Ik heb al eerder gezegd; verplaats voor de lol eens alle tokkies uit de probleemwijken naar Belgie, hoe lang zou het duren voor de Belgen het gaan hebben over alle kutnederlanders?quote:
Ik neem het je niet kwalijk, maar dit soort foutjes zorgen wel voor allerlei mythes die gebruikt worden om allochtonen wederom een hak te zetten. Vandaar ook dat ik ze poog te corrigeren.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had je toch al gelijk gegevenIk ben nou eenmaal geen expert, ik maak wel eens een foutje
tjah alle allochtonen zijn crimineel, toch?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, je treft heel toevallig elke keer die ene racistische agent die het land doortrekt, kan gebeuren toch, incident, niets aan de hand.
Niemand hier zegt dat alle marokkanen zo zijn hoor.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:32 schreef Flow3r het volgende:
Dat wil dan nog niet zeggen dat álle Marokkanen zo zijn.
Neem die mensen niets kwalijk, neem de politiek iets kwalijk.
Goed gedaan. Ik word graag onderwezen, dat meen ik echtquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik neem het je niet kwalijk, maar dit soort foutjes zorgen wel voor allerlei mythes die gebruikt worden om allochtonen wederom een hak te zetten. Vandaar ook dat ik ze poog te corrigeren.
Dat is het probleem dus. De meeste mensen hier denken dat het de strenggelovige Marokkanen/Moslims zijn die zich aan hun cultuur vastklampen die vrouwen lastigvallen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook niet de mensen die op straat hangen.
Dat zijn mensen die overdag werken, savonds naar huis gaan, eten, ontspannen, en gaan slapen.
Maar goed, het lijkt me dat idereen dat ook wel in het achterhoofd zal houden.
Nee, worden alle allochtonen, altijd en overal aangehouden? Nee he?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:34 schreef Erkannn het volgende:
[..]
tjah alle allochtonen zijn crimineel, toch?
Dan woon je in een tokkiebuurt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niemand hier zegt dat alle marokkanen zo zijn hoor.
En sorry, maar als je buurten terroriseerd, mensen uitscheld, spullen van anderen sloopt, etc.
Dan neem ik je dat kwalijk, is dat gek?
Ja, waarom zou je Flow3r kwalijk nemen dat je in een kutbuurt woont.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niemand hier zegt dat alle marokkanen zo zijn hoor.
En sorry, maar als je buurten terroriseerd, mensen uitscheld, spullen van anderen sloopt, etc.
Dan neem ik je dat kwalijk, is dat gek?
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, waarom zou je Flow3r kwalijk nemen dat je in een kutbuurt woont.
Misschien is het daarom goed om wederzijds de individuen erop aan te spreken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, worden alle allochtonen, altijd en overal aangehouden? Nee he?.
Ik vind het apart dat ik als hardwerkende hoogopgeleide allochtoon daar last van heb. Zoals jij last hebt van allochtonen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, worden alle allochtonen, altijd en overal aangehouden? Nee he?.
Wat?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, waarom zou je Flow3r kwalijk nemen dat je in een kutbuurt woont.
De routinestops, zoals ik ze maar noem, moet je maar als vast onderdeel van je leven beschouwen. Een jonge allochtoon in een dure auto is meteen aanleiding voor bepaalde agenten om je te laten stoppen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:37 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik vind het apart dat ik als hardwerkend hoogopgeleid allochtoon daar last van heb. Zoals jij last hebt van allochtonen.
Jij bent anders kromme dingen aan 't rechtlullen hoor.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:37 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik vind het apart dat ik als hardwerkend hoogopgeleid allochtoon daar last van heb. Zoals jij last hebt van allochtonen.
Ik doe gewoon jullie na...ik houd de spiegel voor...maar dan gaan jullie kromme dingen recht lullen.
Waar spreekt hij de statistieken tegen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Jij bent anders kromme dingen aan 't rechtlullen hoor.Je spreekt gewoon statistieken tegen. En dan beticht je ons van een bord voor de kop. Kijk eens in de spiegel man.
waar doe ik dat?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Jij bent anders kromme dingen aan 't rechtlullen hoor.Je spreekt gewoon statistieken tegen. En dan beticht je ons van een bord voor de kop. Kijk eens in de spiegel man.
Hij claimt dat het hoge aantal verdachten te maken heeft met racistische agenten die Marokkanen onterecht aanhouden. Ten eerste tellen de voorvallen die hij noemt niet eens mee in de statistieken, net zomin als het vragen naar je ID meegenomen wordt in de statistieken. Hij zit de boel gewoon recht te lullen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waar spreekt hij de statistieken tegen?
Generaliserend natuurlijk. Lang niet elke agent doet dat. Iets over eigen verantwoordelijkheid, de persoon in kwestie en meer van zulke dingen. Moet jou vast wel bekend voorkomen, die speechquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De routinestops, zoals ik ze maar noem, moet je maar als vast onderdeel van je leven beschouwen. Een jonge allochtoon in een dure auto is meteen aanleiding voor bepaalde agenten om je te laten stoppen.
Een blank joch van 21 in een dikke Merc wordt ook gewoon aangehouden hoor, jullie kruipen zo enorm snel in de slachtofferrol.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De routinestops, zoals ik ze maar noem, moet je maar als vast onderdeel van je leven beschouwen. Een jonge allochtoon in een dure auto is meteen aanleiding voor bepaalde agenten om je te laten stoppen.
Stel dat ik daar woonde, geen goede baan kunnen vinden, weinig te besteden, werk dat daar in de buurt is, is het dan gewoon ok dat dat gebeurt? "Had je maar ergens anders moeten wonen" is dat een beetje hoe het zit?quote:
Opsporing verzocht is ook racistisch, wist je dat nog niet?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een blank joch van 21 in een dikke Merc wordt ook gewoon aangehouden hoor, jullie kruipen zo enorm snel in de slachtofferrol.
En och, misschien liggen de percentages iets hoger qua aanhouden, dat liggen ze ook in de daadwerkelijke misdaadcijfers, dus het is, hoe erg je het ook vindt, gewoon rechtvaardig.
Als overvallen 90% door blonde zweedse wijven worden gepleegd zullen die eerder worden aangehouden. Of is dat gelogen?
HUH??????quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hij claimt dat het hoge aantal verdachten te maken heeft met racistische agenten die Marokkanen onterecht aanhouden. Ten eerste tellen de voorvallen die hij noemt niet eens mee in de statistieken, net zomin als het vragen naar je ID meegenomen wordt in de statistieken. Hij zit de boel gewoon recht te lullen.
Hoezo generaliserend. Ik zeg heel netjes bepaalde agenten. Zit je weer in fantasieland?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Generaliserend natuurlijk. Lang niet elke agent doet dat. Iets over eigen verantwoordelijkheid, de persoon in kwestie en meer van zulke dingen. Moet jou vast wel bekend voorkomen, die speech![]()
Ja, echt alleen maar allochtonen daar! Schandalig van die omroepquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Opsporing verzocht is ook racistisch, wist je dat nog niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |