Dat stomme vooroordeel dat Android zo moeilijk is, hou toch op. Je hebt ook gewoon icoontjes en thats it. Je maakt het bij Android net zo moeilijk als je zelf wilt. Als je nieuw bent met het begrip martphone zou je ook de Galaxy S2 kunnen proberen. Die beat de iPhone 4s ook al...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:16 schreef AppleOcean het volgende:
ik zou zeggen neem een iPhone. aangezien je er weinig tot niks van snapt is dit een erg fijn toestel. 99 van de 100 oudjes snappen het ook, dus jij ook. ik zou wel even wachten op de nieuwe iPhone (wat zijn die paar weken op die jaren?). dit is geen fanboypost maar android is een systeem waarbij je meer moet aanpassen, cracken etcetera om een toestel te krijgen wat naar wens werkt.
Apple aanbiddersquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:46 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Dat stomme vooroordeel dat Android zo moeilijk is, hou toch op. Je hebt ook gewoon icoontjes en thats it. Je maakt het bij Android net zo moeilijk als je zelf wilt. Als je nieuw bent met het begrip martphone zou je ook de Galaxy S2 kunnen proberen. Die beat de iPhone 4s ook al...
Amenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:59 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Apple aanbidders
En inderdaad android is net zo makkelijk
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:46 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Die beat de iPhone 4s ook al...
Yotube bekijken anno 2012 op je smartphone moet je echt alleen via Wifi doen, dan gaat je databundel heel snel op namelijk via je telco.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:14 schreef Palomar het volgende:
Bij het 3G-dataverbruik moet je gewoon even voor jezelf kijken hoe vaak je het denkt te gaan gebruiken. Als je bijv. nooit met het openbaar vervoer reist en thuis en op je werk wifi hebt dan kan het maar zo zijn dat je bijna geen 3G-data verbruikt.
Zit je daarentegen 2 uur per dag in de trein en uit verveling de hele tijd websites/youtube te bekijken dan kan het snel oplopen.
3g staat toch los van je thuis wifi?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:14 schreef Palomar het volgende:
Bij het 3G-dataverbruik moet je gewoon even voor jezelf kijken hoe vaak je het denkt te gaan gebruiken. Als je bijv. nooit met het openbaar vervoer reist en thuis en op je werk wifi hebt dan kan het maar zo zijn dat je bijna geen 3G-data verbruikt.
Zit je daarentegen 2 uur per dag in de trein en uit verveling de hele tijd websites/youtube te bekijken dan kan het snel oplopen.
Hoe bedoel je dat? 3G wordt voor meer dingen gebruikt dan internet ja, maar dat valt niet onder het gemeten dataverkeer... Als je een wifi verbinding hebt, dan verbruik je dus niets van je databundel bij je operator en als je bijna altijd op wifi zit, kan je dus met een voordeliger abonnement toe.quote:
Ik heb mobieltje met 3g en dus kan ik dus op mijn wifi aansluiten, gewoon via de normale opties?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:59 schreef Henno het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? 3G wordt voor meer dingen gebruikt dan internet ja, maar dat valt niet onder het gemeten dataverkeer... Als je een wifi verbinding hebt, dan verbruik je dus niets van je databundel bij je operator en als je bijna altijd op wifi zit, kan je dus met een voordeliger abonnement toe.
Met gratis plastic scheurbehuizing!quote:Op zondag 29 juli 2012 03:03 schreef Dutchguy het volgende:
Vrienden van TS zijn echte vrienden want ze raden hem het beste aan, namelijk een Galaxy S3.![]()
Het is het meest geavanceerde toestel van nu waar je jaren mee vooruit kunt. Ik zou het doen.
Onzin.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:30 schreef Henno het volgende:
De structuur van iOS is wel eenvoudiger vind ik, en sowieso grafisch aantrekkelijker (ik bedoel dan vooral hoe vloeiend de gebruikersinterface reageert op je acties, dat komt bij Android allemaal toch wat houterig over imo).
De prijs is vaak ook het enige wat mensen naar Android toe drijft, aan de techniek ligt het niet
Het kan maar het hoeft niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 09:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
een android is voor nerdjes die willen pielen met software updates en andere domme shit waar je niets mee opschiet. bij iphone werkt alles gewoon. iphone dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |