en de grenzen dicht natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:04 schreef Kees22 het volgende:
Overigens maakt het mij geen zak uit of ze de sharia in Holland willen invoeren. Als ze de rest van Nederland maar met rust laten.
Ze doen wel meer hé, de bedreigingen zijn niet vd lucht.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 08:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, vrijheid van meningsuiting, maar alleen de mening die door jou goedgekeurd is, dan ben je lekker bezig. Ze vinden bepaalde dingen, die, dat vind ik ook, volslagen van het padje af zijn, en die dragen ze uit, en daar voeren ze actie voor. Zolang het daarbij blijft, en ze geen actie ondernemen om vrijheden van andere af te nemen, maar alleen verkondigen dat het zo zou moeten, valt het wmb gewoon onder vrijheid van meningsuiting, zelfs als het een twisted mening is
,
Daar worden ze dan ook voor vervolgd. Zie van de week ook die man die Wilders bedreigde. Als de rechterlijke macht niets doet, kan ik het me nog voorstellen dat je voor eigen rechter zou willen spelen, maar men is er ook gewoon mee bezig.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 08:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ze doen wel meer hé, de bedreigingen zijn niet vd lucht.
Ze doen er wel iets mee nu ja, dat vermindert inderdaad de noodzaak tot eigenrichting.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 08:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar worden ze dan ook voor vervolgd. Zie van de week ook die man die Wilders bedreigde. Als de rechterlijke macht niets doet, kan ik het me nog voorstellen dat je voor eigen rechter zou willen spelen, maar men is er ook gewoon mee bezig.
Ja, als je om meer personeel en geld vraagt, kan je moeilijk zeggen dat de Belse democratie nauwelijks bedreigd wordt hequote:Op zaterdag 28 juli 2012 08:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
http://www.google.com/url(...)Laff0ooVBzu2tVAxkC2g
Toch zegt het wel wat. Het is dus niet iets kleins, zoals het vaak gedownplayed wordt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 08:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, als je om meer personeel en geld vraagt, kan je moeilijk zeggen dat de Belse democratie nauwelijks bedreigd wordt he
Dat een geen grotere bedreiging is, wil niet zeggen dat het ook een grote bedreiging. Ik vind het toch een beetje een wij van WCeend verhaal. Hij kan ook niet zeggen dat er slechts een paar kleine bedreigingen zijn, waarvan extremistische islam de grootste (dus minst kleine) is, want dan pleit hij tegen zijn eigen bestaansrecht als functionarisquote:Op zaterdag 28 juli 2012 08:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Toch zegt het wel wat. Het is dus niet iets kleins, zoals het vaak gedownplayed wordt.
Hoe groot is die groep dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 08:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Toch zegt het wel wat. Het is dus niet iets kleins, zoals het vaak gedownplayed wordt.
Geen idee, ik werk niet bij de Belgische Veiligheidsdiensten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 08:45 schreef Ludd het volgende:
[..]
Hoe groot is die groep dan?
Wel typische trouwens dat enkel van die actievoerders baseball-petjes dragen. Als iets Westers is...
Punt is natuurlijk dat het een internationale ontwikkeling is. 1 met veel geld en een heel groot achterland.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 08:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat een geen grotere bedreiging is, wil niet zeggen dat het ook een grote bedreiging. Ik vind het toch een beetje een wij van WCeend verhaal. Hij kan ook niet zeggen dat er slechts een paar kleine bedreigingen zijn, waarvan extremistische islam de grootste (dus minst kleine) is, want dan pleit hij tegen zijn eigen bestaansrecht als functionaris
Volgens mij is het echt een enorm klein groepje dat enorm veel aandacht weet te genereren voor hun zaak. Wat dat betreft zijn ze goed bezig.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 08:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Geen idee, ik werk niet bij de Belgische Veiligheidsdiensten.
Je bent op je 30e geen jongere meer.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 08:52 schreef Ludd het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt een enorm klein groepje dat enorm veel aandacht weet te genereren voor hun zaak. Wat dat betreft zijn ze goed bezig.
Met een groepje van 10-15 man weten ze het nieuws te halen. Je kan ze geen gebrek aan effectiviteit verwijten. Ik zie overigens dat het allemaal jongeren zijn. Misschien is het ook slechts een fase.
Ok. Hoe dan ook, ik snap niet dat er een bedreiging gezien wordt in zo'n marginaal groepje. Zo heel veel doen ze ook niet verkeerd. Ja goed, ze verstoren iets. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Maar als dat alles is denk ik niet dat we ons daar druk over hoeven te maken.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 08:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je bent op je 30e geen jongere meer.
Het gaat veel verder, ze bouwen een parallelle samenleving, doen aan rellen, roepen op tot geweld, zijn bewapend, bedreigen mensen etcquote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:01 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ok. Hoe dan ook, ik snap niet dat er een bedreiging gezien wordt in zo'n marginaal groepje. Zo heel veel doen ze ook niet verkeerd. Ja goed, ze verstoren iets. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Maar als dat alles is denk ik niet dat we ons daar druk over hoeven te maken.
Misschien kan je het het beste negeren. Nou ja, ik begrijp dat dat was lastig gaat als ze door je heen lopen schreeuwen.
Hoe meer aandacht je er aan schenkt; hoe meer ze bereiken.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het gaat veel verder, ze bouwen een parallelle samenleving, doen aan rellen, roepen op tot geweld, zijn bewapend, bedreigen mensen etc
Onzin. Je moet ze dwars zitten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe meer aandacht je er aan schenkt; hoe meer ze bereiken.
Ik had anonymous toch wat hoger op mijn lijstje staan dan die paupers van sharia4holland.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:53 schreef ems. het volgende:
2 kinderlijke organisaties die elkaar dwars zitten. Prima, lijkt me zo.
Dooddoener.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 02:02 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Blabla, doorgeslagen liberaal![]()
In Nederland zijn we inmiddels zo tolerant dat we zelfs tolerant willen zijn tov intolerantie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |