Is ook echt een topcompetitie namelijkquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij dolt wel iedereen daar in Brazil
Landelijk is wel vergelijkbaar met hier, maar die competitie die ze bijvoorbeeld in de staat Sao Paulo spelen is 3 keer niksquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is ook echt een topcompetitie namelijk
Hij kan wel voetballen maar is al zo over het paard getild en valt al als er naar hem gekeken wordtquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:21 schreef Doublepain het volgende:
Als je ziet hoe snel hij is met de bal, zijn bewegingen alles.. Je kan niet ontkennen dat hij niet goed is.
Die gozert heeft niks te vertellen tegen topploegen van Europaquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:21 schreef Doublepain het volgende:
Als je ziet hoe snel hij is met de bal, zijn bewegingen alles.. Je kan niet ontkennen dat hij niet goed is.
Ik heb hem ook nog nooit een wedstrijd tegen een topploeg goed zien spelenquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die gozert heeft niks te vertellen tegen topploegen van Europa
Vorig jaar tegen Oranje verloor hij elk duel van van der Wielquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog nooit een wedstrijd tegen een topploeg goed zien spelen
Net als die gast die de dolfijn deed vroeger. Hoe heet die ook alweer?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die gozert heeft niks te vertellen tegen topploegen van Europa
Van der Wielquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vorig jaar tegen Oranje verloor hij elk duel van van der Wiel__!
Kan je nagaanquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vorig jaar tegen Oranje verloor hij elk duel van van der Wiel__!
Kerlonquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Net als die gast die de dolfijn deed vroeger. Hoe heet die ook alweer?
Oh ja, daar was ik nog zo verbaasd over dat hij naar Ajax kwam. Ik dacht 'die is toch veel te goed voor ons'.quote:
Wat heb je met Kapi gedaan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
GOEEEEEEEEEEEEEEIENAVOND
[ afbeelding ]
Niks gespeeld uiteindelijkquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, daar was ik nog zo verbaasd over dat hij naar Ajax kwam. Ik dacht 'die is toch veel te goed voor ons'.![]()
Is dat Steven?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
GOEEEEEEEEEEEEEEIENAVOND
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
DaaromWaar speelt die gast nu eigenlijk?
Brazilië blijkbaarquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Die ja. Is weer terug in Brazilië, zie ik.
Pak je gewoon zo aan:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |