abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114715376
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 12:02 schreef cool15 het volgende:

[..]

Ik heb er geen probleem mee dat die haatbaarden van een clif zullen springen. maar wat deze groep binnen anon doen is idd hypocriet.
Die gasten zijn eigenlijk zo dom dat ik meteen aan Beavis and Butthead dmoest denken :D . Door dit optreden krijgen ze misschien potentiele idioten achter zich.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 12:59:05 #27
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_114716653
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 12:22 schreef Chadi het volgende:

[..]

Die gasten zijn eigenlijk zo dom dat ik meteen aan Beavis and Butthead dmoest denken :D . Door dit optreden krijgen ze misschien potentiele idioten achter zich.
Niet iedereen binnen Anon is even slim
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
pi_114729591
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 11:34 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Daarom zette ik het ook tussen haakjes. Degenen die zich in dit geval anonymous noemen, die kan ik van alles kwalijk nemen, en dat doe ik dan ook. Sites blokkeren, omdat de mening die er verkondigd wordt je niet aanstaat, dat noemt men censuur, en dat vind ik een kwalijke zaak
Ja maar ze vallen ook pedofielen sites aan waar zieke geesten hun mening neer zetten op fora om er over te fantaseren enzo. Die haatbaarden die doen precies hetzelfde de website gebruiken om uiteindelijk de vrijheid van de bevolking of een bepaalde groep (ongelovigen e.d.) te schenden.

Ik denk dat Anonymous tegen cencuur is maar dat het recht op vrijheid hoger telt dan het recht op een zogenaamde mening met totaal andere bedoelingen. Ze misbruiken het vrije recht om te spreken voor illegale doeleinden en schuilen achter de zogenaamde grondwetregel. Vind het tot zoverre prima hoe Anonymous dit soort zieke geesten laat verwateren.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:57:08 #29
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114734144
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 23:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Interessante paradox wel, dat groepje.
In principe is vrijheid van meningsuiting een groot goed, dat niet beperkt zou mogen worden. Maar die groepering wil de vrijheid misbruiken om deze vervolgens de nek om te draaien
Dat is dus niet paradoxaal
pi_114741507
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:57 schreef DaveeP het volgende:

[..]

Ja maar ze vallen ook pedofielen sites aan waar zieke geesten hun mening neer zetten op fora om er over te fantaseren enzo. Die haatbaarden die doen precies hetzelfde de website gebruiken om uiteindelijk de vrijheid van de bevolking of een bepaalde groep (ongelovigen e.d.) te schenden.

Ik denk dat Anonymous tegen cencuur is maar dat het recht op vrijheid hoger telt dan het recht op een zogenaamde mening met totaal andere bedoelingen. Ze misbruiken het vrije recht om te spreken voor illegale doeleinden en schuilen achter de zogenaamde grondwetregel. Vind het tot zoverre prima hoe Anonymous dit soort zieke geesten laat verwateren.
Ja en zo is het ook wel gewoon. Zolang ze dit bij types als pedofielen en doorgedraaide moslims doen heb ik er geen probleem mee.
pi_114741922
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 22:59 schreef Donnis het volgende:

[..]

Ja en zo is het ook wel gewoon. Zolang ze dit bij types als pedofielen en doorgedraaide moslims doen heb ik er geen probleem mee.
Tja, maar voor hetzelfde geld ben jij morgen zelf de lul.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_114742057
Overigens maakt het mij geen zak uit of ze de sharia in Holland willen invoeren. Als ze de rest van Nederland maar met rust laten.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_114742421
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 23:03 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Tja, maar voor hetzelfde geld ben jij morgen zelf de lul.
Klopt, maar dan verandert mijn mening er ook compleet over. Ik heb er niet zo'n probleem mee als een mening die compleet niets bijdraagt aan de mensheid de grond in wordt gedrukt.
pi_114742650
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:57 schreef DaveeP het volgende:

[..]

Hadden zij laatst niet een hele waslijst aan persoonsgegevens online gezet waarvan ze dachten dat die mensen pedofiel waren, en dat uiteindelijk totaal niet bleek te kloppen?

Ben je toch voor de rest van je leven beschadigd.
pi_114742733
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 23:04 schreef Kees22 het volgende:
Overigens maakt het mij geen zak uit of ze de sharia in Holland willen invoeren. Als ze de rest van Nederland maar met rust laten.
Hehe.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 23:23:46 #36
371873 H4ppy
Go get some sleep.
pi_114743684
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 23:10 schreef Specularium het volgende:

[..]

Hadden zij laatst niet een hele waslijst aan persoonsgegevens online gezet waarvan ze dachten dat die mensen pedofiel waren, en dat uiteindelijk totaal niet bleek te kloppen?

Ben je toch voor de rest van je leven beschadigd.
Ik weet wel dat ze een heleboel namen online hadden gezet waarvan ze dachten dat het pedo's waren, maar ik weet niet of het wel of niet bleek te kloppen. Wat ik wel weet is dat ze voor god proberen te spelen, zonder te begrijpen hoeveel verantwoordelijkheid ze wel niet dragen. Het is niet aan hun om te beslissen wie wordt gestraft en hoe diegene wordt gestraft. Daar heb je justitie voor.
pi_114744282
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 23:07 schreef Donnis het volgende:

[..]

Klopt, maar dan verandert mijn mening er ook compleet over. Ik heb er niet zo'n probleem mee als een mening die compleet niets bijdraagt aan de mensheid de grond in wordt gedrukt.
Dan verander je je mening als het al lang en breed te laat is.
Het is niet aan jou (of aan mij) om te beoordelen of een mening niets bijdraagt aan de mensheid. In de grondwet staat dat iemand gelijk behandeld wordt, los van zijn persoonlijke meningen.
Dus pedofielen, sharia-aanhangers, nationale rattenvangers en dergelijke mogen vrijelijk hun mening ventileren. Niet aanzetten tot onwettige handelingen, maar wel hun mening ventileren.

Zoals hierboven al gesteld: voor hetzelfde geld wordt jouw naam valselijk genoemd op een pedofielenschandpaalsite. En probeer dan nog maar eens je naam te zuiveren.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 01:16:46 #38
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_114751440
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 23:23 schreef H4ppy het volgende:

[..]

Ik weet wel dat ze een heleboel namen online hadden gezet waarvan ze dachten dat het pedo's waren, maar ik weet niet of het wel of niet bleek te kloppen. Wat ik wel weet is dat ze voor god proberen te spelen, zonder te begrijpen hoeveel verantwoordelijkheid ze wel niet dragen. Het is niet aan hun om te beslissen wie wordt gestraft en hoe diegene wordt gestraft. Daar heb je justitie voor.
Een woord: monkeysphere
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
pi_114753484
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 07:31 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind dit niet zozeer een zaak waar de overheid niet ingrijpt, alswel een zaak waar de overheid nog te weinig heeft om in te grijpen. En ik ben persoonlijk wel blij dat je niet in kan grijpen als er te weinig bewijzen van criminele activiteiten zijn. Minder blij met ongecontroleerde burgers die eigen rechtertje gaan spelen.

Overigens een dikke min voor 'anonymous', een vrijheidsbeperkende actie als mensen verbieden hun mening uit te dragen uitvoeren, omdat ze vrijheidsbeperkende activiteiten hebben. Pot calling the kettle black
Blabla, doorgeslagen liberaal :')

In Nederland zijn we inmiddels zo tolerant dat we zelfs tolerant willen zijn tov intolerantie _O-
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zaterdag 28 juli 2012 @ 08:07:25 #40
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_114755942
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 02:02 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Blabla, doorgeslagen liberaal :')

In Nederland zijn we inmiddels zo tolerant dat we zelfs tolerant willen zijn tov intolerantie _O-
Nee, vrijheid van meningsuiting, maar alleen de mening die door jou goedgekeurd is, dan ben je lekker bezig. Ze vinden bepaalde dingen, die, dat vind ik ook, volslagen van het padje af zijn, en die dragen ze uit, en daar voeren ze actie voor. Zolang het daarbij blijft, en ze geen actie ondernemen om vrijheden van andere af te nemen, maar alleen verkondigen dat het zo zou moeten, valt het wmb gewoon onder vrijheid van meningsuiting, zelfs als het een twisted mening is
,
Laffe huichelaar
pi_114756015
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 23:04 schreef Kees22 het volgende:
en de grenzen dicht natuurlijk.
pi_114756032
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 08:07 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nee, vrijheid van meningsuiting, maar alleen de mening die door jou goedgekeurd is, dan ben je lekker bezig. Ze vinden bepaalde dingen, die, dat vind ik ook, volslagen van het padje af zijn, en die dragen ze uit, en daar voeren ze actie voor. Zolang het daarbij blijft, en ze geen actie ondernemen om vrijheden van andere af te nemen, maar alleen verkondigen dat het zo zou moeten, valt het wmb gewoon onder vrijheid van meningsuiting, zelfs als het een twisted mening is
,
Ze doen wel meer hé, de bedreigingen zijn niet vd lucht.

Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 08:28:57 #43
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_114756042
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 08:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ze doen wel meer hé, de bedreigingen zijn niet vd lucht.

Daar worden ze dan ook voor vervolgd. Zie van de week ook die man die Wilders bedreigde. Als de rechterlijke macht niets doet, kan ik het me nog voorstellen dat je voor eigen rechter zou willen spelen, maar men is er ook gewoon mee bezig.
Laffe huichelaar
pi_114756077
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 08:28 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Daar worden ze dan ook voor vervolgd. Zie van de week ook die man die Wilders bedreigde. Als de rechterlijke macht niets doet, kan ik het me nog voorstellen dat je voor eigen rechter zou willen spelen, maar men is er ook gewoon mee bezig.
Ze doen er wel iets mee nu ja, dat vermindert inderdaad de noodzaak tot eigenrichting.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114756080
  zaterdag 28 juli 2012 @ 08:39:05 #46
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_114756087
quote:
Ja, als je om meer personeel en geld vraagt, kan je moeilijk zeggen dat de Belse democratie nauwelijks bedreigd wordt he
Laffe huichelaar
pi_114756097
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 08:39 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ja, als je om meer personeel en geld vraagt, kan je moeilijk zeggen dat de Belse democratie nauwelijks bedreigd wordt he
Toch zegt het wel wat. Het is dus niet iets kleins, zoals het vaak gedownplayed wordt.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 08:43:55 #48
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_114756120
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 08:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Toch zegt het wel wat. Het is dus niet iets kleins, zoals het vaak gedownplayed wordt.
Dat een geen grotere bedreiging is, wil niet zeggen dat het ook een grote bedreiging. Ik vind het toch een beetje een wij van WCeend verhaal. Hij kan ook niet zeggen dat er slechts een paar kleine bedreigingen zijn, waarvan extremistische islam de grootste (dus minst kleine) is, want dan pleit hij tegen zijn eigen bestaansrecht als functionaris
Laffe huichelaar
pi_114756132
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 08:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Hoe groot is die groep dan?

Wel typische trouwens dat enkel van die actievoerders baseball-petjes dragen. Als iets Westers is...
pi_114756144
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 08:45 schreef Ludd het volgende:

[..]

Hoe groot is die groep dan?

Wel typische trouwens dat enkel van die actievoerders baseball-petjes dragen. Als iets Westers is...
Geen idee, ik werk niet bij de Belgische Veiligheidsdiensten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')