Lokaal heel grote verschillen, en we hebben een Estofex lvl 2 voor vannachtquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zoals mijn vriendje net op FB zei, de tegels zijn nat![]()
hou ik je aanquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:43 schreef Barbaaf het volgende:
In ieer geval is het mysterie opgelost, ik zal niet meer zeuren omearos
Ik gooi ook alleen maar met termen die ik in het andere topic tegenkom hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Godsamme Baaf, zorg er toch es niet constant voor dat ik me dom voel ja![]()
Lijk je toch alweer iets minder nerderig zelfquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik gooi ook alleen maar met termen die ik in het andere topic tegenkom hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja dat over kliekjes, ik vind het ook veel leuker om solo met vrienden af te spreken.Veel gezelliger en gezeik in groepen vind ik nooit leuk.
Boh vreselijkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]Wij gingen ooit es met het personeel van Virging steengrillen bowlen en stappen, dat werd zo een gigantisch drama waarbij 1 persoon echt gillend en jankend in de stad stond te schreeuwen WE ZIJN EEN GROEP, JE BLIJFT BIJ DE GROEP, JE GAAT ECHT NIET ZOMAAR NAAR EEN ANDERE KROEG etc etc.
Beste vriend en ik lachen er nog steeds om, jemigdepemig dat was erg
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lijk je toch alweer iets minder nerderig zelf
En in het nerdgroepje wilden ze me ook al niet, ze vonden dat ik teveel met vrouwen omgingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Oh pleasequote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]Wij gingen ooit es met het personeel van Virging steengrillen bowlen en stappen, dat werd zo een gigantisch drama waarbij 1 persoon echt gillend en jankend in de stad stond te schreeuwen WE ZIJN EEN GROEP, JE BLIJFT BIJ DE GROEP, JE GAAT ECHT NIET ZOMAAR NAAR EEN ANDERE KROEG etc etc.
OMG dan was ik al weg geweestquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:54 schreef oh-oh het volgende:
Jij bent gewoon te weinig nerd ook denk ik. Je ziet er niet zo uit ook, lekker rough and tough on the bikequote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:56 schreef Barbaaf het volgende:
![]()
[..]
En in het nerdgroepje wilden ze me ook al niet, ze vonden dat ik teveel met vrouwen omging
Hij is ECHT wel een nerd.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon te weinig nerd ook denk ik. Je ziet er niet zo uit ook, lekker rough and tough on the bike
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:00 schreef Strega het volgende:
Zo als zijnde niet een groepje/kliekje zeg ik HALLO.![]()
Hier nog geen regen, wel zon en drukkend warm.
Tashi is echt zo goed bezig!Echt trots op die Bull.
![]()
Baaf ik hoop dat je gauw naar huis mag, Je raakt zo ontregeld in een ziekenhuis.
Ja, ik bedoelde ook meer je persoonlijke levenssfeer is niet echt fijn in een ziekenhuisquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]Volgens mij raakt Baaf eindelijk es ontontregeld daar.
Maar ik hoop ook dat ie snel mag gaan.
Wat ontzettend fijn van Tashi
Tashiquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:00 schreef Strega het volgende:
Zo als zijnde niet een groepje/kliekje zeg ik HALLO.![]()
Hier nog geen regen, wel zon en drukkend warm.
Tashi is echt zo goed bezig!Echt trots op die Bull.
![]()
Baaf ik hoop dat je gauw naar huis mag, Je raakt zo ontregeld in een ziekenhuis.
Nietusquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij is ECHT wel een nerd.
Maar wel een beetje een undercovernerd ja
Ach, ik spreek meer vrouwen dan in een gemiddelde (werk)week, alleen krijg ik andere drugs en ga ik vroeger slapen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:03 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde ook meer je persoonlijke levenssfeer is niet echt fijn in een ziekenhuis
Zie ontontregelen is best wel ok voor ons Baafjequote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:07 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ach, ik spreek meer vrouwen dan in een gemiddelde (werk)week, alleen krijg ik andere drugs en ga ik vroeger slapen.
En gelukkig geen gillende/vloekende/huilende/bedpoepende kamergenoot (Tel je zegeningenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:07 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ach, ik spreek meer vrouwen dan in een gemiddelde (werk)week, alleen krijg ik andere drugs en ga ik vroeger slapen.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:05 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
NietusIk ben dan wel een studiebol geweest, ik ben nooit zo'n vakidioot geweest als vele van mijn medestudenten die op school al aan scheikunde- of archeologieclubjes (
) deden. Als ik een echte nerd was had ik nu twee doctoraten op zak en was ik toponderzoeker
Dan denk ik dat onze definities van nerd verschillen, nerds die echt iets met met hun handen kunnen bestaan in de mijne niet namelijkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]Je bent geen übernerd, maar je bent wel een nerd hoor
Dat is niet met je handen werken, hooguit een boutje in een voorgetapt gaatje schroeven.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:14 schreef oh-oh het volgende:
Jawel, nerds zijn mensen die je pc fixen terwijl en zo.
Q en MM zijn ook nerds
Jouw type nerd welquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:18 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat is niet met je handen werken, hooguit een boutje in een voorgetapt gaatje schroeven.
Ik heb oa. gewerkt in een plaatwerkerij waar ik van plaatstaal profielen en hoeken walsde, hierin de gaten boorde en schroefdraad tapte of klinknagels inklonk tot en met het aanbrengen van die platen op de verkeerstoren op Schiphol, dat ik op 100 meter hoogte liep, gezekerd aan een kabel, boven de weg. Zie je dat een nerd doen?
Dan ben ik stiekem ook geen nerdquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:18 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat is niet met je handen werken, hooguit een boutje in een voorgetapt gaatje schroeven.
Ik heb oa. gewerkt in een plaatwerkerij waar ik van plaatstaal profielen en hoeken walsde, hierin de gaten boorde en schroefdraad tapte of klinknagels inklonk tot en met het aanbrengen van die platen op de verkeerstoren op Schiphol, dat ik op 100 meter hoogte liep, gezekerd aan een kabel, boven de weg. Zie je dat een nerd doen?
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:21 schreef omearos het volgende:
[..]
Dan ben ik stiekem ook geen nerdHTS werktuigbouwkunde gedaan en werk nu in een produktiebedrijf
Bye bye Baafjequote:
Vandaag lag de Large weer bij de post. Staan wederom leuke shirts inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |