abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 27 juli 2012 @ 17:35:58 #176
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_114726967
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Volgens mij valt het allemaal nog wel mee. Ik denk dat er genoeg Marokkanen in Nederland zijn die wel iets proberen te maken van hun toekomst. Zoals ik eerder al zei zie je het negatieve eerder dan het positieve.
Die zijn er inderdaad. Hulde.
Maar of het genoeg is betwijfel ik. Mensen beginnen zich steeds meer te irriteren. Niet onterecht want ze staan dagelijks in het nieuws. Dat redden de blanke tokkies nog niet eens met 10x zoveel meer man.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_114726997
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Volgens mij valt het allemaal nog wel mee. Ik denk dat er genoeg Marokkanen in Nederland zijn die wel iets proberen te maken van hun toekomst. Zoals ik eerder al zei zie je het negatieve eerder dan het positieve.

Net zoals dat RTL 4 in het nieuws alleen maar negatieve dingen laat zien in de wereld omdat dat meer kijkers trekt dan positieve dingen. Zo creëer je een beeld waar menig Henk en Ingrid bijvoorbeeld last van hebben.
Is dat net zoiets als de NOS die nogal links gekleurd nieuws brengt?
Of Pauw en Witteman die de PvdA mentaliteit nogal uitstralen?
pi_114727002
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:55 schreef Toolshed het volgende:

[..]

[..]

Kijk Hofstadtgruppe, dit is een voorbeeld van zo'n bizarre situatie. In jouw utopie stad worden er dus veel mensen niet toegelaten, en concreet komt het erop neer dat je hele pijnlijke situaties krijgt. Vraag maar naar de achtergrond van Yuri_Boyka. Wil jij bij de poort staan om hem terug te sturen? Of laat je dat liever over aan iemand anders zodat jij rustig aan je carriere kan werken?
Oh meer dan bereid hoor. Graag zelfs. Wat doet hij überhaupt nog hier? De oorlog daar is al heel lang afgelopen en in principe is asiel tijdelijk. Alleen ja, daar hebben ze geen uitkeringen voor moeders hè?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114727051
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:35 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Maar of het genoeg is betwijfel ik. Mensen beginnen zich steeds meer te irriteren. Niet onterecht want ze staan dagelijks in het nieuws. Dat redden de blanke tokkies nog niet eens met 10x zoveel meer man.
Waarom irriteer jij je aan dit nieuws, maar post je wel dat filmpje een aantal keer? Op die manier irriteer je je alleen maar meer hoor ;)
All those moments will be lost in time, like tears in rain.
pi_114727076
quote:

[..]

Tijd om dat beeld eens te veranderen dan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:02 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Sja, je hoort zel-den tot nooit de moslims hun eigen achterban veroordelen.
Dat gebeurt wel degelijk, maar heeft opnieuw te maken met het beeld. Dat je er vrijwel nooit van hoort betekent niet dat dit nooit gebeurt.
pi_114727091
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Oh meer dan bereid hoor. Graag zelfs. Wat doet hij überhaupt nog hier? De oorlog daar is al heel lang afgelopen en in principe is asiel tijdelijk. Alleen ja, daar hebben ze geen uitkeringen voor moeders hè?
Hij oppert zelf ook het idee om stadswijken te maken met een strenge selectie op de bewoners. Misschien is je idee toch zo gek nog niet...
pi_114727191
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Jullie zzzzijn kutvolk.
Jullie zzzzzijn razzzzisten (omdat hij voor een open brug moet wachten :') )

Maar ja, het is allemaal mooi en zo, vraag Remlof maar.
Je snapt eigenlijk niet goed wat ze hier nog doen als ze zo boos zijn op alles en iedereen. Hij heeft een dubbel paspoort dus niets let hem om zich in een ander land te vestigen.

En het is wel typisch ja, niemand mag zich ermee bemoeien, want zolang we dat niet doen staan zij sterk, zij trommelen altijd wel famillie en vrienden op om zich ermee te bemoeien.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_114727227
quote:

[..]

Er is een reden dat ze dagelijks en duidelijk in het nieuws staan. Heb je nooit de kranten eens objectief bekeken? Nieuws met Marokkanen trekt meer mensen aan en zal er duidelijker in staan dan nieuws over een autochtoon die ergens een klein stukje in de krant heeft gekregen.

Wilders heeft een flink steentje bijgedragen aan de haat jegens allochtonen (Islam) en zo voor een grote kloof gezorgd tussen allochtonen en autochtonen wat zo jammer is. Hierdoor haten autochtonen allochtonen maar andersom ook. We moeten juist samenwerken en niet tegen elkaar werken.

quote:

[..]

Wat ik hier doe? Daar is geen toekomst en ik wil toch graag een mooie toekomst hebben, daarnaast hou ik ook van dit land en ben ik opgegroeid met dit land en de mensen. Nederland is mijn land geworden, hoe je het ook went of keert. Maar uiteindelijk ben ik een wereld burger en mijn doel is dan ook om op verschillende plekken op de wereld te wonen, ik hou niet zo van beperkingen.

Ik zou met alle liefde van Nederland een beter land willen maken als ik de mogelijkheden had.

En ook die opmerking weer. :') Mijn moeder heeft zich goed geschoold en kapot gewerkt om van haar leven wat goeds te maken en te zorgen dat ik goed terecht kom en dat is ook gebeurd. God, wat ben jij triest man. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 27-07-2012 17:54:35 ]
If not now, then when.
pi_114727281
quote:

[..]

Ik wed dat jouw vrouw het ook nooit verder heeft geschopt dan kassabediening.
pi_114727314
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Jullie zzzzijn kutvolk.
Jullie zzzzzijn razzzzisten (omdat hij voor een open brug moet wachten :') )

Maar ja, het is allemaal mooi en zo, vraag Remlof maar.
Ach gos, we hebben weer een idioot gevonden en gaan daar vervolgens een hele bevolkingsgroep op afrekenen. _O_

Overigens ben je met je op de man gespeelde opmerkingen richting Y_B nog kanslozer dan die kerel uit dat filmpje omdat je pretendeert daar superieur aan te zijn. *;
pi_114727358
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:21 schreef Toolshed het volgende:

[..]

Het alternatief is nog slechter: mensen selecteren op hun afkomst.
Nee, we gaan selecteren op toegevoegde waarde. Heb je iets toe te voegen aan de Nederlandse economie dan ben je meer dan welkom. Heb je dat niet lekker wegblijven. Maakt verder helemaal geen bal uit welk kleurtje of religie mensen aanhangen.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_114727381
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:47 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Nee, we gaan selecteren op toegevoegde waarde. Heb je iets toe te voegen aan de Nederlandse economie dan ben je meer dan welkom. Heb je dat niet lekker wegblijven. Maakt verder helemaal geen bal uit welk kleurtje of religie mensen aanhangen.
En dit ja. ^O^
If not now, then when.
pi_114727388
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Het is ook logisch dat als je keer op keer geen vooruitzichten in de desbetreffende buurt ziet dat je de hoop verliest als kind en je dus ook niet meer gelooft in een gezonde en welvarende toekomst. DAAROM is het belangrijk om te mengen.

Ik ben zelf bijvoorbeeld op een basisschool gezet waar haast alleen Nederlanders op zaten, dit heeft voor mij en positief effect gehad.
Dat mengen proberen ze al. Hebben ze in de wijk waar ik vroeger woonde ook geprobeerd. Huur en koop doorelkaar, je ziet alsnog duidelijk verschil en het is nu 10 jaar later.
pi_114727418
quote:

[..]

Liever meer dan een toevoeging aan de economie, ik zou graag de sfeer van het vroegere Nederland weer hier willen terugzien, de tijd dat niemand zijn huis op slot hoefde te doen.
pi_114727489
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:48 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Liever meer dan een toevoeging aan de economie, ik zou graag de sfeer van het vroegere Nederland weer hier willen terugzien, de tijd dat niemand zijn huis op slot hoefde te doen.
Of de sfeer van de middeleeuwen, gewoon de hele stad op slot.
pi_114727557
quote:

[..]

Ik vind het op zich geen slechte gedachte, maar het probleem is denk ik de selectie. Het is in de praktijk onmenselijk te selecteren op toegevoegde waarde. Wil je gehandicapte mensen die niks kunnen toevoegen dan ook sowieso afkeuren?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 17:53:38 #192
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_114727597
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:14 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Jah, tot die tijd accepteren we de slachtoffers van al dat geklooi maar even. De slachtoffers zelf moeten ook even niet janken. Tis voor een groter doel. Wat, weten we nog niet.
Jij begrijpt echt niet dat er een verschil is tussen het als slachtoffer de werkelijke dader aanwijzen enerzijds en het als slachtoffer (of als krantenlezende burger) onschuldige mensen als dader aanwijzen (lees: iedere willekeurige moslim haten) anderzijds? |:(
Krekker is de bom!
pi_114727710
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:04 schreef GoobyPls het volgende:

[..]

De jongeren veroorzaken de problemen, deze zijn niet uit een andere cultuur gehaald.
Ze zijn wel opgegroeid met die culturele bagage
pi_114727758
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ergens had ik gelezen dat het fout is gegaan doordat hun allemaal in één buurt worden gedrukt en hun zich dan niet kunnen aanpassen aan hoe het hier in Nederland aan toe gaat. Hetzelfde is gebeurd in de Bijlmer.

Het is namelijk wetenschappelijk onderzocht dat als je een buitenlander bij een sociale Nederlander zet die een boven-gemiddelde baan heeft de buitenlander zich veel beter ontwikkeld dan wanneer je alle buitenlanders zonder enige kennis van zaken bij elkaar zet.

Imo is het daar fout gegaan.
In bijv Amerika hokken Nederlandse immigranten ook behoorlijk samen, toch kennen ze daar niet dezelfde problematiek.
pi_114727806
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hoe kun jij zeggen dat zij dat weten? Het is logisch, als jij een allochtonen en autochtonen met elkaar mengt dan zal er iets mooiers uit bloeien dan als je bijna alle allochtonen bij elkaar neerzet.
Moslims werken zelf niet mee aan de segregatie, willen eigenlijk niet zo min mogelijk contact met ongelovigen?
pi_114727823
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:59 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

In bijv Amerika hokken Nederlandse immigranten ook behoorlijk samen, toch kennen ze daar niet dezelfde problematiek.
Canada en Australië ook..
pi_114727827
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:57 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ze zijn wel opgegroeid met die culturele bagage
Waarbij het evengoed niet acceptabel is om zo te handelen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_114727838
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:59 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Waren dat ook allemaal ongeschoolde fabrieksarbeiders?
Allah Al Watan Al Malik
pi_114727842
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:01 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Moslims werken zelf niet mee aan de segregatie, willen eigenlijk niet zo min mogelijk contact met ongelovigen?
Dan moeten deze specifieke moslims niet worden toegelaten. Daar is dan de selectie voor.
pi_114727843
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:01 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Op basis waarvan trek je deze conclusie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')