quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey Baaf, heb je geen nurse-call knop naast je bed?
Ja heel erg suf. En je responsen gaan achteruit enzo. Niet leukquote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:25 schreef Barbaaf het volgende: Ik heb 'm niet genomen, ben best wel relaxed nu ik iedereen weer kan bereiken
Ook word je er erg suf van volgens de verpleging, heb ik ff geen zin in
En m'n zuurstofsaturatie was beter dan die van die de verpleegster
![]()
![]()
quote:
Volgens mij weinig zwart, maar wel een jonkie nog!quote:
Awwwwwquote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij weinig zwart, maar wel een jonkie nog!
oh-oh gaat nu vast een plaatje riekwetsen voor je!quote:
BOHHHHHHHHHHHquote:
Ik zag enkel een piepklein muisjequote:
why?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
oh-oh gaat nu vast een plaatje riekwetsen voor je!
Extra luvin' voor dit warme topicdeel!quote:
Dial 1 for luvvv, dial 2 for nursequote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Extra luvin' voor dit warme topicdeel!
quote:
Die bedoel ik idd. Staat alleen geen 1,2 of 3 op, 't is een grote rode lichtgevende knop. En er hangt ook geen knop 'nuke' naastquote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey Baaf, heb je geen nurse-call knop naast je bed?
Da's een ratje hoorquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:57 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die bedoel ik idd. Staat alleen geen 1,2 of 3 op, 't is een grote rode lichtgevende knop. En er hangt ook geen knop 'nuke' naast
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:57 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die bedoel ik idd. Staat alleen geen 1,2 of 3 op, 't is een grote rode lichtgevende knop. En er hangt ook geen knop 'nuke' naast
Vergelijk je Muis nu met een rat?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:57 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
[..]
Da's een ratje hoor
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:58 schreef oh-oh het volgende:
BAAF JIJ MOET WEL HEEL ERG ZIEK ZIJN DAT JE NU AL WAKKER BENT
Lag je ook met zo'n gordijntje om je heen te slapen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:59 schreef Barbaaf het volgende:
Hou erover opBed is te klein en te zacht, kamer te licht en te gehorig en dat er om 8:00 al mensen in me komen prikken en porren helpt ook niet
Tyfus zeg, lijkt me ook zwaar klote.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:59 schreef Barbaaf het volgende:
Hou erover opBed is te klein en te zacht, kamer te licht en te gehorig en dat er om 8:00 al mensen in me komen prikken en porren helpt ook niet
Ratten zijn lief en aanhankelijk, in tegenstelling tot muizen die rotbeesten zijn. Een nieuwe rat in een groep introduceren gaat meestal goed, een nieuwe muis wordt opgevretenquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:01 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ratten zijn lief en aanhankelijk, in tegenstelling tot muizen die rotbeesten zijn. Een nieuwe rat in een groep introduceren gaat meestal goed, een nieuwe muis wordt opgevreten
Oh ja idd, ik duim voor je dat je die kamer mag houdenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:02 schreef Barbaaf het volgende:
Ik heb een eigen kamer, met geluk doordat die vrij was en dit niet mijn eigen afdeling is. Mocht er een patient zijn voor wie deze onderdruk/isolatiekamer nodig is ga ik alsnog de zaal op, oncologie. Hopelijk blijf ik hier vandaag nog en mag ik morgen naar huis,
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja idd, ik duim voor je dat je die kamer mag houden![]()
Zijn je spulletjes al gebracht?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:05 schreef Barbaaf het volgende:
[..], alleen nog geen lader voor m'n BB. Ik heb 100-en zwarte kastjes met draadjes, de juiste vinden is erg lastig voor wie niet weet welke het is.
[..]
Staat er toch gewoon opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kweenie.. als ik 'm bij de hand had kon ik ff kijkenquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:05 schreef Barbaaf het volgende:
[..], alleen nog geen lader voor m'n BB. Ik heb 100-en zwarte kastjes met draadjes, de juiste vinden is erg lastig voor wie niet weet welke het is.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig!
Hoe gaat het met je nicotinepleisters?Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Vrij goed denk ik, ik had een onbestemd opgejaagd gevoel, nu helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]Gelukkig!
Hoe gaat het met je nicotinepleisters?
Bij de mijnes iig welquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:15 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Kweenie.. als ik 'm bij de hand had kon ik ff kijken
Haha, prinsesjequote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:35 schreef oh-oh het volgende:
Tis hier op zolder al 27 graden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:35 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:41 schreef oh-oh het volgende:
Duiven zijn lui en dom.
Onze parkeerplaatsduif heeft twee weken zitten broeden op 1 van haar 2 eieren, haar eerste ei was met leggen al uit het nest geflikkerd omdat het zo slordig was, en dr tweede ei gewoon en dag voordat het uit moest komen of zo. Volgens mij is ze blij toe, loeder, want nu zit ze telkens lame ass te zonnebaden.
Whehe, neequote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:42 schreef Barbaaf het volgende:
Tokkieduif
@Muis: had ik ook al 'zeer rommelig vrijgezellenappartement' vermeld?
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:42 schreef Barbaaf het volgende:
Tokkieduif
@Muis: had ik ook al 'zeer rommelig vrijgezellenappartement' vermeld?
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:45 schreef Muis006 het volgende:
Tijd voor een fimminin tuts Baaf!
Speaking of: Zwab, hoe is het met the artist formerly known as Steigermeisje?
Noesquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]Nou Muis, ga daar je vrouwelijkheid maar es aan vergooien
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Noesik heb al een Brabantse Boer, da's genoeg
dan heb je zijn flat nog niet gezienquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]Volgens mij is je meneer heel netjes
![]()
Rust ze Baaf
Een beetje fris voor Kees zo te zienquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:35 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
dan heb je zijn flat nog niet gezien
Maar okee, hij is altijd of werken of hier.
Yepquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]Seriously?
Dat maakt hem wel wat menselijker, die Mr. Perfect van je
Oh my goshquote:
quote:
Ja wat haarspullen gekochtquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:47 schreef oh-oh het volgende:
Heb je geshopt???
Ik wil wel een paar slippers voor je halen en opsturen trouwens, zeg maar welke maat
Ow jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:58 schreef Barbaaf het volgende:
Je kan iig weer zien dat ik een muzieksleuteltje boven m'n hart heb, die was helemaal overwoekerd. Maar toen ik 'm (zelf
) zette was ik nog kaal daar
Ja, en het lukt ze ook nog tot nu toequote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:03 schreef Lutte het volgende:
Arme zusters, die moeten dat de hele dag weerstaan!
Nee, ik deed random rondje google op Blokker-slippers. Even kijken bij de folder.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:10 schreef oh-oh het volgende:
Nee die zijn het niet, die wil ik ook, staan die nu in de folder???
Oh weet ik veel, ik ga echt niet zoveel geld aan slippers uitgeven als ik op die van een euro ook heerlijk loop, ben jij malquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ja ik moet de naam ff googlen:
Havaianas! Zijn die goddelijk?
Lelijk manquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zag ik volgens mij bij de Blokker laatst.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ja, en het lukt ze ook nog tot nu toe
Jaquote:
Jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ja ik moet de naam ff googlen:
Havaianas! Zijn die goddelijk?
Ah! Thanks.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jadie zijn wat zwaarder, loopt heel fijn.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:23 schreef Pisces29 het volgende:
Hey hoe is het met die gelovige pipo, is hij gestopt met bellen?
Whehehee.quote:
quote:
Dat is echt echt niet waarquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:35 schreef DeZwabber het volgende:
Omg Baaf heeft meer haar op z'n borst dan ik op m'n bol
Is die van jou?quote:
Ik las holquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:35 schreef DeZwabber het volgende:
Mag je dr nu al op of nog niet?????quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:36 schreef DeZwabber het volgende:
Verjaardagscadeautje voor dinges is binnen
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:45 schreef Muis006 het volgende:
Tijd voor een fimminin tuts Baaf!
Speaking of: Zwab, hoe is het met the artist formerly known as Steigermeisje?
Ik bid dat dat wel waar isquote:
Hij is van m'n pa en naamloos, ze begonnen met z'n drieen maar de eerste ging binnen een week deaud. De andere is vorige week overleden omdat de hulp te dom was om het water te vervangen en toen ik een week later terugkwam zwommen ze in een bak stront die je in de hal al rookquote:
Ja, er hangt een filter in voor een aquarium van 3x zo groot maar ze weten niet hoe je die schoon moet maken dus doe ik dat. Ik was er een week niet, en dan dus dit, met als excuus die filter. Gooi er dan schoon water inquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:41 schreef oh-oh het volgende:
Sluierstaarten zijn moeilijk, die hebben veel zuurstof nodig, beter koop je zo een pompje voor ze![]()
Ik vind die zwarte met die bolle ogen altijd zo leuk, maar das hetzelfde laken en pak.
Vorig jaar had ze een pluchequote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:44 schreef DeZwabber het volgende:
Kijk, een koektrommel van een ding uit een game die ze speelt. [ afbeelding ]
En nu moeten we weer vragen wat er is?quote:
Koekietrommel is ook gaafquote:
Ik heb het gisteren al verteldquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En nu moeten we weer vragen wat er is?
Vertel het nou es gewoon dan!
Je zaad is er trouwens, thnx
Ze probeert het wel, track record is een vijzel, een mooi houten sushibord met eetstokjes, en lekkere sigarenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:49 schreef oh-oh het volgende:
Krijg je ook equally dope prezzies van haar???
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:52 schreef Muis006 het volgende:
Oh-oh, ik ga de foto van Sjon en Perce canvassen en in ons samenwoonsel ophangen volgend jaar
Uh ohquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Ik weet alvast een leuk housewarmingkado
![]()
quote:
Wat leuk Zwab, wat koop je toch toffe cadeaus!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:44 schreef DeZwabber het volgende:
Kijk, een koektrommel van een ding uit een game die ze speelt. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:52 schreef Muis006 het volgende:
Oh-oh, ik ga de foto van Sjon en Perce canvassen en in ons samenwoonsel ophangen volgend jaar
quote:
Whehe, dan heb jij de tondeuse gepakt zekerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:35 schreef DeZwabber het volgende:
Ik vind het leuk om cadeaus te gevenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk Zwab, wat koop je toch toffe cadeaus!
Leugens, plek zat op het plafond.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geen plek meer voor canvassen, ik heb zelfs nog die HOLbon die ik kreeg toen Karel dood ging, maar toen kreeg ik ook al een Karelcanvas
I like badeendjes.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om cadeaus te geven
quote:
Ik weet niet eens meer wat er op de voorkant stond door die pausquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Zwab maakt sowieso leuke post.
Die pauskaart is wel de leukste kaart die ik ooit gekregen heb
Oh kom, die zwemmende egel was datquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat er op de voorkant stond door die paus
quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:02 schreef oh-oh het volgende:
Sonic doet het trouwens super in zijn tuin, hij is alleen NOG dikker geworden
Dan moet ie de tuin door rollen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]kan ie straks niet meer bij de grond met z'n pootjes
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]kan ie straks niet meer bij de grond met z'n pootjes
quote:
Hij wordt nog wel gevoerd geloof ikquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:14 schreef Barbaaf het volgende:
Maar wordt hij bijgevoerd of vangt hijzelf zoveel lekkere vette slakken?
Werkt nietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:17 schreef DeZwabber het volgende:
http://images4.fanpop.com(...)81782641_320_240.jpg
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:23 schreef DeZwabber het volgende:
Duurde even, want zit op foon
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:23 schreef DeZwabber het volgende:
Duurde even, want zit op foon
[ afbeelding ]
Wat goed nieuws over de kleine bollequote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Ze hebben ontzettend veel lol aan hem ieg, hij gaat nu elke avond uitgebreid in bad in zijn drinkbak
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:28 schreef Lutte het volgende:
Ik heb gisteren m'n paella gedeeld met de adoptiezwerfkat, drie maal raden wie er nu letterlijk aan m'n tenen hangt
Lekkerquote:
Zwart met een wit vlekje in z'n nek. Staat een foto op FB geloof ik, bij prikbordfoto's.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Wat voor kat is het, Lut? Qua kleur/tekening?
Gaat hard met afvallen dusquote:
Sjon gaat verhuizenquote:Op vrijdag 27Ga juli 2012 11:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Ik weet alvast een leuk housewarmingkado
![]()
Gewoon doorgaan met verwennenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zwart met een wit vlekje in z'n nek. Staat een foto op FB geloof ik, bij prikbordfoto's.
Hij zit al een jaar of vijf, zes hierIn de zomer aan komen wandelen en nou vindt hij het wel best.
quote:
Wat is dat toch met dat beest, hij kan zo leuk zijn en dan dit weerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:25 schreef oh-oh het volgende:
Sjon mag blij zijn dat ik hem heb laten leven net, die scheet toen we binnenkwamen uit protest dat ze al naar binnen moesten zo de hele hal onder en ging er doorheen baggeren ook nog.
Vieze vuile gore ranzige klotehond
Ik had m al een poos niet meer doodgewenst, vandaag echt driedubbel toen ik op mn knieën de hal hier lag te boenen, in die hitte, en met die gore strontlucht van hem.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:30 schreef Barbaaf het volgende:
Goed Zwab! Maar waarom is je haar eraf?
[..]
Wat is dat toch met dat beest, hij kan zo leuk zijn en dan dit weer
Ja dit, hij was zo braaf zondag en dan weer zoietsquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:30 schreef Barbaaf het volgende:
Goed Zwab! Maar waarom is je haar eraf?
[..]
Wat is dat toch met dat beest, hij kan zo leuk zijn en dan dit weer
Ohhhhquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:41 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ridgebackpupje van 13 weken kwamen we net tegen
Ik ga ff op mn trappetje staan voor je met de camera, moment.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:46 schreef Barbaaf het volgende:
Ik vraag me af hoe een roedelleider, hond dus, zo'n dwars geval zou aanpakken...
Even wat anders, oh-oh, als je naar het zuidwesten kijkt (van jullie uit richting rivier en dan naar links), zie je al bewolking aankomen?
Die rimpeltjes ookquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:46 schreef oh-oh het volgende:
Ja en lief was ze, zelfs Kees vond haar lief
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:57 schreef Barbaaf het volgende:
Wel, er probeert een serieuze onweersbui de Ardennen over te trekken, over een uur zouden de eerste druppels moeten vallen met zware buien tussen 16 en 17, daarna kan je als het goed is in lichte regen en lagere temps terugwandelen. De kans is groot echter dat het meeste in de Ardennen valt en het bij jullie benauwd vochtig wordt. Ik vraag je over een uur nog wel eens uit het raam te hangen
Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:01 schreef Barbaaf het volgende:
Daarom vraag ik jou ook om te kijkenHet lijkt er trouwens op dat de genoemde tijdstippen 30 minuten later worden...
Nee, dat krijg ik morgenvroeg te horen. Is afhankelijk van de viscositeit van m'n bloed.quote:
Dewhut???quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:05 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nee, dat krijg ik morgenvroeg te horen. Is afhankelijk van de viscositeit van m'n bloed.
Daarnaast of het nu gaat regenen of niet. nat worden gebeurd toch wel. Is het niet van de regen, dan is het wel van het zweten...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:51 schreef oh-oh het volgende:
Kom ik droog thuis denk je?
Boeit me ook geen reet trouwens, door de regen is lekker koel
Okee, dat inregelen op bloedverdunners met tabletten is nog een heel gekloot. Eerst dagelijks bloed laten prikken en eind van de middag werd je dosering voor die dag doorgebeld, later hoeft dat gelukkig niet zo vaak. Spuiten is wat dat betreft handiger.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:05 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nee, dat krijg ik morgenvroeg te horen. Is afhankelijk van de viscositeit van m'n bloed.
Hij doet een Qweatjequote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dewhut???
Het gaat wel de goede kant op nu toch??
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:09 schreef indaha het volgende:
[..]
Hij doet een Qweatje, volgens mij de dikte van het bloed .
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:30 schreef Barbaaf het volgende:
Q. is hier trouwens wel weinig, die hangt te veel in die andere SC. Ik ben daar niet cronisch genoeg voor vind ik
edit: typefout lekker laten staan
Ik zag gister pas Baaf zijn sigquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:33 schreef Lutte het volgende:
Q heeft een Robijnradar en een sensor voor als er schuine grappen zijn te maken, daar redt ze het wel mee
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:34 schreef Lutte het volgende:
Ik heb me een paar keer bij 'die andere' proberen te mengen maar je komt er zeg maar... Lastig tussen
Gelukkig krijg ik m'n lading diertjes hier
Ik ben een kliekje met mezelf, heel handig krijg je ook geen ruziequote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]Oh nee, je mag absoluut niks impliceren dat naar kliekjes neigt, dan heb je de hele meute zo in je nek hangen
* Gaat vast zwemvest zoeken *quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:45 schreef Barbaaf het volgende:
Ik zal er naar kijken als ik er weer ben.
Ah, de waarschuwingen voor wateroverlast voor Limburg komen binnen.
Zenmeester indaha paraatquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik ben een kliekje met mezelf, heel handig krijg je ook geen ruzie
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik ben een kliekje met mezelf, heel handig krijg je ook geen ruzie
Ik zal de boodschap even doorgevenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:49 schreef Barbaaf het volgende:
Zeg maar dat het over drie kwartier is, half uur vertraging zei ik toch?
Ik ben ook niet zo goed in kliekjesquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik ben te individualistisch om me aan een kliekje te kunnen binden, zit er echt niet in bij mij!
Mn collega kwam hier ook al uit het raam hangen, om te kijken of ze die buien al aan zag komen die volgens buienradar over een kwartier komen
Ik heb ook liever geen verplichtingen , maar vind het wel leuk om af en toe een Fokker te omtmoeten en tot nog toe bevalt dat goed .quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik ben te individualistisch om me aan een kliekje te kunnen binden, zit er echt niet in bij mij!
Mn collega kwam hier ook al uit het raam hangen, om te kijken of ze die buien al aan zag komen die volgens buienradar over een kwartier komen
Ik heb donderdag weer een meetquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:52 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik heb ook liever geen verplichtingen , maar vind het wel leuk om af en toe een Fokker te omtmoeten en tot nog toe bevalt dat goed .
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker relaxed dusquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Maar bv Q en Baaf, dat was wel heel goed te doen samen, die dronken zoveel bier, die zeiden niet zo veel
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:57 schreef Miniem het volgende:
[..]ow dat is flinke schadeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Ja precies, en je bent zo rond aan het rennen van heeft die nog drinken oh daar moet ik een praatje mee maken van hot naar her en eind van het liedje ben je bekaf en bent nog mensen vergetenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie mijn vrienden ook gewoon het liefst apart, daarom vier ik mn verjaardag ook nooit.
Zondag was zo een voorbeeld, ik vind het heel leuk om iedereen te zien en dat er mensen komen, maar uiteindelijk heb ik dan voor mn gevoel mensen niet genoeg aandacht kunnen geven zeg maar, en dat vind ik dan jammer. Maar goed, daar zag ik dan ook wel extreem veel mensen die ik bv ook alweer jaren niet meer gezien had.
Oh en bv vanavond, komt mn beste vriendje met zn man, en eigenlijk wilde Michelle ook komen, maar ik had dus gisteren Michelle en vandaag de mannen, want ik zie de mannen echt veel te weinig en als Michelle er dan ook is dan is het alweer anders![]()
Vroeger op school hoorde ik ook nooit bij een kliekje.
Ik had 1 beste vriendin en die zat in een hele andere klas en later mn vriendje en die zat ook in een hele andere klas en dat was het.
quote:
Nee, gelukkig niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:59 schreef Lutte het volgende:
Maar Miniem belangrijker, je moeder, heeft die geen nare klap gehad?
Daarom spreek ik ook altijd liever met twee vrouwen tegelijk af, kunnen die met elkaar beppen en kan ik lekker zuipenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Ja!
Nou ja Baaf is sowieso geen praatjesmaker, Q en ik lullen wel gewoon nonstop hoor
Gelukkig maar!quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:01 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Daarom spreek ik ook altijd liever met twee vrouwen tegelijk af, kunnen die met elkaar beppen en kan ik lekker zuipen
Vertel 't maar gewoon Lutte, ze komen er toch wel achter van onsquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Beter dan niks
Ja een of andere knul, ken je niet denk ik
Sluttequote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Beter dan niks
Ja een of andere knul, ken je niet denk ik
Goed, beknopt en duidelijk wat je ervan kan verwachten. Alleenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:22 schreef Bos81 het volgende:
Spi spa spam
http://frontpage.fok.nl/review/554649/1/1/50/fotoboek-cadel-evans-de-lange-weg-naar-parijs.html
![]()
komt wat gekunsteld over, als je het niet erg vind dat ik wat kritiek geef. Waarom volgt Watson (juist) Evans op de voet?quote:Aangezien Watson Evans op de voet volgt heeft hij vele foto’s van Evans gemaakt en daardoor is Evans de renner die Watson het vaakst heeft gefotografeerd.
Dat doet de lener vanaaf wel denk ikquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:43 schreef Barbaaf het volgende:
Whehe putdeksel. Weet je ook hoe je 'm aan het internet moet hangen?
De duitsers pikken het noodweer in voor hier is , doen ze altijdquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit aan de verkeerde kant van de stad, in Amby en zo regent het al keihard, hier nog geen druppel
![]()
Nee in Amby en zo wel al regen, hier nu ookquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:47 schreef indaha het volgende:
[..]
De duitsers pikken het weer in voor het noodweer hier is , doen ze altijd
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:57 schreef omearos het volgende:
En verder knuffels envoor iedereen die ze wil
pics.van.je.bike.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:57 schreef omearos het volgende:
goedemiddag
Wat een verhalen hier
Miniem sterkte met je autootje
Baaf sterkte met de viscositeit![]()
En verder knuffels envoor iedereen die ze wil
Kritiek is juist welkom, daar word ik alleen maar beter door.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:28 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Goed, beknopt en duidelijk wat je ervan kan verwachten. Alleen
[..]
komt wat gekunsteld over, als je het niet erg vind dat ik wat kritiek geef. Waarom volgt Watson (juist) Evans op de voet?
quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:40 schreef Barbaaf het volgende:
He, omearos, wat voor ouwe Honda heb je dan? Zo'n bling-bling Seven-Fifty, een stoere proto-Goldwing of een massieve CBX1000?
Nee, voor minder dan vier cilinders doe ik het niet![]()
[ afbeelding ] CBX1000
quote:
Klassieke cb450sc ook goed?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:12 schreef Barbaaf het volgende:
Sorry, overheen gelezen denk ik.
Nu wil ik voor een klassieke cb350 wel een uitzondering maken, met een Transalp wordt 't niet inderdaad
En was het wat of kan ik mijn zwemvest weer opbergenquote:
Zoals mijn vriendje net op FB zei, de tegels zijn natquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:41 schreef indaha het volgende:
[..]
En was het wat of kan ik mijn zwemvest weer opbergen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |