Jamaar het is maar 1/7de. Ik mis wat in mijn levenquote:
Patjon in een Baywatch rode zwembroek en zand tussen je billen. Die ingrediënten mis ik nog.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:18 schreef SiIk het volgende:
Ik wil seks op het strand, terwijl de golfjes van de zee kabbelen en het zonnetje schijnt. Met een muziekje op de achtergrond, en witbier on the side.
T-Spoon?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:18 schreef SiIk het volgende:
Ik wil seks op het strand, terwijl de golfjes van de zee kabbelen en het zonnetje schijnt. Met een muziekje op de achtergrond, en witbier on the side.
Ik mag niet vanmezelf. Laat mijn weekbudget niet toe.. Dan maar volgende week, of op Pa zijn geld teren morgenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:18 schreef Patje1987 het volgende:
Gisteren wel weer Erdinger op, misschien nog eentje vanavond
Dat vermeldt het liedje niet.quote:
Bij mij ook, maar dan zonder dat ijsquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:55 schreef Kally het volgende:
Ijs
Godver ik zit volop aan het ijs, de kilo's vliegen eraan
Wanneer ga je pussy kijken?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:55 schreef Kally het volgende:
Ijs
Godver ik zit volop aan het ijs, de kilo's vliegen eraan
Vanaaf 7 uur, dan stuur ik de foto's daarna wel door via msnquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Vanaaf 7 uur, dan stuur ik de foto's daarna wel door via msn
Veur een kater?quote:
eh, je zei dat het een poesje was..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Veur een kater?
Ik had gisteren echt een goede naam maar vlak voor ik in slaap viel en nu istie weg
Oh jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
eh, je zei dat het een poesje was..
Blijven zitten, gewoon blijven zitten en blaas dat onweer wegquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:17 schreef roos85 het volgende:
Boehzit goed en wel geïnstalleerd op mijn balkon, gaat het volgens mij zo onweren
Is voor Pat, ik heb er al 3quote:
Een van mijn katten is er al bij komen zitten en kijkt al dreigend naar de luchtquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Blijven zitten, gewoon blijven zitten en blaas dat onweer weg
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Een van mijn katten is er al bij komen zitten en kijkt al dreigend naar de lucht
Mijn baas gaat nooit wegquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:19 schreef MissJ het volgende:
zoooo, baas naar huis, ik nog alleen op kantoor, dus fokken maar
oh zulke bazen zijn niet fijn!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn baas gaat nooit weg
Die kan er beter haar bed neerzetten
Maandag weer
Ik wil die.quote:
Goed!quote:
Nee, ik wil echt een bazennaam bedenkenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
geweldig he
[..]
wat een dotjemaar nog geen naam Pat?
Oh das mooiquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Goed!Hij is weer helemaal beter, hangt weer in de luxaflex, springt weer rond!
Pussy Galorequote:
Misschien heb je hier wat aan:quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, ik wil echt een bazennaam bedenken
ik ook.quote:
en het is een vrouwtje toch?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, ik wil echt een bazennaam bedenken
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:28 schreef MissJ het volgende:
[..]
en het is een vrouwtje toch?
Ik zeg Judeska
ahhhh hahahahahaaaaaquote:
Neil Gaiman.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:50 schreef Kally het volgende:
Ik heb gescoord:
Boek over Marilyn
Interview with a Vampire (Engels)
The pit and the Pendulum van Poe (Engels)
en Hoge Omens van Terry Pratchett en Neil Gaiman
Ik hou ervan
Nu even langs een vriendinnetje, de nieuwe meubels kijken
Awwwquote:
Jaquote:
Het is al goedquote:
Leuk Bosquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:37 schreef Bos81 het volgende:
Vaduz en Lutte en andere liefhebbers. Er staat weer een review van mij online. Ditmaal een fotoboek van Cadel Evans![]()
![]()
![]()
![]()
http://frontpage.fok.nl/review/554649/1/1/50/fotoboek-cadel-evans-de-lange-weg-naar-parijs.html
Hij staat ook op de sportsite uiteraard, maar dan zonder dat gegevens overzicht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |