dat spel heb ik veel gespeeld, daaammnnnquote:
Klopt. Woon zelf in Tilburg dus ik ken emquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:21 schreef A-mineur het volgende:
Bij ons in Tilburg zit nu een nieuwe (onder de Euroscoop bios)
- The Simpsons
- Tokio Cop
- Dance dance revolution
- Terminator 2
- Terminator 3
- Tekken
- F-zero (met hele gave race feeling en beweging)
- Sega Rally
En nog een haffel spelkasten, ze gaan ook investeren in nieuwere kasten/afwisselen van kasten heb ik meegekregen. Ik heb er alweer denk ik een euro of 80 in gegooid totaal daar
Oldskoolquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:37 schreef Karina het volgende:
Ik was zowat verslaafd aan Galaga en ik was GOED! Met een kwartje kon ik zo een uur lang spelen zonder dood te gaan. Helaas nergens meer te spelen, voorzover ik weet. Ik heb het spel later voor de NES gekocht en soms speel ik het nog en ik ben nog steeds goed![]()
En, voor de kenners, je had een cheat, waardoor er geen bommen meer vielen, had je wel even geduld voor nodig, maar het loonde wel de moeite![]()
[ afbeelding ]
Hier is het geluidje te horen
[ afbeelding ]
nee de graphics waren een stuk beter. mja het is ook al zo'n tijd geleden. kan niet echt een goede omschrijving gevenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:31 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Blaster Master?
http://classicgaming.game(...)Museum.Detail&id=215
Ik ben ook oldquote:
Heel jammer dat die op de kermis ook al verdwenen zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben ook oldOp de kermis stond vroeger ook altijd een arcadehal, daar speelde ik het ook vaak. Nu heb je op de kermis alleen nog maar slotmachines
En muntenschuivers.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben ook oldOp de kermis stond vroeger ook altijd een arcadehal, daar speelde ik het ook vaak. Nu heb je op de kermis alleen nog maar slotmachines
Operation Wolf. Graag gedaan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:32 schreef Ronhui het volgende:
Ik ging met mijn Opa altijd naar de arcade in Zandvoort.Vanaf de camping, via een rangeerterrein, het station naar de Arcade. Mooiste spellen vond ik waar je zelf een geweer kon vasthouden, meestal diegene met de Uzi, die ging schudden als je schoot!. Heerlijke momenten!
Ze zijn er steeds minder inderdaad.....quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Veel gespeeld!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:40 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Operation Wolf. Graag gedaan.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:40 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Operation Wolf. Graag gedaan.
[ afbeelding ]
Gewoon doen als je er ruimte voor hebt. Bij mijn ouder staat er ook één van NeoGeo plus ook nog een flipperkast van Super Mario.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:44 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
Ze zijn er steeds minder inderdaad.....Ben bang dat het bij een mooie herinnering blijft
![]()
Misschien dat ik nog een keer zo'n oudje opkoop voor in mijn garage of zolderzou wel te gek zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |