Heeft ze nog de zelfde stem?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Brabo Britt is geen varkentje meer !
Dus hier is Mikey mee bezig
Hoe moet ik dat wetenquote:
Mikeyquote:
Is wel zijn topicquote:
Best kek. Spelen met Neymar is wel aangenaam.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:07 schreef Caland het volgende:
Wist niet eens dat die PES demo al uit was, maar eens downloaden.
Die misplaatste hype rond dat pisventje begint mijn m'n neus uit te komen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Best kek. Spelen met Neymar is wel aangenaam.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:15 schreef GGMM het volgende:
Ik weet het antwoord, maar het was een vraag aan Steven, dus ik bemoei me er niet mee.
Eindstand.quote:
Ach, beter dan Strootman.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Die misplaatste hype rond dat pisventje begint mijn m'n neus uit te komen.
Toen PES nog kenkerbaas was.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:16 schreef SjaakBauer het volgende:
Wordt trouwens ook tijd dat die Jappen van Konami De Kuip weer eens in PES doen. Helaas maar 1x gehad in PES 4 of 5
Echt he. Kankermongool met zijn mongolenkapselquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Speelt lekker in PES. Heb hem nog te weinig live in actie gezien om te kunnen oordelen. Begreep alleen dat hij nogal makkelijk zwaluwt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen werd het grote EA een paar jaar lang kankerhard in hun aars geneukt door de kleinere Jappies van Konamiquote:
Hij dolt wel iedereen daar in Brazilquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Echt he. Kankermongool met zijn mongolenkapsel
Ja in die staats/ provinciale competitie zijn de tegenstanders van topklasse en eerste divisie niveauquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij dolt wel iedereen daar in Brazil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |