Ander woord voor rozijntjes is sultana'squote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:35 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Sultana koekjes in griekse yoghurt?
Nee alleen de rozijnen die heten sultanas. Zo staat het op de euroshopper verpakking. Maar mischien zijn verbrokkelde sultana koekjes ook wel lekker.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:35 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Sultana koekjes in griekse yoghurt?
Sorryquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:36 schreef Welldressed het volgende:
[..]
Ander woord voor rozijntjes is sultana's
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:01 schreef LovingMe het volgende:
Pure groene thee met een eetlepel olijfolie erin
I know, maar ik heb t van Miranda Kerr geleerd, zij doet kokosolie in haar groene theequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:00 schreef bellabeauti het volgende:
[..]nog nooit van deze combinatie gehoord..!
En hoe smaakt hetquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:05 schreef LovingMe het volgende:
[..]
I know, maar ik heb t van Miranda Kerr geleerd, zij doet kokosolie in haar groene thee
heel lekker absoluut niet bitter of zo en het geeft ook energie!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:08 schreef bellabeauti het volgende:
[..]
En hoe smaakt het? Blijft de olie eigenlijk niet drijven op de thee?
goed voor de poeperijquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:09 schreef LovingMe het volgende:
[..]
heel lekker absoluut niet bitter of zo en het geeft ook energie!
Zonde! Genoeg leuke, lekkere en goedkope tentjes!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Vandaag in Amsterdam geweest dus crap gegeten![]()
Lunch was broodje Van Dobben, daarna een heerlijke swirl. Avondeten een broodje hamburger met spek/kaas met een paar frietjes en bolletje ijs met fruit toe.
Klopt ik wilde op t Leidseplein lunchen en op t Rembrandtplein avondeten maar helaas werd t heel snel en makkelijk. Was met n groepje.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:43 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Zonde! Genoeg leuke, lekkere en goedkope tentjes!
Haha, flauwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |