| 1 | ˙ʇqǝɥ ɹǝızǝld ɹɐɐɯ ǝɾ slɐ ʇǝop ǝɾ ʇɐʍ ʇın ʇǝıu ʇʞɐɐɯ ʇǝɥ 'uǝɯoʞsƃuɐl ƃou sɐɐlʞɹǝʇuıs ǝƃoɯ uǝ 'pǝq ǝɾ uı uǝlınɥ ɹɐɐɯ ɐפ ¡sɹǝssol ǝɾʇǝllǝʇS |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als tc of te veel van het goede?Fear is the grease of society.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:32 schreef vogelkooi het volgende:
onder het motto: "ijskoud het lekkerst"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als tc of te veel van het goede?![]()
Vond haar rode kopjes houder wel leuk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:33 schreef shaderon het volgende:
[..]
onder het motto: "ijskoud het lekkerst"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muziek kan ze ook maken!Fear is the grease of society.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:32 schreef Paralectic het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg dat doen we hier niet he, plaatjes van minecraft posten. Wat denk je wel niet, schavuit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is niet echt geweldig maar eerste grote project wel.![]()
Dat verhaal over de duiven die verbranden tijdens spelen in seol..... Zelfs op youtube.OMGFear is the grease of society.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat werkt er niet dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:54 schreef MineraalWater het volgende:
Nou, Ik dacht nog eens even GTa IV proberen. werkt het nog voor geen ene fuck1!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Ja het werkte nu eindelijk een keer.
Ik kan nooit met vrienden spelen want dan krijg ik Unable To Connect. Maar online kan ik wel.
Nat type staat open en ports zijn geforward.![]()
blokkedquote:Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Netzoals Max Panye 3quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:51 schreef drumstickNL het volgende:
GTA IV mist voor mij dat GTA gevoel een beetje.![]()
![]()
Dat is echt zo'n schande voor Nederlandquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Lorrelies op 28-07-2012 16:56:42 ](ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Forum Opties Forumhop: Hop naar: