Zou het mogelijk zijn dat door generaties aan incest er iets mis gegaan is in het brein, en dat door blijft woekeren?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Moeten we de oplossing dan in de chemie zoeken?
Iemand voor kneus uitschelden gaat ook diep. Wellicht dieper.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kan er prima tegen maar uitlatingen zoals "Was je maar niet toegelaten" gaan dieper dan jijzelf überhaupt ooit zal meemaken.
Weet ik jongen. Maar jij schrijft de Islam een veel grotere rol toe dan in werkelijkheid het geval is. De aso's op straat houden zich helemaal niet daarmee bezig.. We weten allebei dat de arme sociale onderklasse voor probleemgedrag zorgt, en we weten ook dat mensen die uit armere landen zoals Marokko, Polen, Roemenië makkelijk in deze groep vallen. Alle problemen die voortvloeien uit geloof zoals terrorisme, dat is een hele andere discussie.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ja, moslims.
Daar gaat de kern van de discussie aan de hand van het onderzoek uit de OP ook over.
Aarde aan Toolshed uit...
Omdat Marokkanen vaker moslim zijn dan Chinezen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:42 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Maar waarom zijn dit dan vaker moslimjongeren dan bijvoorbeeld Chinezen?
Nog een artikel om wat olie op het vuur te gooien:
Zweedse blondines verven haar donker uit angst voor verkrachting
http://www.hln.be/hln/nl/(...)r-verkrachting.dhtml
[..]
Die mening deel ik niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Iemand voor kneus uitschelden gaat ook diep. Wellicht dieper.
Maar als je enkel oog hebt voor je eigen slachtofferrol zul je daar nooit empathie voor hebben.
quote:Met de Turken is het helemaal niet goed gekomen, het is minder erg als met de Marokkanen. En ja, ik heb een principieel structureel probleem met kanslozen je land binnen halen. Hele steden zijn onderhand amper nog NLs/Europees te noemen, het kost bakken met geld en we hebben er NIETS aan. WAAROM in GODSNAAM al die onzin binnenlaten?
Ik heb een hekel aan mensen die hier heen komen om te profiteren, weigeren zich aan te passen en zelfs eisen dat WIJ ons aan HUN aanpassen, die hele wijken tot Islamitische enclaves omtoveren en als klap op de vuurpijl ook nog eens haatdragend, uitkeringstrekkend, conservatief religieus en crimineel zijn.
Kijk Hofstadtgruppe, dit is een voorbeeld van zo'n bizarre situatie. In jouw utopie stad worden er dus veel mensen niet toegelaten, en concreet komt het erop neer dat je hele pijnlijke situaties krijgt. Vraag maar naar de achtergrond van Yuri_Boyka. Wil jij bij de poort staan om hem terug te sturen? Of laat je dat liever over aan iemand anders zodat jij rustig aan je carriere kan werken?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kan er prima tegen maar uitlatingen zoals "Was je maar niet toegelaten" gaan dieper dan jijzelf überhaupt ooit zal meemaken.
Klopt. We kennen het. Als er rond gekeken wordt naar daders is hand in eigen boezem ver te zoeken.quote:
Ja klopt, je hebt helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt. We kennen het. Als er rond gekeken wordt naar daders is hand in eigen boezem ver te zoeken.
Zoeken we een slachtoffer, staan ze direct vooraan.
Wat eigenlijk bizar is. Als ik bevoorbeeld lees over die nederlandse tokkie die in het buitenland 100 auto's kapot heeft gemaakt, zie ik overal berichten als "laat hem maar even kennis maken met de gevangenis daar" en "wat een enorme asociale hufter, jammer dat hij nederland zo'n slechte naam bezorgt". Zijn wij zo raar dat we niet gelijk voor hem op de barricades springen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt. We kennen het. Als er rond gekeken wordt naar daders is hand in eigen boezem ver te zoeken.
Zoeken we een slachtoffer, staan ze direct vooraan.
Dus het probleem ligt bij de Marokkaanse afkomst, volgens jouw antwoord.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Omdat Marokkanen vaker moslim zijn dan Chinezen.
Dat heet redelijkheid, overzicht, ontwikkeling en rationeel denkvermogen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat eigenlijk bizar is. Als ik bevoorbeeld lees over die nederlandse tokkie die in het buitenland 100 auto's kapot heeft gemaakt, zie ik overal berichten als "laat hem maar even kennis maken met de gevangenis daar" en "wat een enorme asociale hufter, jammer dat hij nederland zo'n slechte naam bezorgt".
Wellicht zien wij de eigenaars van de auto's sneller als onze gelijke, in plaats van dat wij die nederlander als een van ons zien?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat heet redelijkheid, overzicht, ontwikkeling en rationeel denkvermogen.
Of je post nog even hetzelfde linkje voor de vierde keerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:50 schreef 3-voud het volgende:
Gelukkig zijn die problemen niet dagelijks...
http://www.dumpert.nl/med(...)penstaande_brug.html
Sja, je hoort zel-den tot nooit de moslims hun eigen achterban veroordelen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wellicht zien wij de eigenaars van de auto's sneller als onze gelijke, in plaats van dat wij die nederlander als een van ons zien?
das typisch drievoudquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Of je post nog even hetzelfde linkje voor de vierde keer
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:00 schreef Wokkel het volgende:
Snap het hele probleem niet zo, als je mensen uit een andere cultuur hier met honderdduizenden heen haalt hoef je niet te verwachten dat ze zich hetzelfde gedragen als jou.
Waar heb ik de andere 3 gepost dan? Toe, quote dat even.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Of je post nog even hetzelfde linkje voor de vierde keer
Maar deze klootzakken horen niet tot hun achterban.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sja, je hoort zel-den tot nooit de moslims hun eigen achterban veroordelen.
Waar ze wel goed in zijn is op fora zoals deze de boel bagatelliseren.
Ze roepen het over zichzelf af.
Er zijn er genoeg hoor. Ken jij überhaupt Moslims?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Daar heb ik echt met mn bek vol tanden naar staan kijken, die mensen die die tasjesrovers verdedigden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De jongeren veroorzaken de problemen, deze zijn niet uit een andere cultuur gehaald.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:00 schreef Wokkel het volgende:
Snap het hele probleem niet zo, als je mensen uit een andere cultuur hier met honderdduizenden heen haalt hoef je niet te verwachten dat ze zich hetzelfde gedragen als jou.
Dit is voor die mannen gewoon normaal gedrag, get used to it of gooi ze allemaal het land uit.
Pleur toch op. Zij zijn toch niet verantwoordelijk voor de daden van anderen. Het is niet dat ze deel uit maken van een collectief waar een ballotage voor vereist is of zo?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zij groeien op tussen 2 totaal verschillende culturen. Dat is veel lastiger nog.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:04 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
De jongeren veroorzaken de problemen, deze zijn niet uit een andere cultuur gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |