Ik ga lekker wat fruit en wat te drinken halen beneden. Daarna lekker een beetje op de achtergrond blijven en genieten van dit topique.quote:
Trololololoquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:03 schreef Life2.0 het volgende:
ga je maar weer in een hoekje gediscrimineerd voelen
Neeeeeeeeeeeee, mijn leven is een leugenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Life 2.0 is gewoon een troll, niets meer niets minder.
Ey meisjequote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:12 schreef Flow3r het volgende:
Als ze niet bloot gekleed was zouden ze het precies zo doen.
Het is ook helemaal niet bedoeld om te versieren. Ik kan me niet voorstellen dat ze er werkelijk van uit gaan dat er ooit éen dame in zal trappen.
Neuh, het is duidelijk bedoeld om te intimideren en te pesten.
Zo voelen ze zich heel wat , triest als je dat zo nodig hebt, laten ze gaan werken of zo
Als ze lange mouwen, een lange broek aan had en een hoofddoekje op, dan zouden ze dat niet doen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:12 schreef Flow3r het volgende:
Als ze niet bloot gekleed was zouden ze het precies zo doen.
Het is ook helemaal niet bedoeld om te versieren. Ik kan me niet voorstellen dat ze er werkelijk van uit gaan dat er ooit éen dame in zal trappen.
Neuh, het is duidelijk bedoeld om te intimideren en te pesten.
Zo voelen ze zich heel wat , triest als je dat zo nodig hebt, laten ze gaan werken of zo
haha dat zeg ik al jaren maar is geen goed plan zeker niet als er Moslims bij zitten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Als ze lange mouwen, een lange broek aan had en een hoofddoekje op, dan zouden ze dat niet doen.
Ergens hebben die jongens de overtuiging gekregen dat westerse meiden hoeren zijn. M.i. ligt dat in de cultuur. Vooral in de straatcultuur van achterstandswijken. Maar het is er wel ingeprent.
Stel je voor dat westerse straatjongens zich zo gaan gedragen richting moslimmeisjes. 'He meisje, he hoer, wil je neuken'? Hoe zouden ze dat vinden?
Het komt door de opvoeding die of ontbreekt of niet goed wordt overgedragen.,quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Als ze lange mouwen, een lange broek aan had en een hoofddoekje op, dan zouden ze dat niet doen.
Ergens hebben die jongens de overtuiging gekregen dat westerse meiden hoeren zijn. M.i. ligt dat in de cultuur. Vooral in de straatcultuur van achterstandswijken. Maar het is er wel ingeprent.
Stel je voor dat westerse straatjongens zich zo gaan gedragen richting moslimmeisjes. 'He meisje, he hoer, wil je neuken'? Hoe zouden ze dat vinden?
Eens!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:07 schreef Gia het volgende:
Die klojo's zien dat meisje als hoer, omdat naar hun mening zij te bloot gekleed is. Dat idiote idee moet ergens vandaan komen. En ik denk dat dat de cultuur is.
Het feit dat ze zich misdragen en haar lastigvallen is een gebrek aan opvoeding.
Hypocriete laffe hufters zijn het.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:30 schreef RAVW het volgende:
[..]
haha dat zeg ik al jaren maar is geen goed plan zeker niet als er Moslims bij zitten.
voor je het weet staan er 100 man voor je ... heb je een probleem .....
Net zo als wat ik ooit eens vroeg waarom hun wel met blanke dames mogen flirten en als wij eens staan te flirten met een moslim dame dan komen ze ook gelijk dreigend op je af van ..... heb je problemen ...
Over achterlijk gesprokenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:38 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Eens!
Het is een achterlijke stomzinnige kutcultuur, waar echt helemaal NIETS goed aan is. Het is te minderwaardig en stupide voor woorden. Maar ja, DAT mag je niet zeggen, want dan ben je racist of erger.
Ik heb geen enkel probleem met nederlanders met een buitenlandse afkomst, zelfs niet als dat Marokko of Turkije zou zijn. Dit zijn fatsoenlijke mensen, die gewoon netjes meedraaien in onze samenleving.
Ik heb daarentegen een bloedlinke tyfushekel aan kut-allochtoontjes en dan is een nekschot nog te veel eer. Het zijn gewoon smerige bastaardhonden met hun gehijg en tong uit hun bek. En die haatbaarden en boerka-wijven mogen ook gedumpt worden in die zandbak van ze.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:38 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Eens!
Het is een achterlijke stomzinnige kutcultuur, waar echt helemaal NIETS goed aan is. Het is te minderwaardig en stupide voor woorden. Maar ja, DAT mag je niet zeggen, want dan ben je racist of erger.
Ik heb geen enkel probleem met nederlanders met een buitenlandse afkomst, zelfs niet als dat Marokko of Turkije zou zijn. Dit zijn fatsoenlijke mensen, die gewoon netjes meedraaien in onze samenleving.
Ik heb daarentegen een bloedlinke tyfushekel aan kut-allochtoontjes en dan is een nekschot nog te veel eer. Het zijn gewoon smerige bastaardhonden met hun gehijg en tong uit hun bek. En die haatbaarden en boerka-wijven mogen ook gedumpt worden in die zandbak van ze.
Ik ben juist bang dat dat niets uitmaakt, omdat die ouders het overwicht al lang geleden kwijt zijn geraakt. En hoewel het niet leuk is om te horen, het gaat heel vaak al vroeg mis. Opvoeden begint op de dag van geboorte, niet als het kind 16 is. Zelfs een peuter/kleuter moet weten waar de grenzen liggen. Er wordt te veel gepikt van die koters. Maar ook het op straat dumpen van de zoontjes en het niet weten hoe/wie zijn vriendjes zijn is simpelweg een kwestie van (gebrek aan) opvoeding. Deze ouders zijn laks, ongeïnteresseerd en ronduit asociaal.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het komt door de opvoeding die of ontbreekt of niet goed wordt overgedragen.,
Ik hoefde vroeger dat woordje niet in mijn mond te nemen. Als ik zie wat die kids tegenwoordig allemaal kunnen zeggen ... niet normaal meer.
Ouderen sprak je met U aan..als je een keer JE gebruikte werd je duidelijk gemaakt dat dat niet gewenst was. etc etc.. zo kan ik nog meer voorbeelden noemen .
En ik denk ook dat die lui zo stoer (dom) doen maar nu in hun broek schijten dat het door ouders gezien gaat worden want dan zijn ze alsnog de sjaak.
Absoluut mee eens. Ik begrijp nooit waarom die ouders niet even gaan controleren wat hun kid doet buiten. Ook zie je dat ouders hun kinderen al vroeg verpesten door ze niet duidelijk te maken wat de grenzen zijn. Dit zie ik ook in mijn omgeving. Een kind die een volwassene slaat.. daar wordt door sommige ouders om gelachen. ik kan er niet echt om lachen omdat dat kind eigenlijk al 3 stappen te ver is gegaan met zijn denken , toetsen en handelen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:47 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Ik ben juist bang dat dat niets uitmaakt, omdat die ouders het overwicht al lang geleden kwijt zijn geraakt. En hoewel het niet leuk is om te horen, het gaat heel vaak al vroeg mis. Opvoeden begint op de dag van geboorte, niet als het kind 16 is. Zelfs een peuter/kleuter moet weten waar de grenzen liggen. Er wordt te veel gepikt van die koters. Maar ook het op straat dumpen van de zoontjes en het niet weten hoe/wie zijn vriendjes zijn is simpelweg een kwestie van (gebrek aan) opvoeding. Deze ouders zijn laks, ongeïnteresseerd en ronduit asociaal.
Veel te veel met dergelijk tuig te maken gehad. Ben er inderdaad HELEMAAL klaar mee!quote:
Dus je hebt niks tegen de normale turk of marokkaan, maar hun cultuur wel?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:51 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Veel te veel met dergelijk tuig te maken gehad. Ben er inderdaad HELEMAAL klaar mee!
Nogmaals: de fatsoenlijke nederlander (met marokaanse, turkse of andere buitenlandse afkomst) heb ik helemaal geen probleem mee. Ben jij fatsoenlijk tegen mij, dan ben ik dat ook tegen jou.
Sterker nog, ik stel iedereen gelijk. We zijn allemaal nederlanders, ongeacht wat je afkomst is, BEHALVE dat tuig, ook weer ongeacht afkomst. En ja, ook aso-kampers mogen wat mij betreft een nekschot.
Maar het probleem zit groter. Als dat kind een volwassene slaat, zou natuurlijk de ouders de eerste moeten zijn om in te grijpen. Wat ik constateer, is dat ook de ANDERE volwassenen niet ingrijpen. En dat vind ik eerlijk gezegd toch wel een zeer kwalijke zaak hoor. Weet niet waar het hem in zit, maar het is absoluut fout. En ik zie het dan ook niet als een falen van die ouders alleen, maar ook van de rest van de omgeving (voor zover die dus weigert in te grijpen dus). Ik snap het ook niet, omdat zij (die omgeving dus) er net zo goed last van hebben, want wat let dat kind om de volgende keer een andere volwassene te slaan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:50 schreef Chadi het volgende:
[..]
Absoluut mee eens. Ik begrijp nooit waarom die ouders niet even gaan controleren wat hun kid doet buiten. Ook zie je dat ouders hun kinderen al vroeg verpesten door ze niet duidelijk te maken wat de grenzen zijn. Dit zie ik ook in mijn omgeving. Een kind die een volwassene slaat.. daar wordt door sommige ouders om gelachen. ik kan er niet echt om lachen omdat dat kind eigenlijk al 3 stappen te ver is gegaan met zijn denken , toetsen en handelen.
De beleefdheidsfactor denk ik. Je gaat er vanuit dat de ouder van het kind ziet dat dat verkeerd of ongewenst gedrag is en zelf in grijpt en corrigeert.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:55 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Maar het probleem zit groter. Als dat kind een volwassene slaat, zou natuurlijk de ouders de eerste moeten zijn om in te grijpen. Wat ik constateer, is dat ook de ANDERE volwassenen niet ingrijpen. En dat vind ik eerlijk gezegd toch wel een zeer kwalijke zaak hoor. Weet niet waar het hem in zit, maar het is absoluut fout. En ik zie het dan ook niet als een falen van die ouders alleen, maar ook van de rest van de omgeving (voor zover die dus weigert in te grijpen dus). Ik snap het ook niet, omdat zij (die omgeving dus) er net zo goed last van hebben, want wat let dat kind om de volgende keer een andere volwassene te slaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |