quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey Baaf, heb je geen nurse-call knop naast je bed?
Ja heel erg suf. En je responsen gaan achteruit enzo. Niet leukquote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:25 schreef Barbaaf het volgende: Ik heb 'm niet genomen, ben best wel relaxed nu ik iedereen weer kan bereiken
Ook word je er erg suf van volgens de verpleging, heb ik ff geen zin in
En m'n zuurstofsaturatie was beter dan die van die de verpleegster
![]()
![]()
quote:
Volgens mij weinig zwart, maar wel een jonkie nog!quote:
Awwwwwquote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij weinig zwart, maar wel een jonkie nog!
oh-oh gaat nu vast een plaatje riekwetsen voor je!quote:
BOHHHHHHHHHHHquote:
Ik zag enkel een piepklein muisjequote:
why?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
oh-oh gaat nu vast een plaatje riekwetsen voor je!
Extra luvin' voor dit warme topicdeel!quote:
Dial 1 for luvvv, dial 2 for nursequote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Extra luvin' voor dit warme topicdeel!
quote:
Die bedoel ik idd. Staat alleen geen 1,2 of 3 op, 't is een grote rode lichtgevende knop. En er hangt ook geen knop 'nuke' naastquote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey Baaf, heb je geen nurse-call knop naast je bed?
Da's een ratje hoorquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:57 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die bedoel ik idd. Staat alleen geen 1,2 of 3 op, 't is een grote rode lichtgevende knop. En er hangt ook geen knop 'nuke' naast
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:57 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die bedoel ik idd. Staat alleen geen 1,2 of 3 op, 't is een grote rode lichtgevende knop. En er hangt ook geen knop 'nuke' naast
Vergelijk je Muis nu met een rat?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:57 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
[..]
Da's een ratje hoor
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:58 schreef oh-oh het volgende:
BAAF JIJ MOET WEL HEEL ERG ZIEK ZIJN DAT JE NU AL WAKKER BENT
Lag je ook met zo'n gordijntje om je heen te slapen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:59 schreef Barbaaf het volgende:
Hou erover opBed is te klein en te zacht, kamer te licht en te gehorig en dat er om 8:00 al mensen in me komen prikken en porren helpt ook niet
Tyfus zeg, lijkt me ook zwaar klote.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:59 schreef Barbaaf het volgende:
Hou erover opBed is te klein en te zacht, kamer te licht en te gehorig en dat er om 8:00 al mensen in me komen prikken en porren helpt ook niet
Ratten zijn lief en aanhankelijk, in tegenstelling tot muizen die rotbeesten zijn. Een nieuwe rat in een groep introduceren gaat meestal goed, een nieuwe muis wordt opgevretenquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:01 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ratten zijn lief en aanhankelijk, in tegenstelling tot muizen die rotbeesten zijn. Een nieuwe rat in een groep introduceren gaat meestal goed, een nieuwe muis wordt opgevreten
Oh ja idd, ik duim voor je dat je die kamer mag houdenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:02 schreef Barbaaf het volgende:
Ik heb een eigen kamer, met geluk doordat die vrij was en dit niet mijn eigen afdeling is. Mocht er een patient zijn voor wie deze onderdruk/isolatiekamer nodig is ga ik alsnog de zaal op, oncologie. Hopelijk blijf ik hier vandaag nog en mag ik morgen naar huis,
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja idd, ik duim voor je dat je die kamer mag houden![]()
Zijn je spulletjes al gebracht?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:05 schreef Barbaaf het volgende:
[..], alleen nog geen lader voor m'n BB. Ik heb 100-en zwarte kastjes met draadjes, de juiste vinden is erg lastig voor wie niet weet welke het is.
[..]
Staat er toch gewoon opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |