abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114726026
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:04 schreef GoobyPls het volgende:

[..]

De jongeren veroorzaken de problemen, deze zijn niet uit een andere cultuur gehaald.
Ja, in marokko is dat tuig echt niet welkom. Er is gewoon iets enorm mis gegaan hier.
pi_114726060
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:07 schreef Ludd het volgende:

[..]

Zij groeien op tussen 2 totaal verschillende culturen. Dat is veel lastiger nog.
De arme jongetjes. ;( Gelukkig kunnen ze hun problemen hiermee wel heel goed uiten. :)
pi_114726141
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:07 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ja, in marokko is dat tuig echt niet welkom. Er is gewoon iets enorm mis gegaan hier.
Het komt wel weer goed. Op een gegeven moment barst de bom misschien toch wel, hopelijk wordt er dan een stuk duidelijker voor iedereen. En hopelijk gaat niet iedereen willekeurige moslims haten maar wordt fout gedrag rechtstreeks en individueel afgestraft, zoals het hoort.
All those moments will be lost in time, like tears in rain.
pi_114726187
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:10 schreef Toolshed het volgende:

[..]

Het komt wel weer goed. Op een gegeven moment barst de bom misschien toch wel, hopelijk wordt er dan een stuk duidelijker voor iedereen.
Ik denk alleen dat als de bom echt barst, er een hele hoop slachtoffers zullen vallen.
pi_114726257
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:07 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ergens had ik gelezen dat het fout is gegaan doordat hun allemaal in één buurt worden gedrukt en hun zich dan niet kunnen aanpassen aan hoe het hier in Nederland aan toe gaat. Hetzelfde is gebeurd in de Bijlmer.

Het is namelijk wetenschappelijk onderzocht dat als je een buitenlander bij een sociale Nederlander zet die een boven-gemiddelde baan heeft de buitenlander zich veel beter ontwikkeld dan wanneer je alle buitenlanders zonder enige kennis van zaken bij elkaar zet.

Imo is het daar fout gegaan.
If not now, then when.
  † In Memoriam † vrijdag 27 juli 2012 @ 17:14:51 #156
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_114726268
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:10 schreef Toolshed het volgende:

[..]

Het komt wel weer goed. Op een gegeven moment barst de bom misschien toch wel, hopelijk wordt er dan een stuk duidelijker voor iedereen. En hopelijk gaat niet iedereen willekeurige moslims haten maar wordt fout gedrag rechtstreeks en individueel afgestraft, zoals het hoort.
Jah, tot die tijd accepteren we de slachtoffers van al dat geklooi maar even. De slachtoffers zelf moeten ook even niet janken. Tis voor een groter doel. Wat, weten we nog niet.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_114726284
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:12 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik denk alleen dat als de bom echt barst, er een hele hoop slachtoffers zullen vallen.
Laten we hopen van niet. Het zou heel erg triest zijn als het zover moet komen. Het is niet de moeite waard.
pi_114726312
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:14 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Jah, tot die tijd accepteren we de slachtoffers van al dat geklooi maar even. De slachtoffers zelf moeten ook even niet janken. Tis voor een groter doel. Wat, weten we nog niet.
Dat vind ik wel een beetje een passieve houding van je.
pi_114726375
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ergens had ik gelezen dat het fout is gegaan doordat hun allemaal in één buurt worden gedrukt en hun zich dan niet kunnen aanpassen aan hoe het hier in Nederland aan toe gaat. Hetzelfde is gebeurd in de Bijlmer.

Het is namelijk wetenschappelijk onderzocht dat als je een buitenlander bij een sociale Nederlander zet die een boven-gemiddelde baan heeft de buitenlander zich veel beter ontwikkeld dan wanneer je alle buitenlanders zonder enige kennis van zaken bij elkaar zet.

Ja, maar als het belastinggeld allemaal naar betere huisvesting voor kansarmen gaat, om voor dat tuig een prachtig huis in een dure buurt aan te schaffen, dan zie ik heel stormfront de wapens wel oppakken.

Daar zou ik zelf ook niet al te blij mee zijn, dat misdaad loont in nederland weet ik wel, maar op zo'n enorme schaal...
pi_114726449
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:18 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ja, maar als het belastinggeld allemaal naar betere huisvesting voor kansarmen gaat, om voor dat tuig een prachtig huis in een dure buurt aan te schaffen, dan zie ik heel stormfront de wapens wel oppakken.

Daar zou ik zelf ook niet al te blij mee zijn, dat misdaad loont in nederland weet ik wel, maar op zo'n enorme schaal...
Het hoeft niet duur te zijn he. Er worden ontzettend veel nieuwe wijken gebouwd die niet per se duur zijn. Als je daar nou gewoon selectief bent op wie wel en niet mag dan kun je al een hoop bereiken volgens mij. Maar dan moet je wel zorgen dat er genoeg huizen beschikbaar zijn voor de mensen die niet mogen want dan zou er sprake zijn van discriminatie en dat moeten we ook niet hebben.
If not now, then when.
pi_114726558
Overigens ben ik van mening dat het per generatie beter wordt dus het is inderdaad zoals 3-voud zegt gewoon afwachten.
If not now, then when.
pi_114726600
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Overigens ben ik van mening dat het per generatie beter wordt dus het is inderdaad zoals 3-voud zegt gewoon afwachten.
En hoe lang nog?
30 jaar? 40 jaar of nóg langer?
pi_114726608
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dus eigenlijk zeg je dat het de schuld is van Nederland zelf? Ze weten echt wel hoe ze zich aan moeten passen, willen is een ander ding.
pi_114726629
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:25 schreef Twinkle2011 het volgende:

[..]

En hoe lang nog?
De meeste Turken zijn er al, hier in het Oosten in ieder geval.
If not now, then when.
pi_114726642
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:25 schreef MadameMossel het volgende:

[..]

Dus eigenlijk zeg je dat het de schuld is van Nederland zelf? Ze weten echt wel hoe ze zich aan moeten passen, willen is een ander ding.
Hij verklaart waarom ze zich niet aanpassen, hij geeft niet de Nederlander de schuld.
pi_114726706
quote:

[..]

Hoe kun jij zeggen dat zij dat weten? Het is logisch, als jij een allochtonen en autochtonen met elkaar mengt dan zal er iets mooiers uit bloeien dan als je bijna alle allochtonen bij elkaar neerzet.
If not now, then when.
pi_114726732
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:25 schreef Twinkle2011 het volgende:

[..]

En hoe lang nog?
Waarschijnlijk ploft eerst de economie, dus hebben we even wat afleiding.
pi_114726756
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

De meeste Turken zijn er al, hier in het Oosten in ieder geval.
De meeste Turken wel ja maar met de meeste Marokkanen ben ik bang dat het nog een jaar of 50 duurt.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 17:29:41 #169
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114726759
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:47 schreef Toolshed het volgende:

[..]

Je hebt nog niemand overtuigd dat het door religie komt. Afkomst? Je bedoeld het feit dat ze allochtoon zijn neem ik aan. Daar zijn we het dan ook over eens want mensen die emigreren hebben het wat moeilijker.
ik moet mijn vriendin ook altijd begeleiden naar haar huis, kan altijd een groepje indonesiers komen die dr last gaat vallen :(

toch?
pi_114726807
quote:

[..]

Het is ook logisch dat als je keer op keer geen vooruitzichten in de desbetreffende buurt ziet dat je de hoop verliest als kind en je dus ook niet meer gelooft in een gezonde en welvarende toekomst. DAAROM is het belangrijk om te mengen.

Ik ben zelf bijvoorbeeld op een basisschool gezet waar haast alleen Nederlanders op zaten, dit heeft voor mij en positief effect gehad.
If not now, then when.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 17:32:17 #171
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114726843
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Het hoeft niet duur te zijn he. Er worden ontzettend veel nieuwe wijken gebouwd die niet per se duur zijn. Als je daar nou gewoon selectief bent op wie wel en niet mag dan kun je al een hoop bereiken volgens mij. Maar dan moet je wel zorgen dat er genoeg huizen beschikbaar zijn voor de mensen die niet mogen want dan zou er sprake zijn van discriminatie en dat moeten we ook niet hebben.
Ik kan je uit eigen hand vertellen wat er gebeurt met een blanke buurt waar je hier en daar wat allochtonen in gaat zetten; binnen 10 jaar is nog geen 10% blank, de rest is vertrokken naar een buurt waar ze wel kunnen wonen zonder problemen.. En dat is geen uitzondering, dat is de regel!
pi_114726880
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:29 schreef Twinkle2011 het volgende:

[..]

De meeste Turken wel ja maar met de meeste Marokkanen ben ik bang dat het nog een jaar of 50 duurt.
Volgens mij valt het allemaal nog wel mee. Ik denk dat er genoeg Marokkanen in Nederland zijn die wel iets proberen te maken van hun toekomst. Zoals ik eerder al zei zie je het negatieve eerder dan het positieve.

Net zoals dat RTL 4 in het nieuws alleen maar negatieve dingen laat zien in de wereld omdat dat meer kijkers trekt dan positieve dingen. Zo creëer je een beeld waar menig Henk en Ingrid bijvoorbeeld last van hebben.
If not now, then when.
pi_114726928
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik kan er prima tegen maar uitlatingen zoals "Was je maar niet toegelaten" gaan dieper dan jijzelf überhaupt ooit zal meemaken.
Mooi.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 17:35:26 #174
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114726942
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Volgens mij valt het allemaal nog wel mee. Ik denk dat er genoeg Marokkanen in Nederland zijn die wel iets proberen te maken van hun toekomst. Zoals ik eerder al zei zie je het negatieve eerder dan het positieve.

Net zoals dat RTL 4 in het nieuws alleen maar negatieve dingen laat zien in de wereld omdat dat meer kijkers trekt dan positieve dingen. Zo creëer je een beeld waar menig Henk en Ingrid bijvoorbeeld last van hebben.
Als ze dat nou allemaal eens zouden denken.. dan hebben wij er teminste geen last meer van..
pi_114726947
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:32 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Ik kan je uit eigen hand vertellen wat er gebeurt met een blanke buurt waar je hier en daar wat allochtonen in gaat zetten; binnen 10 jaar is nog geen 10% blank, de rest is vertrokken naar een buurt waar ze wel kunnen wonen zonder problemen.. En dat is geen uitzondering, dat is de regel!
Je zegt het zelf al, hier en daar wat allochtonen neerzetten. Het moet echt een uitmuntend selectieve procedure zijn die wel degelijk succes kan hebben.
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')