Waar lees jij dat ik geen SSD hebquote:
Een ssd hebben maar er niet over opscheppenquote:Op zondag 29 juli 2012 14:27 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik geen SSD heb
Cool doen op fora
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
CM10?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:54 schreef MineraalWater het volgende:
Hah, Mijn telefoon runned al op Android 4.1.1.
Deze.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Of iets van een geweer dat je op een knopje drukt en geweerschoten hoort.
Ik hoor hier dat Torchlight "leuk!" is.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:21 schreef SosuaCafe het volgende:
Net torchlight "gekocht". Ben benieuwd of het wat is.
Doet me denken aan de tijd op de middelbare school dat een paar jongetjes het leuk vonden om dat op hun mobiel te zetten en af te spelen in de klas. Iedereen zat dan: "AAAAAAHHHH AHHHHH DOE HET UIT" in de klas en de docent maar kijken alsof we gek waren, want die hoorde het nietquote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 09:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
een android is voor nerdjes die willen pielen met software updates en andere domme shit waar je niets mee opschiet. bij iphone werkt alles gewoon. iphone dus
Nee jouw UI is beter wil je zeggen?quote:Op zondag 29 juli 2012 17:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wtf zit je me hier te quoten jong met wijven ui
sowiesoquote:Op zondag 29 juli 2012 17:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee jouw UI is beter wil je zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |