Dit is leuker.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:35 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Wat loop je hier nou steeds raar te posten? Ga lekker bloggen voor je site die toch niemand bekijkt.
Droeftoeter
Een goede generale is altijd fijn ook tegen een wat kleinere Tegenstanders. Tegen de kleintjes moe je ook gewoon laten zien wat je in huis hebt, dat hebben ze in de voorbereiding best wel nagelaten. Dat mag niet in de competitie, want anders loop je keihard tegen de lamp met vvv-uit, of rkc uit. En ik vind leuk om nog wat van ritzmaier en depay te zien.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:19 schreef Devv het volgende:
[..]
Net alsof je aan een wedstrijd tegen FC Bal-op-het-dak kunt zien waar een team staat.
Niet doorhebben dat die stream bullshit wasquote:Op zondag 29 juli 2012 14:41 schreef FL_Freak het volgende:
http://www.wedden-op-spor(...)sv-29-juli-2012.html
Druk je op play, registreer ik me mij unibet. Ga ik weer terug naar die website, druk ik weer op play en doet ie het niet en word ik weer doorgestuurd naar unibet
Ja man!!! Hoelaat op de herdgangquote:
Is geen streamquote:Op zondag 29 juli 2012 14:48 schreef RijstNatie het volgende:
iemand een pm voor de link van de stream?
Helaas geen streams aanwezigquote:Op zondag 29 juli 2012 14:48 schreef RijstNatie het volgende:
iemand een pm voor de link van de stream?
Waarom scoren ze dan niet?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:54 schreef aight1 het volgende:
Aanvallend sterk, verdedigend dramatisch aldus Thijsje.
Nog steeds.
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 29-07-2012 om 15:02:40#PSV speelt zwakste half uur van hele voorbereiding. Defensie met #Zanka en #Willems overtuigt niet. reageer retweet
Is dat nieuws over Willems dan?quote:Op zondag 29 juli 2012 15:04 schreef FL_Freak het volgende:
RikElfrink #PSV speelt zwakste half uur van hele voorbereiding. Defensie met #Zanka en #Willems overtuigt niet.
Nou dat is ook mooi kut.
quote:thijsslegers @thijsslegers
#locadia #depay #Derijck #Bouma #Wijnaldum erin voor #Mertens #Narsingh #marcelo #Zanka #Bommel #unipsv
yaytwitter:RikElfrink twitterde op zondag 29-07-2012 om 15:49:19Toivonen valt bij #PSV geblesseerd uit, Manolev mag toch nog van de bank komen. #unipsv reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 29-07-2012 om 16:42:29Blessure #Toivonen volgens #Advocaat wss. niet ernstig. #PSV volgens hem klaar voor #Ajax. reageer retweet
Zo kun je alles wel positief uitleggen. Ze moeten er gewoon altijd staan en niet bij tijd en wijlen door demotivatie of doordat ze de routine niet in de ploeg hebben om een lastigere wedstrijd uit te voetballen, een wanprestatie neerzetten.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:34 schreef stoeltafel het volgende:
Haha idd dramatisch, dat zei Rik volgens mij.
Dit is volgens mij alleen maar beter voor PSV. Nu zullen ze scherp zijn. Oefenen ze nog voor Ajax?
Klopt helemaal. We zullen het zondag zien tegen Ajax. Ik verwacht er niet te veel van, het is nog steeds een heel stuk doormodderen ten opzichte van vorig seizoen. Al staat het met Tyton en Hutchinson wel een stuk beter dan met Isaksson en Manolev.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:58 schreef Kenju het volgende:
[..]
Zo kun je alles wel positief uitleggen. Ze moeten er gewoon altijd staan en niet bij tijd en wijlen door demotivatie of doordat ze de routine niet in de ploeg hebben om een lastigere wedstrijd uit te voetballen, een wanprestatie neerzetten.
De verdedigende problemen zijn vooralsnog niet opgelost. Het zou mij niet verbazen wanneer Advocaat met dezelfde verdediging speelt als vorig jaar.
Mertens-Lens-Narsinghquote:Op zondag 29 juli 2012 22:25 schreef Kenju het volgende:
Ben trouwens benieuwd wie Dickie in de aanval zet tegen Ajax.
En als die uitvalt/moe is, Locadia, of Matavz?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Lens is inderdaad wel redelijk duidelijk ondertussen .
Theoretisch gezien matavz, in praktijk wil dat nog wel eens anders zijn. Op het moment is Lens iniedergeval in vorm, en in de ogen van Dickie nr.1 spits.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:33 schreef 3M1N3M het volgende:
Maar, nu Narsingh er is, wie lijkt jullie vooralsnog beter in de spits?
En ik vond het vorig jaar trouwens met Lens heul veul beter lopen, alleen nu is Narsingh er hé.
KLopt. Maar je kan wel zien wat de plannen van Advocaat lijken te zijn. Dat 'Dickie' zus en 'Dickie' zo heb ik overigens ook wel gezien nu. Dat napraten van Vd Gijp is done.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:54 schreef LudoSanders het volgende:
Resultaten uit de voorbereiding zeggen bijster weinig.
Ik ben voor het kweken van mogelijkheden om in verschillende opstellingen te spelen. Maar om dit per competitie te variëren vind ik een beetje onzin. Gewoon altijd met de sterkste opstelling waar mogelijk, zou ik zeggen. En alleen als het gepast is, spelers rust geven, of een andere opstelling kiezen.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:44 schreef 3M1N3M het volgende:
Oke, maar is Dickie Dick iemand die in EL jeugd inzet of dat niet?
Ik zou het zo doen:
Eredivisie (waar mogelijk):
Mertens-Lens-Narsingh
-Strootman-Toivonen-Bommel
Willems-Zanka-Marcelo-Hutch
-Tyton-
Beker:
Depay-Matavz/Locadia-Narsingh/Lens
-Ritzmaier-Mertens (proberen) - Wijnaldum
Willems/Pieters-Bouma-Derijck-Mano/hutch
-Waterman/die ander-
EL:
Depay/Mertens-Matavz-Narsingh
-Strootman-Mertens/Wijnaldum-Bommel/Wijnaldum
-Pieters/Willems-Zanka-Marcelo-Hutch
-Tyton-
Gewoon elke keer uitproberen, vooral in de beker/EL
Daar sluit ik me volledig bij aan, ik vond het alleen een opvallend iets.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:54 schreef LudoSanders het volgende:
Resultaten uit de voorbereiding zeggen bijster weinig.
Beker en Europe League laten rusten..quote:Op zondag 29 juli 2012 23:16 schreef Kenju het volgende:
[..]
KLopt. Maar je kan wel zien wat de plannen van Advocaat lijken te zijn. Dat 'Dickie' zus en 'Dickie' zo heb ik overigens ook wel gezien nu. Dat napraten van Vd Gijp is done.
[..]
Ik ben voor het kweken van mogelijkheden om in verschillende opstellingen te spelen. Maar om dit per competitie te variëren vind ik een beetje onzin. Gewoon altijd met de sterkste opstelling waar mogelijk, zou ik zeggen. En alleen als het gepast is, spelers rust geven, of een andere opstelling kiezen.
Waar mensen het vandaan halen dat Mertens achter de spitsen moet, zie ik overigens ook niet. Hij geeft geen blijk van het hebben van een boven gemiddeld inzicht. Zijn goals zijn vaak op basis van zijn kwaliteiten als vleugel speler. Waarom daar dan niet gewoon gebruik van blijven maken? Omdat Depay moet spelen? Het werkt niet zo dat je dan maar een vleugelspeler op de 10 zet. Hooguit kun je een vleugelspeler linkshalf zetten, zodat er in de aanval omgeschakeld wordt naar een systeem met meer dan drie aanvallers.
We moeten verder niet vergeten dat Mertens de vreemde eigenschap heeft in het midden van het seizoen zijn rust te nemen, of hij nu speelt of niet.
Hoe dan ook, wat ik verwacht:
Mertens Lens Narsingh
Stroot Toivonen/Wijnaldum Bommel
Pieters Bouma Marcelo Hutch
Wijnaldum heeft toch steeds zijn minuten gemaakt, dus ik denk dat Advocaat het daar wel in ziet. Afgezien van dat centrum, ben ik er vrijwel zeker van dat dit de opstelling tegen Ajax wordt.
??? EL is juist een podium waar je spelers zich in de kijker kan laten spelen en op een gegeven moment tegen wat betere clubs kun voetballen. De ambitie moet verder gaan dan alleen het kampioenschap.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beker en Europe League laten rusten..
Ik heb liever Depay tegen FC Ikweetnietrad dan een Mertensquote:Op maandag 30 juli 2012 01:18 schreef Kenju het volgende:
[..]
??? EL is juist een podium waar je spelers zich in de kijker kan laten spelen en op een gegeven moment tegen wat betere clubs kun voetballen. De ambitie moet verder gaan dan alleen het kampioenschap.
Tegen Ajax is ook gewoon een oefenwedstrijd.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weer? Ze hebben al 7 oefenwedstrijden gehad. Over 1 week Ajax.
Ok, op die manier. Dan ben ik het er niet mee oneens. Het eea is wel afhankelijk van hoe goed de boel op elkaar ingespeeld is.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb liever Depay tegen FC Ikweetnietrad dan een Mertens
In de fase erna wel, maar daarvoor is altijd alles simpel winnen. Daarom is het perfect voor Lociadia, Depay etc. om zich te bewijzen daar ipv de belangrijke spelers.
Na de groepsfase kan je je vaste 11 gebuiken, zo'n gok kan je wel wagen. Maar groepsfase en daarvoor is gewoon niets voor je spelers. Kijk als je problemen hebt net als matavz nu, kan hij zich daar bewijzen. De titel is belangrijker, dat denkt elke ploeg in de el behalve de spaanse en portugezen.. Daar winnen we toch niet van..quote:Op maandag 30 juli 2012 01:36 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
EL is gewoon minder dan de titel. Waarom van Liverpool denken te winnen als het hier ook kan tegen dit Ajax? Het is een mooi idee, maar zet vooral wisselspelers in graag. Vooral die je wilt verkopen.
Klopt maar EL voorkomt juist dat PSV in een ritme blijft. Israel, siberie etc.. Daardoor haal je nooit vCL of CLquote:Op maandag 30 juli 2012 01:50 schreef Scarface88 het volgende:
Europa League moet je NOOIT laten rusten. PSV is al jaren de best presterende Nederlandse ploeg in Europa en heeft een hoop UEFA coëfficiënt punten verzameld. Deze zijn erg belangrijk voor het aanzien van de club in Europa en lotingen tegen tegenstanders. Stel je behaalt voorronde Champions League kan een beschermde Europese status een klein voordeel hebben.
Huh, afgelopen jaren speelde Ajax geen Europees voetbalquote:Op maandag 30 juli 2012 02:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt maar EL voorkomt juist dat PSV in een ritme blijft. Israel, siberie etc.. Daardoor haal je nooit vCL of CL
Midden in de winter in madrid, tis wat zeg..quote:Op maandag 30 juli 2012 02:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Huh, afgelopen jaren speelde Ajax geen Europees voetbal
Nog nooit zulke onzin gehoord eigenlijk.quote:Op maandag 30 juli 2012 02:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Midden in de winter in madrid, tis wat zeg..
Als AZ EL links liet liggen dan waren ze zeker 1ste of 2de geworden...
Okéquote:Op maandag 30 juli 2012 02:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog nooit zulke onzin gehoord eigenlijk.
quote:Op maandag 30 juli 2012 02:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt maar EL voorkomt juist dat PSV in een ritme blijft. Israel, siberie etc.. Daardoor haal je nooit vCL of CL
Daarom is het belangrijk een brede selectie te hebben. PSV heeft een goede bank. Kunnen veel jongens rusten. Bij AZ hadden ze een minimale bank, als de bepalende spelers niet speelde was het hele elftal meteen niks.quote:Op maandag 30 juli 2012 02:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Midden in de winter in madrid, tis wat zeg..
Als AZ EL links liet liggen dan waren ze zeker 1ste of 2de geworden...
quote:'Van den Brom denkt naast Moisander ook aan PSV'er Derijck'
John van den Brom is op zoek naar een nieuwe centrale verdediger voor Anderlecht en heeft Niklas Moisander van AZ hoog op zijn lijstje staan. De Fin blijkt echter niet de enige optie te zijn, want volgens Voetbal International is ook Timothy Derijck in beeld bij de Belgisch landskampioen. Derijck zou allesbehalve onwelwillend tegenover een transfer naar Anderlecht staan.
PSV versterkte zich deze zomer met de Deen Mathias Jörgensen en Derijck lijkt een basisplaats daarom te kunnen vergeten. De Belg werkte bij ADO Den Haag nog samen met Van den Brom, die overweegt om Derijck nu naar Anderlecht te halen. De verdediger speelde in de jeugd nog een tijdje in de opleiding van Paarswit en een terugkeer naar de Belgische topclub lonkt nu.
Anderlecht is naar verluidt bereid een bedrag tussen de één en twee miljoen euro te betalen en dat zou betekenen dat PSV winst zou maken op Derijck, die vorig jaar voor 750.000 euro werd overgenomen van ADO. In zijn eerste seizoen in Eindhoven kwam de 25-jarige verdediger tot twintig competitiewedstrijden, waarvan zeventien als basisspeler.
Bron: http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=169892
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 30-07-2012 om 07:25:07#Derijck op weg naar #Anderlecht. Verdediger van #PSV heeft al gesproken en PSV is bereid om hem te laten gaan reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 30-07-2012 om 07:44:15In m'n vorige tweet vergat ik te melden dat #Derijck al een soort van mondeling akkoord heeft met #Anderlecht. reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 30-07-2012 om 07:44:39Transfer krijgt ws z'n beslag na play-off Europa League eind augustus reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 30-07-2012 om 07:45:21Zo ver ik heb begrepen gaat #PSV in eerste instantie geen vervanger halen. #Pieters kan immers ook in centrum spelen reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 30-07-2012 om 07:46:16#PSV heeft dat 2 rechtspoten ( #marcelo en #Zanka) en 2 linkspoten ( #bouma en #Pieters). reageer retweet
Als je Derijck gewoon het vertrouwen geeft, kan hij het echt wel.quote:Op maandag 30 juli 2012 08:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Lijkt me een goede zaak. Die had sowieso heel weinig speeltijd gekregen en lijkt niet het niveau te hebben dat PSV zoekt om door de groeien
Dat idee heb ik ook altijd. Zijn eerste wedstrijd met PSV was die tegen ADO en toen was hij echt goed. Dus hoe kan hij ineens er bijna niets meer van kunnen? Heb het gevoel dat Rutten hem mentaal helemaal kapot heeft gemaakt. Na elke goede wedstrijd was hij direct weer wissel.quote:Op maandag 30 juli 2012 08:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je Derijck gewoon het vertrouwen geeft, kan hij het echt wel.
Ik denk niet dat Derijck het gewenste PSV-niveau heeft. Op dit moment staat hij qua niveau niet ver achter de huidige verdedigers, maar trekt dit niet omhoog. En dat is wat we wel nodig hebben, dus is het prima dat hij met een beetje winst verkocht wordt. En Pieters kan hem prima vervangen, dus ik denk niet dat Derijck gemist gaat worden.quote:Op maandag 30 juli 2012 08:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook altijd. Zijn eerste wedstrijd met PSV was die tegen ADO en toen was hij echt goed. Dus hoe kan hij ineens er bijna niets meer van kunnen? Heb het gevoel dat Rutten hem mentaal helemaal kapot heeft gemaakt. Na elke goede wedstrijd was hij direct weer wissel.
Het verdedigen gaat ook vaak nog wel maar het kunnen opbouwen ontbreekt toch wel bij de verdedigers in de selectiequote:Op maandag 30 juli 2012 10:50 schreef Lyrebird het volgende:
Ik weet het niet. Faber heeft op die positie gespeeld en is nu trainer, en zo moeilijk is het natuurlijk allemaal niet, om je diploma voor centrale verdediger te halen. Die Marcello bijvoorbeeld heeft best wel talent, maar moet vooral wat gedisciplineerder spelen.
Eens, alhoewel Pieters best een goede lange trap heeft. Die heeft Mertens ook meerdere keren vrij voor de goal gezet. Met van Bommel en Strootman voor zich hoeft dat opbouwen ook niet meer zo nodig, in vergelijking met vorig jaar. Toen werden ze toch vaak achterin vastgezet, waardoor er van voetballen geen sprake was. Vooral op het einde van het seizoen was het bar en boos.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het verdedigen gaat ook vaak nog wel maar het kunnen opbouwen ontbreekt toch wel bij de verdedigers in de selectie
Ik zou Pieters ook graag in het centrum zien. Zonde om met zijn talent op de bank te zitten natuurlijkquote:Op maandag 30 juli 2012 11:17 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Eens, alhoewel Pieters best een goede lange trap heeft. Die heeft Mertens ook meerdere keren vrij voor de goal gezet. Met van Bommel en Strootman voor zich hoeft dat opbouwen ook niet meer zo nodig, in vergelijking met vorig jaar. Toen werden ze toch vaak achterin vastgezet, waardoor er van voetballen geen sprake was. Vooral op het einde van het seizoen was het bar en boos.
Pieters heeft zelfs nog nooit op niveau in het centrum gespeeld. Dus hoezo zal Pieters dat niveau wel aankunnen?quote:Op maandag 30 juli 2012 09:53 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Derijck het gewenste PSV-niveau heeft. Op dit moment staat hij qua niveau niet ver achter de huidige verdedigers, maar trekt dit niet omhoog. En dat is wat we wel nodig hebben, dus is het prima dat hij met een beetje winst verkocht wordt. En Pieters kan hem prima vervangen, dus ik denk niet dat Derijck gemist gaat worden.
ditquote:Op maandag 30 juli 2012 10:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Schrik vooral van 't bericht dat ze niet van plan zijn om meteen een vervanger te halen.......................................
Als je toch ooit een vervanger moet halen is dit wel de ultieme mogelijkheid
Omdat hij dat zelf heeft aangegeven in Studio Sportzomer. Nou kunnen voetballers zichzelf nog wel eens overschatten, maar ik vertrouw Pieters wel als hij zegt dat hij centraal kan en wil spelen.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Pieters heeft zelfs nog nooit op niveau in het centrum gespeeld. Dus hoezo zal Pieters dat niveau wel aankunnen?
Ik heb er 0,0 vertrouwen in. Op LB was het al behelpen met Pieters.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:42 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Omdat hij dat zelf heeft aangegeven in Studio Sportzomer. Nou kunnen voetballers zichzelf nog wel eens overschatten, maar ik vertrouw Pieters wel als hij zegt dat hij centraal kan en wil spelen.
Dat zegt toch juist heel weinig.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:45 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik heb er 0,0 vertrouwen in. Op LB was het al behelpen met Pieters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |