Lokaal heel grote verschillen, en we hebben een Estofex lvl 2 voor vannachtquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zoals mijn vriendje net op FB zei, de tegels zijn nat![]()
hou ik je aanquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:43 schreef Barbaaf het volgende:
In ieer geval is het mysterie opgelost, ik zal niet meer zeuren omearos
Ik gooi ook alleen maar met termen die ik in het andere topic tegenkom hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Godsamme Baaf, zorg er toch es niet constant voor dat ik me dom voel ja![]()
Lijk je toch alweer iets minder nerderig zelfquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik gooi ook alleen maar met termen die ik in het andere topic tegenkom hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja dat over kliekjes, ik vind het ook veel leuker om solo met vrienden af te spreken.Veel gezelliger en gezeik in groepen vind ik nooit leuk.
Boh vreselijkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]Wij gingen ooit es met het personeel van Virging steengrillen bowlen en stappen, dat werd zo een gigantisch drama waarbij 1 persoon echt gillend en jankend in de stad stond te schreeuwen WE ZIJN EEN GROEP, JE BLIJFT BIJ DE GROEP, JE GAAT ECHT NIET ZOMAAR NAAR EEN ANDERE KROEG etc etc.
Beste vriend en ik lachen er nog steeds om, jemigdepemig dat was erg
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lijk je toch alweer iets minder nerderig zelf
En in het nerdgroepje wilden ze me ook al niet, ze vonden dat ik teveel met vrouwen omgingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Oh pleasequote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]Wij gingen ooit es met het personeel van Virging steengrillen bowlen en stappen, dat werd zo een gigantisch drama waarbij 1 persoon echt gillend en jankend in de stad stond te schreeuwen WE ZIJN EEN GROEP, JE BLIJFT BIJ DE GROEP, JE GAAT ECHT NIET ZOMAAR NAAR EEN ANDERE KROEG etc etc.
OMG dan was ik al weg geweestquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:54 schreef oh-oh het volgende:
Jij bent gewoon te weinig nerd ook denk ik. Je ziet er niet zo uit ook, lekker rough and tough on the bikequote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:56 schreef Barbaaf het volgende:
![]()
[..]
En in het nerdgroepje wilden ze me ook al niet, ze vonden dat ik teveel met vrouwen omging
Hij is ECHT wel een nerd.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon te weinig nerd ook denk ik. Je ziet er niet zo uit ook, lekker rough and tough on the bike
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:00 schreef Strega het volgende:
Zo als zijnde niet een groepje/kliekje zeg ik HALLO.![]()
Hier nog geen regen, wel zon en drukkend warm.
Tashi is echt zo goed bezig!Echt trots op die Bull.
![]()
Baaf ik hoop dat je gauw naar huis mag, Je raakt zo ontregeld in een ziekenhuis.
Ja, ik bedoelde ook meer je persoonlijke levenssfeer is niet echt fijn in een ziekenhuisquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]Volgens mij raakt Baaf eindelijk es ontontregeld daar.
Maar ik hoop ook dat ie snel mag gaan.
Wat ontzettend fijn van Tashi
Tashiquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:00 schreef Strega het volgende:
Zo als zijnde niet een groepje/kliekje zeg ik HALLO.![]()
Hier nog geen regen, wel zon en drukkend warm.
Tashi is echt zo goed bezig!Echt trots op die Bull.
![]()
Baaf ik hoop dat je gauw naar huis mag, Je raakt zo ontregeld in een ziekenhuis.
Nietusquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij is ECHT wel een nerd.
Maar wel een beetje een undercovernerd ja
Ach, ik spreek meer vrouwen dan in een gemiddelde (werk)week, alleen krijg ik andere drugs en ga ik vroeger slapen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:03 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde ook meer je persoonlijke levenssfeer is niet echt fijn in een ziekenhuis
Zie ontontregelen is best wel ok voor ons Baafjequote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:07 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ach, ik spreek meer vrouwen dan in een gemiddelde (werk)week, alleen krijg ik andere drugs en ga ik vroeger slapen.
En gelukkig geen gillende/vloekende/huilende/bedpoepende kamergenoot (Tel je zegeningenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:07 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ach, ik spreek meer vrouwen dan in een gemiddelde (werk)week, alleen krijg ik andere drugs en ga ik vroeger slapen.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:05 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
NietusIk ben dan wel een studiebol geweest, ik ben nooit zo'n vakidioot geweest als vele van mijn medestudenten die op school al aan scheikunde- of archeologieclubjes (
) deden. Als ik een echte nerd was had ik nu twee doctoraten op zak en was ik toponderzoeker
Dan denk ik dat onze definities van nerd verschillen, nerds die echt iets met met hun handen kunnen bestaan in de mijne niet namelijkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]Je bent geen übernerd, maar je bent wel een nerd hoor
Dat is niet met je handen werken, hooguit een boutje in een voorgetapt gaatje schroeven.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:14 schreef oh-oh het volgende:
Jawel, nerds zijn mensen die je pc fixen terwijl en zo.
Q en MM zijn ook nerds
Jouw type nerd welquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:18 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat is niet met je handen werken, hooguit een boutje in een voorgetapt gaatje schroeven.
Ik heb oa. gewerkt in een plaatwerkerij waar ik van plaatstaal profielen en hoeken walsde, hierin de gaten boorde en schroefdraad tapte of klinknagels inklonk tot en met het aanbrengen van die platen op de verkeerstoren op Schiphol, dat ik op 100 meter hoogte liep, gezekerd aan een kabel, boven de weg. Zie je dat een nerd doen?
Dan ben ik stiekem ook geen nerdquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:18 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat is niet met je handen werken, hooguit een boutje in een voorgetapt gaatje schroeven.
Ik heb oa. gewerkt in een plaatwerkerij waar ik van plaatstaal profielen en hoeken walsde, hierin de gaten boorde en schroefdraad tapte of klinknagels inklonk tot en met het aanbrengen van die platen op de verkeerstoren op Schiphol, dat ik op 100 meter hoogte liep, gezekerd aan een kabel, boven de weg. Zie je dat een nerd doen?
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:21 schreef omearos het volgende:
[..]
Dan ben ik stiekem ook geen nerdHTS werktuigbouwkunde gedaan en werk nu in een produktiebedrijf
Bye bye Baafjequote:
Vandaag lag de Large weer bij de post. Staan wederom leuke shirts inquote:
Jaquote:
In het echt klikt het ook echt wel tussen ons. Geen twijfel.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt een heel sociaal type maar gewoon geen kuddedier
Aiquote:Op zaterdag 28 juli 2012 08:36 schreef Barbaaf het volgende:
Zucht, eerste poging tot bloed afnemen is mislukt, ze zaten mooi in de ader geprikt maar er kwam geen druppel uit...
Als een roos. Heb dan ook tot 1:30 naar de OS liggen kijkenquote:
Wat lekker, weer naar huis! Balen wel dat je misschien al eerder had gekund.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:11 schreef Barbaaf het volgende:
Raaahhhhhh......
Ik spreek dus nu een andere internist, die gaat over mijn ontslag, en die stelt dat ik donderdag gelijk had en best naar huis had gekund als ik mezelf kon redden, dat de kans op complicaties verwaarloosbaar klein was......
Had ik al gemeld dat mijn bloeddruk erg hoog was de afgelopen dagen (160/110).... maar ook daar wil deze internist geen probleem van maken, eerst maar kijken hoe dat wordt als ik een weekje in mijn eigen omgeving ben
'nyway, tenzij er heel rare dingen uit de test komen (bloed hebben ze inmiddels gevonden)ben ik vanmiddag thuis, daar mag ik gerust van uit gaan.
Yay!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:39 schreef Barbaaf het volgende:
It's official, ik mag naar huis. Score 1.9 waar ik onder de 2.5 moest zitten, geen idee wat dat betekent of welke schaal dat is maar ik ben weg
Leuk voor jou , lekker oppassenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:08 schreef Bos81 het volgende:
Mooi Barbaaf
Ik ben net aangekomen in Tilburg en niet voor de kermis, maar bij mijn neefje en nichtje (pa is met de auto gekomen, ik met het OV) Broer en schoonzus hebben helaas een begrafenis, dus letten wij op de kids.
Robin is dol op de webcamfotocamera functie van mijn laptopquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:03 schreef indaha het volgende:
Fijn thuis Barbaaf
[..]
Leuk voor jou , lekker oppassenal is de aanleiding minder leuk.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Robin is dol op de webcamfotocamera functie van mijn laptop
[ afbeelding ]
Er komen ook nog leuke zwem-en turnmeisjes deze week, dus je hoeft je idd niet te vervelenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:03 schreef Barbaaf het volgende:
Mmm... stoeiende meisjes op TV (olympisch judo) . Verplicht thuiszitten de komende week zal niet zo vervelend worden als het klinkt
Je zit met ultieme overgave tv te kijhken.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:03 schreef Barbaaf het volgende:
Mmm... stoeiende meisjes op TV (olympisch judo) . Verplicht thuiszitten de komende week zal niet zo vervelend worden als het klinkt
Die Birgit Ente zou ik best wel "willen raken" , jammer dat ze het niet goed deedquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:03 schreef Barbaaf het volgende:
Ze is wel cute jaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die Birgit Ente zou ik best wel "willen raken" , jammer dat ze het niet goed deed
Dat ga ik ook doen. Het lichamelijke afkicken wordt ook niet het grootste probleem, het geestelijke deel wordt het zwaarst omdat ik het meer dan 20 jaar heb geassocieerd met ontspanning en pauze. Ook moet er nog even een oplossing gevonden worden voor het high worden zonder tabakquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:33 schreef oh-oh het volgende:
Goed dat je thuis bent Baaf! Oeh ik kan me voorstellen dat dat stoppen van jou nogal wat van je gaat vragen, je bent een van de grootste junks die ik ken![]()
Gewoon bij de ha om hulp vragen hoor!
Go Bos Go!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:29 schreef Bos81 het volgende:
Mijn broer haat wielrennen. Dus de wegwedstrijd op de OS is nu mijn kans om Robin warm te maken voor het wielrennen![]()
![]()
pillenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:38 schreef Barbaaf het volgende:
Ook moet er nog even een oplossing gevonden worden voor het high worden zonder tabak
Fijn dat het goed zit, en goed van je om gauw aan de slag te gaan wat betreft stoppenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:38 schreef Barbaaf het volgende:
Geen rare geluiden in m'n hart, geen verdachte plekjes in m'n longen. Dat wil ik wel zo houden nu het nog kan
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:18 schreef Barbaaf het volgende:
Een Star Wars LP, 45 minuten gehijg van Darth Vader?
Mijn vader heeft die ook nog als het goed is liggen, of het is de blauwe..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:22 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb deze gevonden op LP, ook niets mis mee
[ afbeelding ]
Ja. al moeten ze bij mij niet te veel geluiden maken, anders krijg ik een overload en prikkels en raak dan oververmoeid.. Maar ik weet inmiddels hoe ik me daar tegen kan wapenen, maar soms moeten we echt wel met zijn tweeen blijven om op de kinderen te lettenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:45 schreef Strega het volgende:
Barbaaf, wat fijn dat je weer thuis bent!
Bij het stoppen met roken jaren geleden, ben ik Avena Sativa druppels van Vogel gaan gebruiken. Lichamelijk ben je er idd snel van af, vooral met pleisters, maar die druppels helpen je ook bij de geestelijke afhankelijkheid, zeg maar.![]()
Bos, wat leuk zo'n oppasklusje.
quote:
Leuk dat je het doet, Bosquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. al moeten ze bij mij niet te veel geluiden maken, anders krijg ik een overload en prikkels en raak dan oververmoeid.. Maar ik weet inmiddels hoe ik me daar tegen kan wapenen, maar soms moeten we echt wel met zijn tweeen blijven om op de kinderen te letten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:45 schreef Barbaaf het volgende:
Ach, een pro had vast even gewacht tot die appetijtelijke billen uit beeld waren verdwenen
Hannibal krijgt mij ook wel neer denk ikquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:56 schreef Barbaaf het volgende:
![]()
Maar voor kleinere mensen moet dat wel een probleem zijn denk ik, iemand als Lutte maakt geen kans. Aan de andere kant, voor Lutte hoeft hij niet op z'n achterpoten te staan(ik heb het nog steeds over een Deense Dog die kennis wil komen maken, voor de duidelijkheid
)
Klinkt als een plek waar ik 'ns heen moetquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:00 schreef oh-oh het volgende:
Die meisjes stonden voor ons op dat rooster foto´s te maken van elkaar Baaf
Even het eerste hoofdstuk, maar de reviewboeken hebben voorrang. Straks of morgen lees ik er 1 uit en dan moet ik er nog 1 doen en dat wil ik wel voor mijn vakantie over 2 weken af hebben. Maar als ik vanaf maandag gewoon 's avonds de laptop opberg krijg ik iig niet de neiging te FOK!KEN en kan dagelijks wel een uur of twee lezen en dan moet dat boek aan het eind van de week wel uit zijn en dan zal ik in George beginnenquote:
Valt wel mee hoor. Ik ben 1.65 m. en onze Deense Dog Hamlet was in zijn gloriedagen 100 kg. Ze luisteren gewoon en goed en zijn heerlijk zachtaardig. Met 2 achterpoten op mijn schouders keek hij wel vet over me heen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:56 schreef Barbaaf het volgende:
![]()
Maar voor kleinere mensen moet dat wel een probleem zijn denk ik, iemand als Lutte maakt geen kans. Aan de andere kant, voor Lutte hoeft hij niet op z'n achterpoten te staan(ik heb het nog steeds over een Deense Dog die kennis wil komen maken, voor de duidelijkheid
)
Ja zoetjessuiker in m'n koffiequote:
Helleuquote:
Ik ben nu laif vanuit Vegasquote:Op zondag 29 juli 2012 09:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Helleu
Ben je al op verkansie geweest of moeten jullie nog?
Pics or it ain't happenin'quote:
Lekker pijpjes afgeritst, jeweettogquote:Op zondag 29 juli 2012 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
Lekkaaaahh, loop je al in je camo broekje?
In Vegas tot maandag, in de VS nog ruim anderhalve week.quote:Op zondag 29 juli 2012 09:55 schreef Pisces29 het volgende:
Tot wanneer nog daar?
Veel plezier! Maar dat komt vast helemaal goed
Lekkerquote:
Damn, ik wist dat ik wat vergeten wasquote:Op zondag 29 juli 2012 14:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]![]()
Nog een zustertje mee naar huis gesmokkeld?
quote:Op zondag 29 juli 2012 14:47 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Damn, ik wist dat ik wat vergeten was![]()
* Barbaaf gaat snel tas uitpakken, hopelijk ademt ze nog
Oh wat stomquote:Op zondag 29 juli 2012 02:21 schreef Barbaaf het volgende:
Met twee achterpoten op jouw schouder moet dat er ook vet eigenaardig uitgezien hebben, om nog niet te spreken over jouw uitzicht![]()
Maar je hebt vast gelijk, degene die ik tegenkwam had ook geen enkel kwaad in de zin. Alleen ben ik 1.96 en dacht ik op dat moment 'Da's best wel een grote hond'. Maar ik weet een beetje met honden om te gaan en volgens Cesar Milan deed ik ook precies het juiste: rustig en assertief mijn ruimte opeisen door zijn voorpoten van mijn schouders te plukken en op mijn voorwaarden kennis te maken, snuffel maar aan m'n hand
Ik vind corgies ook erg leukquote:
Fijn dat je weer thuis bent Baaf.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 14:47 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Damn, ik wist dat ik wat vergeten was![]()
* Barbaaf gaat snel tas uitpakken, hopelijk ademt ze nog
en die luidde?quote:Op maandag 30 juli 2012 09:29 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat maakt wel veel stuk![]()
Vanmorgen in bed moest ik wel lachen om die Direct prijsvraag
quote:Op maandag 30 juli 2012 09:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh, je moest raden wat die dude zei, want die mompelt zo onduidelijk
Haaaa, geweldig op die kipquote:
de seventiesquote:Op maandag 30 juli 2012 11:41 schreef Barbaaf het volgende:
Welk nummer?Ik vond ze vroeger ook best goed en nog steeds eigenlijk, vergeleken met tegenwoordig waren de 80s qua muziek stukken beter. Alleen jammer dat we net de 70s gehad hadden die natuurlijk nog beter waren.
Whehe, dat is wel lekker beeld voor een man ja!quote:Op maandag 30 juli 2012 12:33 schreef Barbaaf het volgende:
Ik zag wat beachvolleygedoe in de regen, maar dat waren mannen dus niet zo interessant
Pauzeer ze
SPOILER: Piscesss, roddelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nouquote:Op maandag 30 juli 2012 13:34 schreef oh-oh het volgende:
Spanning Lut![]()
Ik had tussen de middag ruzie met een bejaarde.
Ik stond ergens te kletsen met een meisje en haar hondje blafte wat enthousiast naar die van mij, begint dr zo een bejaarde ergens boven uit een raam te schelden dat we door moeten lopen met die keffende kuttenlikkers.
Ik denk dat ie nu weet dat ie dat voortaan niet nog es kan doen als ik het ben
Als hij fysiek gaat lopen doen meer dan terechtquote:Op maandag 30 juli 2012 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Gescholden, heerlijk, ongegeneerd een bejaarde die het verdient uitkafferen![]()
Hij gooide nog een handje kiezels, ik daagde hem uit om naar beneden te komen want hij wilde vast niet dat ik naar boven zou komen maar toen bleef het stil
Dat wil ik wel wetenquote:Op maandag 30 juli 2012 13:55 schreef oh-oh het volgende:
Nou, om gelijk na drie blafjes van die hond van je balkon te gaan hangen schreeuwen over kuttenlikkers gaat ook al ver hoor, je wil niet weten wat ik hem allemaal toegewenst heb
Helemaal naar Zeelandquote:Op maandag 30 juli 2012 13:22 schreef Lutte het volgende:
Gisteren Tuktuktour gedaan, vanmiddag midgetgolfen en morgen naar Zeeland
Als ze gewoon thuis is eerder een kilometer of 120quote:Op maandag 30 juli 2012 14:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Helemaal naar Zeeland
Dat is toch nog geen 20 km voor jullie?
Oh hai vakantievierderquote:Op maandag 30 juli 2012 14:11 schreef DeZwabber het volgende:
goedemorgen trouwens, ik heb echt een slaapprobleem
Nee hoor. Lutte snapt me welquote:Op maandag 30 juli 2012 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ze gewoon thuis is eerder een kilometer of 120
quote:Op maandag 30 juli 2012 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Er vloog net een hommel langs![]()
Chico is gefocussed op mijquote:
En wie heeft hem vermoord?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
haha, ik baal er wel van. Ik kom gewoon m'n bed niet uit omdat ik gewoon zo kapot ben als ik wakker wordt. Of ik veel slaap of weinig, of ik veel gedaan heb op weinig de dag er voor, ben nooit een ochtendmens geweest maar dit is wel heel ergquote:
Niemand!quote:
Korter slapen helpt hier dan altijd heel goedquote:Op maandag 30 juli 2012 14:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
haha, ik baal er wel van. Ik kom gewoon m'n bed niet uit omdat ik gewoon zo kapot ben als ik wakker wordt. Of ik veel slaap of weinig, of ik veel gedaan heb op weinig de dag er voor, ben nooit een ochtendmens geweest maar dit is wel heel erg
Oh ik dacht die kijken allemaal naar de plek waar de hommel nu zijn laatste adem uitblaastquote:
Toch eens proberen, ik werd altijd het beste wakker na 4 uur, maar dan moet ik wel overdag nog een uurtje slapen ergensquote:Op maandag 30 juli 2012 14:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Korter slapen helpt hier dan altijd heel goed
Haha da wou k zeggenquote:Op maandag 30 juli 2012 14:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Helemaal naar Zeeland
Dat is toch nog geen 20 km voor jullie?
6 uur is voor mij echt het beste.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toch eens proberen, ik werd altijd het beste wakker na 4 uur, maar dan moet ik wel overdag nog een uurtje slapen ergens
Ach, ik ga maar eens een goeie wekker regelen
Neh, ik slaap al door die jankende stuiterbal van de bovenburen heenquote:Op maandag 30 juli 2012 14:22 schreef AeneasII het volgende:
Moet je eens kinderen nemen...dat zijn pas goede wekkers
Ja dagquote:Op maandag 30 juli 2012 14:22 schreef AeneasII het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2012 14:34 schreef Bos81 het volgende:
Elmond naar de halve finale en volgens mij is dat altijd brons bij het judo![]()
Ik ben thuis, dus heb de TV aanstaanquote:Op maandag 30 juli 2012 14:36 schreef Barbaaf het volgende:
[..]![]()
Alleen loopt jouw stream blijkbaar een minuutje voor op de mijne, ik zag ze nog bezig toen ik jouw update zag
Okee.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha da wou k zeggen![]()
Nee lekker naar het strandMet regen |:{
Oh okequote:Op maandag 30 juli 2012 14:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee.
@ Zwab. Zeeland is ook de naam van een plaatsje in Noord-Brabant. Ligt dus zo'n 20 km van de woonplaats van Lutte af...
Leukquote:Op maandag 30 juli 2012 13:22 schreef Lutte het volgende:
Gisteren Tuktuktour gedaan, vanmiddag midgetgolfen en morgen naar Zeeland
Leuke naam!quote:Op maandag 30 juli 2012 14:04 schreef oh-oh het volgende:
Wat zijn er trouwens maar weinig leuke geboortekaartjes te koop zeg.
Vriendin is gisteren bevallen van zoontje Jake () en ik zag alleen maar allemaal van die tuttige meuk
Wat een niveau ook; kuttenlikkersquote:Op maandag 30 juli 2012 13:55 schreef oh-oh het volgende:
Nou, om gelijk na drie blafjes van die hond van je balkon te gaan hangen schreeuwen over kuttenlikkers gaat ook al ver hoor, je wil niet weten wat ik hem allemaal toegewenst heb
Billy helemaal softquote:Op maandag 30 juli 2012 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, en uit de mond van zo een vieze oude bejaarde kerel en in het Maastrichts klinkt dat echt nog veeeeeeeeeeeel erger!!!quote:
Hey hallotjesquote:Op maandag 30 juli 2012 14:22 schreef AeneasII het volgende:
Ohhhhhhhhhhh ik had trouwens zaterdag mensen uit Maastricht in de bus, die hadden plu's mee. "Ja bij ons in het Zuiden regende het vanochtend nog". Zo'n heel leuk kittig kwartet, beetje deftig, maar op een grappige manierquote:Op maandag 30 juli 2012 15:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, en uit de mond van zo een vieze oude bejaarde kerel en in het Maastrichts klinkt dat echt nog veeeeeeeeeeeel erger!!!
En dan mij zeker de schuld geven als je nat wordt he?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:08 schreef oh-oh het volgende:
Yo Baaf, kom ik droog thuis???????
[ afbeelding ]
Ja natuurlijk geef ik jou de schuld danquote:Op maandag 30 juli 2012 17:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En dan mij zeker de schuld geven als je nat wordt he?
Er kan wat uit die lucht vallen maar niks om je druk over te maken, pas om 18:30 kan er neerslag vallen die ergens op lijkt.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:01 schreef Miniem het volgende:
Qwea
5) Oh-Oh want de beren hebben ongetwijfeld ook honger.
Al eeuwig, maar kennelijk werkt het niet overal goedquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:06 schreef oh-oh het volgende:
Sinds wanneer krijg je van H&M een bericht dat je retourzending is ontvangen?
Whut?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:34 schreef oh-oh het volgende:
Na een week had ik het geld al op mijn rekening, mooi dat ik dus wel op tijd was hea
Ja psies, no way dat ik dat een week na invullen al gehad had anders hoor, faalneuzenquote:
Oh jee, klinkt heftig. Ze heeft vast veel pijn?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Operatie gehad aan haar mond, implantaten (van die ijzeren pinnen) laten zetten, vet akelig.
Jup.. De eerste drie dagen gewoon helemaal van de wereld door de pijn. Nu gaat het iets beter maar ze mag en kan gewoon niks eten, dus hartstikke flauw nog. En in een week vijf kilo afgevallenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh jee, klinkt heftig. Ze heeft vast veel pijn?
Dat wel bewust gedaan, dan is iedereen thuis om het een beetje op te vangen en zo.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:21 schreef oh-oh het volgende:
Jammer ook dat het net in de vakantie moest dan.
Kan me niet voorstellen dat ze zin heeft in dagjes uit als ze niet kan eten...
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:24 schreef Lutte het volgende:
Heb ook al ontelbaar veel potjes gekaart de afgelopen dagen
Serieus?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat wel bewust gedaan, dan is iedereen thuis om het een beetje op te vangen en zo.
En dat konden wij ook niet echtMaar zelf wil ze vooral afleiding, want 'pijn en honger heb ik toch wel, ben ik liever bezig dat ik er minder aan denk'. Heb ook al ontelbaar veel potjes gekaart de afgelopen dagen
Rikken?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb ook al ontelbaar veel potjes gekaart de afgelopen dagen
Set is denk ik als je het fysiek speelt ook leuker met meer mensen..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga vanavond weer aan de Skip Bo!
Dat Set kaartspel wat ik gekocht had ik vind ik helemaal niks trouwens.
Meer een pc spel denk ik.
ja waar de neuk komt die boot aan dan? Zus zit op texel, ik ga zo te texel, maar ze mot tomtom instellenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:40 schreef oh-oh het volgende:
Vraag dat maar lekker aan de mensen die je niet aan de beren voert![]()
( en nee natuurlijk niet, in Oudeschild varen die kleine boodjes , dumbo)
Ik bedenk me nu pas dat m'n pa dit ook heeft ondergaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Operatie gehad aan haar mond, implantaten (van die ijzeren pinnen) laten zetten, vet akelig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |