LOL, maar ik moet werken zo, helaas.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:51 schreef flugeltje het volgende:
Ah Yvonne is er
Dan wordt het vast écht noodweer vandaag
Je bent me voorquote:
Hier zal het er om spannen of ik er wat van meekrijg.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:08 schreef DemonRage het volgende:
Er trekt op het moment een buitje langs Eindhoven met een beetje gerommel. Dit is misschien het voorgerecht voor wat nog komen gaat.
Oi ik heb het al warm genoeg ja!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:03 schreef flugeltje het volgende:
Godskolere de lucht condenseert gewoon op m'n lichaam....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mesoscalequote:
Misschien rond 21:00, maar anders vannacht een keer.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:15 schreef pleeborstel het volgende:
Komt er ook nog wat in Zwolle, op buienradar zie ik niets, of moet dat spontaan ontstaan? Bloedheet hier
Om je daarop vast te pinnenquote:
Lijkt me sterk dat dat gaat gebeuren.quote:
Het actuele radarbeeld boven Noord-Frankrijk over Nederland plakken..was het maar zo simpel.quote:
Ik dacht dat wij in het oosten al het water zouden krijgenquote:
Zolang we maar flinke onweer krijgenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:25 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij in het oosten al het water zouden krijgen. Maar het midden en zuiden krijgt meer, zo te zien.
Daar houden we toch van?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:35 schreef JDude het volgende:
Hm, rond de Frans-Belgische grens begint het toch aardig samen te klonteren.
Ben benieuwd of daar foto's van komen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:47 schreef Drassss het volgende:
Dat systeem wat over zuidoost-Limburg trok is in Duitsland ook lekker geactiveerd zeg.
http://www.wettercam-winterberg.de/core/quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:50 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ben benieuwd of daar foto's van komen.
Want het ziet er uit dat ze daar geluk hebben voor eventuele shelfs
Lekker tussen in Roosendaal.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:56 schreef Rabieluh het volgende:
breda of zeeland...bredaaa....of....zeeland....what do
Hopelijk gaat dat goed met die festivals en met bijv Campzone enzoquote:Intense onweerszone teistert vanavond en vannacht het hele land
Nadat een eerste onweerszone deze namiddag onder meer de kust en het oosten van het land teisterde, heeft rond 18 uur een tweede veel intensere golf de Frans-Belgische overgestoken. En het KMI waarschuwt voor die fellere onweerszone die van zuidwest naar noordoost het hele land zal treffen met veel regen, hagel, windstoten en mogelijk schade. Het kan urenlang aan een stuk regenen, met onvermijdelijk wateroverlast tot gevolg. Het wordt ook opletten voor festivals als Tomorrowland in Boom en Suikerrock in Tienen. Rond 20 uur zou het onweer het noorden van het land bereiken.
Het KMI heeft een waarschuwing uitgevaardigd voor vanavond en vannacht. De code oranje eindigt pas morgenvoormiddag rond 10 uur. Die klinkt heel onheilspellend: "Deze onweders kunnen grote schade aan gebouwen berokkenen, bomen ontwortelen. Blikseminslagen en plaatselijke wateroverlast behoren ook tot de mogelijke gevolgen. Ze kunnen zelfs levensbedreigend zijn. Neem dus geen al te grote risico's en wees op uw hoede" is de betekenis van zo'n code oranje. Concreet verwacht het KMI vanavond en vannacht dat vanuit Frankrijk een volgende gestructureerde en intense regen- en onweerszone over het land trekt. De onweersbuien kunnen zeer hevig zijn met kans op hagel, wateroverlast en felle rukwinden.
Rond 20 uur in noorden
Eerst zullen de provincies Henegouwen en West-Vlaanderen aan de beurt zijn en rond 20 uur zal de felle onweerszone het noorden van het land bereiken. Dan wordt het ook opletten geblazen op Tomorrowland in De Schorre in Boom, waar tienduizenden dancefans aan het feesten zijn.
Computers+water=quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hopelijk gaat dat goed met die festivals en met bijv Campzone enzo
als ik daarna maar de OS kan volgenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:25 schreef Drassss het volgende:
Gelukkig hebben we nog tot 8u in de ochtend.
quote:
Dan zit je niet in de westelijke mijnstreek.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:28 schreef Crazy-M het volgende:
Hier in zuid limbur, Niet normaal meer die regen, nu een vrolijk zonnetje
maar wel 2 keer droge kleren aan kunnen trekken. Kwam hier met liters tegelijk uit de lucht.
Tot aan het bot toe nat
Weekje vaalsquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:34 schreef trabant het volgende:
[..]
Dan zit je niet in de westelijke mijnstreek.
Dat verdampt allemaal eer het hier is. Als je nat wil worden vanavond moet je onder de douche gaan staan. Bliksem erbij? -> radio meenemen onder de douchequote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:34 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]\
Mijn Piet Paulisma skills zeggen dat deze wolk zich wellicht gaat uitbreiden en naar Nederland trekt dus wie weet
dat hebben jullie daar wel vaker... flinke buienquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:36 schreef k0fferbak het volgende:
oeh lekker buitje recht op me af (putten)
Owquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:37 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Dat verdampt allemaal eer het hier is. Als je nat wil worden vanavond moet je onder de douche gaan staan. Bliksem erbij? -> radio meenemen onder de douche
Hier in Tilburg zal het droog blijven. Volgens mij CRESTA. Wind is ook gedraaid. NNWquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:39 schreef flugeltje het volgende:
Het meest voorkomende scenario is natuurlijk dat het samen gaat klonteren met Duitsland waarna het eerst activeert en vervolgens aan onze kant uitdooft waarna we morgen weer foto's zien van metershoge hagelbergen in DLD....
Maar ik heb hoop dat er in elk geval nog wel lekker wat water in zit om de boel wat te koelen...
Warstein bij Dortmund ongeveer 1 uur geledenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:50 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ben benieuwd of daar foto's van komen.
Want het ziet er uit dat ze daar geluk hebben voor eventuele shelfs
Aan de ene kant zonde, aan de andere kant is het voor de kermis natuurlijk wel lekkerder als het droog blijft...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:48 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Hier in Tilburg zal het droog blijven. Volgens mij CRESTA. Wind is ook gedraaid. NNW
Temperatuur zakt ook als een malle. Nu 23 graden ofzoquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Aan de ene kant zonde, aan de andere kant is het voor de kermis natuurlijk wel lekkerder als het droog blijft...
Hier (Twente) is het nog enorm drukkend, nog in zijn geheel geen afkoeling gehad. Hoop dat die regen een beetje op tijd komt, anders wordt het zo'n plaknachtquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind het hier toch wel flink afgekoeld. Zou mij verbazen als er onweer bij zit nog vannacht.
Inderdaad, erg broeierig buiten. Klam! Beh.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:07 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hier (Twente) is het nog enorm drukkend, nog in zijn geheel geen afkoeling gehad. Hoop dat die regen een beetje op tijd komt, anders wordt het zo'n plaknacht
Ja dat bouwt zich nu allemaal op. Maar een hele bak met water zo te zien haha.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:59 schreef INViCTuS het volgende:
Er zit ook nog een hele zooi in Frankrijk he...voor vanacht.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:52 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Warstein bij Dortmund ongeveer 1 uur geleden
[ afbeelding ]
dank je... Maar doe mij maar een paar flessen colaquote:
Die gast is een heldquote:
Ik weet niet wat jij ziet nu, maar ik heb wel eens meegemaakt dat de weg letterlijk droogstoomde tijdens een buitje op een zeer warme dag.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:42 schreef Psy-freak het volgende:
Enorme verdamping hier, heb ik nog nooit gezien...
Dat dusquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:50 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij ziet nu, maar ik heb wel eens meegemaakt dat de weg letterlijk droogstoomde tijdens een buitje op een zeer warme dag.
Het veld in= Moet de groente voor de regen van het veld ofzo=quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:27 schreef Narasan het volgende:
A baby is coming to me. Straks het veld in!
[ afbeelding ]
Nee. Bliksemfotografiequote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:31 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Het veld in= Moet de groente voor de regen van het veld ofzo=
Nou nee.. Die is voor MIJquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:44 schreef JDude het volgende:
Welja. Die bui boven Nederland zit te ver westelijk en dat andere ding boven Frankrijk lijkt juist te ver oost te hangen. Verrassend.
photonicinductionquote:
Als je maar mooie foto's maakt dan.quote:
Ja, daar fietste ik net doorheen. Wat een feest.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:03 schreef junkiexp het volgende:
O we krijgen in Rotterdam een best bui zo te zien
Komt nog genoeg aan vanuit Frankrijkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nou alles zal wel langs het oosten trekken
En dat ding heeft toch heel lang en heel veel elende veroorzaakt lijkt mij zo...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:46 schreef marcel-o het volgende:
dat ding in midden frankrijk is in 20 min verdwenen![]()
![]()
Nee, naar Duitschland verhuizen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:37 schreef marcel-o het volgende:
tijd om naar Limboland te verhuizen
t is weer kut met peren hier
Precies zoals in Westervoort.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:13 schreef Fredo55 het volgende:
Het is dus weer helemaal niets geworden hier in Zeeland, we zijn weer terug op code groen (knmi).
Ik heb 1 donderklap gehoord en wat regen.
Had hier al rekening mee gehouden, zuidoosten had de beste papieren en dat blijkt maar weer.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:20 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Precies zoals in Westervoort.![]()
Gewoon kut met peren.
Beetje gedonder erbij, maar nog niets boeiendsquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:40 schreef RemcoW23 het volgende:
Omg. Nijmegen meldt regen, maar het mag nog geen naam hebben. Buitje is op Buienradar ook te zien, net dat uiteinde komt even voorbij.
Dan zal dat het zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:12 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je zit.. Nijmegen heeft het wel
Het rommelt hier idd een beetje. Verder is het hier nog steeds rustig gebleven.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:12 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je zit.. Nijmegen heeft het wel
Stelt ook weinig voor in de omgeving. Het druppelt leuk door en het rommelt wat op 10 / 15 secs na de flits. Echt gewoon zomers buitje voor het stof. Rake klappen en loskomende putdeksels zullen er voorlopig nog niet zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het rommelt hier idd een beetje. Verder is het hier nog steeds rustig gebleven.
Sowieso valt de overlast van noodweer hier vaak mee ivm andere delen van het land.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:21 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Stelt ook weinig voor in de omgeving. Het druppelt leuk door en het rommelt wat op 10 / 15 secs na de flits. Echt gewoon zomers buitje voor het stof. Rake klappen en loskomende putdeksels zullen er voorlopig nog niet zijn.
Yayquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:24 schreef ACT-F het volgende:
Helaas, ik verwacht weinig onweer vanavond
Nog beter nieuws is dat ik niet in Twente woon maar er slechts lichtjes tegenaan schuurquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het goede nieuws is dat de rode pit die richting Twente afstevent aan het activeren is
Nijmegen-Oost. Richting Duitse grens. De Duitsers voorspelden volgens iemand op Onweer-Online ook al wat buien rond 02:00 rondom de grens.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Sowieso valt de overlast van noodweer hier vaak mee ivm andere delen van het land.
Waar ergens zit jij in Nijmegen?
Dat betekent een warme klamme nacht voor jouquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog beter nieuws is dat ik niet in Twente woon maar er slechts lichtjes tegenaan schuur
Zal inderdaad net langs ons heen gaanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:24 schreef ACT-F het volgende:
Helaas, ik verwacht weinig onweer vanavond
Kut...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat betekent een warme klamme nacht voor jou
Als het daardoor gaat bliksemen en donderen vind ik het goedquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Kut...![]()
Ik heb wel een emigratie naar Twente overwogen, maak ik het nu weer een beetje goed?
Dat zeg ik netquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://buienradar.nl/
Kan zijn dat Twente nog wel wat krijgt
Mooi wonen daarquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:31 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nijmegen-Oost. Richting Duitse grens. De Duitsers voorspelden volgens iemand op Onweer-Online ook al wat buien rond 02:00 rondom de grens.
Nah, dan blijf ik maar op m'n huidige stek wonen... Onweer kan me gestolen wordenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als het daardoor gaat bliksemen en donderen vind ik het goed
Ik vond het meer een KLABAMMMMquote:
Hier ook net alles open gezet. Binnen een klamme 23 graden. Niet gewoon 23, maar van dat plakkerigequote:Op zaterdag 28 juli 2012 05:09 schreef Klonk het volgende:
Regen, zalige regen, nu nog afkoeling want in huis is het nog steeds plakkerige 25 graden...
Nijverdal ook niet. Alleen bakken regen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hier in Hengelo niks meegekregen.
Hier in het zuidoosten van Enschede niets van gemerkt. Ja, gedonder in de verte, maar verder vooral regen. Maar goed, ik heb het idee dat het toch altijd vrij plaatselijk is hier in de omgeving.quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:11 schreef MaLo het volgende:
In Oldenzaal heeft het flink geregend en we hoorden aan een stuk door geonweer, maar dat kwam niet dichtbij. Zal Logician wel in Enschede hebben gehouden
kan gebeuren zegt iequote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:32 schreef Scrummie het volgende:
Is allemaal wat oostelijker getrokken dan verwacht, kan gebeuren.
We kunnen niet altijd geluk hebben..... helaasquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:13 schreef Narasan het volgende:
Nou dat was dus niets gister! Op het veld gestaan voor... Jawel, weerlicht -_-.
Achja, woensdag weer kansen..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:26 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
We kunnen niet altijd geluk hebben..... helaas
ojee, dat is engquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:46 schreef tomaat52 het volgende:
Hoorde net dat m'n buurman de bliksem langs z'n hoofd hoorde gaan.
Had ie gedronken??quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:46 schreef tomaat52 het volgende:
Geloof me als dat waar zou zijn had die niet thuis gezetenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:46 schreef tomaat52 het volgende:
Na 3 keer een inslag binnen 5 tot 50 meter is het ook niet meer spannendquote:
Ik vermoed dat hij WEER onder me doorgaatquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:44 schreef Drassss het volgende:
Gaat een leuke worden voor je Narasan. Succes met foto's maken
Weet niet waar je zit, maar ik dacht Zuid-oost omgeving Heerlenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:46 schreef Narasan het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij WEER onder me doorgaat!
Net dikke rommel gehoord. Zal zo even mijn facebook hier postenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:49 schreef Drassss het volgende:
Is toch wel een lijn aan het vormen vanaf Almere tot diep in Belgie.
Toegevoegdquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:53 schreef Narasan het volgende:
Voor de geïnteresseerden in m'n foto van de bui.
Hij staat hier op m'n facebook account. Ik zal je wel toevoegen!
https://www.facebook.com/narasan.soomers
Toegevoegd? Zie je nergens staan...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Toegevoegd
Hier voorlopig nog niks qua onweer laat staan een bui
Uitgenodigd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:53 schreef Narasan het volgende:
Voor de geïnteresseerden in m'n foto van de bui.
Hij staat hier op m'n facebook account. Ik zal je wel toevoegen!
https://www.facebook.com/narasan.soomers
Jij zit in Boekel ofzo?? Ik zag bij 1u vooruit dat hij precies over Cuijk gaatquote:
Kloptquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:14 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Jij zit in Boekel ofzo?? Ik zag bij 1u vooruit dat hij precies over Cuijk gaat![]()
Hmmz dan zal er wel iets verkeerd zijn gegaan, ik heb het opnieuw gedaanquote:
Nu is 't geluktquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmz dan zal er wel iets verkeerd zijn gegaan, ik heb het opnieuw gedaan
Goddomme ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:22 schreef pablo1989 het volgende:
Donkere lucht in Arnhem, volgens mij krijgen we zo ook wel een lekker buitje.
Lekkage of had je de schuifpui nog open?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:18 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Danzij die flinke bui boven Oss.
De serre.
Ik zie alleen een grijze wolk.quote:
Lekkage dus.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Lekkage of had je de schuifpui nog open?
U2 of Golden Earring aan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:49 schreef tomaat52 het volgende:
http://ww.com/holland95
Cam staat weer aan.![]()
Live, selling the drama.quote:
Kzag een interviewquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:05 schreef Klonk het volgende:
Voor de mensen die digitale televisie hebben en in dan ook nog eens motors tv kunnen kijken die kunnen een blik werpen in de Ardennen, op Spa Francorchamps zijn ze nu bezig met een 24 uurs race en het komt echt met bakken uit de hemel.
Foto's.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:18 schreef Poeke het volgende:
Op facebook allemaal mensen in Eindhoven waarbij het huis onder water staat, Zelfs iemand die foto's heeft dat het water via de binnenkant van het dak/raam met hele emmers naar beneden liep.
En gaan ze die pics dan op FB zetten??? Dan spoor je toch ook nietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:18 schreef Poeke het volgende:
Op facebook allemaal mensen in Eindhoven waarbij het huis onder water staat, Zelfs iemand die foto's heeft dat het water via de binnenkant van het dak/raam met hele emmers naar beneden liep.
Zit me maar lekker te makenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:05 schreef Klonk het volgende:
Voor de mensen die digitale televisie hebben en in dan ook nog eens motors tv kunnen kijken die kunnen een blik werpen in de Ardennen, op Spa Francorchamps zijn ze nu bezig met een 24 uurs race en het komt echt met bakken uit de hemel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |