quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:27 schreef AverageJoe het volgende:
Pizza Shoarma van Domino's net achter de kiezen. De tweede deze week. Heeeel slecht.
deze bij AH, maar de meeste supermarkten hebben ze werk hoorquote:
Hoogvliet niet gezien... even bij de AH kijken. De drop vind ik niet lekker maar het ijs zelf welquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:34 schreef Muck het volgende:
[..]
deze bij AH, maar de meeste supermarkten hebben ze werk hoor
Eindelijk hebben wij eens een smaakverschil... pijnboompitjes vink niet watquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Hmm denk dat ik het toch bij gewoon verse spinazie met knoflook, ui en pijnboompitjes hou
Hadden we al wel hoor. Ik vind croissantjes, koffiebroodjes, chocoladebroodjes en zalm in bladerdeeg lekkerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Eindelijk hebben wij eens een smaakverschil... pijnboompitjes vink niet wat
Ik weet niet hoe goed je Engels is maar wij maken altijd deze:quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vanavond tandooriwraps.
Heeft iemand een lekker recept voor falafel? Dat wil ik volgende week een keer proberen
tandooriwraps, wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vanavond tandooriwraps.
Heeft iemand een lekker recept voor falafel? Dat wil ik volgende week een keer proberen
Wraps met kip en groente en een tandoorisaus denk ik. Beetje de kast aan het leegeten met van die matige maaltijdmixenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tandooriwraps, wat moet ik me daarbij voorstellen?
Umami?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:25 schreef Igen het volgende:
Noedelsoep met varkensvlees.
Kost wel veel tijd, want voor het maken van de bouillon moet je de boel zeker wel een uur of 12 laten sudderen. Maar dan heb je ook wat!
Het geniaalste vind ik dat na afloop een stukje pure chocola ineens zo goddelijk smaakt.![]()
Misschien maar eens proberen uit te vinden welk ingrediënt daar nou precies voor zorgt.
Verrek!quote:
Goed om te weten dat de bouillon, waarvan het maken zo lang duurt, ook echt het cruciale ingrediënt is.quote:Broth made from pork bones is a quintessential umami rich soup.
http://www.umamiinfo.com/2011/03/umami-rich-food-meat.php/
En na je verjaardag?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:39 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Straks barbecueën voor mijn verjaardag.
Sultana koekjes in griekse yoghurt?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Gehakt met kerriemix en courgette-schijfjes. Dan kannetje griekse yoghurt met een nhandvol sultanas erin
Ander woord voor rozijntjes is sultana'squote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:35 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Sultana koekjes in griekse yoghurt?
Nee alleen de rozijnen die heten sultanas. Zo staat het op de euroshopper verpakking. Maar mischien zijn verbrokkelde sultana koekjes ook wel lekker.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:35 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Sultana koekjes in griekse yoghurt?
Sorryquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:36 schreef Welldressed het volgende:
[..]
Ander woord voor rozijntjes is sultana's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |