abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114727953
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:03 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Hoezo? Er is toch niets mis met een allochtoon? Mijn poolse buren doen het prima, mijn chineze buurvrouw doet het prima, de indo's verderop doen het prima.. Waarom kunnen de "moslims" het niet? De een begon al snel met een wietplantage en 12 kinderen (WTF?!) op straat te zetten en pas uurtje of 9 mochten ze weer naar binnen en dat nog het gezin waar je verder geen last van had :') Een andere 'buurjongen' kwam ik weer tegen toen ik bij mijn oude buurvrouw op bezoek was en meneer bij de overburen aan het inbreken was :|W
De moslims hier doen het ook prima met Nederlanders. Het lijkt er voornamelijk op dat in het Westen de grote problematiek zit, hier in het Oosten is het wel redelijk goed.
If not now, then when.
pi_114727968
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:03 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Hoezo? Er is toch niets mis met een allochtoon? Mijn poolse buren doen het prima, mijn chineze buurvrouw doet het prima, de indo's verderop doen het prima.. Waarom kunnen de "moslims" het niet?
Die kunnen het ook, genoeg moslims op hogescholen en universiteiten gezien.
pi_114727975
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waarbij het evengoed niet acceptabel is om zo te handelen.
Probleem is dat een groep het wel doet en daar moeten we een oplossing voor bedenken. Knuffelen is al geprobeerd en werkt niet. Dus wat dan?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:06:57 #214
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114727987
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Die zijn volgens mij niet eens zo heel gelovig hoor. Ik zie zelf in mijn omgeving dat de mensen die het meest geloven ook een goede scholing genoten hebben en wat proberen te maken van hun leven.

Onthoud wel dat dit doorgaans Turken zijn. Vaak denken mensen dat al die strenge regels in elk Islamitisch land leven maar het is juist vaak het Midden-Oosten waar dit zo extreem is.

[..]

Maar die Nederlanders stappen al gelijk in een gezonde lifestyle. Dit is niet het geval geweest met de allochtonen.

[..]

Zitten autochtonen dan ook met smart te wachten om samen te gaan werken met allochtonen? Ik denk het niet, de reden daarvan is die ontzettend grote kloof die ontstaan is door meneer Wilders.
een nederlander in de vs is een allochtoon schat :')
pi_114728002
quote:
13s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Weer leugens. De Nederlandse staat heeft nooit mensen bij elkaar geplaatst want diezelfde overheid heeft helemaal geen dwangmiddellen om mensen ergens te plaatsen. Ze hebben zelf hun woonplaats gekozen.
Nog nooit gelezen hoe Rotterdam met het Oude Noorden om is gegaan zeker?
pi_114728008
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:06 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Probleem is dat een groep het wel doet en daar moeten we een oplossing voor bedenken. Knuffelen is al geprobeerd en werkt niet. Dus wat dan?
Op iedereen kankeren die dezelfde afkomst heeft. Denk dat dat de beste oplossing is.
Allah Al Watan Al Malik
pi_114728018
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:06 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

een nederlander in de vs is een allochtoon schat :')
Ik formuleerde het niet goed maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. ;)
If not now, then when.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:08:11 #218
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114728033
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

De moslims hier doen het ook prima met Nederlanders. Het lijkt er voornamelijk op dat in het Westen de grote problematiek zit, hier in het Oosten is het wel redelijk goed.
Maar wat is dan het geheim om ze "te plaatsen" dan?

Buiten de randstad kunnen ze zich gewoon moeilijker verenigen, maar in het zuiden stikt het ook van de straatratten
pi_114728043
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zeker, mooi deel van Rotterdam geworden. En wordt steeds beter. De noordkant van Charlois is ook prima. Zeker de delen waar koophuizen staan en de buurt gemeleerd is.
Buurten met koophuizen staan zijn altijd al beter geweest aangezien het ander volk aantrekt (en dan doel ik op sociale klasse op basis van inkomen).
pi_114728052
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Die zijn volgens mij niet eens zo heel gelovig hoor. Ik zie zelf in mijn omgeving dat de mensen die het meest geloven ook een goede scholing genoten hebben en wat proberen te maken van hun leven.

Onthoud wel dat dit doorgaans Turken zijn. Vaak denken mensen dat al die strenge regels in elk Islamitisch land leven maar het is juist vaak het Midden-Oosten waar dit zo extreem is.

[..]

Maar die Nederlanders stappen al gelijk in een gezonde lifestyle. Dit is niet het geval geweest met de allochtonen.

[..]

Zitten autochtonen dan ook met smart te wachten om samen te gaan werken met allochtonen? Ik denk het niet, de reden daarvan is die ontzettend grote kloof die ontstaan is door meneer Wilders.
Die kloof is al ontstaan ver voor meneer Wilders en zijn PVV in the picture waren.
Die kloof is vooral ontstaan door de overige partijen die 1. deze analfabeten hier naartoe gehaald hebben en 2. er alles aan gedaan hebben om ze maar vooral hier te houden en gezinshereniging promootten i.p.v. ze na gedane zaken huiswaarts te sturen.! en 3 jarenlang alle gevolgen daarvan onder het tapijt schoffelden en degenen die het er niet mee eens waren als xenofoben en racisten afschilderden en ze de mond snoerden.!
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:09:38 #221
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114728083
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik formuleerde het niet goed maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. ;)
Alsnog krijg je de financiele kwestie aan als oorzaak niet? Terwijl bijvoorbeeld chinezenimmigranten ook straatarm waren (en niet geknuffeld werden met huisvesting, uitkering, neukpremies etc)
pi_114728103
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Die kunnen het ook, genoeg moslims op hogescholen en universiteiten gezien.
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)011/2011-3422-wm.htm
Allah Al Watan Al Malik
pi_114728119
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:09 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Alsnog krijg je de financiele kwestie aan als oorzaak niet? Terwijl bijvoorbeeld chinezenimmigranten ook straatarm waren (en niet geknuffeld werden met huisvesting, uitkering, neukpremies etc)
De grap is dan ook dat er vooral sociaal-economische oorzaken aan ten grondslag liggen.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:11:00 #224
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114728124
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:08 schreef Tem het volgende:

[..]

Buurten met koophuizen staan zijn altijd al beter geweest aangezien het ander volk aantrekt (en dan doel ik op sociale klasse op basis van inkomen).
In ken een wijk waar ze koop en huur door elkaar gedaan, om de integratie te bevorderen..

Nu staat de helft te koop _O-
pi_114728126
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waren dat ook allemaal ongeschoolde fabrieksarbeiders?
Veel ongeschoolde boeren. Famillie van mij had ook alleen lagere school en mulo of huishoudschool. Niet echt hoogstaande opleiding. Gingen daar met de kleren op hun lichaam en een beetje spaargeld heen. Hebben altijd keihard gewerkt en hebben nu een boerenbedrijf met > 1000 melkkoeien. Maar die mensen hebben echt nooit een handreiking van de Amerikaanse staat gekregen, taalopleidingen werden niet betaald, alles moesten ze zelf betalen en uitzoeken. Maar cultuur en achtergrond zal er niets mee te maken hebben :') . Hun kinderen hebben trouwens nooit een woord Nederlands geleerd die hebben enkel nog Engels gesproken, om even het verschil in mentaliteit aan te geven.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_114728135
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:08 schreef Tem het volgende:

[..]

Klopt, maar de Rotterdamse aanpak werkt wel goed imo.
Allah Al Watan Al Malik
pi_114728166
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Op basis waarvan trek je deze conclusie?
Op basis van gesprekken met moslims. Je komt er nog wel eens een paar tegen als je je niet opsluit achter je computer zoals hier gebruikelijk is.
pi_114728175
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:11 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Veel ongeschoolde boeren. Famillie van mij had ook alleen lagere school en mulo of huishoudschool. Niet echt hoogstaande opleiding. Gingen daar met de kleren op hun lichaam en een beetje spaargeld heen. Hebben altijd keihard gewerkt en hebben nu een boerenbedrijf met > 1000 melkkoeien. Maar die mensen hebben echt nooit een handreiking van de Amerikaanse staat gekregen, taalopleidingen werden niet betaald, alles moesten ze zelf betalen en uitzoeken. Maar cultuur en achtergrond zal er niets mee te maken hebben :') . Hun kinderen hebben trouwens nooit een woord Nederlands geleerd die hebben enkel nog Engels gesproken, om even het verschil in mentaliteit aan te geven.
Ze konden dus lezen en schrijven. Dat is al een forse voorsprong. Nog afgezien van het feit dat zij zich eigenlijk niet hebben hoeven aanpassen (westers land). Dus de vergelijking die je maakt gaat volstrekt mank. Maargoed, er zijn dus talloze allochtonen, die net als jouw familie, hier de top hebben bereikt.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:12:47 #229
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_114728177
Nu zou ik willen weten of er ook daadwerkelijk vrouwen ingaan op die vieze praatjes of dat de mensen in het filmpje niks anders uit hun garnalenhersenen weten te persen :')
pi_114728184
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:11 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik vind het knap van je familie maar ik zie niet in wat cultuur ermee te maken heeft. Het zijn gewoon harde werkers.
All those moments will be lost in time, like tears in rain.
pi_114728195
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:12 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Op basis van gesprekken met moslims. Je komt er nog wel eens een paar tegen als je je niet opsluit achter je computer zoals hier gebruikelijk is.
Aha. Vandaar dat ik zowel op school als op m'n werk genoeg moslims tegenkom waar menig tokkie-familie nog een voorbeeld aan kan nemen. Goeie gesprekken moeten dat zijn geweest.
pi_114728226
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:13 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Aha. Vandaar dat ik zowel op school als op m'n werk genoeg moslims tegenkom. Goeie gesprekken moeten dat zijn geweest.
Laten we wel wezen, ik als moslim zou ook helemaal geen contact met een B_K willen hebben. Met zo'n attitude. Maar dat is mijn humble opinion.
Allah Al Watan Al Malik
pi_114728232
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:03 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik denk het ook, vandaar dat al die Islamitische landen ongelovigen naar hun landen lokken. En vandaar ook dat moslims naar landen gaan waar de meerderheid ongelovig is. Om zo min mogelijk contact met hen te hebben. En dan hebben wij het nog niet eens over het zaken doen.
Welke landen trekken veel ongelovigen aan? Die oliestaatjes bedoel je. Ach die zijn gewoon te lui om zelf te werken. Waarom zelf werken als je anderen kan betalen om het werk voor je te doen. Zou ik ook doen als ik veel geld had.
pi_114728246
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:12 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Er bestaat niet 'de moslim'. Als jij er een paar gesproken hebt zegt dat net zoveel als dat je iemand met rood haar hebt gesproken. Iedereen kan zeggen dat ie moslim is, en iedereen kan er zelf mee doen wat hij wilt.
pi_114728249
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:14 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Welke landen trekken veel ongelovigen aan? Die oliestaatjes bedoel je. Ach die zijn gewoon te lui om zelf te werken. Waarom zelf werken als je anderen kan betalen om het werk voor je te doen. Zou ik ook doen als ik veel geld had.
Miljoenen ongelovigen bezoeken Islamitische landen. Jaarlijks. Islamitische landen promoten het zelfs door spotjes op TV alhier. Maar volgens jouw willen ze geen contact met ongelovigen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_114728255
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Klopt, maar de Rotterdamse aanpak werkt wel goed imo.
Zeker, ze doen heel veel in Rotterdam om het allemaal bewuster en leefbaarder te maken. Op vele vlakken zijn projecten om er samen wat van te maken en dat begint al op jonge leeftijd.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:16:25 #237
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114728296
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ze konden dus lezen en schrijven. Dat is al een forse voorsprong. Nog afgezien van het feit dat zij zich eigenlijk niet hebben hoeven aanpassen (westers land). Dus de vergelijking die je maakt gaat volstrekt mank. Maargoed, er zijn dus talloze allochtonen, die net als jouw familie, hier de top hebben bereikt.
ze hadden ook kunnen eisen dat er windmolens, tulpen en wiet werd gebouwd en dat iedereen de tering kreeg met hun gedoe over god..

maar dat deden ze niet.. mmmhhh
pi_114728297
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:15 schreef Tem het volgende:

[..]

Zeker, ze doen heel veel in Rotterdam om het allemaal bewuster en leefbaarder te maken. Op vele vlakken zijn projecten om er samen wat van te maken en dat begint al op jonge leeftijd.
ze zouden de 'best practices' van Rotterdam best eens mogen bundelen en verspreiden.
pi_114728304
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:08 schreef Twinkle2011 het volgende:

[..]

Die kloof is al ontstaan ver voor meneer Wilders en zijn PVV in the picture waren.
Die kloof is vooral ontstaan door de overige partijen die 1. deze analfabeten hier naartoe gehaald hebben en 2. er alles aan gedaan hebben om ze maar vooral hier te houden en gezinshereniging promootten i.p.v. ze na gedane zaken huiswaarts te sturen.! en 3 jarenlang alle gevolgen daarvan onder het tapijt schoffelden en degenen die het er niet mee eens waren als xenofoben en racisten afschilderden en ze de mond snoerden.!
Natuurlijk was die er al. Voor Wilders had je Fortuyn en voor Fortuyn had je er ook wel één. Het gaat er meer om dat Wilders het echt groot aangepakt heeft, the damage is done.

Maar je geeft zelf Nederland de schuld dus. Het ligt aan beide partijen en ik praat absoluut de mijne niet goed, maar het is jammer dat het te generaliserend is. Dat generaliseren moet gewoon ophouden want dat stoort echt en het heeft een grote impact op alle allochtonen.
If not now, then when.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:17:13 #240
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114728317
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Miljoenen ongelovigen bezoeken Islamitische landen. Jaarlijks. Islamitische landen promoten het zelfs door spotjes op TV alhier. Maar volgens jouw willen ze geen contact met ongelovigen.
Je moet er alleen niet openlijk voor uitkomen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')