Hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:07 schreef Juicyhil het volgende:
Altijd leuk dat iedereen zich dan voordoet als anonymous
Anonymous is dan ook niet zozeer een organisatie, nooit geweest. Gewoon een groot aantal hackers die onder de vlag van anonymous opereren. En ja, het is nu hip om jezelf anonymous te noemen als je iets hackt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:07 schreef Juicyhil het volgende:
Altijd leuk dat iedereen zich dan voordoet als anonymous
Anonymous is iedereen die zich anonymous wil noemen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Anonymous is dan ook niet zozeer een organisatie, nooit geweest. Gewoon een groot aantal hackers die onder de vlag van anonymous opereren. En ja, het is nu hip om jezelf anonymous te noemen als je iets hackt.
Inderdaad, het zal ook wel zo'n Geocities geval geweest zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nou poeh poeh, site is down. Dat gaat ze pijn doen hoor_!
Precies, daarom heeft het ook geen zin specifiek iets te zeggen over anonymous alsof je het over een bedrijfje of instelling hebt. "De piraterij" was ook geen specifiek iets maar gewoon losse piraten die rondplunderden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:20 schreef Droomert het volgende:
[..]
Anonymous is iedereen die zich anonymous wil noemen.
"De ackersorganisatie anonymous" is meestal wat mensen die op 4chan een DDOS linkje aangeklikt hebben.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:06 schreef ukga het volgende:
Idd. Laat ze lekker de sharia in die zandbak van ze uitoefenen.
Zijn niet alleen hackers idd... Joepie91quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:12 schreef DaveeP het volgende:
Ja inderdaad maar zijn niet alleen hackers volgensmij ik zag dit op Twitter daar staat ook de aankondiging getweet
https://twitter.com/OfficialAnonyNL
Anonymous NL @OfficialAnonyNL
http://www.shariah4holland.com TANGO DOWN!
24 Jul Anonymous NL @OfficialAnonyNL
Shariah4Holland will be down for ever soon... Any Anons who like to join just connect to Anonops #AnonymousNL
Och er wordt nogal met twee maten gemeten. Zie ook dat incident op de Dam waar die idioten hun vuil eruit gooiden incl doodsbedreiging en oom agent alleen een omstander die er terecht wat van zei hardhandig aanpakt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:31 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind dit niet zozeer een zaak waar de overheid niet ingrijpt, alswel een zaak waar de overheid nog te weinig heeft om in te grijpen. En ik ben persoonlijk wel blij dat je niet in kan grijpen als er te weinig bewijzen van criminele activiteiten zijn. Minder blij met ongecontroleerde burgers die eigen rechtertje gaan spelen.
Overigens een dikke min voor 'anonymous', een vrijheidsbeperkende actie als mensen verbieden hun mening uit te dragen uitvoeren, omdat ze vrijheidsbeperkende activiteiten hebben. Pot calling the kettle black
Anon kan je niks kwalijk nemenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:31 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind dit niet zozeer een zaak waar de overheid niet ingrijpt, alswel een zaak waar de overheid nog te weinig heeft om in te grijpen. En ik ben persoonlijk wel blij dat je niet in kan grijpen als er te weinig bewijzen van criminele activiteiten zijn. Minder blij met ongecontroleerde burgers die eigen rechtertje gaan spelen.
Overigens een dikke min voor 'anonymous', een vrijheidsbeperkende actie als mensen verbieden hun mening uit te dragen uitvoeren, omdat ze vrijheidsbeperkende activiteiten hebben. Pot calling the kettle black
Ragtag groep waarbij zelfs jij kan claimen dat je er deel van uit maaktquote:
Daarom zette ik het ook tussen haakjes. Degenen die zich in dit geval anonymous noemen, die kan ik van alles kwalijk nemen, en dat doe ik dan ook. Sites blokkeren, omdat de mening die er verkondigd wordt je niet aanstaat, dat noemt men censuur, en dat vind ik een kwalijke zaakquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:31 schreef cool15 het volgende:
[..]
Ragtag groep waarbij zelfs jij kan claimen dat je er deel van uit maakt
Da is inderdaad bizar. Als je voor vrijheid van meningsuiting bent moet je je er ook naar gedragen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Interessante paradox wel, dat groepje.
In principe is vrijheid van meningsuiting een groot goed, dat niet beperkt zou mogen worden. Maar die groepering wil de vrijheid misbruiken om deze vervolgens de nek om te draaien
Ik heb er geen probleem mee dat die haatbaarden van een clif zullen springen. maar wat deze groep binnen anon doen is idd hypocriet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Da is inderdaad bizar. Als je voor vrijheid van meningsuiting bent moet je je er ook naar gedragen.
Die gasten zijn eigenlijk zo dom dat ik meteen aan Beavis and Butthead dmoest denkenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:02 schreef cool15 het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee dat die haatbaarden van een clif zullen springen. maar wat deze groep binnen anon doen is idd hypocriet.
Niet iedereen binnen Anon is even slimquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:22 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die gasten zijn eigenlijk zo dom dat ik meteen aan Beavis and Butthead dmoest denken. Door dit optreden krijgen ze misschien potentiele idioten achter zich.
Ja maar ze vallen ook pedofielen sites aan waar zieke geesten hun mening neer zetten op fora om er over te fantaseren enzo. Die haatbaarden die doen precies hetzelfde de website gebruiken om uiteindelijk de vrijheid van de bevolking of een bepaalde groep (ongelovigen e.d.) te schenden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daarom zette ik het ook tussen haakjes. Degenen die zich in dit geval anonymous noemen, die kan ik van alles kwalijk nemen, en dat doe ik dan ook. Sites blokkeren, omdat de mening die er verkondigd wordt je niet aanstaat, dat noemt men censuur, en dat vind ik een kwalijke zaak
Dat is dus niet paradoxaalquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Interessante paradox wel, dat groepje.
In principe is vrijheid van meningsuiting een groot goed, dat niet beperkt zou mogen worden. Maar die groepering wil de vrijheid misbruiken om deze vervolgens de nek om te draaien
Ja en zo is het ook wel gewoon. Zolang ze dit bij types als pedofielen en doorgedraaide moslims doen heb ik er geen probleem mee.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:57 schreef DaveeP het volgende:
[..]
Ja maar ze vallen ook pedofielen sites aan waar zieke geesten hun mening neer zetten op fora om er over te fantaseren enzo. Die haatbaarden die doen precies hetzelfde de website gebruiken om uiteindelijk de vrijheid van de bevolking of een bepaalde groep (ongelovigen e.d.) te schenden.
Ik denk dat Anonymous tegen cencuur is maar dat het recht op vrijheid hoger telt dan het recht op een zogenaamde mening met totaal andere bedoelingen. Ze misbruiken het vrije recht om te spreken voor illegale doeleinden en schuilen achter de zogenaamde grondwetregel. Vind het tot zoverre prima hoe Anonymous dit soort zieke geesten laat verwateren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |