Jamaar het is maar 1/7de. Ik mis wat in mijn levenquote:
Patjon in een Baywatch rode zwembroek en zand tussen je billen. Die ingrediënten mis ik nog.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:18 schreef SiIk het volgende:
Ik wil seks op het strand, terwijl de golfjes van de zee kabbelen en het zonnetje schijnt. Met een muziekje op de achtergrond, en witbier on the side.
T-Spoon?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:18 schreef SiIk het volgende:
Ik wil seks op het strand, terwijl de golfjes van de zee kabbelen en het zonnetje schijnt. Met een muziekje op de achtergrond, en witbier on the side.
Ik mag niet vanmezelf. Laat mijn weekbudget niet toe.. Dan maar volgende week, of op Pa zijn geld teren morgenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:18 schreef Patje1987 het volgende:
Gisteren wel weer Erdinger op, misschien nog eentje vanavond
Dat vermeldt het liedje niet.quote:
Bij mij ook, maar dan zonder dat ijsquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:55 schreef Kally het volgende:
Ijs
Godver ik zit volop aan het ijs, de kilo's vliegen eraan
Wanneer ga je pussy kijken?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:55 schreef Kally het volgende:
Ijs
Godver ik zit volop aan het ijs, de kilo's vliegen eraan
Vanaaf 7 uur, dan stuur ik de foto's daarna wel door via msnquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Vanaaf 7 uur, dan stuur ik de foto's daarna wel door via msn
Veur een kater?quote:
eh, je zei dat het een poesje was..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Veur een kater?
Ik had gisteren echt een goede naam maar vlak voor ik in slaap viel en nu istie weg
Oh jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
eh, je zei dat het een poesje was..
Blijven zitten, gewoon blijven zitten en blaas dat onweer wegquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:17 schreef roos85 het volgende:
Boehzit goed en wel geïnstalleerd op mijn balkon, gaat het volgens mij zo onweren
Is voor Pat, ik heb er al 3quote:
Een van mijn katten is er al bij komen zitten en kijkt al dreigend naar de luchtquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Blijven zitten, gewoon blijven zitten en blaas dat onweer weg
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Een van mijn katten is er al bij komen zitten en kijkt al dreigend naar de lucht
Mijn baas gaat nooit wegquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:19 schreef MissJ het volgende:
zoooo, baas naar huis, ik nog alleen op kantoor, dus fokken maar
oh zulke bazen zijn niet fijn!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn baas gaat nooit weg
Die kan er beter haar bed neerzetten
Maandag weer
Ik wil die.quote:
Goed!quote:
Nee, ik wil echt een bazennaam bedenkenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
geweldig he
[..]
wat een dotjemaar nog geen naam Pat?
Oh das mooiquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Goed!Hij is weer helemaal beter, hangt weer in de luxaflex, springt weer rond!
Pussy Galorequote:
Misschien heb je hier wat aan:quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, ik wil echt een bazennaam bedenken
ik ook.quote:
en het is een vrouwtje toch?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, ik wil echt een bazennaam bedenken
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:28 schreef MissJ het volgende:
[..]
en het is een vrouwtje toch?
Ik zeg Judeska
ahhhh hahahahahaaaaaquote:
Neil Gaiman.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:50 schreef Kally het volgende:
Ik heb gescoord:
Boek over Marilyn
Interview with a Vampire (Engels)
The pit and the Pendulum van Poe (Engels)
en Hoge Omens van Terry Pratchett en Neil Gaiman
Ik hou ervan
Nu even langs een vriendinnetje, de nieuwe meubels kijken
Awwwquote:
Jaquote:
Het is al goedquote:
Leuk Bosquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:37 schreef Bos81 het volgende:
Vaduz en Lutte en andere liefhebbers. Er staat weer een review van mij online. Ditmaal een fotoboek van Cadel Evans![]()
![]()
![]()
![]()
http://frontpage.fok.nl/review/554649/1/1/50/fotoboek-cadel-evans-de-lange-weg-naar-parijs.html
Hij staat ook op de sportsite uiteraard, maar dan zonder dat gegevens overzicht..
Ga em bekijken!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:37 schreef Bos81 het volgende:
Vaduz en Lutte en andere liefhebbers. Er staat weer een review van mij online. Ditmaal een fotoboek van Cadel Evans![]()
![]()
![]()
![]()
http://frontpage.fok.nl/review/554649/1/1/50/fotoboek-cadel-evans-de-lange-weg-naar-parijs.html
Hij staat ook op de sportsite uiteraard, maar dan zonder dat gegevens overzicht..
Lui varkenquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Mogelijke poezennamen:
Ferdivierklauw
Baazinsky
Pruts
Pullie
Wolliepottie
Shampoo
RayBanaan
gewoon het vreten in een trog gooien!quote:
Ik ga nu kijken naar Papadopulos, the story continuesquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:30 schreef Cee het volgende:
Kuttekop is de enige juiste naam voor een poes.
Of Papadopoulos.
Doet ie nog echt ook hahahahaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik doe hem denk ik maar als profielfoto
Je hebt al je eigen schatjes, dus eigenlijk is het wel goed zo.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:20 schreef Kally het volgende:
Zo dan, ik ben volledig en tot over mijn oren verliefd, wat een schatjes, ze hadden ook nog een rood katertje, maar al besproken
rode katersquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:20 schreef Kally het volgende:
Zo dan, ik ben volledig en tot over mijn oren verliefd, wat een schatjes, ze hadden ook nog een rood katertje, maar al besproken
Dan is het waarschijnlijk beterquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:28 schreef MissJ het volgende:
[..]
rode katers![]()
Ooow kan het zo begrijpen he, ik zou ze allemaal willen meenemenZeker nu mijn kat alleen is en ik nog steeds in twijfel ben of ik er weer 1 bij ga nemen. Heb namelijk het idee dat hij het wel prima zo vindt. En mijn ouders vinden dat mijn kat veel relaxter en toegankelijker is geworden sinds poes er niet meer is. Poes was namelijk nogal een aandachtstrekker en was echt heel erg de baas over kater.
Dussssss dat.
Zou goed kunnen ja.quote:
Even check0nquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:21 schreef Kally het volgende:
Pat ik heb de foto's per mail verzonden naar je msn
gehad?quote:
Lief hequote:
KNUFFELEN VOLGENDE WEEKquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Lief he
Ik ben heul verliefd, ze is zo cute
En klein en zo mooi die tekening
Jaaaaquote:
Ik heb dat mens nog nooit zien lachenquote:
quote:
Ik las Efteling.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:40 schreef iBenny het volgende:
Het heeft wel allemaal iets Brits gelukkig. Zoiets miste wel in Beijing
Ik denk Beijingquote:
Dat op zekerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar wat hebben ze een rijke popgeschiedenis.
Is altijdquote:
ja he!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:39 schreef Kally het volgende:
Ik heb er al genoeg gezien waarvan ik glij over mijn bankje
Gehoord wel maar aanwijzen op de kaartquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:44 schreef MissJ het volgende:
er komen ook landen voorbij waarvan ik denk "nog nooit van gehoord"
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:46 schreef Kally het volgende:
Maar goed wat mij betreft let the games begin, het gaat tenslotte om de sport
Dan zie je de sporters beterquote:
ja hihihiquote:
aha ok danquote:
quote:
Zat er knoflook door het eten?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:55 schreef Renesite het volgende:
Ik ga hier dood. Patrick is aan het doodgaan van binnen, getuige zijn 'output'. Hij slaapt al. Fuckfuckfuxj
Jaquote:
Logeerbedquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:55 schreef Renesite het volgende:
Ik ga hier dood. Patrick is aan het doodgaan van binnen, getuige zijn 'output'. Hij slaapt al. Fuckfuckfuxj
Alleen ben ik de enige die zich eraan erger. Doet hij niet.quote:
We missen nog net de blauwe streep anders waren wij datquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:04 schreef Kally het volgende:
[..]
We missen nog net de blauwe streep anders waren wij dat
Ierlandquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben ook echt moe. Welke letter is nu?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:05 schreef Laysa het volgende:
Ik ben de vlaggen ontvlucht. Nog ff ipadten en dan slapen. Kus lieve schatjes![]()
Trustenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:07 schreef Kally het volgende:
Ik ga slapen, het gaat tenslotte niet om de vlaggendragers maar om de sport
Trusten
Ik heb geen keus, ik moet welquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen komen ook boomschoppen en kolibrieknopen langs als sporten. Moeten we op tijd voor uit de veren!
quote:
ja sorry, ik wil je nog niet weg hebbenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kondig aan te slapen en nu zeg je dat Nederland bijna komt??
jajaquote:
Finlandquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie droeg de vlag het meest sexy dan?
Ik ga alvast de tandjes poetsen.
daar heb ik niet op gelet eigenlijkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie droeg de vlag het meest sexy dan?
Ik ga alvast de tandjes poetsen.
We moeten nog Nauru, Tuvalu, Vanuatu Tonga. Palauquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:17 schreef Lutte het volgende:
Er komen echt landen voorbijVolgens mij is Keldonk City nog groter.
Vresselquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:17 schreef Lutte het volgende:
Er komen echt landen voorbijVolgens mij is Keldonk City nog groter.
Nauru, twee mensenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We moeten nog Nauru, Tuvalu, Vanuatu Tonga. Palau
Zeker bij vechtsporten. Ram me danquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:20 schreef MissJ het volgende:
lijkt me bijna niet te doen joh, aan de Ramadan meedoen en dan een topsportprestatie moeten leveren
quote:
dit he. Dat gaat een mooie gelukzalige nachtrust worden.quote:
Echt ja. Ga zo blij m'n bed in!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:23 schreef MissJ het volgende:
[..]
dit he. Dat gaat een mooie gelukzalige nachtrust worden.
Ik vind dat ze voor trenchcoats met panterprint moeten gaan, wat jij?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:22 schreef MissJ het volgende:
ging snel ja, maar ze zagen er mooi uit![]()
Toffe oranje trenchcoats
yeahhh hahaha, maar dan wel met oranje printquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind dat ze voor trenchcoats met panterprint moeten gaan, wat jij?
Dat valt te bezien, m'n bed is geoccupyedquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:23 schreef MissJ het volgende:
[..]
dit he. Dat gaat een mooie gelukzalige nachtrust worden.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat valt te bezien, m'n bed is geoccupyed
door wiequote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat valt te bezien, m'n bed is geoccupyed
Het heeft ook lang geduurd voor ik afscheid kon nemen van mijn knuffels. Maar ik heb ze nog wel ergens.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:26 schreef Lutte het volgende:
Nee die heb ik overdag beneden liggenJa het is erg
Ik kan het gewoon nietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het heeft ook lang geduurd voor ik afscheid kon nemen van mijn knuffels. Maar ik heb ze nog wel ergens.
Aaahwwquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:28 schreef MissJ het volgende:
Ik heb ook nog 2 knuffels, 1 daarvan heb ik bij mijn geboorte gekregen... Dat ding ligt inmiddels weg te rotten geloof ik, maar wegdoen ga ik niet doen!
Kan niet wachten!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zal mijn opperbaas qua knuffels morgen voor jullie op de foto zetten!
Ik weet nog wel dat mijn nichtje een zeehondje had die ze 'beest' noemde. Ik en mijn zusje waren bang voor dat afgekloven ding.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:28 schreef MissJ het volgende:
Ik heb ook nog 2 knuffels, 1 daarvan heb ik bij mijn geboorte gekregen... Dat ding ligt inmiddels weg te rotten geloof ik, maar wegdoen ga ik niet doen!
Lekker slapen! Ik zit naast m'n bed. Stap is klein maar ook groot.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kan niet wachten!
Ga ik nu echt echt slapen, is het sneller morgen
Ga jij eens heeeel snel ontbijt maken dan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ga je eens douchen, moeten nog boodschappen doen!
Judoquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat ze snel weer naar judo gaan. Birgit Ente moet zo smijten.
Goed zo! Het gevoel wil, snap ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:02 schreef Kally het volgende:
Oke even gewikt en gewogen, ik doe het nu nog niet, misschien later nog.
Njah mijn vriendin neemt die andere niet dus die blijft alleen achter, en dat vind ik zo sneu maar het is niet andersquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Goed zo! Het gevoel wil, snap ik.
En Epke deed het prima.
Die is sarcastisch hè?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Had ik nog niet eerder gehoord dat je dat hebt gedaan.
Heb je de bekertjes medailles nog stoer ergens hangen? Hoe vet.
Ik sloeg al blauw uit als we met gym iets deden wat met turnen te maken had.
Hahahaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, geen sarcasme.Oprecht stoer!
Handstand thuis nog eens geoefend. Ging voor geen meter, toen schreef m'n moeder een briefje dat ik het door een elleboogbreuk van jaren geleden niet kon.
Oh dat moet eng zijn geweestquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
En in de trapeze tussen de ringen. Ik kwam in een stand en durfde niet meer door of terug. Ik zwierde wel 20x heen en weer. Docent moet doodsangsten hebben uitgestaan. Vervolgens moest ik helpen.
Ik vond ondanks mijn lengte basketbal wel leuk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:57 schreef Kally het volgende:
Hockey was mijn ding op school, meppen met die stick
Dit, en rugbyquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:57 schreef Kally het volgende:
Ik denk dat je niet bij jou in de buurt moest komen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:57 schreef Kally het volgende:
Haha, het werd gedoogd?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha ja, iedereen gebruikt allerlei excuses. Ik werd er bedreven in. Werd een wisselwerking ook tussen de leraar en mij.
Als er een bal bijkwam leefde ik op. Ik ben goed in balsporten.
Had je niets met hockey?
is ook leukquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vond ondanks mijn lengte basketbal wel leuk.
En terechtquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, het werd gedoogd?
Lijkt me ook meer wat voor jou
Nee totaaaaal niet, werd gedomineerd door een stel hockeykutjes met het IQ van een goudhamster en rijke pappiesDat kreng waar ik jou nog ooit een foto van had gestuurd Kal is wel gezakt trouwens
Ik heb net nog marsepein gehaald, als het verven klaar is ga ik me op de taarten stortenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dit, en rugby
Net bij de Xenos allemaal bakspullen gehaald, ik ga zo ff los![]()
![]()
Ja, als ze dan sjansen is het enorm egostrelend.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:37 schreef Kally het volgende:
Ik had trouwens van de week sjans met een ontzettend mooie man in het zwembad
Toch wel fijn als je in bikini zit
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:37 schreef Kally het volgende:
Ik had trouwens van de week sjans met een ontzettend mooie man in het zwembad
Toch wel fijn als je in bikini zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |