abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114728318
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:16 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

ze hadden ook kunnen eisen dat er windmolens, tulpen en wiet werd gebouwd en dat iedereen de tering kreeg met hun gedoe over god..

maar dat deden ze niet.. mmmhhh
En wat EISEN moslims hier?
Allah Al Watan Al Malik
pi_114728320
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:45 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ik wed dat jouw vrouw het ook nooit verder heeft geschopt dan kassabediening.
MIJN vrouw werkt tenminste.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114728331
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:17 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Je moet er alleen niet openlijk voor uitkomen :D
Ik denk inderdaad dat moslims niet weten dat de mensen die hun land bezoeken geen moslim zijn....

My god....
Allah Al Watan Al Malik
pi_114728336
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:16 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

ze hadden ook kunnen eisen dat er windmolens, tulpen en wiet werd gebouwd en dat iedereen de tering kreeg met hun gedoe over god..

maar dat deden ze niet.. mmmhhh
Toch is en was er superveel racisme in de States. Dus zo goed ging de samenwerking nou ook weer niet.
All those moments will be lost in time, like tears in rain.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:18:02 #245
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114728342
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Natuurlijk was die er al. Voor Wilders had je Fortuyn en voor Fortuyn had je er ook wel één. Het gaat er meer om dat Wilders het echt groot aangepakt heeft, the damage is done.

Maar je geeft zelf Nederland de schuld dus. Het ligt aan beide partijen en ik praat absoluut de mijne niet goed, maar het is jammer dat het te generaliserend is. Dat generaliseren moet gewoon ophouden want dat stoort echt en het heeft een grote impact op alle allochtonen.
nee joh, wilders heeft geen ene fuck gedaan, die lifte wat mee op de ideeen van fortyn en ging wat lobbyen voor het buitenland
pi_114728345
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Miljoenen ongelovigen bezoeken Islamitische landen. Jaarlijks. Islamitische landen promoten het zelfs door spotjes op TV alhier. Maar volgens jouw willen ze geen contact met ongelovigen.
Ze willen wel de toeristen hebben, verder niet. ;)
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_114728350
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Laten we wel wezen, ik als moslim zou ook helemaal geen contact met een B_K willen hebben. Met zo'n attitude. Maar dat is mijn humble opinion.
:')
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:18:36 #248
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114728361
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:17 schreef Toolshed het volgende:

[..]

Toch is en was er superveel racisme in de States. Dus zo goed ging de samenwerking nou ook weer niet.
tegen de inwoners in de vs, door de hollanders?
pi_114728376
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:18 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ze willen wel de toeristen hebben, verder niet. ;)
En dus? Ze promoten hun land dus bewust bij ongelovgen. Ja of nee? Hoe kan je dan claimen dat ze geen contact met hen willen?
Allah Al Watan Al Malik
pi_114728387
quote:

[..]

Natuurlijk was die er al. Voor Wilders had je Fortuyn en voor Fortuyn had je er ook wel één. Het gaat er meer om dat Wilders het echt groot aangepakt heeft, the damage is done.

Maar je geeft zelf Nederland de schuld dus. Het ligt aan beide partijen en ik praat absoluut de mijne niet goed, maar het is jammer dat het te generaliserend is. Dat generaliseren moet gewoon ophouden want dat stoort echt en het heeft een grote impact op alle allochtonen.
leg de schuld maar bij Wilders en Fortuyn neer. Dat is natuurlijk veel makkelijker als de hand in eigen boezem steken :')
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_114728392
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En dus? Ze promoten hun land dus bewust bij ongelovgen. Ja of nee? Hoe kan je dan claimen dat ze geen contact met hen willen?
Contact met hun portemonnee, niet met de persoon en zijn andere geloof of gebrek aan geloof. Of denk je dat ze daar mensen binnenhalen om lekker mee te kletsen over evolutie?
pi_114728397
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:19 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

leg de schuld maar bij Wilders en Fortuyn neer. Dat is natuurlijk veel makkelijker als de hand in eigen boezem steken :')
Dan, niet als, maar dan.
pi_114728406
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:19 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Contact met hun portemonnee, niet met de persoon en zijn andere geloof of gebrek aan geloof. Of denk je dat ze daar mensen binnenhalen om lekker mee te kletsen over evolutie?
Jij denkt dat die mensen daar niet kletsen met andere moslims over koetjes en kalfjes? Waarom zouden er dan internationale scholen worden gesticht? Waarom spreken ze daar steeds vaker de taal van ongelovigen? Ze willen toch helemaal geen contact?
Allah Al Watan Al Malik
pi_114728418
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jij denkt dat die mensen daar niet kletsen met andere moslims over koetjes en kalfjes?
Geloof is alleen geen koetje noch een kalfje en dat weet jij zelf ook wel.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:20:32 #255
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114728421
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat moslims niet weten dat de mensen die hun land bezoeken geen moslim zijn....

My god....
Als ik weer in zon moslimland ben kan ik tegen mijn beste vriend daar prima zeggen over wat ik van zijn religie vind, maar dat moet ik niet op straat zeggen, ik ben niet suicidaal :')
pi_114728422
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

MIJN vrouw werkt tenminste.
_O-

Uhuh, echt een toevoeging aan de maatschappij met haar minimum inkomen, vast net zoals jou een vervuiling op het internet en onprettig in de omgang _O-
pi_114728431
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

My god....
Jij denkt dat ze nog net zo welkom zouden zijn als ze geen geld te besteden hadden. Welk land is nou niet gek op toeristen. Noord korea misschien, maar dat heeft andere redenen.
pi_114728440
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:20 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Als ik weer in zon moslimland ben kan ik tegen mijn beste vriend daar prima zeggen over wat ik van zijn religie vind, maar dat moet ik niet op straat zeggen, ik ben niet suicidaal :')
Als je dat op een beleefde wijze zegt is er niets aan de hand, probeer het eens in Turkije hoor, geen probleem!
pi_114728445
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:20 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Jij denkt dat ze nog net zo welkom zouden zijn als ze geen geld te besteden hadden. Welk land is nou niet gek op toeristen. Noord korea misschien, maar dat heeft andere redenen.
Jij claimt dat moslims geen contact willen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_114728461
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:20 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Jij deed de stelling dat moslims niet met ongelovigen contact willen hebben.
pi_114728483
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:20 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Geloof is alleen geen koetje noch een kalfje en dat weet jij zelf ook wel.
Ik weet niet wat je in het dagelijks leven doet, maar een discussie over religie hoort niet bij mijn dagelijkse gesprekken met de medemens. Als jij tegen een willekeurige moslim zegt dat jij een ongelovige bent, zal hij zijn schouders ophalen en verder lopen.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:22:28 #262
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114728493
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jij denkt dat die mensen daar niet kletsen met andere moslims over koetjes en kalfjes? Waarom zouden er dan internationale scholen worden gesticht? Waarom spreken ze daar steeds vaker de taal van ongelovigen? Ze willen toch helemaal geen contact?
Omdat geld.
pi_114728501
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:18 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

tegen de inwoners in de vs, door de hollanders?
Nou dat durf ik niet te zeggen, maar bijvoorbeeld er zijn heel veel racistische redneck boeren. En ik heb ook wel eens wat gelezen over nederlandse boeren in zuid-afrika, gaat daar ook niet echt netjes..
Mijn punt is, is dat het niet veel zin heeft om schijnheilig te gaan zitten doen dat wij Nederlands het veel beter doen in het buitenland, volstrekt zinloos.
All those moments will be lost in time, like tears in rain.
pi_114728511
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je in het dagelijks leven doet, maar een discussie over religie hoort niet bij mijn dagelijkse gesprekken met de medemens.
Dus waarom stress jij dan dat ze ongelovigen willen halen? Ze willen wandelende dollarbiljetten halen, ze hebben geen interesse in al het andere. Dus is er nog steeds geen contact, behalve via het dollarbiljet.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:23:23 #265
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114728517
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:20 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Als je dat op een beleefde wijze zegt is er niets aan de hand, probeer het eens in Turkije hoor, geen probleem!
ik zie turkije ook niet als een moslimland, wel als een land met vergelijkbare cultuur
pi_114728519
quote:

[..]

Wat mij betreft ligt de grootste schuld idd bij Nederland zelf.
die heeft dit tenslotte allemaal mogelijk gemaakt.
Ik geef de allochtonen geen ongelijk dat ze hele families naar hier gehaald hebben,schijnhuwelijken met neven en nichten aangegaan zijn etcetc.
Ze deden dit enkel en alleen gewoon omdat het allemaal maar kon.
Daarin heeft Nederland zeker behoorlijk gefaald en nu plukt Nederland de vruchten daarvan.
pi_114728523
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:22 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Omdat geld.
En? Daar komt contact bij kijken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_114728528
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:19 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Het is makkelijk praten voor jou maar ik maak het toch met mijn eigen ogen en gevoel mee ofniet dan? Tuurlijk is het niet allemaal hun schuld maar mede doordat is er wel een -speciaal voor jou- grotere kloof ontstaan dan zonder hun.
If not now, then when.
pi_114728545
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:23 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dus waarom stress jij dan dat ze ongelovigen willen halen? Ze willen wandelende dollarbiljetten halen, ze hebben geen interesse in al het andere. Dus is er nog steeds geen contact, behalve via het dollarbiljet.
Er is wel degelijk contact, of denk jij dat er geen sprake is van culturele uitwisseling en/of westerlingen die zelfs permanent in Islamitische landen wonen - gewoon voor de fun. Waarom al die westerse merken toelaten? Coca Cola, mcdonalds, ze willen toch geen ongelovigen. Hmm VREEMD!
Allah Al Watan Al Malik
pi_114728548
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:23 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

ik zie turkije ook niet als een moslimland, wel als een land met vergelijkbare cultuur
Haha, 95% is moslim, maar Turkije is geen moslimland. _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')