abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:42:58 #1
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_114718036

Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier ;). Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen :)
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O*

SPOILER: Motivatie van FOK!kers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_114718100
Mooie TT :7
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:45:07 #3
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_114718122
Ik had er geen TT bij staan of wel? :@.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_114718153
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:45 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik had er geen TT bij staan of wel? :@.
De TT is nu gelijk aan het vorige topic ;)
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:46:16 #5
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_114718186
Oh. Het is dezelfde als de vorige :') B-)

Ah fuck it. Het is toch vandaag de laatste dag met mooi weer voordat er wolken komen *O*
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:47:18 #6
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_114718230
Deze nog even snel vol plempen en het kan nog :P
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
pi_114721826
Voor de dames hier die op dieet zijn, ik ben een beetje nieuwschierig maar gaat het afvallen echt zo moeizaam?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 15:22:48 #8
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_114721894
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Voor de dames hier die op dieet zijn, ik ben een beetje nieuwschierig maar gaat het afvallen echt zo moeizaam?
Ik doe verder niet aan dieet maar eet en drink op zich niet echt slecht.
Had zelf wel verwacht dat met 3x in de week hardlopen ik wel meer zou afvallen (ik deed hiervoor niets :P )
pi_114721931
Ja, helaas. Al ben ik niet 'op dieet' :r ofzo, ik probeer gewoon met een normale en goede en leuke levensstijl af te vallen.
Ja doei.
pi_114721948
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:22 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik doe verder niet aan dieet maar eet en drink op zich niet echt slecht.
Had zelf wel verwacht dat met 3x in de week hardlopen ik wel meer zou afvallen (ik deed hiervoor niets :P )
Maar is het afvallen dan ook echt nodig of is het meer een paar kg eraf omdat je het fijner vind (dat laatste heb ik altijd als ik boven een bepaald gewicht kom)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_114721973
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, helaas.
Ik hoor het overal om me heen en vraag me dan toch af waar het aan ligt. Waarom vallen sommige mensen heel makkelijk af en andere niet.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 15:25:05 #12
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_114721998
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Maar is het afvallen dan ook echt nodig of is het meer een paar kg eraf omdat je het fijner vind (dat laatste heb ik altijd als ik boven een bepaald gewicht kom)
Nouja heb nu volgens BMI net aan geen overgewicht.
Dus ben niet ongezond maar er mag echt wel wat af maar dat is dus omdat ik vind dat het moet :D
pi_114722039
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ik hoor het overal om me heen en vraag me dan toch af waar het aan ligt. Waarom vallen sommige mensen heel makkelijk af en andere niet.
Misschien een stomme opmerking, maar alleen veel bewegen is niet voldoende. Als je voeding uit de verkeerde elementen bestaat, kan het afvallen alsnog moeizaam gaan. Sommige voeding wordt bijv. eerder als vet opgeslagen, zoals voeding met veel fructose (vruchtensappen, etc.)
pi_114722042
BMI is bullcrap, natuurlijk.

Maargoed. Hè? We sporten en leven gewoon gezond door en zien wel waar 't scheepje strandt.
Ja doei.
pi_114722068
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:25 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Nouja heb nu volgens BMI net aan geen overgewicht.
Dus ben niet ongezond maar er mag echt wel wat af maar dat is dus omdat ik vind dat het moet :D
BMI zegt niet zoveel! Maar ik snap wat je bedoelt je hoeft voor je gezondheid niet af te vallen maar vind het gewoon fijner als er wat af is.
pi_114722098
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:25 schreef STING het volgende:

[..]

Misschien een stomme opmerking, maar alleen veel bewegen is niet voldoende. Als je voeding uit de verkeerde elementen bestaat, kan het afvallen alsnog moeizaam gaan. Sommige voeding wordt bijv. eerder als vet opgeslagen, zoals voeding met veel fructose (vruchtensappen, etc.)
Ja absoluut, eten is een groot onderdeel van afvallen. Maar heb bij de dames om me heen eerder het idee dat ze te weinig eten en daardoor hun verbranding laten kelderen.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 15:28:01 #17
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_114722123
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

BMI zegt niet zoveel! Maar ik snap wat je bedoelt je hoeft voor je gezondheid niet af te vallen maar vind het gewoon fijner als er wat af is.
Ja ik weet inderdaad dat BMI niet alles zegt maar ik ben verder niet mega gespierd ofzo dus klopt het enigzins wel.
Mja dat buikvet! :(
pi_114722161
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:28 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja ik weet inderdaad dat BMI niet alles zegt maar ik ben verder niet mega gespierd ofzo dus klopt het enigzins wel.
Mja dat buikvet! :(
Lastig, helemaal natuurlijk omdat lokaal afvallen heel moeilijk is. Doe je naast hardlopen iets aan spierversterkende oefeningen?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 15:29:38 #19
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_114722180
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Lastig, helemaal natuurlijk omdat lokaal afvallen heel moeilijk is. Doe je naast hardlopen iets aan spierversterkende oefeningen?
Nee alleen zumba :+ Haha ben verder eigenlijk gewoon heel lui
pi_114722311
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:29 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Nee alleen zumba :+ Haha ben verder eigenlijk gewoon heel lui
Dan zou dat nog een optie kunnen zin misschien. Spieren vereisen veel meer onderhoud (= kcalverbranding) dan vet.
Maar goed dat moet je wel leuk vinden en volhouden.
pi_114722341
Foto van gisteren.

Bovenlichaam is erg breed en m'n buik is massief en vet en er lijkt niets af te gaan. Pas in NL- maten 36 tot 40 en m'n bovenbenen zijn zo breed en dik dat ik niet in een jurkje/rokje kan lopen zonder wielrenbroekje of panty omdat ik dan na 10 minuten al zo verschuurd ben dat ik niet meer kan lopen van de pijn :')

Dat m'n schouders niet smaller gaan worden weet ik wel, dat is m'n bouw (na jarenlang fanatiek zwemmen), maar ik zou erg graag m'n benen en buik minderen. Benen ben ik wel vrij tevreden over. Hardlopen doe ik, spinnen, sportschool na vakantie en allerlei visite nu weer opbouwen met krachttraining en zwemmen doe ik ook nog 's twee keer in de week.

Eet 'pure' producten, bak m'n eigen brood en drink niets anders dan thee en water en af en toe een alcoholische versnapering. Ben gezond, zie er gezond uit en meer kan ik op 't moment niet doen. En meer wil ik ook niet doen, omdat m'n leven zoals 't nu is leuk is en lekker en allerlei andere dingen. Máár ik zou wel graag nog wat kg's kwijtraken, ik kom er wel, maar 't gaat niet makkelijk.
Ja doei.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 15:34:28 #22
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_114722366
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Dan zou dat nog een optie kunnen zin misschien. Spieren vereisen veel meer onderhoud (= kcalverbranding) dan vet.
Maar goed dat moet je wel leuk vinden en volhouden.
Ik ben niet zo'n sportschool ganger, ik kan mezelf dan echt niet motiveren en ga alles dan een beetje half doen waardoor je er nog niets mee opschiet.
Had ook nooit verwacht dat ik zonder te mokken 3x per week zou gaan hardlopen!
pi_114722467
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:34 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik ben niet zo'n sportschool ganger, ik kan mezelf dan echt niet motiveren en ga alles dan een beetje half doen waardoor je er nog niets mee opschiet.
Had ook nooit verwacht dat ik zonder te mokken 3x per week zou gaan hardlopen!
Je kunt ook als je thuis komt van het hardlopen 15 minuutjes wat oefeningen doen. Er is een heel scala aan oefeningen waarbij je alleen maar een matje nodig hebt.
Als ik geen tijd heb train ik heel vaak thuis, doe ik eerst een 20 min pilates workout en plak er dan nog 15-20 minuutjes oefeningen achteraan.
Mja ik ben personal trainer dan is het allemaal iets makkelijker om een goede work-out te maken.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 15:38:36 #24
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_114722524
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
Foto van gisteren.

Bovenlichaam is erg breed en m'n buik is massief en vet en er lijkt niets af te gaan. Pas in NL- maten 36 tot 40 en m'n bovenbenen zijn zo breed en dik dat ik niet in een jurkje/rokje kan lopen zonder wielrenbroekje of panty omdat ik dan na 10 minuten al zo verschuurd ben dat ik niet meer kan lopen van de pijn :')

Dat m'n schouders niet smaller gaan worden weet ik wel, dat is m'n bouw (na jarenlang fanatiek zwemmen), maar ik zou erg graag m'n benen en buik minderen. Onderbenen ben ik wel vrij tevreden over. Hardlopen doe ik, spinnen, sportschool na vakantie en allerlei visite nu weer opbouwen met krachttraining en zwemmen doe ik ook nog 's twee keer in de week.

Eet 'pure' producten, bak m'n eigen brood en drink niets anders dan thee en water en af en toe een alcoholische versnapering. Ben gezond, zie er gezond uit en meer kan ik op 't moment niet doen. En meer wil ik ook niet doen, omdat m'n leven zoals 't nu is leuk is en lekker en allerlei andere dingen. Máár ik zou wel graag nog wat kg's kwijtraken, ik kom er wel, maar 't gaat niet makkelijk.
Je ziet er prima uit ^O^ ik heb ook vrije zware bovenbenen en veel slap vel door teveel crashdiëten, maar meer dan wat je nu doet kun je niet doen. En inderdaad, aan je bouw kun je niks veranderen, op een gegeven moment moet je die gaan accepteren. Hardlopen is wel een uitstekende sport om ín shape' te komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 27-07-2012 15:39:17 ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 27 juli 2012 @ 15:38:53 #25
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_114722543
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Je kunt ook als je thuis komt van het hardlopen 15 minuutjes wat oefeningen doen. Er is een heel scala aan oefeningen waarbij je alleen maar een matje nodig hebt.
Als ik geen tijd heb train ik heel vaak thuis, doe ik eerst een 20 min pilates workout en plak er dan nog 15-20 minuutjes oefeningen achteraan.
Mja ik ben personal trainer dan is het allemaal iets makkelijker om een goede work-out te maken.
Ik heb ook geen idee wat ik dan zou moeten doen inderdaad! ;)
Denk ook niet dat ik het echt zou doen want ik ren voor ik naar mijn werk ga dus dan zou ik nog vroeger op moeten staan. :O
pi_114722600
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
Foto van gisteren.

Dat m'n schouders niet smaller gaan worden weet ik wel, dat is m'n bouw (na jarenlang fanatiek zwemmen), maar ik zou erg graag m'n benen en buik minderen. Benen ben ik wel vrij tevreden over. Hardlopen doe ik, spinnen, sportschool na vakantie en allerlei visite nu weer opbouwen met krachttraining en zwemmen doe ik ook nog 's twee keer in de week.

Ik vind absoluut niet dat je een dik of lelijk lichaam hebt. Maar dat je goede producten kiest dat geloof ik meteen (kom je wel eens tegen in CUL) maar eet je bijv ook genoeg of juist niet teveel? Of bestaat het eten voor het merendeel uit koolhydraten en maar heel weinig vetten (goede vetten zijn echt super belangrijk)
Misschien kun je daar nog eens naar kijken, echt een uitrekenen hoeveel je nu precies per dag binnenkrijgt qua kcal, vetten, koolhydraten en eiwitten.

En ik zeg in de sportschool altijd tegen mensen dat alle kleine beetjes helpen, dus ipv van 3 keer in de week sporten en verder helemaal niets doen zorgen dat je ook buiten het sporten genoeg beweging krijgt. Iedere dag na het eten een 20 tot 30 minuten wandelen, altijd de trap nemen, op de fiets naar het werk, thuis 1 a 2 keer in de week een pilateslesje volgen.
Alles wat je doet telt mee.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 15:41:34 #27
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114722648
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:38 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Je ziet er prima uit ^O^ ik heb ook vrije zware bovenbenen en veel slap vel door teveel crashdiëten, maar meer dan wat je nu doet kun je niet doen. En inderdaad, aan je bouw kun je niks veranderen, op een gegeven moment moet je die gaan accepteren. Hardlopen is wel een uitstekende sport om ín shape' te komen.
Dit dus, zowel over MoBlo als over de bovenbenen en de bouw.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_114722651
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:38 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik heb ook geen idee wat ik dan zou moeten doen inderdaad! ;)
Denk ook niet dat ik het echt zou doen want ik ren voor ik naar mijn werk ga dus dan zou ik nog vroeger op moeten staan. :O
Je moet het er ook voor over hebben, als je er niets aan vind en het niet zo hoognodig vind is dat toch prima. Als je maar lekker in je vel zit en je goed voelt bij de sporten die je doet.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 15:43:36 #29
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_114722715
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Personal Trainer? wat is nu echt de beste manier om van een buikje af te komen?
pi_114722736
Rekenen begin ik niet aan, uit principe. Gedoe en daar houd ik niet van.

Ik eet eerder te weinig dan teveel, maar over het algemeen wel goed en gebalanceerd.

Vaak maar één koolhydratenmaaltijd (vaak avondeten dus met pasta/rijst/wraps/etc.) en met vers brood soms twee, maar vaak ook een omelet of salade met vis en 's ochtends meestal volle yoghurt en tussendoor groente of gekookte eitjes, avocado, walnoten of andere noten en dat soort zaken. Nooit brood, brood, brood, rijst, zeg maar, en bij avondeten ook meer groente dan carb-product. Gewoon, lekker, goed, afwisselend en gezond en daar wil ik ook eigenlijk gewoon niets aan veranderen, óókal zou ik daar 'wat winst' kunnen halen omdat ik het zo prima vind en vooral leuk en lekker. Sowieso eten we alles volkoren, van wraps tot korstdeeg tot naan tot pizza :) Ik wil m'n winst dan veel liever in de beweging zien, maar dat is mijn persoonlijke en bewuste keuze.
Ja doei.
pi_114722823
Ik vind je er goed en fit uitzien hoor MoBlo!
pi_114722827
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:43 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Personal Trainer? wat is nu echt de beste manier om van een buikje af te komen?
Krachttraining in combinatie met koolhydraten minderen (en even het bier laten staan)
pi_114722836
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:38 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Thanks, met kleding aan ben ik ook grofweg tevreden, maar moet wel altijd m'n buik inhouden om voor mezelf tevreden te kunnen zijn, en daar zou ik graag vanaf willen: dat ik in kleding gewoon zonder buik inhouden tevreden kan zijn. En inderdaad, 4 jaar geleden wel veel afgevallen door echt te weinig te eten en wellicht daarmee ook eea in m'n huishouding en vel verpest, máár zit daar nu maar 10kg boven en probeer eigenlijk weer terug te gaan naar die -10 maar dan langzaam en verantwoord.
Ja doei.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 15:47:50 #34
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_114722875
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Krachttraining in combinatie met koolhydraten minderen (en even het bier laten staan)
Ja dat laatste was ik al bang voor.
pi_114722916
En vanavond barbecue met vooral wat vlees, salade met veel groenten en dingen als olijfjes, snoeptomaten, dat soort dingen. Stokbrood is voor 'de gasten' :P :+ Morgenochtend misschien weer hardlopen.
Ja doei.
pi_114722922
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
Rekenen begin ik niet aan, uit principe. Gedoe en daar houd ik niet van.

Ik eet eerder te weinig dan teveel, maar over het algemeen wel goed en gebalanceerd.

Vaak maar één koolhydratenmaaltijd (vaak avondeten dus met pasta/rijst/wraps/etc.) en met vers brood soms twee, maar vaak ook een omelet of salade met vis en 's ochtends meestal volle yoghurt en tussendoor groente of gekookte eitjes, avocado, walnoten of andere noten en dat soort zaken. Nooit brood, brood, brood, rijst, zeg maar, en bij avondeten ook meer groente dan carb-product. Gewoon, lekker, goed, afwisselend en gezond en daar wil ik ook eigenlijk gewoon niets aan veranderen, óókal zou ik daar 'wat winst' kunnen halen omdat ik het zo prima vind en vooral leuk en lekker. Sowieso eten we alles volkoren, van wraps tot korstdeeg tot naan tot pizza :) Ik wil m'n winst dan veel liever in de beweging zien, maar dat is mijn persoonlijke en bewuste keuze.
Ja je producten zijn ook wel goed maar het gaat soms meer om de combinaties. Zoals je eet hoef je niets te laten maar misschien krijgt je bijv te weinig eiwitten binnen en kun je dat dan aanvullen met goede producten.
Je moet ook absoluut geen caorien gaan tellen, daar ben ik zelf ook op tegen maar gewoon kijken hoe de verhoudingen zijn. Heb ik zelf ook gedaan, en ben meer eiwitten gaan eten en dan ben ik toch gaan merken in mijn energielevel en ook op de weegschaal.

Maar zoals je zelf ook al aangeeft, sommige dingen zijn gewoon je bouw. Ik heb zelf ook hele brede schouder en relatief brede heupen, daar doe je niet aan behalve zorgen dat je je kleding daar goed op aanpast. En zo'n jurkje zoals op de foto staat je heel goed!
pi_114723021
Oh ja, gasten :@ zo maar 's terug naar de gasten :@ wel altijd interessante onderwerpen dus, kom er nog wel op terug als ik weer alleen ben komende week :') gasten blijven nog tot morgen en m'n man gaat maandag weer naar NL. :P
Ja doei.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 15:52:26 #38
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114723023
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ik vind absoluut niet dat je een dik of lelijk lichaam hebt. Maar dat je goede producten kiest dat geloof ik meteen (kom je wel eens tegen in CUL) maar eet je bijv ook genoeg of juist niet teveel? Of bestaat het eten voor het merendeel uit koolhydraten en maar heel weinig vetten (goede vetten zijn echt super belangrijk)
Misschien kun je daar nog eens naar kijken, echt een uitrekenen hoeveel je nu precies per dag binnenkrijgt qua kcal, vetten, koolhydraten en eiwitten.
No offense, maar wat wil je daarmee doen dan?
Ik lees hier best vaak vrij extreme uitspraken (imo), waarvan ik me afvraag wat er nou écht van waar is. Zoals al dat gedoe over suiker en fructose.

Ik denk eigenlijk dat iedereen hier wel zo'n beetje weet wat gezond is en wat niet. Als er iets is wat ik geleerd heb, is het dat je gezond en gevarieerd moet eten. Dan boeit het ook niet als je een keer te veel koolhydraten eet.
Heel spastisch omgaan met voedingsstoffen en het tellen van hoeveelheden (of dat nou calorieën zijn of de verhouding van voedingsstoffen in je eten) maakt het 1) niet leuker en 2) mijns inziens schiet je er geen hol mee op.

Daarnaast vraag ik me af of we niet een beetje te ver gaan met die discussie iedere keer. Voeding is belangrijk bij hardlopen (zeker als je wil afvallen) maar of het nou zo gedetailleerd moet... Past dat niet beter in andere LIF topics?

SPOILER
pi_114723106
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:52 schreef Yuki het volgende:

[..]

No offense, maar wat wil je daarmee doen dan?
Ik lees hier best vaak vrij extreme uitspraken (imo), waarvan ik me afvraag wat er nou écht van waar is. Zoals al dat gedoe over suiker en fructose.

Ik denk eigenlijk dat iedereen hier wel zo'n beetje weet wat gezond is en wat niet. Als er iets is wat ik geleerd heb, is het dat je gezond en gevarieerd moet eten. Dan boeit het ook niet als je een keer te veel koolhydraten eet.
Heel spastisch omgaan met voedingsstoffen en het tellen van hoeveelheden (of dat nou calorieën zijn of de verhouding van voedingsstoffen in je eten) maakt het 1) niet leuker en 2) mijns inziens schiet je er geen hol mee op.

Daarnaast vraag ik me af of we niet een beetje te ver gaan met die discussie iedere keer. Voeding is belangrijk bij hardlopen (zeker als je wil afvallen) maar of het nou zo gedetailleerd moet... Past dat niet beter in andere LIF topics?

SPOILER
Het ging nu puur over afvallen en niet over de combi voeding en hardlopen.
En uiteraard moet iedereen doen waarbij hij/zij zich prettig voelt. Ik heb dit advies alleen gegeven omdat het mezelf echt heel veel heeft opgeleverd.
pi_114723405
Ik zou graag afvallen willen zien als relatief begrip. Dus gezond en verstandig eten, voldoende bewegen + sporten. Geen gekke dingen met allemaal afvalprogramma's maar op een normale manier binnen een veel langere tijd een gezonde levensstijl erop nahouden :)
pi_114723553
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:05 schreef Drassss het volgende:
Ik zou graag afvallen willen zien als relatief begrip. Dus gezond en verstandig eten, voldoende bewegen + sporten. Geen gekke dingen met allemaal afvalprogramma's maar op een normale manier binnen een veel langere tijd een gezonde levensstijl erop nahouden :)
Dan is de kans van slagen ook vele malen groter. Maar sowieso zou een positievere insteek niet verkeerd zijn want nu wordt het vaak een frustratie en dat is natuurlijk niet motiverend. Maar gelukkig sporten de mensen in dit topic allemaal O+
pi_114723726
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Dan is de kans van slagen ook vele malen groter. Maar sowieso zou een positievere insteek niet verkeerd zijn want nu wordt het vaak een frustratie en dat is natuurlijk niet motiverend. Maar gelukkig sporten de mensen in dit topic allemaal O+
Precies, want waarom moet je binnen korte tijd nu zoveel kilo kwijtraken. Je wil er toch over 20 jaar ook fijn & gezond bijlopen? :)

En absoluut no offence tegen iedereen die het met succes heeft gedaan/bezig is of gaat doen. Gewoon doen, maar ik zeg altijd. Afvallen is vaak het makkelijkste van het hele proces(niet altijd!), maar je gezonde levensstijl vol blijven houden is voor veel mensen het moeilijkst. Je ziet het vaak bij die afvalprogramma's. Binnen no-time afgevallen en 2 jaar later zitten ze weer op + zoveel kilo... tja.

Maargoed, we zijn hier om te sporten en hooguit bezig zijn met gezond eten :) Dus go go go :P
pi_114724012
Haha hier hele discussie over afvallen en ik krijg een smsje van mijn vriend die op dit moment in Limburg zit dat hij een Limburgse vlaai voor me heeft gekocht _O-
pi_114724487
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Haha hier hele discussie over afvallen en ik krijg een smsje van mijn vriend die op dit moment in Limburg zit dat hij een Limburgse vlaai voor me heeft gekocht _O-
:9~ :9~ :9~

Zit ik dan, braaf met mijn bakje magere franse kwark en een banaan :+
pi_114724780
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:34 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

:9~ :9~ :9~

Zit ik dan, braaf met mijn bakje magere franse kwark en een banaan :+
Ik had ook net een fruitsalade gemaakt :D
Maar voor echte verse limburgse vlaai maak ik heeeeel graag ruimte in mijn menu van de dag ;)
pi_114725001
*kuch* gister bbq, vandaag onbeperkt frituren, morgen bbq... maar hey, ik heb vakantie *O*
pi_114725016
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ik had ook net een fruitsalade gemaakt :D
Maar voor echte verse limburgse vlaai maak ik heeeeel graag ruimte in mijn menu van de dag ;)
Receptje ? O-)
pi_114725090
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:46 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Receptje ? O-)
Geen idee, komt van een van de beste bakker van limburg :Y)
Maar hij komt morgen pas thuis hoor, moet ik nog en dag wachten :(
pi_114725109
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Geen idee, komt van een van de beste bakker van limburg :Y)
Maar hij komt morgen pas thuis hoor, moet ik nog en dag wachten :(
De fruit salade ;)
  vrijdag 27 juli 2012 @ 16:50:19 #50
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_114725217
Mijn ongewenste afvallen is gelukkig gestagneerd, ik val niet veder af O+

Vandaag wordt het weer niet lopen, ik ga kapot van de hitte. Heb vandaag wel een halfuur baantjes gezwommen in het buitenbad, dat was wel fijn O+. En mijn rug is er mooi bruin van geworden _O-
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_114725271
Vlaai O+
pi_114725330
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:48 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

De fruit salade ;)
Hahaha.
Ik heb nu aardbeien met kiwi en maderijn en meloen en een heel klein beetje balsamico. JAM!
  vrijdag 27 juli 2012 @ 16:54:13 #53
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_114725415
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Hahaha.
Ik heb nu aardbeien met kiwi en maderijn en meloen en een heel klein beetje balsamico. JAM!
Lekker O+
Ik zit aan een zelfgemaakte milkshake, iets minder gezond :P maar wel heel lekker! (vanilleijs, melk en banaan in de blender).
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  vrijdag 27 juli 2012 @ 16:54:53 #54
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_114725448
Ik zit aan de toblerone :9~ Maar het mag, ga zo weer zwemmen :+
pi_114725472
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:54 schreef MaLo het volgende:

[..]

Lekker O+
Ik zit aan een zelfgemaakte milkshake, iets minder gezond :P maar wel heel lekker! (vanilleijs, melk en banaan in de blender).
Oh das ook lekker met dit weer!
pi_114725617
Net even een kop pompoensoep :9
  vrijdag 27 juli 2012 @ 17:02:22 #57
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_114725780
Gewoon even een cappuccino hier. 't is op zich wel te doen, geheel bewolkt 't is alleen wat benauwd. Geen brandende zon die je uit de tuin jaagt.... Best lekker eigenlijk wel.
How can I make this topic about me?
pi_114726107
Ik voel me gefaald ;( ipv hardlopen ben ik nu aan het lopen naar huis pff, last van hitte en opeens hele vage buikpijn. Vervolgens mezelf nog een bloedneus gegeven :') ik heb een bril, en door het zweet enzo glijdt die naar beneden, dus ik wil hem omhoog duwen, steek ik zo mijn vinger in mijn neus :') mooi bloedbad natuurlijk.

Nee, echt mijn dag niet vandaag.. maandag voelde het zo goed en vandaag zo kut pff. Volgende keer beter.
(heb 5k gelopen, moest mezelf dwingen om datte halen haha)
  vrijdag 27 juli 2012 @ 17:10:46 #59
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114726146
Met 26 graden en benauwde bewolking toch nog vanochtend 11 km kunnen doen, met een snelheid voor mijn doen naadje: 10.5km/uur.
Nu weer 5 dagen werken dus komende dagen wordt het niet meer.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_114726201
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:09 schreef Miezziej het volgende:
Ik voel me gefaald ;( ipv hardlopen ben ik nu aan het lopen naar huis pff, last van hitte en opeens hele vage buikpijn. Vervolgens mezelf nog een bloedneus gegeven :') ik heb een bril, en door het zweet enzo glijdt die naar beneden, dus ik wil hem omhoog duwen, steek ik zo mijn vinger in mijn neus :') mooi bloedbad natuurlijk.

Nee, echt mijn dag niet vandaag.. maandag voelde het zo goed en vandaag zo kut pff. Volgende keer beter.
Toch goed van je dat je met deze hitte bent gaan lopen!
pi_114726216
quote:

Soms gaat het gewoon niet, dan kun je ook maar beter stoppen. Het is vandaag ook echt benauwd.
Volgende keer gaat het gegarandeerd weer beter!
pi_114726271
quote:

Benauwde fierheid ^O^
  vrijdag 27 juli 2012 @ 17:22:38 #63
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_114726518
quote:

Jij bent tenminste nog gaan lopen, ik heb het bij zwemmen gehouden vandaag :X
pi_114726633
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:22 schreef MaLo het volgende:

[..]

Jij bent tenminste nog gaan lopen, ik heb het bij zwemmen gehouden vandaag :X
Precies, ik ben ook heel laf naar de sportschool met airco gegaan voor krachttraining ipv lopen.
pi_114726735
Zwemmen is ook leuk :9 zat nog te overwegen om in de ringvaart te springen.. hahaha.
Ik ga maar eens een drinkriem aanschaffen ofzo denk ik. Zo lopen zonder drinken vind ik toch moeilijker dan verwacht :P voel me zo uitgedroogd haha
pi_114727329
Lekker! de eerste druppels beginnen te vallen hier.
pi_114727486
quote:

Handige aktie van je bloedneus hihi, maar top dat je wel gegaan bent!
  vrijdag 27 juli 2012 @ 17:52:23 #68
48487 Martijn85
pi_114727543
Zo te zien gaat het hier ook bijna beginnen. En natuurlijk vanochtend geen jas/paraplu bij me.
Nog 10 minuutjes...
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:42:21 #69
48487 Martijn85
pi_114729058
Het ruikt wel altijd lekker als het net heeft geregend :)
pi_114729252
Ik vind het nu wel jammer dat ik vanmiddag gelopen heb, het voelt nu wel heel lekker buiten, wat frisser en inmiddels ook weer droog. (Denk niet voor lang)
pi_114729400
Eigenlijk zou ik wel door die regen willen rennen vanavond. :9~

O, tegen de tijd dat het gaat regenen is het al donker. Laat maar dan. :') Misschien daarvoor nog een rondje doen.
It's funny
But not ha-ha funny.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 19:05:32 #72
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_114729886
ff een rondje, nog even genieten van de voorlopig laatste zomerdag...
How can I make this topic about me?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 19:44:29 #73
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_114731351
beginnend hardloper meldt zich en ik ben van plan hier mee te lezen en soms te posten. Ik loop zonder hartslagmeters en gpssystemen. Wellicht dat ik dat in de toekomst wel ga doen. Op dit moment is het vooral het schema van Evy aanhouden en ik ben tevreden. inmiddels 3 weken er op zitten en het is best te doen. Afgelopen week voor het eerst met echte warmte gelopen en dat viel een tikkie tegen, maar ik heb volgehouden.

Ik loop op Brooks Adrenaline 11th generation Vorig jaar gekocht, maar toen door omstandigheden nauwelijks gebruikt. Qua loopkleren heb ik van die zwarte Zalando-eigen-merk dingen. binnenkort nog ff een setje bij bestellen want dat loopt prima.

Waar loop ik? in mijn woonplaats Leeuwarden. Gewoon in de stad en soms pak ik een stukje park mee.
Wanneer? meestal op zondagochtend, dinsdagmiddag/avond en donderdagmiddag/avond.

Doel? een beetje conditie opbouwen en in juli volgend jaar wil ik de LeeuwardenLoop lopen. de 5m of 10km, welke weet ik nog niet. dat zie ik dan wel :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_114731427
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:44 schreef 3rdRock het volgende:
Goed bezig
Ljouwert _O_
Prinsentuin _O_
Broodje pollo ala plancha bij de Du Nord _O_ _O_ _O_
Welkom *O*
  vrijdag 27 juli 2012 @ 19:47:43 #75
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_114731490
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:46 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Ljouwert _O_
Prinsentuin _O_
Broodje pollo ala plancha bij de Du Nord _O_ _O_ _O_
Welkom *O*
Prinsentuin loop ik wel eens door. woon ten slotte ergens in de binnenstad. en dat broodje Pollo moet ik nog eens proberen. hoor er veel goede verhalen over :)
pi_114731629
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:47 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

Prinsentuin loop ik wel eens door. woon ten slotte ergens in de binnenstad. en dat broodje Pollo moet ik nog eens proberen. hoor er veel goede verhalen over :)
De 5km in een jaar lopen? Dat is wel heeeuuuul ruim hoor :+ Lukt meestal na 2 maanden a 10 weken wel. Ik denk dat de 10 in een jaar goed te doen moet zijn.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 19:53:15 #77
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_114731684
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:51 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

De 5km in een jaar lopen? Dat is wel heeeuuuul ruim hoor :+ Lukt meestal na 2 maanden a 10 weken wel. Ik denk dat de 10 in een jaar goed te doen moet zijn.
nja, tegen de tijd dat ik de 5km loop wordt het langzaamaan kouder en druileriger...en dan moet ik de moed gaan verzamelen te blijven lopen en iig conditie op peil te houden. maar we zien wel. ik leg m'n doelen niet te hoog :)
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:13:01 #78
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_114732418
Hoe gaat het nu Sexy en Maraca? Waar is viking eigenlijk?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  Moderator vrijdag 27 juli 2012 @ 20:15:23 #79
155227 crew  Guppy
dus
pi_114732510
Vakantie?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_114732557
Zo'n rustdag is ook maar saai dus morgenvroeg een 10km duurloopje :)
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:16:33 #81
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_114732563
Oh. Kan best! :o. En hoe gaat het met jou Guppy? O+.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:17:52 #82
258885 Solique
I Kill You !
pi_114732613
Vanmiddag gekeken hoe Endo bijhoudt als ik van mijn werk naar de auto loop.
Zie gelijk dat Endo helemaal de weg kwijt is.
Nu maar eens kijken hoe de route aan te passen :?
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_114732619
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:13 schreef CantFazeMe het volgende:
Hoe gaat het nu Sexy en Maraca? Waar is viking eigenlijk?
Wel oké ^O^ Gister rustig rondje gefietst en dat ging zeer behoorlijk. Ik eet ook wat meer eiwitten nu en ik heb het gevoel dat dat ook erg mee heeft geholpen in het herstel.
  Moderator vrijdag 27 juli 2012 @ 20:18:08 #84
155227 crew  Guppy
dus
pi_114732624
Goed O+ weekend, en nog 2 uurtjes tot de opening van de Spelen!! En morgen rennen, dat ook :)

Met jou dan?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_114732647
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Goed O+ weekend, en nog 2 uurtjes tot de opening van de Spelen!! En morgen rennen, dat ook :)

Met jou dan?
Goed dat je het zegt die kan ik niet missen natuurlijk, James Bond alles _O_
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:19:33 #86
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_114732672
quote:

Met jou dan?
Oh ja! Olympische spelen! Bedankt met mij gaat ook wel ok!

Mooi Sexy! Goed om te horen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_114732692
quote:

Met jou dan?
Zullen we weer samen rennen in de ochtend? O+
  Moderator vrijdag 27 juli 2012 @ 20:22:05 #88
155227 crew  Guppy
dus
pi_114732760
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:20 schreef Drassss het volgende:

[..]

Zullen we weer samen rennen in de ochtend? O+
Sure, laten we doen :) ben toch vroeg wakker
pi_114732822
Wel even hopen dat het niet aan het hozen is morgenvroeg. Beetje regen mag wel na 4 dagen hitte.
pi_114732906
Oh man die hitte, hier in Nederland word ik daar toch zo duf van he :r
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:28:18 #91
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_114732991
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:26 schreef Dr.Sexy het volgende:
Vanmorgen was het perfect O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator vrijdag 27 juli 2012 @ 20:30:17 #92
155227 crew  Guppy
dus
pi_114733080
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:26 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ik ben juist helemaal hyper-de-pyper :D
pi_114733098
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:28 schreef Maraca het volgende:

[..]

Vanmorgen was het perfect O+
Nog steeds geen pijntjes Maraca? :)
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:34:43 #94
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_114733265
heb even terug gelezen over het afvallen en als ik MoBlo's verhaal lees denk ik gewoon dat haar lichaam zich gestabiliseerd heeft... zonder crash dieet zal er volgens mij weinig meer af gaan buiten het feit dat je lichaam gewoon gezonder wordt.
Ik eet vrij gezond, nagenoeg geen alcohol, voldoende vers fruit etc...
ik heb deze maand (en maanden daarvoor) tot nu toe zo'n 22,000 calorieen vebrandt met hardlopen maar ik blijf altijd rond de 85kg kilogram schommelen.
Ik denk dat het lichaam op een gegeven moment gewoon zo iets heeft van: he, zo is het prima
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:39:44 #95
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_114733451
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:30 schreef Drassss het volgende:

[..]

Nog steeds geen pijntjes Maraca? :)
Geen pijntjes O+ Misschien morgenochtend eens een poging wagen met les 1 van Evy :)
pi_114733510
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:39 schreef Maraca het volgende:

[..]

Geen pijntjes O+ Misschien morgenochtend eens een poging wagen met les 1 van Evy :)
Oke super! :)
  Moderator vrijdag 27 juli 2012 @ 20:41:37 #97
155227 crew  Guppy
dus
pi_114733523
Wisten jullie trouwens dat we ook een Blade Runner hebben in NL? Een Blade Babe zelfs! En eentje met medaillekansen ook, want ze is wereldrecordhoudster!

Over respect gesproken:

_O_
pi_114733637
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Wisten jullie trouwens dat we ook een Blade Runner hebben in NL? Een Blade Babe zelfs! En eentje met medaillekansen ook, want ze is wereldrecordhoudster!

Over respect gesproken:
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

_O_
O+ Zo he!
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:44:48 #99
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_114733645
inderdaad een babe!
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:44:54 #100
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_114733651
Respect _O_ O+
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:45:14 #101
258885 Solique
I Kill You !
pi_114733667
quote:

Over respect gesproken:
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

_O_
Echt wel respect _O_
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  Moderator vrijdag 27 juli 2012 @ 20:47:35 #102
155227 crew  Guppy
dus
pi_114733747
Wel he! Ik ga tegen die tijd wel even kijken, want dit is heel tof :Y
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:51:59 #103
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_114733924
Mooi hoor :)
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:55:54 #104
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_114734089
quote:

Over respect gesproken:
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

_O_
mooie meid en respect!
pi_114734384
Heeft iemand een mp3 schema van alle Evy's zodat je nummers die je mooi vind eruit kan plukken? :P
Redacted
  vrijdag 27 juli 2012 @ 21:06:46 #106
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_114734582
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:02 schreef cablegunmaster het volgende:
Heeft iemand een mp3 schema van alle Evy's zodat je nummers die je mooi vind eruit kan plukken? :P
Nee, want de nummers van Evy zijn niet leuk
pi_114734610
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:06 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dit.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 21:10:32 #108
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_114734747
een hardloper als onze vlagdrager:
http://en.wikipedia.org/wiki/Nick_Willis

go the black and whites!!
  vrijdag 27 juli 2012 @ 21:12:21 #109
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_114734801
quote:
ik heb wel alle mp3-tjes en ik weet dat er iig een baywatchremix inzit en een lay your love on me abba-mix. en because of you van Kelly Clarkson als rustnummer O+
  vrijdag 27 juli 2012 @ 21:15:48 #110
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114734945
quote:
Daar kan je op google'en ;)
  vrijdag 27 juli 2012 @ 21:17:46 #111
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_114735024
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:06 schreef Maraca het volgende:

[..]

}:| gewoon Evy volgen...no pain, no gain
pi_114735098
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:17 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Schema van Run2Day ^O^
  vrijdag 27 juli 2012 @ 21:20:12 #113
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_114735147
quote:
justin bieber! *O*
pi_114735309
Zal me zo eens wagen aan een verslag van de vakantie en mijn hardloopavonturen. En een update over mijn trainingsschema! Eerst even moed verzamelen en douchen :D
  vrijdag 27 juli 2012 @ 21:24:37 #115
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_114735367
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:23 schreef Rammelaartje het volgende:
Zal me zo eens wagen aan een verslag van de vakantie en mijn hardloopavonturen. En een update over mijn trainingsschema! Eerst even moed verzamelen en douchen :D
*O*
  Moderator vrijdag 27 juli 2012 @ 21:26:49 #116
155227 crew  Guppy
dus
pi_114735485
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
een hardloper als onze vlagdrager:
http://en.wikipedia.org/wiki/Nick_Willis
[ afbeelding ]
go the black and whites!!
:D

Wij hebben een surfer :Y
  vrijdag 27 juli 2012 @ 21:28:16 #117
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_114735572
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:17 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Ja, maar dan hoef je je daarnaast nog niet te kwellen met die muziek ;(
  vrijdag 27 juli 2012 @ 21:31:28 #118
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_114735751
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:28 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja, maar dan hoef je je daarnaast nog niet te kwellen met die muziek ;(
hardlopen is niet alleen een kwestie van een sterk lichaam maar ook een sterke geest...part of the process ;)
pi_114735953
Damn, lekker miezerweertje. Dat schreeuwt om een uurtje lopen..
Helaas heb ik juist nu een rustdag :(
  vrijdag 27 juli 2012 @ 21:35:20 #120
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_114735964
Je huid bevriezen is geen aanrader! :'(
Vanmorgen na het rennen ijszakken op mijn schenen gelegd (in bijgeleverde hoesjes) haal ik ze eraf, is bij 1 been de huid gewoon hard bevroren!
Nu is het een soort blaar en brand en jeukt het! brrr
  vrijdag 27 juli 2012 @ 21:36:39 #121
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_114736035
Zo, dat is slecht :o Welk merk is die ijspack?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 21:37:30 #122
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_114736082
Geen idee heb ze bij kruidvat gekocht!
Voortaan dus extra theedoek erom
pi_114736192
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:31 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

hardlopen is niet alleen een kwestie van een sterk lichaam maar ook een sterke geest...part of the process ;)
Dit ^O^
  vrijdag 27 juli 2012 @ 21:39:55 #124
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_114736207
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:37 schreef gcjoel het volgende:
Ah, die heb ik ook :') Idd verstandig om er dan een extra theedoek omheen te doen :Y
  vrijdag 27 juli 2012 @ 21:40:06 #125
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_114736214
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:39 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Dit ^O^
Er zijn grenzen :{w
  vrijdag 27 juli 2012 @ 21:41:04 #126
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_114736257
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:39 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ah, die heb ik ook :') Idd verstandig om er dan een extra theedoek omheen te doen :Y
Heb ze vaker gebruikt en dit niet eerder gehad. Schrok me dood, haha gelukkig is het niet zwart geworden :P
  Moderator vrijdag 27 juli 2012 @ 21:41:37 #127
155227 crew  Guppy
dus
pi_114736294
quote:
Ook even een mailtje naar Kruidvat sturen :o
  vrijdag 27 juli 2012 @ 21:42:07 #128
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114736315
Sowieso altijd even iets om een ijszak doen :Y
Ik heb vanmiddag bij de Lidl een ijs- en warmte zak gekocht, met hoesje :)
  vrijdag 27 juli 2012 @ 21:42:54 #129
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_114736356
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:42 schreef Yuki het volgende:
Ze heeft een hoesje eromheen gedaan :Y Als dit Amerika was, was ze nu rijk :9
  vrijdag 27 juli 2012 @ 21:43:48 #130
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_114736402
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:42 schreef Yuki het volgende:
Hoesje zat erom, dat is dus het vreemde. Zou het er nooit zo opleggen ;)
pi_114736551
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:40 schreef Maraca het volgende:

[..]

Er zijn grenzen :{w
Hoezo dat krijg je vanzelf met hardlopen ^O^ Of je nou wil of niet ~O>
  vrijdag 27 juli 2012 @ 21:57:52 #132
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_114737112
quote:
Ik ben eerlijk gezegd voor wat meer kwaliteit gegaan. Nexcare, prijzig wel kwaliteit!

Hmm verder niet zo best dan.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 27 juli 2012 @ 21:59:11 #133
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_114737182
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:46 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Hoezo dat krijg je vanzelf met hardlopen ^O^ Of je nou wil of niet ~O>
_O-
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:01:41 #134
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_114737315
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:57 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Ik ben eerlijk gezegd voor wat meer kwaliteit gegaan. Nexcare, prijzig wel kwaliteit!

Hmm verder niet zo best dan.
ach als ik er voortaan een theedoek omheen doe is het ook wel prima. Verder zijn de zakken goed.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:07:38 #135
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_114737629
Gezellig avondje op de camping met dé HosselMossel! Morgen samen hardlopen O+ *O*
F means you're fucked
  Moderator vrijdag 27 juli 2012 @ 22:07:59 #136
155227 crew  Guppy
dus
pi_114737656
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:07 schreef YUR het volgende:
Gezellig avondje op de camping met dé HosselMossel! Morgen samen hardlopen O+ *O*
Echt waar :D wat gezellig! Have fun!!
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:11:53 #137
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_114737895
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:07 schreef YUR het volgende:
Gezellig avondje op de camping met dé HosselMossel!
moeders houd je dochters binnen!!
pi_114738253
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:11 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

moeders houd je dochters binnen!!
And lock up your wife, lock up the backdoor and run for your life :D The man is back in townnnn don't you mess around. T.N.T. _O_ _O_
pi_114738314
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:17 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

And lock up your wife, lock up the backdoor and run for your life :D The man is back in townnnn don't you mess around. T.N.T. _O_ _O_
Sowieso _O_
It's funny
But not ha-ha funny.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:19:06 #140
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_114738387
Voor je het weet heb je een mossel van het strand in je tent zitten _O-
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:22:39 #141
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_114738654
Het valt me eigenlijk nu pas op wat voor een ouwe zak Mossel eigenlijk is :7
F means you're fucked
  Moderator vrijdag 27 juli 2012 @ 22:23:09 #142
155227 crew  Guppy
dus
pi_114738691
Wel, da's een fijn compliment :D
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:23:54 #143
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_114738747
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:23 schreef Guppyfriend het volgende:
Wel, da's een fijn compliment :D
inderdaad :D
pi_114739004
Voorlopig is Yur degene die als een
ouwe vent op de bank ligt.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:28:30 #145
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_114739088
mossel en ik zitten tenminste nog buiten :7
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:29:20 #146
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114739150
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 21:43 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Hoesje zat erom, dat is dus het vreemde. Zou het er nooit zo opleggen ;)
Verkeerd begrepen, sorry :@
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:29:27 #147
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_114739159
Live feed. Live run peptalk. :7
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  Moderator vrijdag 27 juli 2012 @ 22:29:35 #148
155227 crew  Guppy
dus
pi_114739166
Ik zit op de bank, met de MacBook, OS opening te kijken. Reuze gaaf, helicopter in het stadion en alles :Y
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:30:23 #149
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114739245
Gezelligheid bij YUR en GotC! ^O^
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:30:40 #150
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_114739264
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zit op de bank, met de MacBook, OS opening te kijken. Reuze gaaf, helicopter in het stadion en alles :Y
Ik kijk ook O+
F means you're fucked
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:30:54 #151
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_114739279
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:27 schreef mosselmossel het volgende:
Voorlopig is Yur degene die als een
ouwe vent op de bank ligt.
rusten is ook trainen
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:31:25 #152
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_114739319
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:30 schreef Yuki het volgende:
Gezelligheid bij YUR en GotC! ^O^
Kom ook! HosselMossel heeft nog ruimte zat in zijn tent :Y
F means you're fucked
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:31:55 #153
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_114739359
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:30 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

rusten is ook trainen
QFT!
F means you're fucked
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:32:34 #154
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_114739404
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:31 schreef YUR het volgende:

[..]

hossel de hossel
pi_114739789
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:30 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik kijk ook O+
Had gehoopt op de Concorde :( Ze hebben dat ding opnieuw geverfd en alles! Mja, gisteren was het 12 jaar geleden dat de Concorde in Parijs neer stortte. Dus zal wel te gevoelig zijn.
  Moderator vrijdag 27 juli 2012 @ 22:42:33 #156
155227 crew  Guppy
dus
pi_114740169
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:37 schreef Rammelaartje het volgende:

[..]

Had gehoopt op de Concorde :( Ze hebben dat ding opnieuw geverfd en alles! Mja, gisteren was het 12 jaar geleden dat de Concorde in Parijs neer stortte. Dus zal wel te gevoelig zijn.
Nope, reuze-Voldemort :D
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:42:50 #157
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114740193
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:31 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik zit in België op de bank na een hele dag buiten en een heerlijke lambrusco. Dat zit er dus niet in ;)
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:43:17 #158
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114740241
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:32 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

hossel de hossel
Hij heeft YUR aangestoken :o
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:44:19 #159
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_114740305
:D
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:45:00 #160
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_114740363
YUR is nooit anders geweest :7
F means you're fucked
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:45:49 #161
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114740436
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:45 schreef YUR het volgende:
YUR is nooit anders geweest :7
You the wing man? :7
pi_114740649
Mr Bean! Hahahaha!
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:48:54 #163
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_114740744
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:45 schreef Yuki het volgende:

[..]

You the wing man? :7
Ik kan niet zonder hosselen O+

OT: Morgen Mossel eens alle hoeken van de Zevenheuvelenweg laten zien ;)
F means you're fucked
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:49:05 #164
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_114740761
zit te DM'en en wij, aan de andere kant van de wereld lopen voor met de show :D
  Moderator vrijdag 27 juli 2012 @ 22:49:33 #165
155227 crew  Guppy
dus
pi_114740807
:6
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:50:03 #166
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_114740845
wij hebben de vlam al ;)
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:50:18 #167
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_114740863
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
wij hebben de vlam al ;)
Spoiler!!
  Moderator vrijdag 27 juli 2012 @ 22:50:21 #168
155227 crew  Guppy
dus
pi_114740866
:')
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:50:30 #169
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_114740882
Run Bean Run!
  Moderator vrijdag 27 juli 2012 @ 22:50:58 #170
155227 crew  Guppy
dus
pi_114740912
Nawwww Beanie ;(
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:52:33 #171
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_114741018
Wat een held _O_
F means you're fucked
  Moderator vrijdag 27 juli 2012 @ 22:52:47 #172
155227 crew  Guppy
dus
pi_114741034
Is Rowan geen Sir?! :o
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:52:50 #173
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_114741044
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Nawwww Beanie ;(
Is hij gevallen?
  Moderator vrijdag 27 juli 2012 @ 22:53:15 #174
155227 crew  Guppy
dus
pi_114741061
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:52 schreef Maraca het volgende:

[..]

Is hij gevallen?
Ze renden m allemaal voorbij!
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:53:24 #175
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_114741074
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Is Rowan geen Sir?! :o
dat vroegen wij ons hier ook al af...kwestie van tijd zou ik zeggen
  Moderator vrijdag 27 juli 2012 @ 22:54:02 #176
155227 crew  Guppy
dus
pi_114741127
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:53 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dat vroegen wij ons hier ook al af...kwestie van tijd zou ik zeggen
Moesten ze maar snel eens regelen dan! Tsssk
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:54:25 #177
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114741157
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:48 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik kan niet zonder hosselen O+

OT: Morgen Mossel eens alle hoeken van de Zevenheuvelenweg laten zien ;)
Tof hoor! Veel plezier samen ^O^
pi_114741185
Zo zien die Engelse meiden er helemaal niet uit als ze gaan stappen. Trek maar 40 cm van dat jurkje af :P En add tien lagen foundation in kleur wortel :')
  vrijdag 27 juli 2012 @ 22:57:37 #179
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_114741360
Zo even mijn gal gespuugd in KLB.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_114741486
quote:
18s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:57 schreef CantFazeMe het volgende:
Zo even mijn gal gespuugd in KLB.
Wat is KLB en wat was je gal ;)
  Moderator vrijdag 27 juli 2012 @ 22:59:08 #181
155227 crew  Guppy
dus
pi_114741505
BEATLES *O*
  vrijdag 27 juli 2012 @ 23:00:23 #182
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_114741620
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 27 juli 2012 @ 23:04:50 #183
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_114742074
de dame met de enorme bos krullen is van NZ *O*
  Moderator vrijdag 27 juli 2012 @ 23:06:32 #184
155227 crew  Guppy
dus
pi_114742274
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 23:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
de dame met de enorme bos krullen is van NZ *O*
Mooi meisje, geweldig haar!! Als ik dan kijk naar mijn bos hooi :D
  vrijdag 27 juli 2012 @ 23:09:45 #185
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_114742608
www eindbaas
  Moderator vrijdag 27 juli 2012 @ 23:10:27 #186
155227 crew  Guppy
dus
pi_114742667
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 23:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
www eindbaas
QFT

Geen Spice Girls trouwens :o
  vrijdag 27 juli 2012 @ 23:28:12 #187
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114744007
Nou, kom maar op met de Nederlanders ^O^
  Moderator vrijdag 27 juli 2012 @ 23:29:47 #188
155227 crew  Guppy
dus
pi_114744110
Duurt nog wel even hoor ;) We zijn pas bij de B
  vrijdag 27 juli 2012 @ 23:31:56 #189
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114744283
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 23:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Duurt nog wel even hoor ;) We zijn pas bij de B
Duurt lang }:|
  Moderator vrijdag 27 juli 2012 @ 23:32:11 #190
155227 crew  Guppy
dus
pi_114744303
Ik word er helemaal reislustig van!! Nog zoveel landen die ik wil bezoeken!!
pi_114744351
Boh net iets meer dan een km een sprintje getrokken om de trein te halen (toen ik op het station aankwam moest ik nog 8 min wachten dus was een beetje onnodig achteraf)
Maar dat was op ballerina's, wat een verschil met mijn hardloopschoenen echt niet normaal (en logisch maar toch)
  Moderator vrijdag 27 juli 2012 @ 23:33:45 #192
155227 crew  Guppy
dus
pi_114744419
Valt tegen dan ineens he!! Ik heb gisteren nog een stuk gerend op m'n Teva-slippers, viel me ook vies tegen!!
pi_114744599
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 23:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Valt tegen dan ineens he!! Ik heb gisteren nog een stuk gerend op m'n Teva-slippers, viel me ook vies tegen!!
Zo echt! En het zijn ook nog eens hele goedkope ballerina's dus voelde me minder lichtvoetig dan anders. Maar was eigenlijk niet echt buiten adem toen ik aankwam op het station, dat vond ik dan wel weer tof :D
pi_114744696
zo hier is het ook begonnen met klappen en flitsen
hopen dat het een beetje zorgt dat de temperatuur naar beneden gaat!
morgen weer lopen mits geen onweer.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  Moderator vrijdag 27 juli 2012 @ 23:40:18 #195
155227 crew  Guppy
dus
pi_114744877
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 23:38 schreef winterstorm666 het volgende:
*kijkt richting Nijmegen

Ja, het flitst al :Y Straks moet mossel bij YUR en GotC in de caravan :o

SPOILER
pi_114744969
Zo. Tussen al het spektakel even een hardloopverslag: lopen in de hitte, trainingsverslagen en hartslag update :) Onder de spoiler! Commentaar, ideeën en tips zijn meer dan welkom O+
SPOILER
pi_114744971
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 23:38 schreef winterstorm666 het volgende:
Hier is het al flink afgekoeld maar de warmte in het huis blijft nog wel even hangen.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 23:49:02 #198
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114745443
Rammelaartje: kan me voorstellen dat het je enorm frustreert! Denk dat het goed voor je is om er je eigen draai aan te geven. En de loopgroepen van Aart Stigter zijn echt heel fijn. Ga anders een keer mee als ik ook ga! :)
pi_114745643
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 23:49 schreef Yuki het volgende:
Rammelaartje: kan me voorstellen dat het je enorm frustreert! Denk dat het goed voor je is om er je eigen draai aan te geven. En de loopgroepen van Aart Stigter zijn echt heel fijn. Ga anders een keer mee als ik ook ga! :)
Ja dat is een goed idee! Ik ga weer studeren in september en dan ben ik iedere dinsdag en woensdag weg 's avonds, maar ik denk dat ik best op donderdag met een loopgroep kan trainen. En voor dat geld vind ik het ook niet zo erg om alleen op zaterdag te gaan.

Ik wil sowieso niet nu al stoppen met dat schema, vind ik zo de weg van de minste weerstand :@ Maar dan dus vanaf september ofzo loopgroep :)
  vrijdag 27 juli 2012 @ 23:56:37 #200
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114745965
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 23:52 schreef Rammelaartje het volgende:

[..]

Ja dat is een goed idee! Ik ga weer studeren in september en dan ben ik iedere dinsdag en woensdag weg 's avonds, maar ik denk dat ik best op donderdag met een loopgroep kan trainen. En voor dat geld vind ik het ook niet zo erg om alleen op zaterdag te gaan.

Ik wil sowieso niet nu al stoppen met dat schema, vind ik zo de weg van de minste weerstand :@ Maar dan dus vanaf september ofzo loopgroep :)
Donderdag heeft een fijne trainer, maar er is die avond alleen training op 1 niveau. Mijn eerste proeftraining was op de donderdag en het niveau (vooral het tempo) was erg hoog!
Ik liep 6:05 - 6:19 op de km en was daarmee zeker 1/2 tot 1 minuut langzamer dan de rest. Daar moet je dus wel zin in hebben, iedere week.

Maandag en zaterdag kunnen ook hè? ;)
pi_114746173
Oh ik zie het nu, heb dus verkeerd zitten kijken, dat scheelt dan alweer. Het zal ook aan mijn rooster liggen. Als ik les moet geven tot 4 uur wordt het alweer lastig natuurlijk. En bijna iedere maandag vergaderen tot 5, als is dat geen ramp want dan ga ik gewoon gelijk door. Maar ja. Nog een maand en dan heb ik al mijn roosters en gedoe ;)
  zaterdag 28 juli 2012 @ 00:08:06 #202
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114746813
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 23:59 schreef Rammelaartje het volgende:
Oh ik zie het nu, heb dus verkeerd zitten kijken, dat scheelt dan alweer. Het zal ook aan mijn rooster liggen. Als ik les moet geven tot 4 uur wordt het alweer lastig natuurlijk. En bijna iedere maandag vergaderen tot 5, als is dat geen ramp want dan ga ik gewoon gelijk door. Maar ja. Nog een maand en dan heb ik al mijn roosters en gedoe ;)
Laat maar ff weten als je een keer mee wil, dan prikken we even een datum :)
pi_114747043
Morgen weer O+ wel 's ochtends relatief vroeg want jankend kind in slaapkamer naast ons :')
Ja doei.
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 00:15:35 #204
155227 crew  Guppy
dus
pi_114747331
We zijn bij de M hoor, bijna NL!
pi_114747529
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 00:15 schreef Guppyfriend het volgende:
We zijn bij de M hoor, bijna NL!
Bij de P :P
  zaterdag 28 juli 2012 @ 00:24:00 #206
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114747971
Nederland *O*

Wel jammer dat er zo weinig in beeld kwam. Bij Italië bijvoorbeeld veel meer.

Geen zwemmers gezien -O-
pi_114748086
Niet in het Oranje ;(
Ja doei.
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 00:25:55 #208
155227 crew  Guppy
dus
pi_114748117
Beetje... Maar ook blauw
  zaterdag 28 juli 2012 @ 00:58:10 #209
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114750383
Vlam! Vlam! Vlam!

Ik wil wel naar bed eigenlijk :')
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 00:59:19 #210
155227 crew  Guppy
dus
pi_114750433
Ik ook :') maar nu wil ik die vlam zien ook
  zaterdag 28 juli 2012 @ 01:00:01 #211
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_114750481
Denk niet dat ik morgenvroeg wakker ben Gup :')
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 01:00:59 #212
155227 crew  Guppy
dus
pi_114750529
Ik wel denk ik. Maar je mag ook wel met terugwerkende kracht hoor :*
  zaterdag 28 juli 2012 @ 01:01:54 #213
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_114750594
Doe ik dat wel :P Dan maar 2 uurtjes later rond 10u lopen.
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 01:03:37 #214
155227 crew  Guppy
dus
pi_114750693
Misschien doe ik dat wel. Want wakker en uit bed wil ook niet per se lopen betekenen ;)
  zaterdag 28 juli 2012 @ 01:07:19 #215
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_114750935
Precies, lekker ontbijtje en vervolgens een duurloopje is ook prettig!
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 01:08:02 #216
155227 crew  Guppy
dus
pi_114750983
Zoiets ja. In het weekend mag alles :)
  zaterdag 28 juli 2012 @ 01:08:35 #217
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_114751013
Maar nu even letterlijk gas met die vlam :P
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 01:09:31 #218
155227 crew  Guppy
dus
pi_114751060
Ja... Maar ze moeten nog speechen, en hymne zingen, en met de vlag lopen, en met de vlam. En Sir Paul McCartney moet ook nog wat doen :O
pi_114751089
Pfffff blablablabla. Vlam please.
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 01:10:34 #220
155227 crew  Guppy
dus
pi_114751112
Oh, eed afleggen, moet ook nog
  zaterdag 28 juli 2012 @ 01:11:27 #221
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_114751157
Als we nu gaan pitten, kunnen we morgenvroeg de vlam zijn Gup :')

Nondeknetter dat duurt nog wel 20 minuten.
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 01:12:52 #222
155227 crew  Guppy
dus
pi_114751230
Nee, ik blijf kijken. Just a few moments, zegt Rogge. Nou ik wil het zien ook!
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 01:19:54 #223
155227 crew  Guppy
dus
pi_114751611
Haile Gebreselassie draagt de Olympische vlag O+
  zaterdag 28 juli 2012 @ 01:21:00 #224
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_114751665
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 01:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Haile Gebreselassie draagt de Olympische vlag O+
O+
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 01:22:44 #225
155227 crew  Guppy
dus
pi_114751775
Hymne zingen :Y
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 01:24:57 #226
155227 crew  Guppy
dus
pi_114751864
Daar is het vlam-bootje
  zaterdag 28 juli 2012 @ 01:29:07 #227
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_114752067
Nou...
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 01:30:02 #228
155227 crew  Guppy
dus
pi_114752116
Komt ie!
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 01:30:16 #229
155227 crew  Guppy
dus
pi_114752125
Wie zal m nou aansteken!!
  zaterdag 28 juli 2012 @ 01:31:35 #230
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_114752188
:% de spanning.
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 01:31:59 #231
155227 crew  Guppy
dus
pi_114752209
Die jongeren rennen er een rondje mee en dan mag Steve m alsnog aansteken :Y
  zaterdag 28 juli 2012 @ 01:32:52 #232
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_114752249
Matige hardloop techniek.

:P :P
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 01:33:24 #233
155227 crew  Guppy
dus
pi_114752276
Het loopt vast niet makkelijk met zo'n ding :D
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 01:36:28 #234
155227 crew  Guppy
dus
pi_114752421
Hee, dat zijn die dingen waar die kinderen mee liepen. Die schaaldingen
  zaterdag 28 juli 2012 @ 01:36:53 #235
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_114752434
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 01:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Hee, dat zijn die dingen waar die kinderen mee liepen. Die schaaldingen
:Y
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 01:37:35 #236
155227 crew  Guppy
dus
pi_114752460
Pretty :Y maar het staat wel een beetje op een onhandige plek
  zaterdag 28 juli 2012 @ 01:39:39 #237
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_114752559
Jaaajaaaaaa :)
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 01:39:41 #238
155227 crew  Guppy
dus
pi_114752563
Sir Paul O+
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 01:40:43 #239
155227 crew  Guppy
dus
pi_114752636
Huh? Dat gaat niet helemaal goed met het geluid
  zaterdag 28 juli 2012 @ 01:41:09 #240
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_114752664
Nu weer wel volgens mij.
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 01:41:38 #241
155227 crew  Guppy
dus
pi_114752688
Nu wel O+
  zaterdag 28 juli 2012 @ 01:48:15 #242
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_114753006
Was het dan, mooi :)
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 01:49:20 #243
155227 crew  Guppy
dus
pi_114753063
Nog even met Anky kletsen.

Maar waar gaat die vlam nou heen dan? Hij staat daar niet zo makkelijk :')
  zaterdag 28 juli 2012 @ 01:50:52 #244
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_114753131
Laten we hopen ergens mooi hoog, want tja met je speer zo in die vlam gooien is ook niet alles :P
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 01:51:29 #245
155227 crew  Guppy
dus
pi_114753154
Nou ik ga Molly in dr hok doen, tanden poetsen en in bed. Morgen estafettezwemmen, turnen, judo en roeien *O*
  zaterdag 28 juli 2012 @ 01:51:54 #246
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_114753172
:W
  zaterdag 28 juli 2012 @ 01:55:37 #247
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114753317
Wauw _O_ O+ met die vlam!!

En ik denk dat de estafette zwemmers (waarvan ik er iig 1 wilde zien) OF niet bij de ceremonie waren, OF direct vertrokken zijn. Morgen zwemmen *O*

Hoop dat ik er nog iets van kan zien trouwens. Ik zit eerst minstens 3 uur in de auto en daarna op verjaardagsvisite :')
  zaterdag 28 juli 2012 @ 02:06:57 #248
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114753585
Oh wacht. Verschuren komt morgen nog niet uit. Dan wordt het (wat hem betreft) vanaf zondag pas spannend.

Nu ook eindelijk slapen, welterusten!
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 07:11:57 #249
155227 crew  Guppy
dus
pi_114755830
Wakker :W Goeiemorgen! Wie gaat er allemaal lekker lopen vandaag?
  zaterdag 28 juli 2012 @ 07:38:56 #250
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_114755865
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 07:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Hoi! Wij!
F means you're fucked
pi_114755890
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 07:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik, maar dan wel door de efteling ;)
  zaterdag 28 juli 2012 @ 07:48:06 #252
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_114755894
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 07:47 schreef Don_Vanelli het volgende:

[..]

Ik, maar dan wel door de efteling ;)
Zou een paraplu meenemen :+
  zaterdag 28 juli 2012 @ 08:11:54 #253
4507 Kwamo
Het is mij
pi_114755969
Ik heb gisteren een heel eind gefietst en dan gebruik je nèt andere spieren. :')
  zaterdag 28 juli 2012 @ 09:13:56 #254
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_114756300
Vandaag rustdag.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zaterdag 28 juli 2012 @ 09:14:16 #255
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_114756304
Wel vies weer!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_114756351
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 09:14 schreef CantFazeMe het volgende:
Wel vies weer!
Prima weer toch? Of is het erg benauwd buiten?
It's funny
But not ha-ha funny.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 09:20:50 #257
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_114756359
Pfoe :O eerst maar eens goed ontbijten.
pi_114756508
Morning!

Het lijkt me heerlijk om vandaag te lopen, maar 2 rustdagen op het programma.
pi_114756523
Voor mij staat lopen vandaag op het schema :)

js het nog warm?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  zaterdag 28 juli 2012 @ 09:36:53 #260
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_114756550
Het is vooral erg vochtig. Achja lekker loopweer en niet te warm.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 09:38:39 #261
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_114756573
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 23:41 schreef Rammelaartje het volgende:
Zo. Tussen al het spektakel even een hardloopverslag: lopen in de hitte, trainingsverslagen en hartslag update :) Onder de spoiler! Commentaar, ideeën en tips zijn meer dan welkom O+
SPOILER
Mooi verslag! ;)
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_114756727
Zo, ik kon 't huilende kind in huis niet meer aan, dus ben maar gaan rennen:

http://www.endomondo.com/workouts/iMi__C273YI

*O*
Ja doei.
pi_114756786
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, ik kon 't huilende kind in huis niet meer aan, dus ben maar gaan rennen:

http://www.endomondo.com/workouts/iMi__C273YI

*O*
Ik zag het net , lekker gelopen? zo te zien wel he ? *O*
pi_114756803
Ja, ging wel ok, al was het wel echt ontzéttend warm zo in de volle zon! :o :%
Ja doei.
pi_114756818
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ging wel ok, al was het wel echt ontzéttend warm zo in de volle zon! :o :%
Die laatste smiley is de kleur van je hoofd nu?? O-)
pi_114756824
Yup! :')
Ja doei.
pi_114756834
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 09:57 schreef motorbloempje het volgende:
Yup! :')
Haha herkenbaar hoor ;)
pi_114756865
Doet smiley na:

Ja doei.
pi_114756887
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
Doet smiley na:

[ afbeelding ]
_O- Geweldig mens ben je toch ook! maar lekker kleurtje hoor :)
pi_114757058
quote:
Doet smiley na:

[ afbeelding ]
_O- _O- _O- _O_
  zaterdag 28 juli 2012 @ 10:33:24 #271
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_114757270
quote:
Doet smiley na:

[ afbeelding ]
:*
  zaterdag 28 juli 2012 @ 10:54:51 #272
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_114757539
quote:
Doet smiley na:

[ afbeelding ]
Waaaat _O-
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 11:00:17 #273
155227 crew  Guppy
dus
pi_114757624
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 09:36 schreef Drassss het volgende:
Het is vooral erg vochtig. Achja lekker loopweer en niet te warm.
Ik kan bevestigen dat het erg vochtig is :')

Nu ga ik voor de TV zitten om onze zwemdames aan te moedigen *O*
pi_114758683
:') ja, royal sadness, ik weet.

Zo maar 's de rest van de beweging van de dag verkrijgen. Dagje Hornsea, naar 't schijnt. :P
Ja doei.
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 11:53:08 #275
155227 crew  Guppy
dus
pi_114758835
MoBlo, in de OP staat dat je morgen een loop hebt, ga je die doen na de heup issues?
pi_114758967
Nope :N ;( -O-
Ja doei.
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 11:58:22 #277
155227 crew  Guppy
dus
pi_114758984
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
Nope :N ;( -O-
Awww bummer... Nou ja, er komen nog meer loopjes gelukkig :*

DJMO moet ook weer bijna, de 31ste. Da's dinsdag! Succes!
pi_114759202
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 11:58 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Awww bummer... Nou ja, er komen nog meer loopjes gelukkig :*

Ja, de 19e ga ik het opnieuw proberen. Ook een 10k :) maar wat niet kan, kan niet. Ben al lang blij dat ik weer loop. Niet 100% pijnvrij, maar ik loop weer! :)
Ja doei.
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 12:05:50 #279
155227 crew  Guppy
dus
pi_114759226
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 12:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, de 19e ga ik het opnieuw proberen. Ook een 10k :) maar wat niet kan, kan niet. Ben al lang blij dat ik weer loop. Niet 100% pijnvrij, maar ik loop weer! :)
Komt wel goed, het heeft allemaal niet zoveel haast natuurlijk. Moet wel leuk blijven ook :) de OS halen we toch niet meer.

Epke wel, die is nu bezig. Spannend!!
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 12:07:05 #280
155227 crew  Guppy
dus
pi_114759272
Niet gevallen *O* wat eng!! Nu hopen dat het genoeg is

SPOILER
pi_114759433
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 12:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Niet gevallen *O* wat eng!! Nu hopen dat het genoeg is

SPOILER
Damn wat gaat dat nauwkeurig, honderdsten van punten en alles. Ben wel benieuwd hoe deze sport nou is ontstaan _O-
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 12:14:56 #282
155227 crew  Guppy
dus
pi_114759506
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 12:12 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Damn wat gaat dat nauwkeurig, honderdsten van punten en alles. Ben wel benieuwd hoe deze sport nou is ontstaan _O-
Ja he! Echt heel precies.

Zou het komen vanuit de Griekse oudheid, waarbij de sporters ook altijd werden gebeeldhouwd? En houdingen waren natuurlijk mooi om te zien en daar kon je meer mee doen. Turnen :)

SPOILER
  zaterdag 28 juli 2012 @ 12:17:42 #283
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_114759582
Over iets meer dan een maand heb ik ook een wedstrijd, mijn eerste duathlon :X
pi_114759588
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 12:14 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ja he! Echt heel precies.

Zou het komen vanuit de Griekse oudheid, waarbij de sporters ook altijd werden gebeeldhouwd? En houdingen waren natuurlijk mooi om te zien en daar kon je meer mee doen. Turnen :)

SPOILER
Ja zonde, dat zijn allemaal stuk voor stuk top atleten. Maar ik bedoelde: Iemand moet toch ooit gedacht hebben van hé laat ik eens een rondje rond een rekstok zwaaien. (misschien een zijtak van de trapeze ?)
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 12:18:17 #285
155227 crew  Guppy
dus
pi_114759600
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 12:17 schreef Drassss het volgende:
Over iets meer dan een maand heb ik ook een wedstrijd, mijn eerste duathlon :X
Spannend zeg!! Is dat dan lopen en fietsen of lopen en zwemmen? :@
  zaterdag 28 juli 2012 @ 12:19:00 #286
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_114759616
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 12:18 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Spannend zeg!! Is dat dan lopen en fietsen of lopen en zwemmen? :@
Lopen / Fietsen / Lopen

Het is wel een kleintje namelijk 5k / 20k / 2.5k :)
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 12:19:26 #287
155227 crew  Guppy
dus
pi_114759634
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 12:17 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Ja zonde, dat zijn allemaal stuk voor stuk top atleten. Maar ik bedoelde: Iemand moet toch ooit gedacht hebben van hé laat ik eens een rondje rond een rekstok zwaaien. (misschien een zijtak van de trapeze ?)
Zou ook wel kunnen. Daarmee kan je ook wel verbanden leggen naar de ringen. Da's ook een soort trapeze achtig. In ieder geval is het niks atletiekigs...
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 12:19:57 #288
155227 crew  Guppy
dus
pi_114759649
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 12:19 schreef Drassss het volgende:

[..]

Lopen / Fietsen / Lopen

Na ja, je moet ergens beginnen ^O^ ik vind het nog best knap. Heb je ook een racefiets dan?
  zaterdag 28 juli 2012 @ 12:21:40 #289
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_114759704
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 12:19 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Na ja, je moet ergens beginnen ^O^ ik vind het nog best knap. Heb je ook een racefiets dan?
Het is eigenlijk een oefenwedstrijd voor de "grote" duathlon die ik ga doen eind september (10k/40k/5k). Ja, vandaar dat ik hier soms "spam" dat ik ga fietsen. Fietsen doe ik al een jaar of 4, hardlopen sinds maart weer (2009 voor het laatst).
pi_114759711
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 12:19 schreef Drassss het volgende:

[..]

Lopen / Fietsen / Lopen

Dat is toch nice juist :7 20km is toch best een stukje trappen hoor
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 12:23:57 #291
155227 crew  Guppy
dus
pi_114759768
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 12:21 schreef Drassss het volgende:

[..]

Het is eigenlijk een oefenwedstrijd voor de "grote" duathlon die ik ga doen eind september (10k/40k/5k). Ja, vandaar dat ik hier soms "spam" dat ik ga fietsen. Fietsen doe ik al een jaar of 4, hardlopen sinds maart weer (2009 voor het laatst).
Fietsen is toch ook sporten :) Ik zou het ook wel willen doen, want ik vind het erg leuk! Maar dan moet je dus zo'n hele fiets kopen en alles :@ en vergeleken met hardloopschoenen vind ik dat toch wel een fikse investering...
  zaterdag 28 juli 2012 @ 12:26:14 #292
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_114759837
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 12:23 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Fietsen is toch ook sporten :) Ik zou het ook wel willen doen, want ik vind het erg leuk! Maar dan moet je dus zo'n hele fiets kopen en alles :@ en vergeleken met hardloopschoenen vind ik dat toch wel een fikse investering...
Klopt, maar dit is wel een hardlooptopic. Zo bedoelde ik het :P Maar inderdaad de investering is het begin vrij fors. Daarna kan je wel een aantal jaren lekker fietsen zonder echt kosten te maken dus dat is wel prettig :)

Ik vind de combinatie lopen/fietsen erg leuk en ooit wil ik nog gaan zwemmen om triatlons te gaan doen... maargoed ik zwem als een baksteen dus dat is nog ver weg :D
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 12:29:20 #293
155227 crew  Guppy
dus
pi_114759922
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 12:26 schreef Drassss het volgende:

[..]

Klopt, maar dit is wel een hardlooptopic. Zo bedoelde ik het :P Maar inderdaad de investering is het begin vrij fors. Daarna kan je wel een aantal jaren lekker fietsen zonder echt kosten te maken dus dat is wel prettig :)

Ik vind de combinatie lopen/fietsen erg leuk en ooit wil ik nog gaan zwemmen om triatlons te gaan doen... maargoed ik zwem als een baksteen dus dat is nog ver weg :D
Ja, da's waar. Maar ik heb er ook over nagedacht. Uiteindelijk heb ik alleen voor het hardlopen gekozen.

En een duathlon is natuurlijk ook met hardlopen :) Als MudMasters ook mag, mag een duathlon ook
pi_114760001
Gadverdamme. Helemaal naar de Dixons gefietst met de veronderstelling dat ze die Nike+ Sportwatch wel zouden hebben liggen, hebben ze hem niet op voorraad. Ik ging er vanuit dat ze hem wel hadden omdat je hem wel op de website kon reserveren gisteren... Zullen ze het die nacht nog naar de winkel sturen zodat ze hem de volgende dag wel hebben. Dan bestel ik hem wel op internet. Dikke domper. :r
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_114760280
yeah voor de lopers!
aaaaaah voor nero bummer!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  Moderator zaterdag 28 juli 2012 @ 12:56:07 #296
155227 crew  Guppy
dus
pi_114760702
quote:
8s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 12:32 schreef Nero22 het volgende:
Gadverdamme. Helemaal naar de Dixons gefietst met de veronderstelling dat ze die Nike+ Sportwatch wel zouden hebben liggen, hebben ze hem niet op voorraad. Ik ging er vanuit dat ze hem wel hadden omdat je hem wel op de website kon reserveren gisteren... Zullen ze het die nacht nog naar de winkel sturen zodat ze hem de volgende dag wel hebben. Dan bestel ik hem wel op internet. Dikke domper. :r
En dan vinden ze het gek dat winkels te leiden hebben onder het internet. Ze hebben nooit voorraad maar kunnen het wel bestellen. Ja, dat kan ik zelf ook wel en dan komen ze het nog bij me brengen ook. Ik kom juist naar een winkel om het meteen te hebben.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 12:58:09 #297
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_114760762
Door al die sporten op tv ben ik nog niet gegaan... vanmiddag dus pas :P
pi_114760798
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 12:56 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

En dan vinden ze het gek dat winkels te leiden hebben onder het internet. Ze hebben nooit voorraad maar kunnen het wel bestellen. Ja, dat kan ik zelf ook wel en dan komen ze het nog bij me brengen ook. Ik kom juist naar een winkel om het meteen te hebben.
Ja precies ja. :') Mijn pa en ma zijn nu in Maastricht en zelfs daar hebben ze hem niet op voorraad! Dat ze hem hier niet op voorraad hebben: oké, maar Maastricht?! Echt... ;(

O ja, verder geen enkele winkel hier die hem wel verkoopt. Of überhaupt sporthorloges verkoopt... Vier sportzaken hier in de stad...
It's funny
But not ha-ha funny.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 13:04:12 #299
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_114760917
Ik weet niet of je in de buurt van Eindhoven/Groningen/Rotterdam woont, want daar hebben ze hem wel op voorraad :)
pi_114760936
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 13:04 schreef Drassss het volgende:
Ik weet niet of je in de buurt van Eindhoven/Groningen/Rotterdam woont, want daar hebben ze hem wel op voorraad :)
Alles behalve. Toch bedankt. :P
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_114760942
En dicht, want ik wil de TT!
It's funny
But not ha-ha funny.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')