quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:00 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmmmm hij lijkt ineens wat klein :c
[ afbeelding ]
Zo ziet ie er beter uit vind ik
Hij is wel lief toch?Alleen moet ik misschien voortaan niet zo inzoomen als ik het nateken...
Ik wou net vragen of je de mijne nog kon doenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:27 schreef Lorrelies het volgende:
Zo, en na deze 'kunstwerken' ga ik even wat anders doen
Nu lijkt ze op michael jackson :pquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:20 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En groter (niet dat je er wat aan hebt maar toch):
[ afbeelding ]
[..]Noooes!
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:47 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nu lijkt ze op michael jackson :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:58 schreef tuut-chips het volgende:
[..]LoooolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
wacht eff, als je niet open wilt gaan, ga dan gewoon niet open, problem solved.. je hoeft niets aan je klanten te communiceren..quote:Op zondag 29 juli 2012 02:20 schreef vogelkooi het volgende:
Klacht: club's/kroegen die zeggen dat ze water schade hebben door de regen maar eigenlijk niet op willen en waterschade als excuus geven.
Ik zou het echt niet meer weten ben ik bangquote:Op zondag 29 juli 2012 02:25 schreef vogelkooi het volgende:
Owja plan die pogo punker die nooit had gekraakt uit utrecht had en feestje georganiseerd, hoe heten dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
Die website slaat nergens op.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:22 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
En dan komen Dumpert en POW!ned daar ook nog los bij
speelt iemand eigenlijk Day-z langer dan 20 minutenquote:Op zondag 29 juli 2012 11:11 schreef drumstickNL het volgende:
Beetje zoals die Minecraft klonen toen; als iets populair is dan komen al die andere bedrijven erop af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |