die straaljager simulator zal waarschijnlijk after burner geweest zijn.quote:Op zondag 15 september 2013 09:31 schreef raptorix het volgende:
Ik ging vaak op het Rokin spelen in Amsterdam, Arcade heet die volgens mij, tegenwoordig alleen nog maar fruitautomaten, je had daar ook zo een simulator game in een straaljager waarbij die hele kast mee bewoog, was er zelf niet zo goed in maar zag er wel super vet uit.
Ja dat was hemquote:Op zondag 15 september 2013 21:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
die straaljager simulator zal waarschijnlijk after burner geweest zijn.
www.arcade-museum.com/game_detail.php?game_id=6822
http://www.pinsane2.com/p(...)on_arcade_entry.htmlquote:Op zondag 15 september 2013 10:05 schreef zuigmarmot het volgende:
Had wijlen micheal jackson ook niet zo'n gameroom ?
Op het Damrak zat diequote:Op zondag 15 september 2013 09:31 schreef raptorix het volgende:
Ik ging vaak op het Rokin spelen in Amsterdam, Arcade heet die volgens mij, tegenwoordig alleen nog maar fruitautomaten, je had daar ook zo een simulator game in een straaljager waarbij die hele kast mee bewoog, was er zelf niet zo goed in maar zag er wel super vet uit, maar 1 game mag NOOIT vergeten worden:
Edit, word oud al eerder gepost
De flipperkast zal de earthshaker zijn die je bedoelt. Die heb ik hier thuis staan.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:35 schreef StretchingKoala het volgende:
Flipperkast EarthQuake stond daar ook. Die speelde ik nogal vaak, record daar is 5 uur aan 1 stuk op 20 Frank....replay, na replay na replay. Ow the memories
Yes.....altijd al willen hebben in huis, someday. Of verveelt het toch wel snel?quote:Op woensdag 18 september 2013 17:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De flipperkast zal de earthshaker zijn die je bedoelt. Die heb ik hier thuis staan.
[ afbeelding ]
zelfs in een flipperkast kun je het volume aanpassenquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:19 schreef Basp1 het volgende:
Een arcade kast maakt toch bijna geen geluid, alleen als je het volume hard zet. Dus de overlast voor buren zal ook reuze meevallen.
Maar aan het mechanisch geluid is weinig te doen. Dus ik ga nu maar niet flipperen dat zouden de buren niet fijn vinden.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:44 schreef T42 het volgende:
[..]
zelfs in een flipperkast kun je het volume aanpassen
jaaa, daar heb ik ook heel wat guldens gespendeerd.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:52 schreef Karina het volgende:
[..]
In de Haltestraat in Zandvoort zat trouwens ook een arcadehal, die was nog toffer eigenlijk. Helemaal vol met arcadespellen, heel wat potjes Galaga gespeeld daar. Is later een gokhal geworden.
weet niet wat voor kast jij hebt maar de mijne hoor je net maar de buren echt niet en ik heb oude kasten.quote:Op zaterdag 21 september 2013 01:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar aan het mechanisch geluid is weinig te doen. Dus ik ga nu maar niet flipperen dat zouden de buren niet fijn vinden.
Nog steeds. Sportland in Blankenberge is immens groot. 20 baans bowling en all that, bijna altijd nieuwe apparaten. Het enige dat ik in Nederland mis in kroegen zijn flipperkasten.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:35 schreef StretchingKoala het volgende:
Aan de Belgische kust had je mega arcades.
Met 8 man op een rij racen.
After burner machine waarbij werkelijk alles bewoog.
Als mini koala erg veel Belgische frankjes ingemikt.
Flipperkast EarthQuake stond daar ook. Die speelde ik nogal vaak, record daar is 5 uur aan 1 stuk op 20 Frank....replay, na replay na replay. Ow the memories
Kijk! dat zijn herkenbare foto's van weleer. Eind 60 begin 70 ergens tegenover de Beurs van Berlage?quote:
Juni 1986, dus wat later. En ja, Naast de C&A ongeveer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Kijk! dat zijn herkenbare foto's van weleer. Eind 60 begin 70 ergens tegenover de Beurs van Berlage?
gaaf was het daar he? volgens mij was het dit jaar een probeersel en als het goed uitpakte zou het volgend jaar weer plaatsvinden.quote:Op zondag 22 september 2013 12:08 schreef VRIDZ het volgende:
Geen idee of het al voorbij gekomen is (heb alleen de eerste en deze (11e) pagina gelezen).. maar in Epe heb je het Bonami Retrogame Museum staan. Voor paar euro entree, kan je er de hele dag gratis op arcadekasten en flipperkasten spelen, en ook andere oude consoles. Ben er zelf 1 keer geweest, paar maanden terug.. zeker wel aan te raden om eens heen te gaan, samen met vrienden!Meestal geopend op zondagen.
En beetje laat om het nu nog te zeggen, maar vorig weekend was er de Retrogame Experience in het gebouw van Stichting Beeld & Geluid in Hilversum, waar ook hele lading aan arcadekasten en consoles stonden.. was echt vet! Hopelijk komt er een vervolg van, dan ben ik zeker weer van de partij!
Piczz gevraagdquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en sinds het weekend een arcadekast staan (geen originele helaas, maar er staan wel 60 spellen op, dus we kunnen vooruit)
nogmaals met dank aan T42 voor de informatie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |