abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114731667

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier 8-)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
    _  _ | |                                     | | _  _
   | || || |                                     | || || |
 =H| || || |========nnnn=============nnnn========| || || |H=
   |_||_|| |        |  |             |  |        | ||_||_|
         |_|        /  |             |  \        |_|
                   |   |             |   |
                   \   (_   /~~~\   _)   /
                    \    \ ( '_' ) /    /
                     \    )\  =  /(    /
                      \   (_)   (_)   /
                       \ /   ~~~   \ /
                       (             )
                        \           /
                         \         /
                          )==(O)==(
                         /         \
                        /____/ \____\
                        /   /   \   \
                       /   /     \   \
                      (   )      (   )
                      |   |      |   |
                      |   |      |   |
                      |___|      |___|
                      (___)      (___)
============================================================
  vrijdag 27 juli 2012 @ 19:54:12 #2
69994 seto
-|||--------|||-
pi_114731724
Dat waren de 5 dagen zomer van dit jaar weer, nu weer een heel jaar trainen voor de volgende 5 dagen.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_114731737
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:32 schreef Toverbal0 het volgende:

[..]

Geen idee wat je bedoeld met een koeienbel, maar gewoon oly stang in je nek, en diep gaan, dat is het enigste :)

[..]

Ik zeg het, nog nooit gedaan omdat ik gewoon die EZ bar heb, maar ik denk dat het net zo iets als curls met een EZ of oly..
Deze oefening was het: http://krachttrainingonli(...)n-geweldige-oefening

Hij noemde het een squat iig :P
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_114731745
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:54 schreef seto het volgende:
Dat waren de 5 dagen zomer van dit jaar weer, nu weer een heel jaar trainen voor de volgende 5 dagen.
Hmm mooie aanleiding. Wie traint hier puur en alleen maar voor de dames?
pi_114731747
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:30 schreef Dobbs het volgende:
Hoi, nieuw hier, ik lees nu een aantal dagen mee.

In verband met de vakantie zit ik een tijdje bij mijn ouders thuis en om me hier te vermaken heb ik een maand abonnement op SportCity genomen met een vriend. Ik had al een tijdje niet gesport en na de eerste training, waarin ik maar wat aanklootte met de apparaten, had ik gruwelijke spierpijn en dus was het tijd om het serieus aan te gaan pakken.

Als beginner zijnde wil ik Starting Strength gaan volgen. Nu blijkt al dat SportCity geen squatrack heeft, heel fijn, maar als ik weer terug naar mijn studentenkamer ga, neem ik een abonnement op het universitaire sportcentrum en daar hebben ze wel alles wat nodig is. Ik probeer nu de techniek onder de knie te krijgen van de oefeningen die ik wel kan doen.

Verder heb ik me ingelezen over voeding en ben ik daar mee bezig. Ik heb nu een paar dagen calorieën geteld en het blijkt dat ik normaal te veel koolhydraten binnen krijg en veel te weinig eiwitten, genoeg te verbeteren dus. Beetje irritant dat mijn ouders weer terug zijn van vakantie, nu heb ik minder invloed op het eten.

Nog een vraagje trouwens. Ik ga morgenochtend om half negen weer trainen, wat is nu slim om te doen met ontbijten? Sowieso moet er genoeg tijd tussen mijn ontbijt en het sporten zitten omdat ik anders over mijn nek ga, maar kan ik het best gewoon ontbijten met complexe koolhydraten en eiwitten?
Goed bezig!

Iemand anders kan jouw vraag vast wel beter beantwoorden.
If not now, then when.
pi_114731830
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:41 schreef MrGuma het volgende:
Tegenwoordig, als ik buiten loop en ik zie van die dikke mensen lopen met zakken chips of een pizza halen voel ik een soort afkeer tegen ze. Zo'n gevoel van 'ze zijn te zwak om af te vallen, waardeloos'.

Hebben jullie dit gevoel ook wel eens?
Hahahahaha, ja.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:54 schreef Neraice het volgende:

[..]

Deze oefening was het: http://krachttrainingonli(...)n-geweldige-oefening

Hij noemde het een squat iig :P
Hmm.. niet echt de squat die ik bedoelde haha. Ik heb geen ervaringen met kettlebelts, dus kan je er niet meer over vertellen dan dat geen squats zijn ;)
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:02:15 #7
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_114732026
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:54 schreef seto het volgende:
De zomer viel eind juli dit jaar. :')

Naar Spanje verhuizen voor een half jaar helpt. :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:54 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Carbon en ik. 8-)
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:04:14 #8
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_114732093
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:41 schreef MrGuma het volgende:
Tegenwoordig, als ik buiten loop en ik zie van die dikke mensen lopen met zakken chips of een pizza halen voel ik een soort afkeer tegen ze. Zo'n gevoel van 'ze zijn te zwak om af te vallen, waardeloos'.

Hebben jullie dit gevoel ook wel eens?
Moeten ze allemaal helemaal zelf weten. Makes us look beter. ^O^
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:07:36 #9
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_114732210
quote:

[..]

Eerst voor mezelf natuurlijk. Zo´n narcist ben ik wel. Dat de dames straks weer van hun barkruk afsoppen is mooi meegenomen, maar niet prio 1.

edit: en ik train meer op functionele kracht dan puur voor de aesthetics. Alhoewel de aesthetics natuurlijk weer mooi meegenomen zijn :P.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_114732264
Hahahaha, kijk deze kleine bo$$ dan. :D

If not now, then when.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:18:00 #11
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_114732618
quote:

[..]

ik. 35+ hè. Soort van single.
pi_114732725
Yeah buddy! 3 plate deadlift vandaag voor het eerst geprobeerd en geslaagd.
Reps till im out!
Soukidan op je oogbal.
pi_114732742
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hahahaha, kijk deze kleine bo$$ dan. :D

[ afbeelding ]
Whehe dit ook n baas:

Soukidan op je oogbal.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:25:29 #14
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_114732881
quote:

[..]

Ik. Nee, natuurlijk niet, voornamelijk voor mezelf. Maar voor de vrouwtjes is mooi meegenomen, maar ik vind het ook leuk als mannen vragen van: 'ben jij aan het trainen of zo?'...en ik ben gewoon hetero.
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:21 schreef Yamcha het volgende:

[..]

Whehe dit ook n baas:

Haha, met het squatten heb ik vrijwel altijd het gevoel dat ik moet kotsen. En een keer na het deadliften heb ik echt gekotst, gewoon door het raam van de sportschool de dakgoot in. Even om me heen gekeken (was vrijwel niemand aanwezig toen) en gewoon verder gegaan met waar ik mee bezig was.
pi_114732887
quote:

[..]

Whehe dit ook n baas:

Looool, hahahaha. _O- _O-
If not now, then when.
pi_114732972
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Goed bezig!

Iemand anders kan jouw vraag vast wel beter beantwoorden.
Haha, kan maar beter goed beginnen dacht ik.

quote:

[..]

Whehe dit ook n baas:

Lol, dat wil ik dus voorkomen morgenochtend. Ook al gaat het bij mij om beginnergewichtjes.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:35:58 #17
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_114733422
quote:

[..]

Whehe dit ook n baas:

_O_ _O_ _O_

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Welke oefening is echt killer voor je triceps, ik heb alleen dumbels en een olmypische stang.
Dips, en skullcrushers gesuperset met close grip bench press. Omigad.
Of toch du vader?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 21:13:57 #19
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_114734867
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Je kan het gewoon bij de supermarkt halen, ik ben toevallig naar de AH XL geweest omdat je daar alles hebt, maar ik kan mij voorstellen dat de kipgehakt overal te vinden is.
Thanks voor de tip. Dan ga ik eens een AH XL opzoeken en een massa inslaan. Ben hier in het dorp bij alle supermarkten geweest (3 AH's, jumbo, nettorama, c1000) maar geen van allen heeft het.

Mocht het daar niet lukken dan ga ik zelf wel freubelen met de blender en kipblokjes :)
na na na na na na na Badjasman!
pi_114736011
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:13 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Thanks voor de tip. Dan ga ik eens een AH XL opzoeken en een massa inslaan. Ben hier in het dorp bij alle supermarkten geweest (3 AH's, jumbo, nettorama, c1000) maar geen van allen heeft het.

Mocht het daar niet lukken dan ga ik zelf wel freubelen met de blender en kipblokjes :)
Raar, AH XL heeft het sowieso maar mijn ouders hebben het net ook gewoon bij de normale AH gehaald.
If not now, then when.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:11:20 #21
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_114737862
Ik heb vroeger wel eens van die eiwitrepen geprobeerd, maar die waren niet te vreten.
Zijn er tegenwoordig wel goede die ook nog eens lekker zijn ? *)
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_114738230
quote:
5s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:11 schreef Waaghals het volgende:
Ik heb vroeger wel eens van die eiwitrepen geprobeerd, maar die waren niet te vreten.
Zijn er tegenwoordig wel goede die ook nog eens lekker zijn ? *)
Waarom breng je niet gewoon je eetschema op orde? (Bijna) alle verpakte 'sport' repen zijn duur en onnodig.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_114739033
Net voor de tweede keer bij de sportschool geweest. Moest de volgende oefeningen doen:

Leg press
Hip abductor/adductor
Pec fly
Rear delt

Abs:
Crunch
Bicycle
Benen strekken

En dan alles 30x. Is dit wat?
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_114739391
1*30? :')

Nee

SPOILER
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:37:12 #25
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_114739766
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:27 schreef Neraice het volgende:
Net voor de tweede keer bij de sportschool geweest. Moest de volgende oefeningen doen:

Leg press
Hip abductor/adductor
Pec fly
Rear delt

Abs:
Crunch
Bicycle
Benen strekken

En dan alles 30x. Is dit wat?
Hihi, nee. :')

Lees de OP eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo