort.
Ik hoor hier dat Torchlight "leuk!" is.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:21 schreef SosuaCafe het volgende:
Net torchlight "gekocht". Ben benieuwd of het wat is.Doet me denken aan de tijd op de middelbare school dat een paar jongetjes het leuk vonden om dat op hun mobiel te zetten en af te spelen in de klas. Iedereen zat dan: "AAAAAAHHHH AHHHHH DOE HET UIT" in de klas en de docent maar kijken alsof we gek waren, want die hoorde het nietquote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 09:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
een android is voor nerdjes die willen pielen met software updates en andere domme shit waar je niets mee opschiet. bij iphone werkt alles gewoon. iphone dus__!!!
![]()
Nee jouw UI is beter wil je zeggen?quote:Op zondag 29 juli 2012 17:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wtf zit je me hier te quoten jong met wijven ui![]()
sowiesoquote:Op zondag 29 juli 2012 17:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee jouw UI is beter wil je zeggen?![]()
Maar daar staan een logo van een matig-redelijk merk van hard- en software en een man die veel te veel credit voor andermans werk krijgt in.quote:![]()
jij denkt dat de gemiddelde man daar zomaar mee wegkomt? respect voor stevequote:Op zondag 29 juli 2012 17:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar daar staan een logo van een matig-redelijk merk van hard- en software en een man die veel te veel credit voor andermans werk krijgt in.![]()
![]()
Wegwezen fanboy, schavuit.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Zo maar even de soundtrack van de openingsceremonie op de kop getikt. Die muziek was toch wel erg goed![]()
![]()
OK jongens
http://reddit.com/r/dolan
Kijk daar maar dan hoeven jullie ook geen plaatjes meer te posten
gr gr![]()
doe linkie, incl muziek tijdens de binnenkomst van de sports ?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:37 schreef Timwonnacott het volgende:
Zo maar even de soundtrack van de openingsceremonie op de kop getikt. Die muziek was toch wel erg goedAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ja dat zit er ook allemaal bij geloof ik. je hebt DM!quote:Op zondag 29 juli 2012 20:50 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
doe linkie, incl muziek tijdens de binnenkomst van de sports ?![]()
http://open.spotify.com/u(...)5i25waAx0OmN3wiejXLJquote:Op zondag 29 juli 2012 20:50 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
doe linkie, incl muziek tijdens de binnenkomst van de sports ?![]()
Error. Captcha expired. Try again in 15 minutes.
Sterf hij was wel goed
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Wanneer ga je?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:05 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ga niet dan; kun je mee naar gamescon.![]()
Wie van jullie gaan er eigenlijk naar gamescon?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:05 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ga niet dan; kun je mee naar gamescon.![]()
Rond een uur of 9 kwam er een rood vlekje over ons heen, dus ik zat al van: oh dear dat wordt flink wat onweer hier. Waren het maar 2 flitsjesquote:En later kwam er een rode vlek langs ons, en toen donderde het flink
RaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
AAAAARGHquote:Op zondag 29 juli 2012 23:39 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Wie van jullie gaan er eigenlijk naar gamescon?
HET IS GAMESCOM
COMMMMMMMMMM
MMMMMMMMMM![]()
![]()
maakt nie uitquote:Op zondag 29 juli 2012 23:59 schreef tuut-chips het volgende:
Dat gold vooral voor piek trouwens, sorry flodder.![]()
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ed_Gein
What the fuck am i reading
quote:Ook las hij boeken over experimenten in concentratiekampen in de Tweede Wereldoorlog. Toen las hij in de krant dat er die dag een vrouw begraven was. Hij vroeg zijn vriend Gus om samen met hem het lijk op te graven en te gebruiken voor "medische experimenten". De volgende tien jaar deed hij hetzelfde. Iedere dag keek hij in de krant voor overleden vrouwen om ze dan die nacht op te graven. Hij gebruikte de huid en botten voor allerlei voorwerpen en de spieren en organen bewaarde hij in de koelkast om later op te eten.
Gein had nog geen enkele seksuele ervaring en verwarde zijn gevoelens voor het vrouwelijke met de wens zelf vrouw te worden. Hij dacht erover zichzelf te castreren, maar besloot tenslotte dat een pak van vrouwenhuid met borsten en een vagina hem voldoende vrouwelijk maakte. Om aan zijn groeiende behoefte naar vrouwelijke lichamen te voldoen, begon hij 'verse' graven leeg te halen om zich te tooien met kledingstukken gemaakt van huid van de opgegraven vrouwelijke lijken.![]()
"Als je dit niet binnen 24 uur naar minstens 50 mensen doorstuurt, zal Ed dit zelfde met jouw moeder doen"quote:Op maandag 30 juli 2012 00:46 schreef Flodder450 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ed_Gein
What the fuck am i reading
[..]
leuke kettingmail idee![]()
![]()
Zo 1996..quote:Op maandag 30 juli 2012 01:21 schreef shaderon het volgende:
[..]
"Als je dit niet binnen 24 uur naar minstens 50 mensen doorstuurt, zal Ed dit zelfde met jouw moeder doen"
leuke kettingmail idee
Levering "voor het einde van de dag" is dat later in de dag of kan dat ook nu zo zijn?-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
dat kan nu, straks maar ook het einde van de dag betekenenquote:Op maandag 30 juli 2012 09:51 schreef drumstickNL het volgende:
Levering "voor het einde van de dag" is dat later in de dag of kan dat ook nu zo zijn?![]()
![]()
sigh; geen zin om thuis te blijven hiervoor. (die G930 komtquote:Op maandag 30 juli 2012 09:57 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan nu, straks maar ook het einde van de dag betekenen)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
tnt geeft tegenwoordig een tijdvak aan waarin ze komen (meestal een vak van 3 uur)quote:Op maandag 30 juli 2012 09:58 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
sigh; geen zin om thuis te blijven hiervoor. (die G930 komt)
![]()
![]()
Die TNT knakker komt hier zo vaak dat hij het pakketje gewoon achter de deur flikkert en een handtekening zet.
quote:Op maandag 30 juli 2012 10:07 schreef drumstickNL het volgende:
Die TNT knakker komt hier zo vaak dat hij het pakketje gewoon achter de deur flikkert en een handtekening zet.![]()
![]()
Onze postbode vroeger liep achterom naar binnen, legde de post op de keukentafel en nam de nieuwe post meequote:Op maandag 30 juli 2012 10:07 schreef drumstickNL het volgende:
Die TNT knakker komt hier zo vaak dat hij het pakketje gewoon achter de deur flikkert en een handtekening zet.![]()
![]()
Ik wacht al een poosje op een pakketje uit Amerika, maar het duurt zo lang
Het zou de 22e juli verscheept worden en de totale duur zou zo'n 3-4 weken zijn. Maar is dat vanaf het moment dat het verscheept is of vanaf het moment dat ik besteld heb? :s
Echt zo onduidelijk, en ik maar wachten
[ Bericht 16% gewijzigd door Lorrelies op 30-07-2012 11:53:29 ](ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
hahaha een minecrafter die niet de hele dag op zolder zitquote:Op maandag 30 juli 2012 09:58 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
sigh; geen zin om thuis te blijven hiervoor. (die G930 komt)
ik trapte er bijna in![]()
Wat heb je besteld? En Mortal combat cosplay bikini.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:01 schreef Lorrelies het volgende:
Ik wacht al een poosje op een pakketje uit Amerika, maar het duurt zo lang
Het zou de 22e juli verscheept worden en de totale duur zou zo'n 3-4 weken zijn. Maar is dat vanaf het moment dat het verscheept is of vanaf het moment dat ik besteld heb? :s
Echt zo onduidelijk, en ik maar wachtenFear is the grease of society.![]()
Het is nog niet binnen.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
hahaha een minecrafter die niet de hele dag op zolder zit
ik trapte er bijna in
Hij is binnen.quote:bazending; ziet er een beetje raar uit maar ik kan draadloos naar de schuur lopen zonder geluid te verliezen.
Wut?quote:Op maandag 30 juli 2012 13:25 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Wat heb je besteld? En Mortal combat cosplay bikini.
Nee, een shirt
![]()
![]()
Beter dan die van jouquote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Prima, maar ik ga eerst eten. Daarna kan ik eventueel overwegen om eens een kijkje te nemen in blokjesland
Weet je, dat nummer heb ik vandaag al vier keer geluisterd terwijl ik op huis aan fietste![]()
Zo'n heerlijke zanger, Joachim Witt.![]()
![]()
Dat is dat meisje waarvan ik laatst en foto posten, dat ze half in de koelkast zit.quote:Fear is the grease of society.![]()
Niet gezien ?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:32 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Dat is dat meisje waarvan ik laatst en foto posten, dat ze half in de koelkast zit.![]()
![]()
quote:quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:32 schreef vogelkooi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als tc of te veel van het goede?Fear is the grease of society.![]()
Wat een emotieloze cover zeg. Die zwerver is beter.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
True that.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:35 schreef TJV het volgende:
Wat een emotieloze cover zeg. Die zwerver is beter.![]()
Ik doneer alleen aan KWF en niet-geïmporteerde straatartiesten. In Barcelona ene Clarence Bekker gezien, de tyfus.
Kut, mijn bureau gaat het begeven.
In een berlijnse metro zag ik eens een staaltje reggae van twee zwervers, niet fatsoenlijk normaal meer.
Ze stapten in, speelden, kregen een (van een paar mensen staande) ovatie en liepen met een gemiddeld weekloon naar buiten. Briljantie ten top, dat was écht mooi genoeg om een platencontract aan te bieden imho.
Niet a la top 40 vanzelf, maar absoluut goed genoeg om op dat soort festivals e.d. op te treden![]()
Playing for Change is ook zo'n bazenproject.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Het atletenstuk doorspoelen helpt al een hoopquote:Op maandag 30 juli 2012 23:00 schreef vogelkooi het volgende:
Olympische spelen opening gedownload, vergeten dat het 4 uur is..![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: