Heeft ze nog de zelfde stem?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Brabo Britt is geen varkentje meer !
Dus hier is Mikey mee bezig
Hoe moet ik dat wetenquote:
Mikeyquote:
Is wel zijn topicquote:
Best kek. Spelen met Neymar is wel aangenaam.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:07 schreef Caland het volgende:
Wist niet eens dat die PES demo al uit was, maar eens downloaden.
Die misplaatste hype rond dat pisventje begint mijn m'n neus uit te komen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Best kek. Spelen met Neymar is wel aangenaam.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:15 schreef GGMM het volgende:
Ik weet het antwoord, maar het was een vraag aan Steven, dus ik bemoei me er niet mee.
Eindstand.quote:
Ach, beter dan Strootman.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Die misplaatste hype rond dat pisventje begint mijn m'n neus uit te komen.
Toen PES nog kenkerbaas was.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:16 schreef SjaakBauer het volgende:
Wordt trouwens ook tijd dat die Jappen van Konami De Kuip weer eens in PES doen. Helaas maar 1x gehad in PES 4 of 5
Echt he. Kankermongool met zijn mongolenkapselquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Speelt lekker in PES. Heb hem nog te weinig live in actie gezien om te kunnen oordelen. Begreep alleen dat hij nogal makkelijk zwaluwt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen werd het grote EA een paar jaar lang kankerhard in hun aars geneukt door de kleinere Jappies van Konamiquote:
Hij dolt wel iedereen daar in Brazilquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Echt he. Kankermongool met zijn mongolenkapsel
Ja in die staats/ provinciale competitie zijn de tegenstanders van topklasse en eerste divisie niveauquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij dolt wel iedereen daar in Brazil
Is ook echt een topcompetitie namelijkquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij dolt wel iedereen daar in Brazil
Landelijk is wel vergelijkbaar met hier, maar die competitie die ze bijvoorbeeld in de staat Sao Paulo spelen is 3 keer niksquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is ook echt een topcompetitie namelijk
Hij kan wel voetballen maar is al zo over het paard getild en valt al als er naar hem gekeken wordtquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:21 schreef Doublepain het volgende:
Als je ziet hoe snel hij is met de bal, zijn bewegingen alles.. Je kan niet ontkennen dat hij niet goed is.
Die gozert heeft niks te vertellen tegen topploegen van Europaquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:21 schreef Doublepain het volgende:
Als je ziet hoe snel hij is met de bal, zijn bewegingen alles.. Je kan niet ontkennen dat hij niet goed is.
Ik heb hem ook nog nooit een wedstrijd tegen een topploeg goed zien spelenquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die gozert heeft niks te vertellen tegen topploegen van Europa
Vorig jaar tegen Oranje verloor hij elk duel van van der Wielquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog nooit een wedstrijd tegen een topploeg goed zien spelen
Net als die gast die de dolfijn deed vroeger. Hoe heet die ook alweer?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die gozert heeft niks te vertellen tegen topploegen van Europa
Van der Wielquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vorig jaar tegen Oranje verloor hij elk duel van van der Wiel__!
Kan je nagaanquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vorig jaar tegen Oranje verloor hij elk duel van van der Wiel__!
Kerlonquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Net als die gast die de dolfijn deed vroeger. Hoe heet die ook alweer?
Oh ja, daar was ik nog zo verbaasd over dat hij naar Ajax kwam. Ik dacht 'die is toch veel te goed voor ons'.quote:
Wat heb je met Kapi gedaan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
GOEEEEEEEEEEEEEEIENAVOND
[ afbeelding ]
Niks gespeeld uiteindelijkquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, daar was ik nog zo verbaasd over dat hij naar Ajax kwam. Ik dacht 'die is toch veel te goed voor ons'.![]()
Is dat Steven?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
GOEEEEEEEEEEEEEEIENAVOND
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
DaaromWaar speelt die gast nu eigenlijk?
Brazilië blijkbaarquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Die ja. Is weer terug in Brazilië, zie ik.
Pak je gewoon zo aan:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb allemaal pukkels en overtollig haar daar hoor.
Pics?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik daar niet van ben?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mooie club voor hem danquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Nacional-NS.
De nationale spoorwegen van Brazilië dus.
Hoe is het eigenlijk met Rinus?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toeter toeter met Romana op de scooter!
Geen idee volgens mij ligt hij wel niet meer in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met Rinus?
Laatste keer dat ik hem zag was op de Facebookpagina van Ritmo.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:33 schreef Geo4kant het volgende:
Davy ben jij niet jaloers op Jojoortje?
Zij heeft al meer piemels in deze SC gehad dan jij ..
Welke piemel heb ik gehad dan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:33 schreef Geo4kant het volgende:
Belangrijker, hoe is het eigenlijk met Ritmo?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met Rinus?
Laatste keer dat ik hem zag was op de Facebookpagina van Ritmo.
Daar hadden we het vanmiddag nog ff over.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Belangrijker, hoe is het eigenlijk met Ritmo?
Toen lag ik te pitten denk ikquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar hadden we het vanmiddag nog ff over.
Nou volgens Happel en Yvonne is het een klootzak.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Belangrijker, hoe is het eigenlijk met Ritmo?
Lieg niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die van jou niet. En de rest ook niet.
Wat een aanslag net op Bellamyquote:
Ik kijk netquote:
Snap jequote:Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah vandaar. Prima iemand met principes.
True, maar je gedraag je wel een beetje als een e-sletje.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die van jou niet. En de rest ook niet.
hoErtjequote:Op donderdag 26 juli 2012 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
True, maar je gedraag je wel een beetje als een e-sletje.
Niet meer dan de gemiddelde VBL SC'er.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
True, maar je gedraag je wel een beetje als een e-sletje.
Mooie krullen heeft ze wel zou haar zeker doen.quote:
Nee, maar de vraag is heeft ze jou al ingehaald?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:33 schreef Geo4kant het volgende:
Ja maar nu is ze niet meer blauwquote:
Goeie comeback.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, maar de vraag is heeft ze jou al ingehaald?
Ik weet zeker dat Jojoortje meer piemels heeft gehad dan ik ja.. in de SC of daar buiten maakt niet uit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, maar de vraag is heeft ze jou al ingehaald?
quote:
Messi 2.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Heerlijk!quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Die ja. Is weer terug in Brazilië, zie ik.
Pak je gewoon zo aan:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |