SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25_ _ | | | | _ _
| || || | | || || |
=H| || || |========nnnn=============nnnn========| || || |H=
|_||_|| | | | | | | ||_||_|
|_| / | | \ |_|
| | | |
\ (_ /~~~\ _) /
\ \ ( '_' ) / /
\ )\ = /( /
\ (_) (_) /
\ / ~~~ \ /
( )
\ /
\ /
)==(O)==(
/ \
/____/ \____\
/ / \ \
/ / \ \
( ) ( )
| | | |
| | | |
|___| |___|
(___) (___)
============================================================![]()
Dat waren de 5 dagen zomer van dit jaar weer, nu weer een heel jaar trainen voor de volgende 5 dagen.![]()
Deze oefening was het: http://krachttrainingonli(...)n-geweldige-oefeningquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:32 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoeld met een koeienbel, maar gewoon oly stang in je nek, en diep gaan, dat is het enigste
[..]
Ik zeg het, nog nooit gedaan omdat ik gewoon die EZ bar heb, maar ik denk dat het net zo iets als curls met een EZ of oly..
Hij noemde het een squat iig
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
Hmm mooie aanleiding. Wie traint hier puur en alleen maar voor de dames?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:54 schreef seto het volgende:
Dat waren de 5 dagen zomer van dit jaar weer, nu weer een heel jaar trainen voor de volgende 5 dagen.![]()
Goed bezig!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:30 schreef Dobbs het volgende:
Hoi, nieuw hier, ik lees nu een aantal dagen mee.
In verband met de vakantie zit ik een tijdje bij mijn ouders thuis en om me hier te vermaken heb ik een maand abonnement op SportCity genomen met een vriend. Ik had al een tijdje niet gesport en na de eerste training, waarin ik maar wat aanklootte met de apparaten, had ik gruwelijke spierpijn en dus was het tijd om het serieus aan te gaan pakken.
Als beginner zijnde wil ik Starting Strength gaan volgen. Nu blijkt al dat SportCity geen squatrack heeft, heel fijn, maar als ik weer terug naar mijn studentenkamer ga, neem ik een abonnement op het universitaire sportcentrum en daar hebben ze wel alles wat nodig is. Ik probeer nu de techniek onder de knie te krijgen van de oefeningen die ik wel kan doen.
Verder heb ik me ingelezen over voeding en ben ik daar mee bezig. Ik heb nu een paar dagen calorieën geteld en het blijkt dat ik normaal te veel koolhydraten binnen krijg en veel te weinig eiwitten, genoeg te verbeteren dus. Beetje irritant dat mijn ouders weer terug zijn van vakantie, nu heb ik minder invloed op het eten.
Nog een vraagje trouwens. Ik ga morgenochtend om half negen weer trainen, wat is nu slim om te doen met ontbijten? Sowieso moet er genoeg tijd tussen mijn ontbijt en het sporten zitten omdat ik anders over mijn nek ga, maar kan ik het best gewoon ontbijten met complexe koolhydraten en eiwitten?
Iemand anders kan jouw vraag vast wel beter beantwoorden.If not now, then when.![]()
Hahahahaha, ja.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:41 schreef MrGuma het volgende:
Tegenwoordig, als ik buiten loop en ik zie van die dikke mensen lopen met zakken chips of een pizza halen voel ik een soort afkeer tegen ze. Zo'n gevoel van 'ze zijn te zwak om af te vallen, waardeloos'.
Hebben jullie dit gevoel ook wel eens?Hmm.. niet echt de squat die ik bedoelde haha. Ik heb geen ervaringen met kettlebelts, dus kan je er niet meer over vertellen dan dat geen squats zijnquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:54 schreef Neraice het volgende:
[..]
Deze oefening was het: http://krachttrainingonli(...)n-geweldige-oefening
Hij noemde het een squat iig![]()
![]()
De zomer viel eind juli dit jaar.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:54 schreef seto het volgende:
Naar Spanje verhuizen voor een half jaar helpt.
Carbon en ik.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:54 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Hmm mooie aanleiding. Wie traint hier puur en alleen maar voor de dames?![]()
![]()
Moeten ze allemaal helemaal zelf weten. Makes us look beter.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:41 schreef MrGuma het volgende:
Tegenwoordig, als ik buiten loop en ik zie van die dikke mensen lopen met zakken chips of een pizza halen voel ik een soort afkeer tegen ze. Zo'n gevoel van 'ze zijn te zwak om af te vallen, waardeloos'.
Hebben jullie dit gevoel ook wel eens?![]()
![]()
Eerst voor mezelf natuurlijk. Zo´n narcist ben ik wel. Dat de dames straks weer van hun barkruk afsoppen is mooi meegenomen, maar niet prio 1.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:54 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Hmm mooie aanleiding. Wie traint hier puur en alleen maar voor de dames?
edit: en ik train meer op functionele kracht dan puur voor de aesthetics. Alhoewel de aesthetics natuurlijk weer mooi meegenomen zijn.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
ik. 35+ hè. Soort van single.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:54 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Hmm mooie aanleiding. Wie traint hier puur en alleen maar voor de dames?![]()
Yeah buddy! 3 plate deadlift vandaag voor het eerst geprobeerd en geslaagd.
Reps till im out!Soukidan op je oogbal.![]()
Whehe dit ook n baas:quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hahahaha, kijk deze kleine bo$$ dan.
[ afbeelding ]
Soukidan op je oogbal.![]()
Ik. Nee, natuurlijk niet, voornamelijk voor mezelf. Maar voor de vrouwtjes is mooi meegenomen, maar ik vind het ook leuk als mannen vragen van: 'ben jij aan het trainen of zo?'...en ik ben gewoon hetero.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:54 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Hmm mooie aanleiding. Wie traint hier puur en alleen maar voor de dames?Haha, met het squatten heb ik vrijwel altijd het gevoel dat ik moet kotsen. En een keer na het deadliften heb ik echt gekotst, gewoon door het raam van de sportschool de dakgoot in. Even om me heen gekeken (was vrijwel niemand aanwezig toen) en gewoon verder gegaan met waar ik mee bezig was.quote:![]()
Looool, hahahaha.quote:![]()
If not now, then when.![]()
Haha, kan maar beter goed beginnen dacht ik.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Goed bezig!
Iemand anders kan jouw vraag vast wel beter beantwoorden.Lol, dat wil ik dus voorkomen morgenochtend. Ook al gaat het bij mij om beginnergewichtjes.quote:![]()
Al de babymelk komt er weer uit.quote:![]()
![]()
quote:![]()
Dips, en skullcrushers gesuperset met close grip bench press. Omigad.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Welke oefening is echt killer voor je triceps, ik heb alleen dumbels en een olmypische stang.Of toch du vader?![]()
Thanks voor de tip. Dan ga ik eens een AH XL opzoeken en een massa inslaan. Ben hier in het dorp bij alle supermarkten geweest (3 AH's, jumbo, nettorama, c1000) maar geen van allen heeft het.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kan het gewoon bij de supermarkt halen, ik ben toevallig naar de AH XL geweest omdat je daar alles hebt, maar ik kan mij voorstellen dat de kipgehakt overal te vinden is.
Mocht het daar niet lukken dan ga ik zelf wel freubelen met de blender en kipblokjes
na na na na na na na Badjasman!![]()
Raar, AH XL heeft het sowieso maar mijn ouders hebben het net ook gewoon bij de normale AH gehaald.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:13 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Thanks voor de tip. Dan ga ik eens een AH XL opzoeken en een massa inslaan. Ben hier in het dorp bij alle supermarkten geweest (3 AH's, jumbo, nettorama, c1000) maar geen van allen heeft het.
Mocht het daar niet lukken dan ga ik zelf wel freubelen met de blender en kipblokjesIf not now, then when.![]()
Ik heb vroeger wel eens van die eiwitrepen geprobeerd, maar die waren niet te vreten.
Zijn er tegenwoordig wel goede die ook nog eens lekker zijn ?
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Waarom breng je niet gewoon je eetschema op orde? (Bijna) alle verpakte 'sport' repen zijn duur en onnodig.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:11 schreef Waaghals het volgende:
Ik heb vroeger wel eens van die eiwitrepen geprobeerd, maar die waren niet te vreten.
Zijn er tegenwoordig wel goede die ook nog eens lekker zijn ?"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Net voor de tweede keer bij de sportschool geweest. Moest de volgende oefeningen doen:
Leg press
Hip abductor/adductor
Pec fly
Rear delt
Abs:
Crunch
Bicycle
Benen strekken
En dan alles 30x. Is dit wat?"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
1*30?
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hihi, nee.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:27 schreef Neraice het volgende:
Net voor de tweede keer bij de sportschool geweest. Moest de volgende oefeningen doen:
Leg press
Hip abductor/adductor
Pec fly
Rear delt
Abs:
Crunch
Bicycle
Benen strekken
En dan alles 30x. Is dit wat?![]()
Lees de OP eens.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: